
جهانی شدن، برون سپاری ، فشار رقابتی و تجدید نیروی کار همه از واقعیت های کسب و کار قرن بیست و یکم هستند. برون سپاری واقعیت هایی هستند که کسب و کارها به وسیله آن ، با نیروی کار کمتر هزینه ها را کاهش داده و به سود بیشتری دست می یابند(.ما در جامعه اطلاعات زندگی می کنیم ، جامعه ای که مردمان آن با همان سرعت به اطلاعات دسترسی دارند که رهبران آنها دارند .ما در عصر بازارهای تخصصی و تسهیم شده زندگی می کنیم ،در این بازارها مشتریان به کالاها و خدمات بسیار مرغوب و وجود انواع گزینه عادت دارند .مقتضای این حال و هوا موسساتی است که فوق العاده انعطاف پذیر و سازگار باشند، کالاهای مرغوب تولید کنند و پاسخگوی مشتریان خود باشند . در گذشته کلید موفقیت حجیم و عظیم بودن بود،ولی امروزه اهمیت کیفیت بالا در حال افزایش است.یکی از راه حل های دست یافتن به این موفقیت ها برون سپاری است. در گذشته، برون سپاری زمانی مورد استفاده قرار می گرفت که سازمانها نمی توانستند خوب عمل کنند، در رقابت ضعیف بودند، کاهش ظرفیت داشتند، با مشکل مالی روبرو بودند و یا از نظر فن آوری عقب و شکست خورده بودند.امروزه سازمانهایی که کاملا موفق هستند نیز از این ابزار برای تجدید ساختار سازمانهایشان استفاده می کنند و مدیران این سازمانها به عنوان یک موضوع حیاتی این موضوع را درک کرده اند که ایجاد قابلیت های کلیدی برای برآورده نمودن نیازهای مشتری ضروری است و باید در این راه تلاش نمایند.برای ادامه حیات همراه با بالندگی ،بکار گیری موثر منابع و همسازی با محیط لازم است و برای تحقق این امر نیاز به برنامه ریزی منسجم و تعیین اهداف استراتژیک می باشد .طی فرایند برنامه ریزی استراتژیک ،شرکت ها محصولات کلیدی ، بازارهای مشتری برای این محصولات ، فرایندهای ساخت محوری و تامین کنندگان مواد را می شناسند.شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در راستای برنامه های استراتژیک خود ، بخشی از خدمات خود شامل : حمل و نقل ، نظافت، تعمیرات ، امور مربوط به کامپیوتر را به پیمانکار واگذار نموده است. در این پایاننامه سعی شده که عملکرد شرکت مذکور بر اساس کارت امتیازی متوازن مورد بررسی و تحقیق قرار گیرد. برونسپاری یک ویژگی اساسی تجدید ساختار سازمانی است که به طور چشمگیری مرزهای سنتی سازمانها را تغییر داده است. میتوان برونسپاری را «یکی از بزرگترین جابجاییهای ساختاری سازمان و صنعت در قرن نامید.
محصول های مرتبط
بررسی رابطه ی سرمایه فکری با عملکرد سازمانی
فصل اول : کلیات ۱-۱- مقدمه: ۱-۲- بیان مساله ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۵- فرضیههای تحقیق ۱-۶- چارچوب نظری ۱-۷- مدل…
بررسی ارتباط نظام جبران خدمات کل با بهرهوری نیروی انسانی
۱ فصل اول: کلیات پژوهش ۱.۱ مقدمه ۲ ۱.۲ تشریح و بیان مساله. ۲ ۱.۳ اهمیت و ضرورت انجام تحقیق..…
رابطه سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی
رابطه سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی فصل اول : کلیات طرح تحقیق مقدمه ۱-۱ بیان مساله تحقیق ۱-۲ سابقه موضوع…
بررسی سنجش میزان اثر بخشی تیمهای کاری
بررسی سنجش میزان اثر بخشی تیمهای کاری فصل اول: کلیات تحقیق عنوان تحقیق بیان مسئله ضرورت و اهمیت پژوهش اهداف…
تاثیر تعهد کارکنان بر مسئولیت اجتماعی سازمان
تاثیر تعهد کارکنان بر مسئولیت اجتماعی سازمان فهرست مطالب فصل اول-کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱بیان مسئله ۲-۱ اهمیت و ضرورت ۳-۱مدل…
پیشنهاد الگوی آرایش رسانه ای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در فضای نوین رسانه ای جهان
فصل اول: کلیات ۱-۱٫ مقدمه ۲-۱٫ بیان مسئله ۳-۱٫ ضرورت و اهمیت تحقیق: ۴-۱٫ اهداف تحقیق ۵-۱٫ سؤالات تحقیق ۶-۱٫…
قوانین ثبت دیدگاه