
فصل اول: کلیـات تحقیق
۱-۱- مقدمه
۱-۲- بیان مسئله
۱-۳- اهمیت و ضرورت
۱-۴- مدل مفهومی پژوهش
۱-۵- اهداف تحقیق
۱-۶- فرضیههای تحقیق
۱-۷- تعریف متغیرها
۱-۷-۱- تعریف مفهومی؛
۱-۷-۲- تعریف عملیاتی؛
۱-۸- قلمرو پژوهش
۱-۹- جمعبندی فصل اول
فصل دوم: مرور منابع، ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق
۲-۱- مقدمه
۲-۲- تئوری رفتارهای ناکارآمد
۲-۲-۱- استقلال
۲-۲-۲- فشار بودجه زمانی
۲-۲-۳- پیچیدگی کار
۲-۲-۴- اهمیت مشتری
۲-۳- تئوری تغییر شغل
۲-۳-۱- بررسی تئوری رفتار ناکارآمد و تأثیر آن بر تئوری تغییر شغل
۲-۴- بررسی پیشینه پژوهش
۲-۵- پیشینه حسابرسی در ایران
۲-۶- جمعبندی فصل دوم
فصل سوم: روش اجرای تحقیق، مواد و روشها
۳-۱- مقدمه
۳-۲- روش پژوهش
۳-۳- جامعه و نمونه آماری پژوهش
۳-۳-۱- جامعه آماری پژوهش
۳-۳-۲- نمونه آماری پژوهش
۳-۴- روشهای گردآوری اطلاعات
۳-۵- پرسشنامه پژوهش
۳-۵-۱- بررسی روایی پرسشنامه
۳-۵-۲- پایایی پرسشنامه
۳-۵-۳- نتایج آزمون بارتلت جهت بررسی کفایت نمونه
۳-۶- روشهای آماری تجزیهوتحلیل دادهها
۳-۶-۱- مراحل مدلسازی در معادلات ساختاری:
۳-۶-۲- انتخاب رویکرد مناسب معادلات ساختاری برای تحلیل دادههای پژوهش:
۳-۷- جمعبندی فصل سوم:
فصل چهارم: تجزیهوتحلیل دادهها و یافتههای تحقیق
۴-۱- مقدمه
۴-۲- آمار توصیفی
۴-۲-۱- فراوانی دادهها
۴-۲-۲- رده سنی پاسخدهندگان:
۴-۲-۳- سطح تحصیلات پاسخدهندگان
۴-۳- آمار استنباطی
۴-۳-۱- برازش مدل با استفاده از نرمافزار Smart PLS
۴-۴- جمعبندی فصل چهارم
فصل پنجم: بحث، نتیجهگیری و پیشنهادات
۵-۱- مقدمه
۵-۲- خلاصه پژوهش:
۵-۳- نتایج پژوهش
۵-۳-۱- فرضیه اول
۵-۳-۲- فرضیه دوم
۵-۳-۳- فرضیه سوم
۵-۳-۴- فرضیه چهارم
۵-۳-۵- فرضیه پنجم
۵-۴- پیشنهادهای پژوهش
۵-۴-۱- پیشنهادهای کاربردی
۵-۴-۲- پیشنهادهای پژوهشهای آتی
۵-۵- محدودیتهای تحقیق
۵-۶- جمعبندی فصل پنجم
محصول های مرتبط
اثر تکانه های قیمت نفت بر اندازه دولت در کشورهای منتخب عضو اوپک ( ایران، ونزوئلا)
فصل اول مقدمه وکلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- اهمیت موضوع ۱-۳- سؤالات پژوهش ۱-۴- فرضیات پژوهش ۱-۵- روش تحقیق ۱-۶-…
موازنه انعطاف پذیری ،کارآیی و نحوه عملکرد در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ تشریح و بیان مساله ۱-۳ اهمیت و ضرورت انجام تحقیق ۱-۴ فرضیه های…
نقش کیفیت گزارشگری مالی در کاهش آثار محدود کننده سیاست تقسیم سود بر روی تصمیمات سرمایه گذاری
فصل اول- کلیات تحقیق ۱-۱) مقدمه ۱-۲) بیان مساله ۱-۳ ) اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۴) اهداف تحقیق ۱-۴-۱) اهداف…
بررسی و تدوین مولفه های موثر بر رضایتمندی مشتریان در بانکداری الکترونیک
امروزه بسیاری از سازمانها برای بدست آوردن بالاترین ارزشها در جهت جلب رضایت مشتریان خود تلاش میکنند. برنامه های راهبردی،…
مقایسه رابطه فرسودگی شغلی با سلامت روان در بین حسابرسان و پرستاران
۱- فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مساله ۱-۳- اهمیت تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۵- فرضیههای تحقیق ۱-۶- …
قوانین ثبت دیدگاه