فصل اول : کلیات تحقیق
۱-۱) مقدمه
۱-۲) بیان مسئله
۱-۳) اهمیت و ضرورت تحقیق
۱-۴) اهداف تحقیق
۱-۵) سؤالهای تحقیق
۱-۶) فرضیه ها و مدل پژوهش
۱-۷) قلمرو زمانی، قلمرو مکانی و موضوع تحقیق
۱-۸) تعاریف نظری و عملیاتی متغیرها
۱-۸-۱) شبیه ساز پروازی
۱-۸-۲) آموزش شبیه ساز پروازی
۱-۸-۳)توانمندسازی کارکنان
۱-۸-۳-۱) دانش پروازی
۱-۸-۳-۲) مهارت پروازی
۱-۸-۳-۳) نگرش پروازی
۱-۹) خلاصه
فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق
۲-۱) مقدمه
۲-۲) سازمان، عامل انسانی و آموزش
۲-۲-۱)اهمیت و ارزش عامل انسانی در سازمان
۲-۲-۲) آموزش کارکنان
۲-۲-۳) اهمیت آموزش
۲-۲-۴) روشهای آموزش
۲-۲-۵) عوامل مؤثر بر آموزش کارکنان
۲-۲-۶) شبیه ساز پروازی
۲-۲-۶-۱) تاریخچه
۲-۲-۶-۲) آشنایی با شبیه ساز پرواز
۲-۲-۶-۳) انواع شبیه سازها و تعاریف آن
۲-۲-۶-۴) ویژگیهای شبیهساز پرواز
۲-۲-۶-۵) فناوری شبیه ساز و کاربردهای آن در صنعت هوایی
۲-۲-۶-۶) اصول آموزش توسط شبیه ساز
۲-۲-۷) هواپیمایی ناجا
۲-۳) ارزشیابی آموزشی
۲-۳-۱) مفهوم ارزشیابی آموزشی
۲-۳-۲) اهداف ارزشیابی آموزشی
۲-۳-۳) رویکردهای ارزشیابی آموزشی
۲-۴) اثربخشی آموزشی
۲-۴-۱) تعریف اثربخشی
۲-۴-۲) مفهوم اثربخشی آموزشی
۲-۴-۳) معیارهای سنجش اثربخشی آموزشی
۲-۵) توانمندسازی کارکنان
۲-۵-۱) مفهوم و تعاریف توانمند سازی
۲-۵-۲) اهمیت و ضرورت توانمندسازی
۲-۵-۳) رویکردهای توانمندسازی
۲-۶) پیشینه تحقیق
۲-۶-۱) توانمندسازی و آموزش
۲-۶-۲) تحقیقات داخلی
۲-۶-۲-۱) حوزه عمومی
۲-۶-۲-۲) حوزه تخصصی
۲-۶-۳) تحقیقات خارجی
۲-۷) الگوی تحلیلی و مفهومی
۲-۸) خلاصه
فصل سوم : روش شناسی تحقیق
۳-۱) مقدمه
۳-۲) نوع و روش تحقیق
۳-۲-۱) ابزار و روش گردآوری داده ها
۳-۲-۲) روش آماری تجزیه و تحلیل دادهها
۳-۳)جامعه و نمونه آماری
۳-۴) روایی و پایایی پرسشنامه
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱) مقدمه
۴-۲) مشخصههای عمومی پاسخ دهندگان
۴-۲-۱) درجه سازمانی
۴-۲-۲) میزان تحصیلات
۴-۲-۳) سن پاسخ دهندگان
۴-۳) تحلیل های تک متغیره
۴-۳-۱) آموزش شبیه ساز پروازی
۴-۳-۲)دانش پروازی
۴-۳-۳) مهارت پروازی
۴-۳-۴) نگرش پروازی
۴-۳-۵) میانگین آمارههای توصیفی برای متغیرهای پژوهش
۴-۴) تحلیلهای دومتغیره
۴-۵) تحلیلهای چند متغیره
۴-۶) آزمون فرضیهها
۴-۷) خلاصه
فصل پنجم : نتیجهگیری و پیشنهادها
۵-۱) مقدمه
۵-۲) مروری بر چارچوب کلی تحقیق
۵-۳) یافتههای پژوهش
۵-۴) فرضیه های پژوهش
۵-۵) بحث و نتیجهگیری
۵-۶) پیشنهادهای تحقیق
۵-۶-۱) پیشنهادهای اجرایی
۵-۶-۲) پیشنهادهای پژوهشی
۵-۷) محدودیتهای تحقیق
منابع و پیوست ها
محصول های مرتبط
بررسی رابطه بین توانمند سازی روانشناختی و یادگیری سازمانی
فصل اول ۱-۱-.مقدمه. ۱۳ ۱-۲-بیان مساله. ۱۴ ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش…. ۱۷ ۱-۴-اهداف پژوهش…. ۱۸ ۱-۴-۱- هدف اصلی.. ۱۸…
بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی
بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی چکیده فصل اول (طرح مسئله) مقدمه ۱-۱ عنوان تحقیق…
تاثیر فرهنگ سازمانی مدل هافستد در کاهش فساد اداری
تاثیر فرهنگ سازمانی مدل هافستد در کاهش فساد اداری فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مسئله ۱-۲-۱ تعریف…
تاثیر توانمندسازی و هوش عاطفی بر کیفیت خدمات
تاثیر توانمندسازی و هوش عاطفی بر کیفیت خدمات فصل اول- طرح و کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت…
شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی (مطالعه موردی شرکت اسنوا)
هدف از تحقیق حاضر شناسایی و رتبه بندی عوامل تأثیرگذار آمیخته ترفیع درفروش صنایع لوازم خانگی بوده است. روش پژوهش…
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک رفاه شعب بانک رفاه شهر بوشهر
تأثیر فناوری ارتباطات و اطلاعات در حوزه تجارت و بازرگانی موجب تغییرات ساختاری در اقتصاد جهانی و به وجود آمدن…

قوانین ثبت دیدگاه