
فصل اول (کلیات تحقیق)
مقدمه
بیان مسأله
اهمیت و ضرورت تحقیق
اهداف تحقیق
اهداف کلی
اهداف جزئی
سوالات تحقیق
تعاریف نظری و عملیاتی
روش شناسی تحقیق
ساختار پایان نامه
فصل دوم (ادبیات تحقیق)
مقدمه
مبانی نظری
آموزش های رسمی
آموزش متوسطه
آموزش هنرستانی
تاریخچه آموزش های فنی و حرفه ای
الف تاریخچه آموزشهای فنی و حرفهای در دهه هجری شمسی
ب تاریخچه فنی و حرفهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی
شاخه های فنی و حرفه ای و کار دانش
ضرورت و اهمیت آموزشهای فنی و حرفهای و کاردانش
برخی مسائل و مشکلات کلی آموزش های هنرستانی
اهم قابلیت های آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش
فرآیند یاددهی یادگیری در برنامه درسی آموزش های هنرستانی
توسعه اقتصادی با چرخ آموزش
رویکرد سند چشم انداز ساله در خصوص آموزش های فنی و حرفه ای
اهداف کلی آموزش های فنی وحرفه ای وکاردانش
ضرورت توسعه آموزش های فنی و حرفه ای
ارتقای کارآیی آموزش های فنی و حرفه ای
رویکردهای آموزش فنی و حرفهای
آموزش های فنی و حرفه ای و رشد و توسعه کشورها
نظرات برخی از صاحبنظران در رابطه با آموزش های فنی و حرفه ای
اشتغال فارغ التحصیلان
سیاست های کلی اشتغال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری
GDP به ازای هر فرد استخدام شده (به دلار ثابت PPP سال )
روش های موثر در تغییر و بهبود وضعیت اشتغال
نظریه های اشتغال
رابطه آموزش و اشتغال
پیشینه عملی
پیشینه عملی خارجی
پیشینه عملی داخلی
جمع بندی مباحث نظری
فصل سوم (روش شناسی تحقیق)
مقدمه
روش و نوع تحقیق
جامعه آماری
نمونه آماری، روش نمونه گیری و تعییین حجم نمونه
روش جمع آوری اطلاعات
ابزار جمع آوری اطلاعات
روایی و پایایی پرسشنامه
روش تجزیه و تحلیل دادهها
فصل چهارم (تجزیه و تحلیل داده ها)
مقدمه
توصیف داده ها
توزیع فراوانی جنسیت هنرآموزان
توزیع فراوانی سن هنرآموزان
توزیع فراوانی سطح تحصیلات هنرآموزان
توزیع فراوانی سابقه خدمت هنرآموزان
آزمون اسمیرنوفکولموگروف جهت تشخیص نرمال بودن توزیع متغیرها
آزمون سوالات تحقیق
سوال اول: از نظر هنرآموزان سرفصل های کتب درسی تا چه حد متناسب با اشتغال فارغ التحصیلان می باشد؟
سوال دوم: بهره مندی واحدهای آموزشی فنی و حرفه ای از تجهیزات و امکانات آموزشی مورد نیاز از نظر هنرآموزان تا چه حد است؟
سوال سوم: رشته های فنی و حرفه ای از نظر هنرآموزان تا چه حد با نیاز بازار کار در مراکز صنعتی هماهنگ است؟
سوال چهارم: از نظر هنرآموزان تا چه حد رشته های فنی و حرفه ای برای فارغ التحصیلان ایجاد شغل می کند؟
سوال پنجم: از نظر هنرآموزان تا چه اندازه ویژگی های فردی هنرجویان در زمان انتخاب رشته تحصیلی مورد توجه قرار می گیرند؟
سوال اصلی تحقیق: از نظر هنرآموزان تا چه اندازه آموزش های رسمی در هنرستان ها بر نرخ اشتغال هنرجویان اثربخش است؟
فصل پنجم (بحث و نتیجه گیری)
محصول های مرتبط
ارزیابی کارآیی زنجیره ی تأمین با استفاده از روش تحلیل پوششی داده های فازی و مدل کارت امتیازی متوازن
فصل اول: مقدمه وکلیات تحقیق ۱٫۱ مقدمه ۲٫۱ بیان مساله ۳٫۱ سابقه و ضرورت انجام پژوهش ۴٫۱ مفروضات تحقیق ۵٫۱ …
ارائه ی مدلی برای برنامه ریزی استراتژیک در محیطهای پروژه محور
فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله اهمیت ضرورت و انجام تحقیق جنبه جدید و نوآوری در تحقیق اهداف مشخص…
ارائه مدلی جهت بهینه سازی مقایسه خروجی نتایج با الگوریتم مورچگان(ACO)
فصل اول: مقدمه و کلیات پژوهش مقدمه تعریف موضوع بیان مساله ضرورت انجام تحقیق اهداف تحقیق مفروضات مساله روش پژوهش…
ارائه مدلی برای تعیین ارزش مسافران در بستر الکترونیکی در صنعت حمل ونقل هوایی
فصل اول:کلیات تحقیق مقدمه تعریف مسئله اهمیت تحقیق اهداف اساسی تحقیق سؤالات تحقیق قلمرو تحقیق روش تحقیق و مراحل انجام…
ارائه مدل چند هدفه زنجیره تأمین با مصالحه ارزیابی هزینه و کیفیت محصولات تولیدی
فصل اول : مقدمه و کلیات تحقیق ۱-۱-مقدمه ۱-۲-ضرورت انجام تحقیق ۱-۴-فرضیات مسأله ۱-۵-پرسش تحقیق فصل دوم : ادبیات…
ارائه راهکاری برای انتخاب مدل هزینهی کیفیت با استفاده از تکنیک گسترش ویژگی های کیفیت
۱-فصل اول تعرف مساله ۱-۱ مقدمه و تعریف مسئله ۱-۲ ضرورت انجام تحقیق ۱-۳ تعریف مسئله ۱-۴ روش تحقیق و…
قوانین ثبت دیدگاه