
فصل اول : کلیات پژوهش
۱-۱ مقدمه
۱-۲ بیان مسئله پژوهش
۱-۳ ضرورت و اهمیت پژوهش
۱-۴ اهداف پژوهش
۱-۴-۱ هدف اصلی
۱-۴-۲ اهداف فرعی
۱-۵ فرضیههای پژوهش
۱-۵-۱ فرضیه اصلی
۱-۵-۲ فرضیههای فرعی
۱-۶ تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها
۱-۶-۱ تعاریف مفهومی متغیرها
۱-۶-۱-۱ سرطان
۱-۶-۱-۲ بهزیستی روانشناختی:
۱-۶-۱-۳ امید به زندگی:
۱-۶-۱-۴ ذهن آگاهی:
۱-۶-۲ تعاریف عملیاتی متغیرها
۱-۶-۲-۱ سرطان:
۱-۶-۲-۲ بهزیستی روانشناختی:
۱-۶-۲-۳ امید به زندگی:
۱-۶-۲-۴ ذهن آگاهی:
فصل دوم : ادبیات و پیشینه پژوهش
۲-۱ مقدمه
۲-۲ بخش اول: سرطان
۲-۲-۱ تعریف سرطان
۲-۲-۲ منشأ سرطان
۲-۲-۳ سرطان در کودکان
۲-۲-۳-۱- مراقبت حمایتی از کودکان مبتلابه سرطان
۲-۲-۳-۲-سازگاری روانی
۲-۲-۳-۳- شیمیدرمانی
۲-۳ بخش دوم: بهزیستی روانشناختی
۲-۳-۱ مفهوم بهزیستی روانشناختی
۲-۳-۲ اجزا و عناصر بهزیستی روانشناختی
۲-۳-۲-۱ معنویت
۲-۳-۲-۲ رضایت از زندگی
۲-۳-۲-۳ شادی
۲-۳-۲-۴ خوشبینی
۲-۳-۲-۵ معناداری
۲-۳-۲-۶ روابط مثبت با دیگران
۲-۳-۲-۷ احساس انسجام یا بههمپیوستگی
۲-۴ بخش سوم: امید به زندگی
۲-۴-۱ مفهوم امید به زندگی
۲-۴-۲ نظریه ابعاد امید
۲-۴-۳ نظریه امید
۲-۴-۳-۱ نظریه سرسختی
۲-۴-۳-۲ نظریه شادمانی
۲-۴-۳-۳ نظریه خوشبینی
۲-۴-۴ رویکردهای امید به زندگی
۲-۴-۴-۱ رویکرد روانشناختی امید به زندگی
۲-۴-۴-۲ رویکرد جامعهشناختی
۲-۴-۴-۳ رویکرد زیستی اجتماعی
۲-۵ بخش چهارم: ذهن آگاهی
۲-۵-۱ مفهوم ذهن آگاهی
۲-۵-۲ ذهن آگاهی و بهزیستی روانشناختی
۲-۵-۳ آموزش ذهن آگاهی
۲-۶ بخش پنجم: هوش معنوی
۲-۶-۱ هوش
۲-۶-۲ معنویت
۲-۶-۳ هوش معنوی و مؤلفه های آن
۲-۶-۴ مؤلفه های هوش معنوی در اسلام
۲-۶-۵ رشد هوش معنوی
۲-۶-۶ هوش معنوی و سلامت روانی
۲-۶-۷ مقایسه هوش معنوی باهوشهای دیگر
۲-۷ پیشینه پژوهش
۲-۷-۱پژوهشهای داخلی و خارجی
فصل سوم:روش شناسی پژوهش
۳-۱ مقدمه
۳-۲ روش تحقیق
۳-۳ جامعه آماری
۳-۴ روش نمونهگیری و حجم نمونه
۳-۵ روش جمع آوری داده ها
۳-۶ ابزار تحقیق
۳-۶-۱ روایی ابزار پژوهش
۳-۶-۲ پایایی ابزار پژوهش
۳-۷ روش اجرای پژوهش
۳-۸ روش تجزیهوتحلیل داده ها
فصل چهارم: تجزیهوتحلیل دادهها
۴-۱ مقدمه
۴-۲ آمار توصیفی
۴-۲-۱ توزیع فراوانی جنسیت پاسخ دهندگان
۴-۲-۲ توزیع فراوانی سن پاسخ دهندگان
۴-۳ آمار استنباطی
۴-۳-۱ تحلیل عاملی تأییدی متغیرهای پژوهش
