
فصل اول : کلیات تحقیق
۱-۱ . مقدمه
۱-۲٫ بیان مساله
۱-۳٫ اهمیت و ضرورت تحقیق
۱-۴٫ اهداف پژوهش
۱-۵٫ چارچوب نظری
۱-۶٫ فرضیات تحقیق
۱-۷٫ تعاریف مفهومی وعملیاتی متغیر های تحقیق
۱-۸٫ قلمرو تحقیق
فصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق
۲-۲٫ بخش اول: سازمان یادگیرنده
۲-۲-۱٫ مفهوم سازمان یادگیرنده
۲-۲-۲٫ تاریخچه سازمان یادگیرنده
۲-۲-۳٫ تعاریف سازمان یادگیرنده
۲-۲-۴٫ رویکردهای سازمان یادگیرنده
۲-۲-۴-۱٫ رویکرد تفکر سیستمی
۲-۲-۴-۲٫ رویکرد یادگیری
۲-۲-۴-۳٫ رویکرد استراتژیک
۲-۲-۴-۴٫ رویکرد رویکرد ترکیبی
۲-۲-۵٫ تفاوت یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده
۲-۲-۶٫ ضرورت ایجاد سازمان یادگیرنده
۲-۲-۷٫ عوامل مؤثر بر ایجاد سازمان یادگیرنده
۲-۲-۸٫ ویژگیهای سازمان یادگیرنده
۲-۲-۹٫ مزایای سازمان یادگیرنده
۲-۲-۱۰٫ نظریهها و الگوهای سازمان یادگیرنده
۲-۲-۱۰-۱٫ سازمان یادگیرنده از نظر سنگه
۲-۲-۱۰-۲٫ سازمان یادگیرنده از نظر گاه
۲-۲-۱۰-۳٫ سازمان یادگیرنده از نظر گاروین
۲-۲-۱۰-۴٫ سازمان یادگیرنده از نظر بنت و اوبراین
۲-۲-۱۰-۵٫ سازمان یادگیرنده از نظر انجمن آموزش و توسعه
۲-۲-۱۰-۶٫ سازمان یادگیرنده از نظر کپلان و نورتون
۲-۲-۱۰-۷٫ سازمان یادگیرنده از نظر گفارت و مارسیک
۲-۲-۱۰-۸٫ سازمان یادگیرنده از نظر جیمز
۲-۲-۱۰-۹٫ سازمان یادگیرنده از نظر مامفورد
۲-۲-۱۰-۱۰٫ سازمان یادگیرنده از نظر پدلر و همکاران
۲-۲-۱۰-۱۱٫ سازمان یادگیرنده از نظر مارکوارت
۲-۲-۱۰-۱۲٫ سازمان یادگیرنده از نظراورتن بلاد
۲-۲-۱۰-۱۳٫ سازمان یادگیرنده از نظر واتکینزو مارسیک
۲-۲-۱۱٫ سطوح سازمانهای یادگیرنده
۲-۳٫ بخش دوم: آمادگی برای تغییر
۲-۳-۱٫ مقدمه
۲-۳-۲٫ مفهوم تغییر، تحول و تغییر بنیادی
۲-۳-۳٫ ابعاد تغییر سازمانی
۲-۳-۴٫ انواع تغییر
۲-۳-۵٫ سطوح تغییر
۲-۳-۶٫ مدلهای تغییر سازمانی
۲-۳-۶-۱٫ الگوی سه مرحلهای تغییر کرت لوین
۲-۳-۶-۲٫ الگوی برنامهریزی
۲-۳-۶-۳٫ الگوی تغییر جامع رالف کیلمن
۲-۳-۶-۴٫ الگوی کانونهای بهبود کیفیت
۲-۳-۶-۵٫ الگوی مدیریت تغییرات استراتژیک استیس و دانفی
۲-۳-۶-۶٫ مدل تجزیه و تحلیل جریانی جری پوراس
۲-۳-۶-۷٫ مدل شش خانهای ویس بورد
۲-۳-۶-۸٫ مدل تطبیق برای تحلیل سازمانی
۲-۳-۶-۹٫ چارچوب فرهنگی، سیاسی و فنی تیجی
۲-۳-۶-۱۰٫ مدل بورک و لیتوین
۲-۳-۶-۱۱٫ الگوی ادکارپروسی
۲-۳-۶-۱۲٫ الگوی فرآیند اتصالی
۲-۳-۶-۱۳٫ الگوهای تئوریک و پیادهسازی نظریههای سهم تغییر رفتاری
۲-۳-۷٫ دلایل تغییر
۲-۳-۸٫ عاملهای مؤثر بر تغییر سازمانی
۲-۳-۹٫ مقاومت در برابر تغییر
۲-۳-۱۰٫ عوامل مقاومت در برابر تغییر
۲-۳-۱۱٫ مدیریت تغییر
۲-۳-۱۲٫ استراتژیهای اساسی برای مدیریت تغییر
۲-۳-۱۳٫ مهارتهای مدیریت تغییر
۲-۳-۱۴٫ شیوههای اعمال تغییر و سبک مدیریت تغییر
۲-۳-۱۵٫ پیش رانهای مدیریت تغییر
۲-۳-۱۵-۱٫ واکنش و نگرش به تغییر
