هدف پرسشنامه : این پرسشنامه از جمله ابزارهایی که برای سنجش کیفیت خدمات در نظام بانکی ابداع گردیده است، که بر مبنای مقیاس سیستمی ـ مبادلهای کیفیت خدمات (SYSTRA-SQ) میباشد.
نحوه تکمیل : برای سنجش کیفیت خدمات در نظام بانکی از عبارات مختلفی در دسته های جداگانه ستفاده شده است که دارای طیف پنج گزینه ای از خیلی کم تا خیلی زیاد است.
توضیحات : سوالات این پرسشنامه به صورت 5 گزینه ای طراحی شده و نحوه تفسیر نتایج به صورت کامل تشریح شده است.
تعداد سوالات : 21
نوع فایل : Word 2007
کاربرد : پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت، پروژه های تحقیقاتی
روایی و پایایی : این پرسشنامه، ترجمه ی یک پرسشنامه استاندارد خارجی است که به زبان فارسی برگردانده شده است. لذا روایی و پایایی این پرسشنامه در ایران مورد بررسی قرار نگرفته و در صورت لزوم، محققان باید نسبت به بررسی روایی و پایایی این پرسشنامه اقدام نمایند. منبع : مقیمی، سید محمد و رمضان، مجید، 1390، پژوهشنامه مدیریت، جلد هفتم، انتشارات راهدان، تهران.
محصول های مرتبط
دانلود پرسشنامه : سبک ارتباطی
هدف پرسشنامه :بررسی و شناسایی سبک ارتباطی. نحوه تکمیل : جملات زیر را با دقت بخوانید و با توجه به…
دانلود پرسشنامه : مهارتهای بازخور
هدف پرسشنامه : بررسی مهارتهای ارائه بازخور به افراد. نحوه تکمیل : بر روی عددی که به بهترین شکل رفتار…
دانلود پرسشنامه : رفتارهای متقابل شخصی عادلانه
هدف پرسشنامه : یک عنصر اصلی عدالت رویه ای بر این موضوع تمرکز دارد که اعتقاد افراد در مورد رفتار…
دانلود پرسشنامه : ارزیابی اثربخشی عملکرد گروه
هدف پرسشنامه :بررسی اثربخشی عملکرد گروه. نحوه تکمیل : با توجه به طیف زیر، نظر خود را درباره هر بخش…
دانلود فایل WORD پرسشنامه : ارزیابی وضعیت مهارت های شنیداری افراد
کاربرد : با این پرسشنامه می توانید وضعیت مهارت های شنیداری افراد را در سازمان مورد بررسی و مقایسه قرار…
دانلود فایل WORD پرسشنامه : ارزشیابی میزان استقلال و خودمختاری افراد در گروه کاری
هدف : این ابزار به شما نشان می دهد از چه میزان استقلال در گروه کاری خود برخوردار هستید. تعداد…
قوانین ثبت دیدگاه