فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۱ مقدمه
۲-۱ بیان مسئله
۳-۱ اهمیت و ضرورت پژوهش
۴-۱ اهداف پژوهش
۵-۱ سؤال پژوهش
۶-۱ فرضیات پژوهش
۷-۱ تعریف واژگان و اصطلاحات تخصصی
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
۱-۲ مقدمه
۲-۲ تعریف سازگاری
۳-۲ نظریات سازگاری
۱-۳-۲ نظریهی روان پویشی
۲-۳-۲ نظریهی یادگیری
۳-۳-۲ نظریهی اجتماعی- شناختی
۴-۳-۲ نظریهی پدیدار شناختی
۵-۳-۲ نظریهی تحولی
۴-۲ ابزارهای مورد استفاده برای سنجش سازگاری
۵-۲ انواع سازگاری
۶-۲ مدل های سازگاری
۷-۲ خصوصیات سازگاری
۸-۲ ویژگی های افراد سازگار
۹-۲ عوامل موثر بر ناسازگاری
۱۰-۲ هوش هیجانی
۱۱-۲ تعریف هوش هیجانی
۱۲-۲ اهمیت هوش هیجانی
۱۳-۲ تفاوت هوش هیجانی و هوش شناختی
۱۴-۲ الگوها و مولفه های هوش هیجانی
۱-۱۴-۲ الگوی ترکیبی هوش هیجانی گلمن و مولفه های آن
۲-۱۴-۲ الگوی ترکیبی بار- آن
۳-۱۴-۲ الگوی توانایی مایر و سالووی
۱۵-۲ ابزارهای مورد استفاده برای سنجش هوش هیجانی
۱۶-۲ عوامل مؤثر در هوش هیجانی
۱۷-۲ویژگی افرادی که هوش هیجانی بالا دارند
۱۸-۲ حیطه های اصلی هوش هیجانی
۱۹-۲رابطه سازگاری و هوش هیجانی
۲۰-۲ پیشینهی تحقیق
۱-۲۰-۲ مطالعات صورت گرفته در خارج از کشور
۲-۲۰-۲ مطالعات صورت گرفته در داخل کشور
فصل سوّم: روش شناسی پژوهش
۱-۳ مقدمه
۲-۳ روش پژوهش
۳-۳ جامعه آماری
۴-۳ نمونه آماری
۵-۳ روش نمونه گیری
۶-۳ ابزار پژوهش
۱-۶-۳ پرسشنامه سازگاری
۱-۱-۶-۳ شکل گیری پرسشنامه
۲-۱-۶-۳ تجزیه و تحلیل سوال ها
۳-۱-۶-۳ پایایی پرسشنامه سازگاری
۴-۱-۶-۳ روایی پرسشنامه سازگاری
۵-۱-۶-۳ نحوه نمره گذاری پرسشنامه سازگاری
۶-۱-۶-۳ مفهوم نشانه ها و شرح حوزه ها پرسشنامه سازگاری
۲-۶-۳ پرسشنامه هوش هیجانی شات
۱-۲-۶-۳ ویژگی های روان سنجی (اعتبار و روایی) پرسشنامه هیجانی شات
۲-۲-۶-۳ نحوه نمره گذاری پرسشنامه هوش هیجانی شات
۳-۲-۶-۳ روش گردآوری داده ها
۷-۳ روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها
۱-۴ مقدمه
۲-۴ آمار توصیفی دادهها
۳-۴ آمار استنباطی
۱-۳-۴ آزمون کولموگروف-اسمیرنوف (جهت تعیین نرمالیتی دادهها)
۲-۳-۴ بررسی سوالات پژوهش
۱-۲-۳-۴ آزمون آلفای کرونباخ جهت تأیید پایایی
۲-۲-۳-۴ آزمون KMO and Bartlett جهت تحلیل عاملی و تایید روایی دادهها
۱-۲-۲-۳-۴ مقایسه اعتبار و روایی بدست آمده با اعتبار و روایی سازنده تست
۳-۲-۳-۴ آیا سازگاری با هوش هیجانی دانش آموزان دختر دبیرستانی شهر بابل رابطه معناداری دارد؟…۷۷
۴-۲-۳-۴ تحلیل رگرسیونی
فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهادات
۱-۵ مقدّمه
۲-۵ آزمونهای پژوهش
۳-۵ بحث و تفسیر
۴-۵ محدودیتهای پژوهش
۵-۵ پیشنهادات پژوهش
۱-۵-۵ پیشنهادات کاربردی
۲-۵-۵پیشنهادات برای پژوهشگران آتی
محصول های مرتبط
اثربخشی مشاوره گروه درمانی با الگوی شادمانی فوردایس بر کاهش تعارض کارخانواده در معلمان زن شهر تهران.
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت پژوهش هدف های پژوهش فرضیه های پژوهش فرضیه اصلی پژوهش…
اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر مراحل تغییر بر انعطاف پذیری کنشی و باورهای فراشناختی معتادین وابسته به مواد افیونی
فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه اهمیت و ضرورت پژوهش اهداف پژوهش فرضیه های پژوهش تعاریف مفهومی و عملیاتی…
اثربخشی شناخت درمانی هستی نگر بر کاهش نشانگان افت روحیه زنان مبتلا به ویروس نقص سیستم ایمنی انسان (HIV)
فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مسئله ۱-۳ اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴ اهداف پژوهش ۱-۴-۱ هدف کلی…
اثربخشی دوره آموزش ضمن خدمت فاوا برای معلمان دوره متوسطه شهرستان ملایر بر اساس مدل کرک پاتریک
فصل یک: کلیات پژوهش مقدمه بیان مسأله اهداف پژوهش ضرورت و اهمیت تحقیق پرسش های پژوهش تعاریف عملیاتی متغیرها فصل…
رابطه ی هویت دینی با شادمانی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نجف آباد
چکیدهآ فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف تحقیق اهداف تحقیق سؤالات تحقیق تعاریف متغیرها…
بررسی وضعیت موجود و ارائه راهکارهای نوین تامین منابع مالی آموزش و پرورش مبتنی بر درآمدهای مالیاتی در استان سمنان
خلاصه تحقیق : فصل اول:کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله : ضرورت و اهمیت تحقیق : اهداف تحقیق : سوال های…
قوانین ثبت دیدگاه