
فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۱٫ مقدمه
۱-۲٫ بیان مسأله تحقیق
۱-۳٫ اهمیت و ضرورت تحقیق
۱-۴٫ اهداف تحقیق
۱-۵٫ روش تحقیق
۱-۶٫ جامعه آماری تحقیق
۱-۷٫ سوالات تحقیق
۱-۸٫ فرضیات تحقیق
۱-۹٫ مدل مفهومی تحقیق
۱-۱۰٫ تعریف مفهومی متغیرهای تحقیق
فصل دوم: ادبیات نظری و پیشینه تحقیق
۲-۱٫ مقدمه
۲-۲٫ بخش اول یادگیری سازمانی
۲-۲-۱٫ مفهوم یادگیری
۲-۲-۲٫ نظریههای یادگیری
۲-۲-۲-۱٫نظریه رفتاری
۲-۲-۲-۲٫ نظریه شناختی
۲-۲-۲-۳٫نظریه شرطیکردن عامل
۲-۲-۲-۴٫ نظریه یادگیری اجتماعی
۲-۲-۳٫ یادگیری در سازمانها
۲-۲-۴٫فرآیندها و ساختارهای یادگیری در سازمان ها
۲-۲-۴-۱٫کسب دانش
۲-۲-۴-۲٫توزیع اطلاعات
۲-۲-۴-۳٫تفسیر اطلاعات
۲-۲-۴-۴٫حافظه سازمانی
۲-۲-۵٫انواع یادگیری سازمانی
۲-۲-۵-۱٫ یادگیری انطباقی
۲-۲-۵-۲٫ یادگیری پیشبینیکننده
۲-۲-۵-۳٫ یادگیری ثانویه
۲-۲-۵-۴٫ یادگیری عملی
۲-۲-۶٫ سطوح یادگیری سازمانی
۲-۲-۶-۱٫یادگیری فردی
۲-۲-۶-۲٫ یادگیری تیمی و گروهی
۲-۲-۶-۳٫ یادگیری فرابخشی
۲-۲-۶-۴٫ یادگیری سازمانی
۲-۲-۷٫ مدلهای سازمانی به عنوان یک سیستم یادگیری
۲-۲-۸٫ برنامههای یادگیری در سازمانها
۲-۲-۹٫ سازمان یادگیرنده
۲-۲-۱۰٫مدل های سازمانی تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده
۲-۲-۱۱٫ مدل چرخه یادگیری در سازمان یادگیرنده
۲-۲-۱۲٫ یادگیری سازمانی در مقابل سازمان یادگیرنده
۲-۲-۱۳٫ ویژگیهای سازمانهای یادگیرنده
۲-۳٫ بخش دوم: بهرهوری نیروی انسانی
۲-۳-۱٫ تاریخچه بهرهوری
۲-۳-۱-۱٫ بهرهوری در ایران
۲-۳-۱-۲٫ لزوم توجه به بهرهوری در ایران
۲-۳-۲٫ مفهوم بهرهوری
۲-۳-۳٫ مؤلفههای بهرهوری
۲-۳-۴٫ راهبردهای بهرهوری
۲-۳-۴-۱٫ راهبرد تحول و نوآوری
۲-۳-۴-۲٫ راهبرد بهبود
۲-۳-۵٫ عوامل مؤثر بر بهرهوری
۲-۳-۵-۱٫ عوامل مطرح شده توسط سومانس
۲-۳-۵-۲٫ عوامل مطرح شده توسط پروکپنکو
۲-۳-۶٫ اندازهگیری بهرهوری
۲-۳-۶-۱٫ اندازهگیری بهرهوری کل
۲-۳-۶-۲٫ اندازهگیری بهرهوری عامل سرمایه
۲-۴٫ بخش سوم: سازمان امور مالیاتی
۲-۴-۱٫ تشکیل سازمان امورمالیاتی
۲-۴-۲٫ اصلاح قانون مالیاتهای مستقیم :
۲-۵٫ بخش چهارم پیشینه تحقیق
۲-۵-۱٫ پیشینه تحقیقات داخلی
۲-۵-۲٫ پیشینه تحقیقات خارجی
فصل سوم: روششناسی پژوهش
۳-۱٫ مقدمه
۳-۲٫ روش پژوهش
۳-۲-۱٫ روش پژوهش برحسب هدف
۳-۲-۲٫ روش پژوهش برحسب روش
۳-۳٫ متغیرهای پژوهش
۳-۳-۱٫ متغیر مستقل
۳-۳-۲٫ متغیر وابسته
۳-۴٫ جامعه آماری مورد بررسی
۳-۴-۱٫ جامعه آماری تحقیق
۳-۴-۲٫ روش نمونه گیری
۳-۴-۳٫ تعیین حجم نمونه
۳-۵٫ روش و ابزار گردآوری دادهها
۳-۶٫ تأیید روایی پرسشنامه
۳-۷٫ تأیید پایایی پرسشنامه
۳-۸٫ روشهای آماری
۳-۹٫خلاصه فصل
محصول های مرتبط
ارتباط هوش فرهنگی با عملکرد کارکنان
چکیده فصل اول ۱-۱-مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳-اهمیت وضرورت تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱-هدف اصلی ۱-۴-۲-اهداف فرعی ۱-۵-فرضیه های تحقیق…
بررسی رابطه ی سرمایه فکری با عملکرد سازمانی
فصل اول : کلیات ۱-۱- مقدمه: ۱-۲- بیان مساله ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۵- فرضیههای تحقیق ۱-۶- چارچوب نظری ۱-۷- مدل…
بررسی سنجش میزان اثر بخشی تیمهای کاری
بررسی سنجش میزان اثر بخشی تیمهای کاری فصل اول: کلیات تحقیق عنوان تحقیق بیان مسئله ضرورت و اهمیت پژوهش اهداف…
رابطه معنویت در محیط کار و سرمایه اجتماعی
رابطه معنویت در محیط کار و سرمایه اجتماعی فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مسئله پژوهش ۱-۳-اهداف تحقیق ۱-۴-اهمیت موضوع…
تاثیر فرهنگ سازمانی مدل هافستد در کاهش فساد اداری
تاثیر فرهنگ سازمانی مدل هافستد در کاهش فساد اداری فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مسئله ۱-۲-۱ تعریف…
بررسی و تحلیل تاثیر توانمند سازی مدیران در برقراری ارتباط موثر با کارکنان
بیان مساله- کوئین و اسپرتیزر معتقدند با وجود آن که توانمندسازی می تواند مزیت رقابتی به یک سازمان بدهد و به…
قوانین ثبت دیدگاه