
فصل اول : مقدمه
۱-۱-هدف از تحقیق
۱-۲-بیان مسأله
۱-۳-ضرورت و اهمیت تحقیق
فصل دوم: مروری بر تحقیقات پیشین
۲-۱-مقدمه
۲-۲-تاریخچه و مبانی نظری
۲-۲-۱-مدلهای شناختشناسی
۲-۲-۱-۱-مدل شناختشناسی پری، بلنگی و ماگلدا
۲-۲-۱-۲-مدل شناختشناسی کینگ و کیچنر
۲-۲-۱-۳-مدل شناختشناسی شومر
۲-۲-۲-تاریخچه الگوهای ارتباطات خانواده
۲-۲-۲-۱-ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده
۲-۲-۲-۱-۱-جهت گیری گفت و شنود
۲-۲-۲-۱-۲-جهت گیری همنوایی
۲-۲-۲-۲-انواع الگوهای ارتباطات خانواده
۲-۲-۲-۲-۱خانواده های توافقکننده
۲-۲-۲-۲-۲-خانواده های کثرتگرا
۲-۲-۲-۲-۳-خانوادههای حفظ کننده
۲-۲-۲-۳-۴-خانواده های به حال خود واگذاشته
۲-۲-۳-نظریه انگیزش
۲-۳-مروری بر تحقیقات پیشین
۲-۳-۱-مروری بر تحقیقات پیشین در زمینه رابطه باورهای شناختشناسی و انگیزش
۲-۳-۲-مروری بر تحقیقات پیشین در زمینه رابطه الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش
۲-۳-۳ مروری برتحقیقات پیشین در زمینه رابطه الگوهای ارتباطی خانواده و باورهای
شناختشناسی۴۴
۲-۴-سؤالات تحقیق
۲-۴-۱-سؤال اصلی تحقیق
۲-۴-۲-سؤالات فرعی تحقیق
۲-۵-تعاریف عملیاتی متغیرهای پژوهش
۲-۵-۱-تعریف باورهای شناخت شناسی
۲-۵-۲-تعریف الگوهای ارتباطی خانواده
۲-۵-۳-تعریف انگیزه پیشرفت
فصل سوم: روش تحقیق
۳-۱-مقدمه
۳-۲-جامعه و نمونه آماری
۳-۳-ابزارهای پژوهش
۳-۳-۱-مقیاس باورهای شناختشناسی
۳-۳-۲-مقیاس انگیزه پیشرفت ادواردز
۳-۳-۳-مقیاس الگوهای ارتباطی خانواده
۳-۴-روش جمعآوری اطلاعات
۳-۵-روشهای تجزیه و تحلیل اطلاعات
فصل چهارم: یافته های پژوهش
۴-۱-مقدمه
۴-۲-یافتههای توصیفی متغیرهای پژوهش
۴-۳-ماتریس همبستگی متغیرهای پژوهش
۴-۴- مقایسه عملکرد آزمودنیها در متغیرهای پژوهش برحسب
رشته های تحصیلی علوم انسانی و فنی مهندسی
۴-۵-یافتههای تحلیل مسیر
۴-۵-۱-پیشبینی انگیزش پیشرفت بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده
۴-۵-۲-پیشبینی انگیزش پیشرفت بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده
۴-۵-۳-پیشبینی ابعاد باورهای شناختشناسی بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده
۴-۵-۴-پیشبینی انگیزش پیشرفت بر اساس باورهای شناختشناسی با کنترل الگوهای ارتباطی خانواده
فصل پنجم : بحث و تفسیر نتایج
۵-۱-مقدمه
۵-۲-تفسیر نتایج سؤالات تحقیق
۵-۲-۱-پیشبینی انگیزش پیشرفت تحصیلی توسط باورهای شناختشناسی
۵-۲-۲-پیشبینی انگیزش پیشرفت بر اساس ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده
۵-۲-۳-پیشبینی باورهای شناختشناسی توسط ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده
۵-۲-۴-پیشبینی انگیزش پیشرفت تحصیلی توسط ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده با واسطهگری باورهای شناختشناسی
۵-۳-کاربردهای نظری و عملی پژوهش
۵-۴-پیشنهادات پژوهش
۵-۵-محدودیتهای پژوهش
محصول های مرتبط
بررسی جو سازمانی بر رضایت شغلی و بهداشت روانی کارکنان پتروشیمی شیراز
فصل اول: طرح تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مسئله ۱-۳ اهمیت و ضرورت ۱-۴ هدف های تحقیق ۱-۴-۱ هدف کلی…
بررسی توانمندسازی و کارآفرینی بر بهرهوری کارکنان پتروشیمی خارک
چکیده فارسی فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله تحقیق اهمیت و ضرورت مساله تحقیق اهداف تحقیق فرضیه های تحقیق…
بررسی تأثیر آموزش شناختی رفتاری بر دانش، نگرش و اعتماد به نفس جنسی زنان شیراز
چکیده فصل اول:کلیات مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف پژوهش فرضیه ها تعاریف نظری و عملیاتی متغیرهای پژوهش…
اثربخشی مشاوره گروه درمانی با الگوی شادمانی فوردایس بر کاهش تعارض کار- خانواده در معلمان زن شهر تهران
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱مقدمه ۲-۱ بیان مسأله ۳-۱ اهمیت و ضرورت پژوهش ۴-۱ هدف های پژوهش ۵-۱ فرضیه های…
اثربخشی مشاوره شغلی براساس رویکرد شناختی- اجتماعی بندورا برافزایش باورهای خودکارآمدی جانبازان باشگاه ورزشی شهید مهرانی تهران
فصل اول:کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت پژوهش فرضیه پژوهش هدف پژوهش تعریف مفاهیم و وازگان اختصاصی پژوهش…
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر سازگاری و نگرش صمیمانه دختران با نقص بینایی اصفهان
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱ مقدمه ۱-۲ شرح و بیان مساله ۱-۳ اهمیت و ارزش تحقیق ۱-۴ اهداف تحقیق ۱-۴-۱…
قوانین ثبت دیدگاه