فصل اول: کلیات پژوهش
۱-۱- مقدمه
۱-۲- بیان مسئله
۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش
۱-۴- اهداف پژوهش
۱-۵- فرضیات پژوهش
۱-۶- متغیرهای پژوهش
۱-۷- تعریف اصطلاحات و مفاهیم
۱-۷-۱ تعاریف نظری (مفهومی)
۱-۷-۲ تعاریف عملیاتی
فصل دوم: پیشینه پژوهش
۲-۱ مقدمه
۲-۲ هیجانات مثبت
۲-۲-۱ تاریخچه ی هیجانات مثبت
۲-۲-۲ هیجان شادی
۲-۲-۲-۱ ریشه های تحولی
۲-۲-۲-۲ جنبه های ژنتیکی
۲-۲-۲-۳ جنبه های فیزیولوژیک
۲-۲-۲-۴ جنبه های شناختی
۲-۲-۲-۵ جنبه های اجتماعی
۲-۲-۲-۶ جنبه های اقتصادی
۲-۲-۲-۷ جنبه های هیجانی
۲-۲-۳ هیجان لذت
۲-۲-۳-۱ ریشه های تحولی
۲-۲-۳-۲ جنبه های فیزیولوژیک
۲-۲-۳-۳ جنبه های غریزی
۲-۲-۳-۴ جنبه های شناختی
۲-۲-۳-۵ جنبه های اجتماعی
۲-۳ سلامت روان
۲-۳-۱ تاریخچه ی سلامت روان
۲-۳-۲ مولفه های سلامت روان
۲-۳-۳ تأثیر استرس و مهارت های مقابله ای بر سلامت روان
۲-۳-۴ تأثیر روابط بین فردی بر سلامت روان
۲-۳-۵ مداخلات مبتنی بر سلامت روان
۲-۴ مذهب و معنویت
۲-۴-۱ تاریخچه ی روانشناسی مذهب و معنویت
۲-۴-۲ وجوه تشابه و افتراق مذهب و معنویت
۲-۴-۳ شکل های سالم و ناسالم مذهب و معنویت
۲-۴-۴ تأثیر مذهب و معنویت بر سلامت روان
۲-۴-۴-۱معنادهی و مقابله با استرس
۲-۴-۴-۲ روابط بین فردی
۲-۴-۵ تأثیر مذهب و معنویت بر هیجانات مثبت
۲-۴-۶ یکپارچه سازی مذهب و معنویت در مداخلات سلامت روان
۲-۵ روان نمایشگری
۲-۵-۱ تاریخچه ی روان نمایشگری
۲-۵-۲ ارکان روان نمایشگری
۲-۵-۲-۱ کارگردان
۲-۵-۲-۲ شخص اول
۲-۵-۲-۳ یاور
۲-۵-۲-۴- حضار
۲-۵-۳ صحنه ی اجرای روان نمایشگری
۲-۵-۴ مراحل روان نمایشگری
۲-۵-۴-۱ گرم کردن
۲-۵-۴-۲ اجرا
۲-۵-۴-۳ مشارکت
۲-۵-۵ عطش اجرا
۲-۵-۶ خودجوشی و خلاقیت
۲-۵-۷ کاردبردهای روان نمایشگری
۲-۵-۸ انواع شکل های اجرای جلسات روان نمایشگری
۲-۵-۹ تکنیک های روان نمایشگری
۲-۵-۹-۱ تکنیک های مرحله ی گرم کردن
۲-۵-۹-۲ تکنیک های مرحله ی اجرا
۲-۵-۱۰ ظرفیت روان نمایشگری برای یکپارچه سازی با تجارب معنوی
۲-۶ پیشینه ی پژوهشی
۲-۶-۱ پژوهش های انجام شده در خارج از کشور
۲-۶-۱-۱ ارتباط بین متغیرهای مذهب/معنویت، شادی، لذت و سلامت روان
۲-۶-۱-۲ اثربخشی مداخلات روانشناختی یکپارچه شده با مذهب و معنویت
۲-۶-۱-۳ اثربخشی مداخلات مبتنی بر روان نمایشگری
۲-۶-۲ پژوهش های انجام شده در داخل کشور
۲-۶-۲-۱ ارتباط بین متغیرهای مذهب/معنویت، شادی، لذت و سلامت روان
۲-۶-۲-۲ اثربخشی مداخلات روانشناختی یکپارچه شده با مذهب و معنویت
۲-۶-۲-۳ اثربخشی مداخلات مبتنی بر روان نمایشگری
۲-۷ خلاصه و جمع بندی
۲-۷-۱ خلاصه ی پیشینه ی خارجی
۲-۷-۲ خلاصه ی پیشینه ی داخلی
۲-۷-۳ جمع بندی
فصل سوم: روش پژوهش
۳-۱ مقدمه
۳-۲ طرح کلی پژوهش
۳-۳ متغیرهای پژوهش
۳-۴ جامعه ی آماری
۳-۵ حجم نمونه و روش نمونه گیری
۳-۶ ابزارهای پژوهش
۳-۶-۱ پرسشنامه ی نگرش سنج مذهب
