هدف پرسشنامه : تحلیل نقاط قوت در بازاریابی
نحوه تکمیل : پس از مطالعه هر یک از موارد بیان شده در پرسشنامه، میزان قوت و ضعف عملکرد سازمان در آن مورد و همچنین اهمیتی که آن مورد دربازاریابی دارد را مشخص کنید.
توضیحات : 41 سوال این پرسشنامه «اهمیت عوامل» را با دو گزینه «زیاد» و «کم» سنجیده و «وضعیت عملکرد بازاریابی در هر عامل» را با 5 گزینه دیگر مورد ارزیابی قرار داده است. لذا تعداد سوالات این پرسشنامه را می توان 82 سوال دانست.
ضمناً نحوه امتیاز بندی و تفسیر نتایج به صورت کامل تشریح شده است.
تعداد سوالات : 82
نوع فایل : Word 2007
کاربرد : پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت، پروژه های تحقیقاتی
روایی و پایایی : این پرسشنامه، ترجمه ی یک پرسشنامه استاندارد خارجی است که به زبان فارسی برگردانده شده است. لذا روایی و پایایی این پرسشنامه در ایران مورد بررسی قرار نگرفته و در صورت لزوم، محققان باید نسبت به بررسی روایی و پایایی این پرسشنامه اقدام نمایند. منبع : مقیمی، سید محمد و رمضان، مجید، 1390، پژوهشنامه مدیریت، جلد هفتم، انتشارات راهدان، تهران.
محصول های مرتبط
دانلود پرسشنامه : مدیر قرن بیست و یکم
هدف پرسشنامه : بررسی ویژگیهای مدیر قرن بیست و یکم. نحوه تکمیل : با توجه به طیف زیر، ویژگیهای بیان…
دانلود پرسشنامه : درگیری شغلی (مشارکت کاری)
هدف پرسشنامه : این ابزار مشخص می سازد که فرد تا چه اندازه از وقت خود را با شغلش سپری…
دانلود پرسشنامه : ارزیابی اثربخشی عملکرد گروه
هدف پرسشنامه :بررسی اثربخشی عملکرد گروه. نحوه تکمیل : با توجه به طیف زیر، نظر خود را درباره هر بخش…
دانلود فایل WORD پرسشنامه : ارزیابی وضعیت مهارت های شنیداری افراد
کاربرد : با این پرسشنامه می توانید وضعیت مهارت های شنیداری افراد را در سازمان مورد بررسی و مقایسه قرار…
دانلود فایل WORD پرسشنامه : ارزشیابی میزان استقلال و خودمختاری افراد در گروه کاری
هدف : این ابزار به شما نشان می دهد از چه میزان استقلال در گروه کاری خود برخوردار هستید. تعداد…
دانلود فایل WORD پرسشنامه : بررسی وضعیت تبادل بین رهبر و اعضا در سازمان
هدف : ارزیابی وضعیت تبادل بین رهبر و اعضا. این پرسشنامه مولفه های تأثیر دو جانبه رهبر و اعضا، وفاداری…
قوانین ثبت دیدگاه