
فصل اول: مقدمه
۱-۱-مقدمه
۱-۲- بیان مساله
۱-۳- ضرورت و اهمیت پژوهش
۱-۴- اهداف پژوهش
۱-۵- تعریف مفهومی اصطلاحات و متغیرها
۱-۵-۱- اختلال اضطراب اجتماعی
۱-۵-۲- عزت نفس ضمنی
۱-۵-۳- ترس از ارزیابی منفی ضمنی
۱-۵-۴-تداعیهای ضمنی
۱-۵-۶- عزت نفس
۱-۵-۷-شرطی سازی ارزشی
۱-۵-۸- برنامه شرطی سازی ارزشی زیر آستانهای
۱-۶- تعریف عملیاتی متغیرها
۱-۶-۱- اختلال اضطراب اجتماعی
۱-۶-۲- عزت نفس ضمنی
۱-۶-۳- ترس از ارزیابی منفی ضمنی
۱-۶-۴- عزت نفس آشکار
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه
۲-۱- مبانی نظری
۲-۱-۱-اختلال اضطراب اجتماعی
۲-۱-۱-۱-شیوع اختلال اضطراب اجتماعی
۲-۱-۱-۲-تفاوتهای جنسیتی در اضطراب اجتماعی
۲-۱-۱-۳-سبب شناسی
۲-۱-۱-۳-۱- تبیینهای روان پویشی
۲-۱-۱-۳-۲- تبیینهای انسانی نگر و هستی نگر
۲-۱-۱-۳-۳- تبیینهای رفتاری
۲-۱-۱-۳-۴- تبیینهای شناختی
۲-۱-۱-۳-۴-۱- الگوی طرحوارهای بک
۲-۱-۱-۳-۴-۲- مدل کلارک و ولز (۱۹۹۵)
۲-۱-۱-۳-۴-۳- مدل راپی و هیمبرگ (۱۹۹۵)
۲-۱-۱-۳-۴-۴- مدل هافمن و بارلو (۲۰۰۲)
۲-۱-۱-۳-۴-۵- تبیینهای مبتنی بر عوامل فرهنگی- اجتماعی
۲-۱-۱-۳-۴-۶- تبیینهای زیستی
۲-۱-۱-۳-۴-۷- مدل کیمبرل (۲۰۰۸)
۲-۱-۱-۳-۴-۸- نظریه تکاملی اضطراب اجتماعی گیلبرت
۲-۱-۱-۳-۴-۹- مدل راپی و اسپنس (۲۰۰۴)
۲-۱-۱-۴- راهبردهای درمانی اضطراب اجتماعی
۲-۱-۱-۴-۱-دارودرمانی
۲-۱-۱-۴-۲-روان درمانی
۲-۱-۱-۴-۲-۱- رفتاردرمانی
۲-۱-۱-۴-۲-۱-۱- حساسیت زدایی تدریجی
۲-۱-۱-۴-۲-۱-۲- مواجهه درمانی
۲-۱-۱-۴-۲-۱-۳- آموزش مهارتهای اجتماعی
۲-۱-۱-۴-۲-۲- شناخت درمانی
۲-۱-۱-۵-همایندی
۲-۱-۱-۶-مقایسه با دیگر سازه ها
۲-۱-۱-۶-۱- اختلال اضطراب اجتماعی و کمرویی
۲-۱-۱-۶-۲- اختلال اضطراب اجتماعی و آگورافوبیا
۲-۱-۱-۶-۳- اختلال اضطراب اجتماعی و اضطراب طبیعی
۲-۱-۱-۶-۴- اختلال اضطراب اجتماعی و اختلال شخصیت اجتنابی
۲-۱-۲-عزت نفس
۲-۱-۲-۱-نظریاتی در باب نگرش خود
۲-۱-۲-۱-۱- دسترسپذیری و نیروی تداعی
۲-۱-۲-۱-۲- دیدگاه دسترس پذیری نگرش
۲-۱-۲-۱-۳- الگوی MODE فازیو
۲-۱-۲-۱-۴- یادگیری تداعیگرایانه
۲-۱-۳- آستانهها
۲-۱-۳-۱- ادراک زیر آستانهای
۲-۱-۳-۲- اثرات ادراک زیرآستانهای
۲-۱-۳-۲-۱- همبستههای عصبی
۲-۱-۳-۲-۲- اثرات هیجانی و ارزشی
۲-۱-۳-۲-۳- اثرات معنایی پایه
۲-۱-۳-۲-۴- قضاوتهای اجتماعی
۲-۱-۳-۲-۵- رفتار
۲-۱-۴- فرایندهای ضمنی
۲-۱-۵- شرطی سازی ارزشی
۲-۱-۵-۱- شرطیسازی ارزشی و شرطیسازی پاولفی
۲-۱-۵-۲- شباهتهای شرطیسازی ارزشی (EC) و شرطیسازی پاولفی (PC)
۲-۱-۵-۳- تفاوتهای شرطیسازی ارزشی و شرطیسازی پاولفی
۲-۱-۵-۵- رویکردهای نظری شرطی سازی ارزشی
۲-۱-۵-۵-۱- دیدگاه انتسابی
۲-۱-۵-۵-۲- دیدگاه کلگرایانه
۲-۱-۵-۵-۳- دیدگاه اسناد نادرست ضمنی
۲-۱-۵-۵-۴- دیدگاه طبقهبندی مفهومی
۲-۱-۵-۵-۶- دیدگاه گزارهای
۲-۱-۵-۶- کاربردهای شرطی سازی ارزشی
۲-۲- پیشینه عملی
۲-۳- سوالات پژوهش
فصل سوم: روش پژوهش
۳-۱- نوع پژوهش
۳-۲-جامعه آماری
