فصل اول: کلیات پژوهش
۱-۱-مقدمه
۱-۲-بیان مسئله
۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق
۱-۴- اهداف
۱-۵- فرضیه ها
۱-۶- پیش فرض های تحقیق
۱-۷- متغیرهای تحقیق
۱-۸- تعریف واژههای کلیدی و اصطلاحات تحقیق
۱-۸-۱- سبک شناختی
۱-۸-۲-سبک شناختی وابسته به زمینه
۱-۸-۳-سبک شناختی مستقل از زمینه
۱-۸-۴- توجه
۱-۸-۵-کانونی کردن توجه
۱-۸-۶-دستورالعمل آموزشی
۱-۸-۷- دستورالعمل کانون توجه درونی
۱-۸-۸- دستورالعمل کانون توجه بیرونی
۱-۸-۹-اجرا
۱-۸-۱۰-یادگیری حرکتی
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش
۲-۱-مقدمه
۲-۲- شناخت گرایی
۲-۳-یادگیری
۲-۳-۱-تعاریف یادگیری
۲-۳-۲-یادگیری و آموزش
۲-۳-۳-یادگیری و تفاوتهای فردی
۲-۴-توجه
۲-۴-۱-ویژگیهای توجه
۲-۴-۲-کانون توجه
۲-۴-۳-تداخل به مثابه سنجشی از توجه
۲-۴-۴-توجه انتخابی
۲-۴-۵-تمرکز توجه و فرایند یادگیری مهارت های حرکتی
۲-۵- نظریهها و فرضیههای مربوط به توجه
۲-۵-۱- نظریههای تک کانالی، فیلتر
۲-۵-۲-نظریههای تخصیص منعطف
۲-۵-۳-نظریههای منابع چندگانه
۲-۵-۴- دیدگاههای انتخاب عمل مربوط به توجه
۲-۶- نظریهها و فرضیههای مربوط به کانون توجه
۲-۶-۱- نظریه ایده حرکتی
۲-۶-۲-نظریه کدگذاری مشترک
۲-۶-۳-فرضیه عمل محدود شده
۲-۶-۴-فرضیه اختلال در خودکاری مهارت
۲-۷-سازه سبک
۲-۷-۱-اساس سبکها
۲-۷-۲-سبکهای شناختی/یادگیری
۲-۷-۳-تعاریف سبکهای شناختی
۲-۷-۴-انواع سبکهای شناختی
۲-۷-۵- تئوری تمییز گذاری روانی (تمایز روانشناختی)
۲-۷-۶-ویژگیهای افراد مستقل از زمینه (FI)
۲-۷-۷-ویژگیهای افراد وابسته به زمینه FD))
۲-۸- پیشینه پژوهش
۲-۸-۱- پیشینه پژوهش در زمینه کانون توجه در ایران
۲-۸-۲- پیشینه پژوهش در زمینه کانون توجه در خارج از ایران
۲-۸-۳- پیشینه پژوهش در زمینه سبکهای شناختی در ایران
۲-۸-۴- پیشینه پژوهش در زمینه سبکهای شناختی در خارج از ایران
۲-۹-جمعبندی
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
۳-۱- مقدمه
۳-۲- روش پژوهش
۳-۳- جامعه پژوهش
۳-۴- نمونه پژوهش
۳-۵- فرایند تحقیق
۳-۶- ابزار گردآوری اطلاعات
۳-۶-۱- فرم اطلاعات شخصی
۳-۶-۲-آزمون گروهی تصاویر پنهان شده
۳-۶-۳- صفحه دارت
۳-۷- محدودیتهای تحقیق
۳-۷-۱- محدودیتهای قابل کنترل
۳-۷-۲- محدودیتهای غیر قابل کنترل
۳-۸- ملاحظات اخلاقی
۳-۹-روشهای آماری
فصل چهارم: تحلیل داده ها
۴-۱- مقدمه
۴-۲-آمار توصیفی
۴-۳- بررسی نرمال بودن داده ها و اختلاف بین گروهها قبل از اجرای برنامه تمرینی
۴-۴-یافتههای استنباطی
۴-۵- فرضیههای پژوهش
۴-۵-۱-فرضیه یک
۴-۵-۲-فرضیه دو
۴-۵-۳-فرضیه سه
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱- مقدمه
۵-۲-خلاصه پژوهش
۵-۳- بحث و بررسی
۵-۴- پیشنهادات پژوهش
۵-۴-۱- پیشنهادات کاربردی
۵-۴-۲- پیشنهادات پژوهشی
محصول های مرتبط
ارتباط تعهد تمرینی، برند وکیفیت خدمات با وفاداری به اماکن تندرستی شهر تهران
فصل اول :کلیات طرح ۱٫۱٫ مقدمه ۲٫۱٫ بیان مسئله ۳٫۱٫ اهمیت و ضرورت تحقیق ۴٫۱٫ اهداف تحقیق ۱٫۴٫۱٫ هدف کلی…
اثر مکمل بهارنارنج بر فعالیت آنزیمهای ALT، ALP، AST سرم پس از تغییرات بار تمرین در مردان واترپلوئیست
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه ۱٫۱٫ بیان مسئله ۲٫۱٫ اهمیت و ضرورت تحقیق ۳٫۱٫ اهداف تحقیق ۱٫۳٫۱٫ هدف کلی ۲٫۳٫۱٫…
اثر شش هفته تمرینات اصلاحی موضعی و تمرینات عصبی عضلانی بر راستای زانو در پسران دارای زانوی پرانتزی در حرکت برشی
فصل اول: کلیات طرح تحقیق ۱-۱٫ مقدمه ۱-۲٫ بیان مسئله ۱-۳٫ اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۴٫ اهداف تحقیق ۱-۴-۱٫ هدف…
اثر 3 و 6 هفته تمرین هوازی بر فاکتورهای رشدی و التهابی کبدی متعاقب القای دوزهای مختلف دوکسوروبیسین
دوکسوروبیسین(DOX) یک آنتی بیوتیک با طیف وسیعی از عملکرد ضدتوموری و ضدسرطانی(آنتی نئوپلاستیک) است و از اواخر دهه ۶۰ میلادی…
اثر 8 هفته تمرین شدید با و بدون عصاره آبی سرخ و سیاه ولیک بر سطوح نوروپپتید w پلاسمایی و کبد ی ، هورمون های کورتیزول و T4 در موش های صحرایی نر
هدف از این مطالعه تعیین اثر ۸ هفته تمرین شدید با و بدون عصاره آبی(ولیک سرخ وسیاه) بر سطوح نوروپتید…
اثر 8 هفته تمرینات ادراکی- حرکتی بر بهبود برخی قابلیت های حرکتی و شناختی کودکان مبتلا به اختلالات هماهنگی رشدی
اختلال هماهنگی رشدی معمولا با اختلالات حرکتی و شناختی نظیر تعادل، هماهنگی حرکتی، مشکلاتی در زمان واکنش و پیشبینی و…
قوانین ثبت دیدگاه