فصل اول: مقدمه
۱-۱-مقدمه
۱-۲- بیان مساله
۱-۳- ضرورت و اهمیت پژوهش
۱-۴- اهداف پژوهش
۱-۵- تعریف مفهومی اصطلاحات و متغیرها
۱-۵-۱- اختلال اضطراب اجتماعی
۱-۵-۲- عزت نفس ضمنی
۱-۵-۳- ترس از ارزیابی منفی ضمنی
۱-۵-۴-تداعیهای ضمنی
۱-۵-۶- عزت نفس
۱-۵-۷-شرطی سازی ارزشی
۱-۵-۸- برنامه شرطی سازی ارزشی زیر آستانهای
۱-۶- تعریف عملیاتی متغیرها
۱-۶-۱- اختلال اضطراب اجتماعی
۱-۶-۲- عزت نفس ضمنی
۱-۶-۳- ترس از ارزیابی منفی ضمنی
۱-۶-۴- عزت نفس آشکار
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه
۲-۱- مبانی نظری
۲-۱-۱-اختلال اضطراب اجتماعی
۲-۱-۱-۱-شیوع اختلال اضطراب اجتماعی
۲-۱-۱-۲-تفاوتهای جنسیتی در اضطراب اجتماعی
۲-۱-۱-۳-سبب شناسی
۲-۱-۱-۳-۱- تبیینهای روان پویشی
۲-۱-۱-۳-۲- تبیینهای انسانی نگر و هستی نگر
۲-۱-۱-۳-۳- تبیینهای رفتاری
۲-۱-۱-۳-۴- تبیینهای شناختی
۲-۱-۱-۳-۴-۱- الگوی طرحوارهای بک
۲-۱-۱-۳-۴-۲- مدل کلارک و ولز (۱۹۹۵)
۲-۱-۱-۳-۴-۳- مدل راپی و هیمبرگ (۱۹۹۵)
۲-۱-۱-۳-۴-۴- مدل هافمن و بارلو (۲۰۰۲)
۲-۱-۱-۳-۴-۵- تبیینهای مبتنی بر عوامل فرهنگی- اجتماعی
۲-۱-۱-۳-۴-۶- تبیینهای زیستی
۲-۱-۱-۳-۴-۷- مدل کیمبرل (۲۰۰۸)
۲-۱-۱-۳-۴-۸- نظریه تکاملی اضطراب اجتماعی گیلبرت
۲-۱-۱-۳-۴-۹- مدل راپی و اسپنس (۲۰۰۴)
۲-۱-۱-۴- راهبردهای درمانی اضطراب اجتماعی
۲-۱-۱-۴-۱-دارودرمانی
۲-۱-۱-۴-۲-روان درمانی
۲-۱-۱-۴-۲-۱- رفتاردرمانی
۲-۱-۱-۴-۲-۱-۱- حساسیت زدایی تدریجی
۲-۱-۱-۴-۲-۱-۲- مواجهه درمانی
۲-۱-۱-۴-۲-۱-۳- آموزش مهارتهای اجتماعی
۲-۱-۱-۴-۲-۲- شناخت درمانی
۲-۱-۱-۵-همایندی
۲-۱-۱-۶-مقایسه با دیگر سازه ها
۲-۱-۱-۶-۱- اختلال اضطراب اجتماعی و کمرویی
۲-۱-۱-۶-۲- اختلال اضطراب اجتماعی و آگورافوبیا
۲-۱-۱-۶-۳- اختلال اضطراب اجتماعی و اضطراب طبیعی
۲-۱-۱-۶-۴- اختلال اضطراب اجتماعی و اختلال شخصیت اجتنابی
۲-۱-۲-عزت نفس
۲-۱-۲-۱-نظریاتی در باب نگرش خود
۲-۱-۲-۱-۱- دسترسپذیری و نیروی تداعی
۲-۱-۲-۱-۲- دیدگاه دسترس پذیری نگرش
۲-۱-۲-۱-۳- الگوی MODE فازیو
۲-۱-۲-۱-۴- یادگیری تداعیگرایانه
۲-۱-۳- آستانهها
۲-۱-۳-۱- ادراک زیر آستانهای
۲-۱-۳-۲- اثرات ادراک زیرآستانهای
۲-۱-۳-۲-۱- همبستههای عصبی
۲-۱-۳-۲-۲- اثرات هیجانی و ارزشی
۲-۱-۳-۲-۳- اثرات معنایی پایه
۲-۱-۳-۲-۴- قضاوتهای اجتماعی
۲-۱-۳-۲-۵- رفتار
۲-۱-۴- فرایندهای ضمنی
۲-۱-۵- شرطی سازی ارزشی
۲-۱-۵-۱- شرطیسازی ارزشی و شرطیسازی پاولفی
۲-۱-۵-۲- شباهتهای شرطیسازی ارزشی (EC) و شرطیسازی پاولفی (PC)
۲-۱-۵-۳- تفاوتهای شرطیسازی ارزشی و شرطیسازی پاولفی
۲-۱-۵-۵- رویکردهای نظری شرطی سازی ارزشی
۲-۱-۵-۵-۱- دیدگاه انتسابی
۲-۱-۵-۵-۲- دیدگاه کلگرایانه
۲-۱-۵-۵-۳- دیدگاه اسناد نادرست ضمنی
۲-۱-۵-۵-۴- دیدگاه طبقهبندی مفهومی
۲-۱-۵-۵-۶- دیدگاه گزارهای
۲-۱-۵-۶- کاربردهای شرطی سازی ارزشی
۲-۲- پیشینه عملی
۲-۳- سوالات پژوهش
فصل سوم: روش پژوهش
۳-۱- نوع پژوهش
۳-۲-جامعه آماری
۳-۳- نمونه و روش نمونهگیری
۳-۴- ابزار پژوهش
۳-۴-۱- پرسشنامه اضطراب اجتماعی لیبوویتز (LSAS)
۳-۴-۲- پرسشنامه هراس اجتماعی (SPIN)
