
هدف پرسشنامه : اینکه آیا شما از روش های ایجاد آرامش در مشتریان ناراحت آگاهی دارید یا خیر
نحوه تکمیل : پس از مطالعه هر یک از فنون زیر، اگر آن فن را در بیشتر از 95 درصد زمان ها انجام می دهید، امتیاز 1 و اگر نیاز به ایجاد بهبود در این فن ارائه خدمت به مشتری می بینید، امتیاز 2 بدهید.
توضیحات : سوالات این پرسشنامه به صورت 2 گزینه ای طراحی شده و نحوه امتیاز بندی و تفسیر نتایج به صورت کامل تشریح شده است.
تعداد سوالات : 16
نوع فایل : Word 2007
کاربرد : پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت، پروژه های تحقیقاتی
روایی و پایایی : این پرسشنامه، ترجمه ی یک پرسشنامه استاندارد خارجی است که به زبان فارسی برگردانده شده است. لذا روایی و پایایی این پرسشنامه در ایران مورد بررسی قرار نگرفته و در صورت لزوم، محققان باید نسبت به بررسی روایی و پایایی این پرسشنامه اقدام نمایند. منبع : مقیمی، سید محمد و رمضان، مجید، 1390، پژوهشنامه مدیریت، جلد هفتم، انتشارات راهدان، تهران.
***************************************************************
توجه : حق انحصاری انتشار نسخه الکترونیکی پرسشنامه های «پژوهشنامه مدیریت» در اختیار مرجع علوم مدیریت ایران (سایت e-Modiran.com) می باشد و هرگونه نسخه برداری و بازنشر این آثار پیگرد قانونی خواهد داشت.
***************************************************************
محصول های مرتبط
دانلود پرسشنامه : خودگشودگی
هدف پرسشنامه : بررسی تمایل فرد به خودگشودگی. نحوه تکمیل : میزان موافقت خود را با هر یک از جملات…
دانلود پرسشنامه : خوب بودن در برقراری ارتباطات
هدف پرسشنامه :تعیین میزان تمایل به برقراری ارتباطات. نحوه تکمیل : پس از مطالعه هر جمله، گزینه ای را که…
دانلود پرسشنامه : بازخور
هدف پرسشنامه : بررسی میزان تمایل به ارائه بازخور. نحوه تکمیل : پس از مطالعه هر جمله، میزان موافقت خود…
دانلود پرسشنامه : درگیری شغلی (مشارکت کاری)
هدف پرسشنامه : این ابزار مشخص می سازد که فرد تا چه اندازه از وقت خود را با شغلش سپری…
دانلود پرسشنامه : ارزیابی اثربخشی عملکرد گروه
هدف پرسشنامه :بررسی اثربخشی عملکرد گروه. نحوه تکمیل : با توجه به طیف زیر، نظر خود را درباره هر بخش…
دانلود پرسشنامه : تاثیر مدل EFQM بر عملکرد شرکت
هدف پرسشنامه : بررسی تاثیر مدل کیفیت EFQM بر عملکرد شرکت. نحوه تکمیل : میزان موافقت خود را با هر…
قوانین ثبت دیدگاه