
فصل اول:کلیات پژوهش
۱-۱ مقدمه
۱-۲ بیان مسأله
۱-۳ اهمیت و ضرورت انجام تحقیق
۱-۴ اهداف تحقیق
۱-۵ پرسشهای تحقیق
۱-۶ متغیرهای مورد بررسی
۱-۷ تعریف مفاهیم
۱-۷-۱ تعاریف نظری
۱-۷-۲ تعاریف عملیاتی
فصل دوم: پیشینه پژوهش
بخش اول: موسیقی
۲-۱-۱ تاریخچه موسیقی
۲-۱-۲ تعریف موسیقی درمانی
۲-۱-۳ آوازی ملودیک (MIT)
۲-۱-۴ مکاتب و تکنیکهای موسیقی درمانی
۲-۱-۴- ۱ روش نوردوف و رابیگر
۲-۱-۴-۲ روش کودالی
۲-۱-۴-۳ روش دالکروز
۲-۱-۴-۴ روش بالینی ارف نورلوک
۲-۱-۴-۵ روش موسیقی و تصویر هدایت شده
۲-۱-۵ موسیقی درمانی تکاملی
۲-۱-۶ برتری نیمکرهای در درک موسیقی
۲-۱-۷ موسیقی درمانی و عصب شناختی
۲-۱-۸ کاربرد موسیقی درمانی
بخش دوم: لکنت
۲-۲-۱ ماهیت لکنت
۲-۲-۲ تعاریف لکنت
۲-۲-۳ انواع لکنت
۲-۲-۴ علل لکنت
۲-۲- ۵ نظریههای لکنت
۲-۲-۵-۱ نظریه دکتر اسمایلی بلانتون
۲-۲-۵-۲ نظریه دکتر بلومل
۲-۲-۵-۳ نظریه دکتر بوم
۲-۲-۵-۴ نظریه دکتر برینگ برینگلسون
۲-۲-۵-۵ نظریه شیهان
۲-۲-۵-۶ نظریه دکتر کاروت
۲-۲-۵-۷ نظریه وندل جانسون
۲-۲-۵-۸ نظریه دکتر نایب دونلاپ
۲-۲-۵-۹ نظریه ون رایپر
۲-۲-۵-۱۰نظریه دکتر جان ام فلچر
۲-۲-۵-۱۱ نظریه دکتر میبل اف گیلفورد
۲-۲-۶ درمانهای لکنت
۲-۲-۶-۱ تلقین
۲-۲-۶-۲ هیپنوتیزم
۲-۲-۶-۳ خود القایی
۲-۲-۶-۴ روش جویدن تنفس
۲-۲-۶-۵ روش آرامسازی
۲-۲-۶-۶ خواب درمانی
۲-۲-۶-۷ رفتار درمانی
۲-۲-۶-۸ درمانها تنبیهی و تشویقی
۲-۲-۶-۹ درمانهای عامیانه
۲-۲-۶-۱۰ درمان جراحی
۲-۲-۶-۱۱ استفاده از شوک الکتریکی
۲-۲-۶-۱۲ درمان تنبیهی مدرن
بخش سوم: اضطراب
۲-۳-۱ تعریف اضطراب
۲-۳-۲علائم اضطراب
۲-۳-۲-۱ علائم رفتاری
۲-۳-۲-۲ علائم فیزیکی
۲-۳-۲-۳ علائم معده-رودهای
۲-۳-۲-۴علائم دستگاه ادراری
۲-۳-۲-۵علائم تنشی
۲-۳-۳ طبقهبندی اختلالات اضطرابی
۲-۳-۳-۱ اضطراب تعمیمیافته
۲-۳-۳-۲اختلال وحشتزدگی
۲-۳-۳-۳اختلالات هراس
۲-۳-۳-۴ هراس خاص
۲-۳-۳-۵ اختلالات اجتماعی
۲-۳-۳-۶ اختلال وسواس فکری-عملی
۲-۳-۳-۷ اختلال فشار روانی پس آسیبی
۲-۳-۴ موسیقی درمانی و اضطراب
۲-۳-۵ موسیقی درمانی و لکنت
۲-۳-۶ اضطراب و لکنت
۲-۳-۷ بررسی اجمالی پیشینه نظری و سوابق پژوهش
فصل سوم: روششناسی
۳-۱ طرح تحقیق
۳-۲ جامعه پژوهشی
۳-۳ نمونه و شیوه نمونهگیری
۳-۳-۱ ملاکهای ورود به پژوهش
۳-۳-۲ ملاکهای خروج از پژوهش
۳-۳-۳ ملاحظات اخلاقی
۳-۴ ابزارهای سنجش و مداخلهگری
۳-۴-۱ مقیاس تجدید نظر شده شدت لکنت کودکان۳ (SSI-3)
۳-۴-۲ مقیاس تجدید نظر شده اضطراب آشکار کودکان (RSMAS)
۳-۵۳-۵ ابزارهای موسیقی درمانی
۳-۶ روش اجرا
۳-۷ روش تحلیل دادهها
۳-۸ برنامه درمان آوازی ـ ملودیک
فصل چهارم: یافتههای پژوهش
پرسشهای پژوهش
۴-۱ پرسش اول
۴-۱-۱ وضعیت تمام افراد نمونه(لکنت) در یک نگاه
۴-۲ پرسش دوم
۴-۲-۱ وضعیت تمام افراد نمونه (اضطراب) در یک نگاه
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۵-۱ گزارشهای پژوهش
۵-۱-۱ لکنت
۵-۱-۲ اضطراب
۵-۲ نتیجهگیری
۵-۳ محدودیتهای پژوهش
۵-۴ نظرات و پیشنهادات
فهرست منابع
پیوست
محصول های مرتبط
بررسی تولید علم دانشگاه آزاد اسلامی در پایگاه وبآوساینس از سال 1985 تا پایان سال 2009 میلادی
فصل اول: مقدمه ۱-۱- بیان مسئله ۱-۲- اهمیت پژوهش ۱-۳- اهداف پژوهش ۱-۳-۱- هدف کلی پژوهش ۱-۳-۲- اهداف جزئی پژوهش…
ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده وآموخته شده علوم تجربی سال سوم راهنمایی
چکیده فصل اول: طرح پژوهش ۱-۱ – مقدمه ۱-۲ – بیان مساله ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴ – اهداف…
اثربخشی مشاوره شغلی براساس رویکرد شناختی- اجتماعی بندورا برافزایش باورهای خودکارآمدی جانبازان باشگاه ورزشی شهید مهرانی تهران
فصل اول:کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت پژوهش فرضیه پژوهش هدف پژوهش تعریف مفاهیم و وازگان اختصاصی پژوهش…
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر سازگاری و نگرش صمیمانه دختران با نقص بینایی اصفهان
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱ مقدمه ۱-۲ شرح و بیان مساله ۱-۳ اهمیت و ارزش تحقیق ۱-۴ اهداف تحقیق ۱-۴-۱…
اثر بخشی گروه درمانی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر افزایش رضایت مندی زناشویی دانشجویان متأهل
چکیده فصل اول : کلیات تحقیق مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف پژوهش هدف کاربردی فرضیه تحقیق تعاریف…
رابطه تاب آوری و هوش معنوی با سلامت روان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد
فایل: word صفحه :۱۱۰ چکیده فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت پژوهش اهداف پژوهش فرضیههای تحقیق…
قوانین ثبت دیدگاه