
فصل اول: کلیات تحقیق
۱ـ ۱) مقدمه
۱ ـ ۲) بیان مسأله
۱ ـ ۳) اهمیت و ضرورت تحقیق
۱ ـ ۴) اهداف تحقیق
۱ ـ ۵) چارچوب نظری تحقیق
۱- ۶) فرضیه های تحقیق
۱- ۷) قلمرو تحقیق
۱ـ۷ـ۱) قلمرو زمانی تحقیق
۱ـ۷ـ۲) قلمرو موضوعی تحقیق
۱ـ۷ـ۳) قلمرو مکانی تحقیق
۱ ـ ۸) کاربرد تحقیق
۱ـ ۹) تعریف واژهها و اصطلاحات
۱-۹-۱) تعریف مفهومی واژهها و اصطلاحات
۱-۹-۲) تعریف عملیاتی واژهها و اصطلاحات
۱ ـ ۱۰) ساختار تحقیق
فصل دوم: مروری بر ادبیات و پیشینه تحقیق
۲ـ ۱) مقـدمه
۲-۲) بیمه، تعاریف و مفاهیم آن
۲ ـ ۳) پیشینه بیمه و پوششهای بیمهای
۲ ـ ۴) تکنیکها و اصول بیمه
۲-۵) نقش بیمه و پوششهای آن در بخش اقتصاد
۲-۶) صنعت بیمه و انواع پوششهای بیمهای در ایران
۲-۷) اعتماد و رضایتمندی مشتریان
۲ ـ ۸) رضایت منتدی و وفاداری مشتریان
۲ـ۹) ارزشهای ادراکی و رضایتمندی و وفاداری مشتری
۲ـ۱۰) مهمترین اثرات رضایت مشتری و وفاداری آنها بر فرایندهای سازمان
۲ ـ ۱۱) چرخه بهبود مستمر (خدمت مطلوب) و جلب رضایت و وفادارسازی مشتری
۲ ـ ۱۲) الگوهای رضایتمندی مشتری
۲ ـ ۱۲ـ۱) الگوی رضایتمندی مشتری سوئدی
۲ ـ ۱۲ـ۲) الگوی رضایتمندی مشتری در آمریکا
۲ ـ ۱۲ـ۳) الگوی رضایتمندی مشتری در اروپا
۲ ـ ۱۳) چالشهای سنجش رضایتمندی و وفاداری مشتری
۲-۱۴) پیشینه تحقیق
فصل سوم: مواد و روشها
۳-۱) مقدمه
۳ ـ ۲) روش تحقیق
۳ ـ ۳) جامعه آماری
۳ ـ ۴) حجم نمونه و روش نمونه گیری
۳ ـ ۵) روش گردآوری دادهها
۳ ـ ۶) ابزار گردآوری دادهها
۳ ـ ۷) روائی و پایائی ابزار سنجش
۳ ـ ۸) روش تجزیه و تحلیل دادهها
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادههای تحقیق
۴-۱) مقدمه
۴ ـ ۲) توصیف آماری شاخصهای جمعیت شناختی تحقیق
۴ ـ ۳) توصـیف آماری شاخصهای مرکزی و پراکندگی متغیرهای تحقیق
۴-۳-۱) توصیف آماری شاخصهای مرکزی و پراکندگی متغیر پوششهای بیمهای
۴-۳-۲) توصیف آماری شاخصهای مرکزی و پراکندگی متغیر رضایتمندی مشتریان
۴-۳-۳) توصیف آماری شاخصهای مرکزی و پراکندگی متغیر وفاداری مشتریان
۴ ـ ۴) آزمون کولموگوروف ـ اسمیرنوف برای تعیین نرمال بودن توزیع متغیرهای تحقیق
۴ ـ ۵) تجـزیه و تحلیل استنباطی (آزمون فرضیههای تحقیق)
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری
۵ ـ ۱) مقدمه
۵ ـ ۲) بحث و نتیجهگیری
۵ ـ ۳) محدودیتهای پژوهش
۵ ـ ۴) پیشنهادها
۵-۴-۱) پیشنهادهای کاربردی در راستای نتایج تحقیق
۵ ـ۴ـ۲) پیشنهـاداتی برای محققان آتی
محصول های مرتبط
بررسی تاثیر هوش رقابتی بر عملکرد کارکنان
۱-۱-مقدمه ۱-۲- بیان مسئله ۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۴- فرضیات پژوهش ۱-۵- اهداف تحقیق ۱-۶- روش تحقیق ۱-۷- روش…
بررسی رابطه بین توانمند سازی روانشناختی و یادگیری سازمانی
فصل اول ۱-۱-.مقدمه. ۱۳ ۱-۲-بیان مساله. ۱۴ ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش…. ۱۷ ۱-۴-اهداف پژوهش…. ۱۸ ۱-۴-۱- هدف اصلی.. ۱۸…
بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمان بر رضایت شغلی و حفظ منابع انسانی کارکنان ادارات مرکزی بانک مسکن
بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمان بر رضایت شغلی و حفظ منابع انسانی کارکنان ادارات مرکزی بانک مسکن فصل اول: کلیات…
بررسی سنجش میزان اثر بخشی تیمهای کاری
بررسی سنجش میزان اثر بخشی تیمهای کاری فصل اول: کلیات تحقیق عنوان تحقیق بیان مسئله ضرورت و اهمیت پژوهش اهداف…
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک رفاه شعب بانک رفاه شهر بوشهر
تأثیر فناوری ارتباطات و اطلاعات در حوزه تجارت و بازرگانی موجب تغییرات ساختاری در اقتصاد جهانی و به وجود آمدن…
رتبه بندی ابعاد یادگیری سازمانی با استفاده از روش تاپسیس فازی
اهمیت بهره وری و لزوم بررسی آن با توجه به سطوح رقابتی ، پیچیدگی فن آوری، تنوع سلیقه ها، کمبود…
قوانین ثبت دیدگاه