۳-۴-۳- مقیاس عزت نفس روزنبرگ
۳-۴-۴-پرسشنامه افسردگی بک
۳-۴-۵- آزمون تداعی ضمنی (IAT)
۳-۴-۵- ۱- ساخت آزمون سنجش عزت نفس ضمنی (IAT)
۳-۴-۵- ۲- ساخت آزمون سنجش ترس از ارزیابی منفی ضمنی (IAT)
۳-۴-۶- برنامه آموزش شرطی سازی ارزشی زیر آستانهای
۳-۵- روش اجرا
۳-۶- روش تجزیه وتحلیل اطلاعات
فصل چهارم: یافتههای پژوهش
۴-۱-آمارههای توصیفی مربوط به متغیرهای جمعیتشناختی
۴-۲- تحلیل توصیفی دادهها
۴-۳- تحلیل استنباطی دادهها
۴-۳-۱- سوال اول
۴-۳-۲- سوال دوم
۴-۳-۳- سوال سوم
۴-۳-۴- سوال چهارم
۴-۳-۵- سوال پنجم
۴-۳-۶- سوال ششم
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری
۵-۱- بحث و نتیجهگیری در مورد سوال اول پژوهش
۵-۲- بحث و نتیجهگیری در مورد سوال دوم پژوهش
۵-۳- بحث و نتیجهگیری در مورد سوال سوم پژوهش
۵-۴- بحث و نتیجهگیری در مورد سوال چهارم پژوهش
۵-۵- بحث و نتیجهگیری در مورد سوال پنجم پژوهش
۵-۶- بحث و نتیجهگیری در مورد سوال ششم پژوهش
۵-۷- یکپارچهنگری پژوهش
۵-۸- کاربردهای نظری پژوهش
۵-۹- کاربردهای عملی پژوهش
۵-۱۰- محدودیتهای پژوهش
۵-۱۱- پیشنهادهای پژوهش
۵-۱۱-۱- پیشنهادهای کاربردی
۵-۱۱-۲- پیشنهادهای پژوهشی
فهرست منابع و مآخذ
منابع فارسی
منابع انگلیسی
محصول های مرتبط
ارایه مدلی علّی برای گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان با توجه به عوامل پیشآیند ارزشهای فرهنگی، ابعاد الگوهای ارتباطات خانوادگی- دانشگاهی و ارضای نیازهای روانشناختی پایه
فصل اول: مقدمه ۱-۱- کلیات پژوهش ۱-۱-۱- تفکر انتقادی ۱-۱-۲- بیان مسأله: عوامل مؤثر بر گرایشهای تفکر انتقادی دانشجویان ۱-۱-۲-۱-…
بررسی دیدگاه کتابداران کتابخانههای عمومی در مورد تاثیر فناوری اطلاعات بر میزان مشارکت آنان در فرایند تصمیم گیری در کتابخانههای عمومی استان یزد
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه ۱-۱- شرح و بیان مساله پژوهشی ۱-۲- اهداف پژوهش ۱-۲-۱- اهداف کلی ۱-۲-۲- اهداف جزیی ۱-۳-…
بررسی توانمندسازی و کارآفرینی بر بهرهوری کارکنان پتروشیمی خارک
چکیده فارسی فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله تحقیق اهمیت و ضرورت مساله تحقیق اهداف تحقیق فرضیه های تحقیق…
بررسی تأثیر دوره کارشناسی بر نگرش دانشجویان کتابداری و اطلاع¬رسانی دانشگاه¬های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان نسبت به اینترنت بر اساس مدل IAS
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه ۱-۱- شرح و بیان مسأله پژوهشی ۱-۲- اهداف پژوهش ۱-۲-۱-اهداف کلی ۱-۲-۲- اهداف جزیی ۱-۳-…
بررسی تأثیر آموزش شناختی رفتاری بر دانش، نگرش و اعتماد به نفس جنسی زنان شیراز
چکیده فصل اول:کلیات مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف پژوهش فرضیه ها تعاریف نظری و عملیاتی متغیرهای پژوهش…
بررسی انطباق عملکرد جاری مدیران بر وظایف مدیران آموزشی دوره ابتدایی شهرستان … با رویکرد مدیریت زمان
چکیده فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳- اهمیت وضرورت مسأله ۱-۴- اهداف تحقیق: (به تفکیک هدف…
قوانین ثبت دیدگاه