۳-۳- نمونه و روش نمونهگیری
۳-۴- ابزار پژوهش
۳-۴-۱- پرسشنامه اضطراب اجتماعی لیبوویتز (LSAS)
۳-۴-۲- پرسشنامه هراس اجتماعی (SPIN)
۳-۴-۳- مقیاس عزت نفس روزنبرگ
۳-۴-۴-پرسشنامه افسردگی بک
۳-۴-۵- آزمون تداعی ضمنی (IAT)
۳-۴-۵- ۱- ساخت آزمون سنجش عزت نفس ضمنی (IAT)
۳-۴-۵- ۲- ساخت آزمون سنجش ترس از ارزیابی منفی ضمنی (IAT)
۳-۴-۶- برنامه آموزش شرطی سازی ارزشی زیر آستانهای
۳-۵- روش اجرا
۳-۶- روش تجزیه وتحلیل اطلاعات
فصل چهارم: یافتههای پژوهش
۴-۱-آمارههای توصیفی مربوط به متغیرهای جمعیتشناختی
۴-۲- تحلیل توصیفی دادهها
۴-۳- تحلیل استنباطی دادهها
۴-۳-۱- سوال اول
۴-۳-۲- سوال دوم
۴-۳-۳- سوال سوم
۴-۳-۴- سوال چهارم
۴-۳-۵- سوال پنجم
۴-۳-۶- سوال ششم
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری
۵-۱- بحث و نتیجهگیری در مورد سوال اول پژوهش
۵-۲- بحث و نتیجهگیری در مورد سوال دوم پژوهش
۵-۳- بحث و نتیجهگیری در مورد سوال سوم پژوهش
۵-۴- بحث و نتیجهگیری در مورد سوال چهارم پژوهش
۵-۵- بحث و نتیجهگیری در مورد سوال پنجم پژوهش
۵-۶- بحث و نتیجهگیری در مورد سوال ششم پژوهش
۵-۷- یکپارچهنگری پژوهش
۵-۸- کاربردهای نظری پژوهش
۵-۹- کاربردهای عملی پژوهش
۵-۱۰- محدودیتهای پژوهش
۵-۱۱- پیشنهادهای پژوهش
۵-۱۱-۱- پیشنهادهای کاربردی
۵-۱۱-۲- پیشنهادهای پژوهشی
فهرست منابع و مآخذ
منابع فارسی
منابع انگلیسی
محصول های مرتبط
بررسی رابطه بین ادراک مدیران از جو سازمانی با فنون رهبری آنان در ادارۀ کل امور مالیاتی استان فارس
فصل اول : مقدمه ۱ – ۲- بیان مسأله ۱ -۳ – ضرورت و اهمیت پژوهش ۱ – ۴- اهداف…
بررسی تولید علم دانشگاه آزاد اسلامی در پایگاه وبآوساینس از سال 1985 تا پایان سال 2009 میلادی
فصل اول: مقدمه ۱-۱- بیان مسئله ۱-۲- اهمیت پژوهش ۱-۳- اهداف پژوهش ۱-۳-۱- هدف کلی پژوهش ۱-۳-۲- اهداف جزئی پژوهش…
بررسی تحلیل محتوای کتب علوم تجربی دوره ابتدایی به روش ویلیام رومی درسال تحصیلی (88-1387)
چکیده فصل اول کلیات تحقیق مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت مساله اهداف تحقیق فرضیه ها و سوال ها…
بررسی تاثیرسبک های مدیریت مشارکتی وسنتی برخلاقیت دبیران مطالعه موردی دبیرستان های ناحیه 1و2شهرشیراز
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مساله ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴- اهداف پژوهش ۱-۵-تعریف اصطلاحات کلیدی…
ارزیابی کاربرد سیستم اطلاعات مدیریت در مدیریت منابع انسانی دانشگاه اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
چکیده فصل اول: کلیات تحقیق ۱ ـ ۱ ـ بیان مسأله ۱ ـ ۲ ـ اهمیت و ارزش تحقیق ۱…
اثر بخشی آموزش غنیسازی ازدواج بر تعهد و تابآوری زنان متأهل شهرستان نجف آباد
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه ۱-۱- بیان مسئله ۱-۲- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۳ – اهداف پژوهش ۱-۴- فرضیههای پژوهش…
قوانین ثبت دیدگاه