۳-۶-۲ پرسشنامه ی شادکامی آکسفورد (OHQ)
۳-۶-۳ مقیاس لذت اسنیت- همیلتون (SHAPS)
۳-۶-۴ پرسشنامه ی سلامت عمومی ۲۸ سوالی (GHQ-28)
۳-۷ شیوه ی اجرای پژوهش
۳-۸ برنامه ی مداخله
۳-۹ روش تجزیه و تحلیل داده های پژوهش
فصل چهارم: نتایج پژوهش
۴-۱ مقدمه
۴-۲- بررسی توصیفی دادهها
۴-۳ بررسی استنباطی دادهها
۴-۳-۱ تعیین متغیرهای همگام
۴-۳-۲ پیش فرض نرمال بودن توزیع نمرات
۴-۳-۳ پیش فرض های تساوی کواریانس ها و تساوی واریانسها
۴-۳-۴ بررسی فرضیههای پژوهش
۴-۳-۴-۱ فرضیه ی ۱
۴-۳-۴-۲ فرضیه ی ۲
۴-۳-۴-۳ فرضیه ی ۳
۴-۳-۴-۴ فرضیه ی ۴
۴-۳-۴-۵ فرضیه ی ۵
۴-۳-۴-۶ فرضیه ی ۶
۴-۳-۴-۷ فرضیه ی ۷
۴-۳-۴-۸ فرضیه ی ۸
۴-۳-۴-۹ فرضیه ی ۹
۴-۳-۴-۱۰ فرضیه ی ۱۰
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۵-۱ مقدمه
۵-۲ بحث در مورد یافتههای پژوهش
۵-۳ جمع بندی و نتیجه گیری
۵-۴ محدودیت های پژوهش
۵-۵ پیشنهادها
۵-۵-۱ پیشنهادهای پژوهشی
۵-۵-۲ پیشنهادهای کاربردی
پیوستها
پیوست۱: شرح جلسات مداخله ی روان نمایشگری با محتوای معنوی
پیوست۲: پرسشنامه ی شادکامی آکسفورد
محصول های مرتبط
بررسی دیدگاه کتابداران کتابخانههای عمومی در مورد تاثیر فناوری اطلاعات بر میزان مشارکت آنان در فرایند تصمیم گیری در کتابخانههای عمومی استان یزد
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه ۱-۱- شرح و بیان مساله پژوهشی ۱-۲- اهداف پژوهش ۱-۲-۱- اهداف کلی ۱-۲-۲- اهداف جزیی ۱-۳-…
بررسی رابطه بین ادراک مدیران از جو سازمانی با فنون رهبری آنان در ادارۀ کل امور مالیاتی استان فارس
فصل اول : مقدمه ۱ – ۲- بیان مسأله ۱ -۳ – ضرورت و اهمیت پژوهش ۱ – ۴- اهداف…
بررسی تأثیر دوره کارشناسی بر نگرش دانشجویان کتابداری و اطلاع¬رسانی دانشگاه¬های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان نسبت به اینترنت بر اساس مدل IAS
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه ۱-۱- شرح و بیان مسأله پژوهشی ۱-۲- اهداف پژوهش ۱-۲-۱-اهداف کلی ۱-۲-۲- اهداف جزیی ۱-۳-…
بررسی اثربخشی غنی سازی روابط بر بهبود کیفیت روابط زناشویی زوجین شهر اصفهان
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مساله ۱-۳- اهداف تحقیق ۱-۴- اهمیت و ارزش تحقیق ۱-۵- فرضیه های…
ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده وآموخته شده علوم تجربی سال سوم راهنمایی
چکیده فصل اول: طرح پژوهش ۱-۱ – مقدمه ۱-۲ – بیان مساله ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴ – اهداف…
اثر بخشی گروه درمانی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر افزایش رضایت مندی زناشویی دانشجویان متأهل
چکیده فصل اول : کلیات تحقیق مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف پژوهش هدف کاربردی فرضیه تحقیق تعاریف…
قوانین ثبت دیدگاه