
فصل اول: کلیات پژوهش
مقدمه
۱-۱- بیان مسئله
۱-۲- اهمیت و ضرورت پژوهش
۱-۳ – اهداف پژوهش
۱-۴- فرضیههای پژوهش
۱-۵- تعریف نظری و عملیاتی متغیرها
فصل دوم: پیشینهی پژوهش
مقدمه
۲-۱- گفتار اول: تعهد زناشویی
۲-۱-۱- ماهیت و مفهوم تعهد زناشویی
۲-۱-۲- ابعاد تعهد زناشویی
۲-۱-۲-۱- تعهد شخصی
۲-۱-۲-۲- تعهد اخلاقی
۲-۱-۲-۳- تعهد ساختاری
۲-۱-۳- تاثیرات نظری ساختار اجتماعی تعهد زناشویی
۲-۱-۴- نظریهها و مدلهای مرتبط با تعهد زناشویی
۲-۱-۴-۱- نظریهها و مدلهای خاص در ارتباط باتعهد زناشویی
۲-۱-۴-۱-۱- مدل سرمایهگذاری رسبالت
۲-۱-۴-۱-۲- نظریه سه وجهی عشق استرنبرگ
۲-۱-۵- نقش کاربردی تعهد زناشویی
۲-۲- گفتار دوم: تابآوری
۲-۲-۱- تعریف تابآوری
۲-۲-۲- الگوهای تابآوری
۲-۲-۲-۱- الگوی بلاک و بلاک
۲-۲-۲-۲- الگوی مک کابین و همکاران
۲-۲-۲-۲-۱- ارزیابی انطباقی
۲-۲-۲-۲-۲- تجارب جبرانی
۲-۲-۲-۲-۳- حمایت اجتماعی
۲-۲-۳- سرسختی روان شناختی
۲-۲-۴- تابآوری در خانواده
۲-۲-۴-۱- تعریف تابآوری خانوادگی
۲-۲-۴-۲- عوامل تشکیل دهنده تابآوری خانواده
۲-۲-۴-۳- مراحل تابآوری خانواده
۲-۳- گفتار سوم: غنیسازی ازدواج
۲-۳-۱- رویکردها و برنامههای پیشگیری
۲-۳-۲- برنامه ارتقاء ارتباط
۲-۳-۲-۱- تاریخچه غنیسازی روابط
۲-۳-۲-۲- پایههای نظری
۲-۳-۲-۳- شیوههای مداخله
۲-۳-۲-۴- استراتژیهای مداخله و فرمتهای زمانی برای برنامههای RE
۲-۳-۲-۵- روشهای درمان RE
۲-۳-۲-۶- روشهای مداخله
۲-۳-۲-۷- پاسخهای خاص رهبر یا درمانگر
۲-۳-۲-۷-۱- تبدیل شدن
۲-۳-۲-۷-۲- رفع مشکل
۲-۳-۲-۷-۳- شستشو دادن
۲-۳-۲-۸- انتخاب برنامهRE
۲-۳-۲-۹- اهداف برنامهRE
۲-۳-۳- برنامه آمادهسازی – غنیسازی اولسون
۲-۳-۳-۱- تاریخچه برنامه آمادهسازی اولسون
۲-۳-۳-۲- ریشههای نظری برنامه آماده سازی- غنیسازی السون
۲-۳-۳-۳- اهداف برنامه آمادهسازی-غنیسازی اولسون
۲-۴- پیشینهی پژوهشی
۲-۴-۱- تحقیقات انجام شده پیرامون اثربخشی غنیسازی بر تعهد زناشویی در خارج از کشور
۲-۴-۲- نتایج حاصل از پژوهشهای انجام شده در زمینه غنیسازی زوجین در خارج از کشور
۲-۴-۳- پژوهشهای انجام شده در زمینهی غنیسازی ازدواج در داخل کشور
۲-۴-۴- پژوهشهای انجام شده در درزمینهی تعهد زناشویی خارج از کشور
۲-۴-۵- نتایج حاصل از پژوهشهای انجام شده در زمینهی تعهد زناشویی در داخل کشور
۲-۴-۶- نتایج حاصل از پژوهشهای انجام شده در زمینه تابآوری در خارج کشور
۲-۴-۷- نتایج پژوهشهای انجام شده در زمینهی تابآوری و سرسختی روانشناختی در داخل کشور
خلاصه و جمعبندی
فصل سوم: روشپژوهش
مقدمه
۳-۱- روش پژوهش
۳-۲- جامعه آماری
۳-۳- نمونه و روش نمونهگیری
۳-۴- ابزار تحقیق
۳-۴-۱- پرسش نامه تعهدزناشویی (DCI)
۳-۴-۲- مقیاس تابآوری کانر- دیویدسون
۳-۵- روش اجرای پژوهش
۳-۶- خلاصه محتوای جلسات آموزشی
۳-۷- روش آماری
فصل چهارم: نتایج پژوهش
مقدمه
۴-۱- یافتههای توصیفی
۴-۱-۱- بررسی استنباطی دادهها
۴-۱-۲- پیشفرض نرمال بودن توزیع نمرات
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری
۵-۱- خلاصه طرح پژوهش
۵-۲- بحث در یافتههای پژوهش
۵-۳- نتیجهگیریکلی
۵-۴- اعتبار پژوهش
۵-۵- محدودیتهای پژوهش
۵-۶- پیشنهادات پژوهشی
۵-۷- پیشنهادات کاربردی
محصول های مرتبط
اثربخشی مشاوره شغلی براساس رویکرد شناختی- اجتماعی بندورا برافزایش باورهای خودکارآمدی جانبازان باشگاه ورزشی شهید مهرانی تهران
فصل اول:کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت پژوهش فرضیه پژوهش هدف پژوهش تعریف مفاهیم و وازگان اختصاصی پژوهش…
اثربخشی شناخت درمانی هستی نگر بر کاهش نشانگان افت روحیه زنان مبتلا به ویروس نقص سیستم ایمنی انسان (HIV)
فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مسئله ۱-۳ اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴ اهداف پژوهش ۱-۴-۱ هدف کلی…
نیازسنجی آموزشی کارکنان کتابخانه ملی به منظور ارائه برنامه آموزشی مورد نیاز
فصل اول مقدمه بیان مساله ضرورت و اهمیت تحقیق اهداف تحقیق سوالهای تحقیق تعاریف عملیاتی فصل دوم مقدمه نیازسنجی آموزشی…
بهینه سازی یادگیری از پیامهای چندرسانهای از طریق کمینه سازی بار شناختی: نقش وجه حسی و سرعت ارائه مطالب
فصل یک: طرح مسئله گستره فصل مقدمه بیان مسئله اهمیت موضوع مورد پژوهش هدفهای پژوهش فرضیهها تعریف مفهومی و عملیاتی…
بررسی وضعیت موجود و ارائه راهکارهای نوین تامین منابع مالی آموزش و پرورش مبتنی بر درآمدهای مالیاتی در استان سمنان
خلاصه تحقیق : فصل اول:کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله : ضرورت و اهمیت تحقیق : اهداف تحقیق : سوال های…
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سازگاری و رابطه آن با هوش هیجانی دختران دبیرستانی شهر بابل
فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۲-۱ بیان مسئله ۳-۱ اهمیت و ضرورت پژوهش ۴-۱ اهداف پژوهش ۵-۱ سؤال پژوهش…
قوانین ثبت دیدگاه