۲-۳-۱۵-۲٫ آمادگی برای تغییر
۲-۳-۱۶٫ عوامل موثر در ایجاد آمادگی برای تغییر
۲-۳-۱۷٫ کاربست آمادگی به تغییر در آموزش عالی
۲-۴٫ بخش سوم: مروری بر تحقیقات انجامشده
۲-۴-۱٫ تحقیقات انجام شده در داخل کشور
۲-۴-۲٫ تحقیقات انجام شده در خارج کشور
فصل سوم : روش اجرای تحقیق
۳-۱٫ مقدمه
۳-۲٫ روش تحقیق
۳-۳٫ جامعه آماری
۳-۴٫ نمونه آماری
۳-۵٫ روش جمع آوری داده ها
۳-۶٫ ابزار سنجش تحقیق
۳-۶-۱٫ پرسش نامه ابعاد سازمان یادگیرنده
۳-۴-۲٫ پرسش نامه آمادگی برای تغییر
۳-۷٫ روایی و پایایی ابزار گرد آوری داده ها
۳-۷-۱٫ روایی
۳-۷-۱-۱٫ روایی صوری و محتوایی
۳-۷-۱-۲٫ روایی سازه
۳-۵-۲٫ پایایی
۳-۸٫ روش تجزیه و تحلیل داده ها
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱٫ مقدمه
۴-۲٫ توصیف متغیرهای جمعیت شناختی پاسخ دهندگان
۴-۳٫ توصیف متغیرهای تحقیق
۴-۴٫ بررسی نرمال بودن متغیرهای تحقیق(آزمون کولوموگروف – اسمیرنف)
۴-۵٫ آزمون فرضیات
۴-۶٫ مدل مفهومی تحقیق
۴-۶-۱٫ مدل پایه تحقیق درحالت استاندارد
۴-۶-۲٫ مدل پایه تحقیق درحالت اعداد معنیداری
۴-۶-۳٫ بررسی شاخص های مدل اصلی تحقیق
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادها
۵-۱٫ مقدمه
۵-۲٫ نتایج آمار توصیفی
۵-۳٫ نتایج آمار استنباطی
۵-۴٫ پیشنهادهای تحقیق
۵-۴-۱٫ پیشنهادها بر اساس یافته های تحقیق(پیشنهادات اجرایی)
۵-۴-۲٫ پیشنهادها برای تحقیقات آتی
۵-۵٫ محدودیت های تحقیق
محصول های مرتبط
ارتباط هوش فرهنگی با عملکرد کارکنان
چکیده فصل اول ۱-۱-مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳-اهمیت وضرورت تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱-هدف اصلی ۱-۴-۲-اهداف فرعی ۱-۵-فرضیه های تحقیق…
بررسی رابطه ی سرمایه فکری با عملکرد سازمانی
فصل اول : کلیات ۱-۱- مقدمه: ۱-۲- بیان مساله ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۵- فرضیههای تحقیق ۱-۶- چارچوب نظری ۱-۷- مدل…
بررسی ارتباط نظام جبران خدمات کل با بهرهوری نیروی انسانی
۱ فصل اول: کلیات پژوهش ۱.۱ مقدمه ۲ ۱.۲ تشریح و بیان مساله. ۲ ۱.۳ اهمیت و ضرورت انجام تحقیق..…
بررسی رابطه بین توانمند سازی روانشناختی و یادگیری سازمانی
فصل اول ۱-۱-.مقدمه. ۱۳ ۱-۲-بیان مساله. ۱۴ ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش…. ۱۷ ۱-۴-اهداف پژوهش…. ۱۸ ۱-۴-۱- هدف اصلی.. ۱۸…
نقش نظام حفظ و نگهداری منابع انسانی درعملکرد کارکنان
نقش نظام حفظ ونگهداری منابع انسانی درعملکرد کارکنان ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مساله ۱-۳-اهمیت وضرورت تحقیق ۱-۴-اهداف تحقیق ( شامل اهداف عملی…
بررسی و تحلیل تاثیر توانمند سازی مدیران در برقراری ارتباط موثر با کارکنان
بیان مساله- کوئین و اسپرتیزر معتقدند با وجود آن که توانمندسازی می تواند مزیت رقابتی به یک سازمان بدهد و به…
قوانین ثبت دیدگاه