
رابطه سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی
فصل اول : کلیات طرح تحقیق
مقدمه
۱-۱ بیان مساله تحقیق
۱-۲ سابقه موضوع
۱-۳ بیان اهمیت انجام تحقیق
۱-۴ بیان اهداف تحقیق
۱-۵ چهارچوب نظری
۱-۶ مدل تحقیق
۱-۷ فرضیهها یا سؤالهای تحقیق
۱-۸ روش تحقیق
۱-۹ جامعه آماری مورد مطالعه
۱-۱۰ برآورد حجم نمونه و روش نمونه گیری
۱-۱۱ قلمرو تحقیق
۱-۱۱-۱ قلمرو موضوعی
۱-۱۱-۲ قلمرو زمانی
۱-۱۱-۳ قلمرو مکانی
۱-۱۲ روش و ابزار گردآوری داده ها
۱-۱۳ روش تجزیه و تحلیل داده ها
۱-۱۴ تعاریف متغیر ها واصطلاحات تحقیق
۱-۱۴-۱ سرمایه اجتماعی
۱-۱۵ ابعاد سرمایه اجتماعی
۱-۱۶-۱ تعالی سازمانی
۱-۱۷-۱ معیارهای تعالی سازمانی
فصل دوم : مبانی نظری تحقیق
بخش اول
۲-۱ سرمایه اجتماعی
۲-۲ تعاریف سرمایه اجتماعی
۲-۳ تمایز سرمایه اجتماعی با سایر سرمایه ها
۲-۴ ابعاد سرمایه اجتماعی
۲-۴-۱ بعد ساختاری
۲-۴-۲ بعد شناختی
۲-۴-۳ بعد رابطه ای
۲-۵ دیدگاه های مختلف سرمایه اجتماعی
بخش دوم
۲-۶ تعالی سازمانی
۲-۷ تاریخچه تعالی سازمانی
۲-۸ تعریف مدل تعالی سازمانی
۲-۹ تعریف مدل
۲-۱۰ تاریخچه شکل گیری بنیاد مدیریت کیفیت اروپا
۲-۱۱ انواع مدل های تعالی سازمانی
۲-۱۲ مزایای مدل تعالی سازمانی
۲-۱۳ کاربردهای تعالی سازمانی
۲-۱۴ دلایل استفاده از مدل تعالی سازمانی
۲-۱۵ معیارها و زیرمعیارهای تعالی سازمانی
بخش سوم
۲-۱۶ پیشینه تحقیق
۲-۱۶-۱ مطالعه های خارجی
۲-۱۶-۲ مطالعههای داخلی
بخش چهارم
۲-۱۷ تربیت مدرس
۲-۱۷-۱ مولفه های مأموریت دانشگاه
۲-۱۷-۲ مأموریت دانشگاه
۲-۱۷-۳ معاونتهای دانشگاه تربیت مدرس
۲-۱۷-۴ حوزههای دانشگاه تربیت مدرس و زمینههای تدوین اهداف راهبردی
۲-۱۷-۵ اهداف راهبردی دانشگاه
۲-۱۷-۶ ارزش های محوری دانشگاه
فصل سوم : روش شناسی تحقیق
مقدمه
۳-۱ فرآیند تحقیق
۳-۲ فرضیه های تحقیق
۳-۳ نوع و روش تحقیق
۳-۴ جامعه و نمونه آماری
۳-۵ روشهای جمع آوری اطلاعات
۳-۶ سنجش روایی پرسش نامه
۳-۷ سنجش پایایی پرسش نامه
۳-۸ قلمرو تحقیق
۳-۹ روش تحلیل آماری
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری دادهها
مقدمه
بخش اول: اطلاعات جمعیت شناختی
۴-۱-۱ جنسیت
۴-۱-۲ سن
۴-۱-۳ وضعیت تأهل
۴-۱-۴ میزان تحصیلات
۴-۱-۵ سال فراغت از تحصیل
۴-۱-۶ رشته تحصیلی
۴-۱-۷ سابقه کار
۴-۱-۸ نوع استخدام
۴-۱-۹ محل کار
بخش دوم
۴-۲ توصیف متغیرها در راستای فرضیه های پژوهش
بخش سوم
۴-۳ تحلیل فرضیه های پژوهش
۴-۳-۱ بررسی فرضیه اصلی
۴-۳-۲ بررسی فرضیه فرعی اول
۴-۳-۳ بررسی فرضیه فرعی دوم
۴-۳-۴ بررسی فرضیه فرعی سوم
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادها
مقدمه
۵-۱ نتایج و پیشنهاد های تحقیق
۵-۲ پیشنهادها
۵-۲-۱ پیشنهاد برای محققین آتی
۵-۳ محدودیت های تحقیق
منابع و مآخذ
محصول های مرتبط
بررسی اثربخشی آموزش مولفه های تصمیم گیری مجدد بر کاهش خود ناتوان سازی تحصیلی و افزایش جرات ورزی دانش آموزان پسر سوم هنرستان
۱-۱٫مقدمه ۱-۲٫بیان مساله ۱-۳٫اهمیت وضرورت پژوهش ۱-۴٫اهداف پژوهش ۱-۵٫سؤالات پژوهش ۱-۶٫فرضیههای پژوهش ۱-۷٫تعاریف مفهومی و عملیاتی واژه ها …
روند ثبت اسناد در دفتر املاک
۱-تعریف : مراد از حقوق ثبت اسناد و املاک مجموع قوانین و مقررات مربوط به ثبت اسناد واملاک است . گفتار…
تغییر وضعیت ثبتی املاک
افراد در املاک خود با توجه به مساحت ملک ،میزان شراکت ،توافق و اختلافی که دارند به عناوین متعدد سعی…
تفکیک و افراز در املاک
تفکیک در لغت به معنای جدا کردن و جزء جزء کردن و در اصطلاح حقوق ثبت، عبارت است از تجزیه…
بررسی روشهای تحقق بهداشت اسناد به منظور پیشگیری از وقوع جرم
در حال حاضردرجامعه ما به علت پیشرف تکنولوژی به نسبت نیز جرم وجرائم زیاد شده است وبه عبارتی هرچه تکنولوژی…
دانلود مقاله تعریف افراز تفکیک و تقسیم و وجوه افتراق آنها
مجموعه سوال ۲۴،با رصد منابع و مواد هر مقاله اقدام به تهیه و جمع آوری اطلاعات و ارائه ی مقالاتی…
قوانین ثبت دیدگاه