۴-۳-۲ آزمون فرضیات اصلی تحقیق
۴-۳-۲-۱ فرضیه اصلی اول
۴-۳-۲-۲ فرضیه اصلی دوم
۴-۳-۲-۳ فرضیه اصلی سوم
۴-۳-۲-۴ فرضیه اصلی چهارم
۴-۳-۳ فرضیات فرعی
۴-۳-۳-۱ فرضیه فرعی اول
۴-۳-۳-۲ فرضیه فرعی دوم
۴-۳-۳-۳ فرضیه فرعی سوم
۴-۳-۳-۴ فرضیه فرعی چهارم
۴-۳-۳-۵ فرضیه فرعی پنجم
۴-۳-۳-۶ فرضیه فرعی ششم
۴-۳-۳-۷ فرضیه فرعی هفتم
۴-۳-۳-۸ فرضیه فرعی هشتم
۴-۳-۳-۹ فرضیه فرعی نهم
۴-۳-۳-۱۰ فرضیه فرعی دهم
۴-۳-۳-۱۱فرضیه فرعی یازدهم
۴-۳-۳-۱۲ فرضیه فرعی دوازدهم
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها
۵-۱ مقدمه
۵-۲ نتایج و دستاوردهای حاصل از تحقیق
۵-۲-۱ نتایج فرضیههای اصلی
۵-۲-۲ نتایج فرضیات فرعی
۵-۳ نتیجه گیری
۵-۴ ارائه راهکارها و پیشنهادات
۵-۴-۱ پیشنهادات کاربردی
۵-۴-۲ پیشنهادهای پژوهش
۵-۵ محدودیتهای تحقیق
محصول های مرتبط
بررسی رابطه تعهد هویت و ابراز وجود با احساس تنهایی در دانشجویان
چکیده فصل اول- کلیات تحقیق ۱- مقدمه ۱-۱- بیان مساله ۱-۲- اهمیت وضرورت تحقیق ۱-۳- اهداف پژوهش ۱-۳-۱- اهداف اصلی…
بررسی رابطه بهزیستی ذهنی با عملکرد شغلی و کیفیت زندگی کارکنان بندر شهیدرجایی
فصل اول: طرح تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱- هدف کلی…
بررسی تأثیر آموزش خود کنترلی بر پرخاشگری نوجوانان و استرس والدینی
فصل اول مقدمه بیان مسئله اهمیت موضوع فرضیههای تحقیق تعاریف نظری و عملی فصل دوم : ادبیات و پیشینه پژوهش…
بررسی اثربخشی آموزش گروهی به شیوه ی عقلانی هیجانی رفتاری بر کاهش بحران هویت و افزایش شادکامی دانش آموزان خوابگاهی دختر سال تحصیلی 92-91 در شهرستان مشهد
چکیده فصل اول : کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲بیان مساله ۱-۳اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴اهداف پژوهش ۱-۴-۱ هدف کلی ۱-۴-۲اهداف…
اثربخشی واقعیت درمانی بر کاهش کمرویی و نارسایی هیجانی دانش آموزان
چکیده فصل اول:کلیات تحقیق ۱-۱-مقدمه ۱-۲- بیان مسئله ۱-۳-اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۴-اهداف پژوهش ۱-۵- فرضیه ها ۱-۶-تعاریف نظری متغیرهای…
رابطه تاب آوری و هوش معنوی با سلامت روان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد
فایل: word صفحه :۱۱۰ چکیده فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت پژوهش اهداف پژوهش فرضیههای تحقیق…
قوانین ثبت دیدگاه