
فصل اول: مقدمه
۱-۱- کلیات
۱-۲- بیان مسأله
۱-۳- اهداف تحقیق
۱-۴- ضرورت و اهمیت تحقیق
۱-۵- تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها
۱-۵-۱- اختلال نقص توجه – بیش فعالی
۱-۵-۲- شیوه های فرزندپروری
۱-۵-۳- ارتباط مادر-کودک
۱-۵-۴- برنامه شیوه فرزندپروری مثبت
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش
۲-۱- مبانی نظری
۲-۱-۱- اختلال نقص توجه- بیش فعالی
۲-۱-۱-۱- تاریخچه اختلال نقص توجه – بیش فعالی
۲-۱-۱-۲- ملاک های تشخیص اختلال نقص توجه – بیش فعالی
۲-۱-۱-۳- انواع اختلال نقص توجه – بیش فعالی
۲-۱-۱-۴- همه گیری شناسی
۲-۱-۱-۵- سبب شناسی
۲-۱-۱-۵-۱- بعد زیست شناختی
۲-۱-۱-۵-۱-۱- عوامل ژنتیکی
۲-۱-۱-۵-۱-۲- عوامل عصبی – فیزیولوژی
۲-۱-۱-۵-۱-۳- عوامل عصبی – شیمیایی
۲-۱-۱-۵-۲- بعد روانشناختی
۲-۱-۱-۵-۳- بعد جامعه شناختی
۲-۱-۱-۶- مشکلات همراه با اختلال نقص توجه – بیش فعالی
۲-۱-۱-۶-۱- مشکلات رفتاری
۲-۱-۱-۶-۲- مشکلات در روابط والد و فرزندی
۲-۱-۱-۷- مدلهای نظری اختلال نقص توجه – بیش فعالی
۲-۱-۲- شیوههای فرزندپروری
۲-۱-۲-۱- تاریخچه شیوه فرزندپروری
۲-۱-۲-۲- مدل های شیوه فرزندپروری
۲-۱-۲-۲-۱- مدل شیوه فرزندپروری بامرید
۲-۱-۲-۲-۲- مدل شیوه فرزندپروری شیفر
۲-۱-۲-۲-۳- مدل ترکیبی
۲-۱-۳- برنامه فرزندپروری مثبت
۲-۱-۴- روابط مادر- کودک
۲-۱-۴-۱- دیدگاههای نظری مربوط به روابط مادر – کودک
۲-۱-۴-۱-۱- نظریه روانکاوی
۲-۱-۴-۱-۲- نظریه یادگیری اجتماعی
۲-۱-۴-۱-۳- نظریه کردارشناسی
۲-۲- پیشینه پژوهش
۲-۲-۱- تحقیقات مربوط به شیوه فرزندپروری و روابط مادر – کودک
۲-۲-۲- تحقیقات مربوط به برنامه فرزندپروری مثبت
و اختلال نقص توجه-بیش فعالی
۲-۳- فرضیه های پژوهش
۲-۳-۱- فرضیه های اصلی
۲-۳-۲- خرده فرضیه ها
۲-۴- سؤالات پژوهش
۲-۵- خلاصه
فصل سوم: روش تحقیق
۳-۱- مقدمه
۳-۲- روش تحقیق، بیان متغیرها و نحوه کنترل آنها
۳-۳- جامعه، نمونه و روش تحقیق
۳-۳-۱- جامعه آماری
۳-۳-۲- نمونه و روش نمونه گیری
۳-۳-۳- ملاک های ورود در پژوهش
۳-۴- ابزار های پژوهش
۳-۴-۱- پرسشنامه علائم مرضی کودکان (CSI-4)
۳-۴-۲- پرسشنامه گزارش کودک از رفتار والدین) CRPBI-C)(فرم مادر)
۳-۴-۳- پرسشنامه سبکها و ابعاد فرزندپروری ( رابینسون و همکاران)
۳-۵- روش اجرا
۳-۵-۱- خلاصه جلسات فرزندپروری مثبت
۳-۶- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
فصل چهارم: یافتههای تحقیق
۴-۱- مقدمه
۴-۲- آمار توصیفی
۴-۳- آمار استنباطی
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری
۵-۱- مقدمه
۵-۲- بحث و نتیجهگیری
۵-۲- ۱-بحث یافتهی اول
۵-۲-۲- بحث یافتهی دوم
۵-۲-۳- بحث یافتهی سوم
۵-۳- نتیجهگیری کلی
۵-۴- محدودیت های پژوهش
۵-۵- پیشنهادهای پژوهش
۵-۶- کاربرد نتایج پژوهش
فهرست منابع
منابع فارسی
منابع انگلیسی
محصول های مرتبط
بررسی دیدگاه کتابداران کتابخانههای عمومی در مورد تاثیر فناوری اطلاعات بر میزان مشارکت آنان در فرایند تصمیم گیری در کتابخانههای عمومی استان یزد
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه ۱-۱- شرح و بیان مساله پژوهشی ۱-۲- اهداف پژوهش ۱-۲-۱- اهداف کلی ۱-۲-۲- اهداف جزیی ۱-۳-…
بررسی تاثیرسبک های مدیریت مشارکتی وسنتی برخلاقیت دبیران مطالعه موردی دبیرستان های ناحیه 1و2شهرشیراز
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مساله ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴- اهداف پژوهش ۱-۵-تعریف اصطلاحات کلیدی…
بررسی تأثیر آموزش شناختی رفتاری بر دانش، نگرش و اعتماد به نفس جنسی زنان شیراز
چکیده فصل اول:کلیات مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف پژوهش فرضیه ها تعاریف نظری و عملیاتی متغیرهای پژوهش…
آسیب شناسی مدیریت پژوهشی در شرکت ملی حفاری ایران
چکیده فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله ضرورت و اهمیت تحقیق سوالات تحقیق تعریف متغییر های پژوهش فصل دوم:…
اثربخشی مشاوره شغلی براساس رویکرد شناختی- اجتماعی بندورا برافزایش باورهای خودکارآمدی جانبازان باشگاه ورزشی شهید مهرانی تهران
فصل اول:کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت پژوهش فرضیه پژوهش هدف پژوهش تعریف مفاهیم و وازگان اختصاصی پژوهش…
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر سازگاری و نگرش صمیمانه دختران با نقص بینایی اصفهان
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱ مقدمه ۱-۲ شرح و بیان مساله ۱-۳ اهمیت و ارزش تحقیق ۱-۴ اهداف تحقیق ۱-۴-۱…
قوانین ثبت دیدگاه