
فصل اول: کلیات پژوهش
مقدمه
۱-۱-بیان مسئله
۱-۲-اهداف پژوهش
۱-۳-سوالات پژوهشی
۱-۴-اهمیت و ضرورت پژوهش
۱-۵- محدودیتهای تحقیق
۱-۶- فصل بندی تحقیق
۱-۷- شرح واژهها و اصطلاحات به کار رفته در تحقیق
۱-۸- دامنه زمانی
۱-۹- جامعه تحقیق
۱-۱۰- مراحل انجام پژوهش
فصل دوم
قسمت اول: رضایت مشتری
۲-۱-۱- مقدمه
۲-۱-۲- تعریف مشتری
۲-۱-۳- ارزش مشتری
۲-۱-۴- تعریف رضایت مشتری
۲-۱-۵- سطوح رضایت مشتریان
۲-۱-۶- سنجش رضایت مشتری
۲-۱-۷- مدل شکلگیری رضایت مشتری
قسمت دوم: تئوری خاکستری
۲-۲-۱- مقدمه
۲-۲-۲- تعریف تئوری خاکستری
۲-۲-۳- تئوری سیستم های خاکستری
۲-۲-۳-۱- مفاهیم اساسی سیستم های خاکستری
۲-۲-۳-۲- اصول بنیادی سیستمهای خاکستری
قسمت سوم: سازمانهای بیمه
۲-۳-۱- مقدمه
۲-۳-۲- مروری کوتاه بر تاریخچه بیمه
۲-۳-۳- دیدگاههای مختلف در مورد بیمه
۲-۳-۴- نقش بیمه
قسمت چهارم: مدل کانو
۲-۴-۱- مقدمه
۲-۴-۲- معرفی مدل کانو
۲-۴-۳- ایجاد پرسشنامه کانو
۲-۴-۴- مزایای تقسیم بندی ویژگی های کالاها و خدمات به وسیله مدل کانو بسیار آشکار است:
قسمت پنجم: مدل کانو فازی
۲-۵-۱- معرفی مدل فازی
۲-۵-۲- پرسشنامه کانو فازی
قسمت ششم: پیشینه تحقیق
فصل سوم روش گردآوری اطلاعات
۳-۲- روایی و پایایی ابزار پژوهش
۳-۲-۱- روایی محتوا
۳-۲-۲- پایایی
۳-۳- قلمرو تحقیق
۳-۳-۱- دوره زمانی تحقیق
۳-۳-۲- مکان تحقیق
۳-۴- جامعه آماری
۳-۵- مدل مفهومی طرح
۳-۶- مراحل انجام پژوهش
۳-۷- محدودیتهای پژوهش
مقدمه
فصل چهارم تعیین معیارها و پالایش آنها در تئوری خاکستری
۴-۲- تحلیل پرسشنامه فازی کانو
مقدمه
۵-۱- نتایج و یافتههای تحقیق
محصول های مرتبط
ارتباط هوش فرهنگی با عملکرد کارکنان
چکیده فصل اول ۱-۱-مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳-اهمیت وضرورت تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱-هدف اصلی ۱-۴-۲-اهداف فرعی ۱-۵-فرضیه های تحقیق…
بررسی سنجش اقدامات مدیریت منابع انسانی در ارتقاء عملکرد تعاونیهای تولید کشاورزی
مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت انجام تحقیق اهداف تحقیق فرضیههای تحقیق چارچوب نظری تحقیق تعاریف مفهومی و عملیاتی اصطلاحات…
بررسی تاثیر هوش رقابتی بر عملکرد کارکنان
۱-۱-مقدمه ۱-۲- بیان مسئله ۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۴- فرضیات پژوهش ۱-۵- اهداف تحقیق ۱-۶- روش تحقیق ۱-۷- روش…
بررسی سنجش میزان اثر بخشی تیمهای کاری
بررسی سنجش میزان اثر بخشی تیمهای کاری فصل اول: کلیات تحقیق عنوان تحقیق بیان مسئله ضرورت و اهمیت پژوهش اهداف…
بررسی و تحلیل تاثیر توانمند سازی مدیران در برقراری ارتباط موثر با کارکنان
بیان مساله- کوئین و اسپرتیزر معتقدند با وجود آن که توانمندسازی می تواند مزیت رقابتی به یک سازمان بدهد و به…
رتبه بندی ابعاد یادگیری سازمانی با استفاده از روش تاپسیس فازی
اهمیت بهره وری و لزوم بررسی آن با توجه به سطوح رقابتی ، پیچیدگی فن آوری، تنوع سلیقه ها، کمبود…
قوانین ثبت دیدگاه