فصل اول: کلیات تأثیررسانه های دیداری بر بزهکاری و بزه دیدگی کودکان
۱-۱- مقدمه
۱-۲- بیان مسأله
۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق
۱-۴- اهداف تحقیق
۱-۵- تعاریف واژهها
۱-۶- کاربردتحقیق
۱-۷- سؤالات تحقیق
۱-۸- فرضیات تحقیق
۱-۹- قلمرو تحقیق
۱-۹-۱ قلمرو زمانی
۱-۹-۲ قلمرو موضوعی
۱-۱۰- روش انجام تحقیق
۱-۱۱- سازماندهی تحقیق
فصل دوم: ادبیات و تاریخچه رسانه ها و تاریخچه بزهکاری و بزه دیدگی کودکان
۲-۱- ادبیات تحقیق
۲-۲- مبانی نظری و تاریخچه تحقیق
۲-۲-۱ وسایل ارتباط جمعی
۲-۲-۱-۱ تعریف لغوی ارتباط
۲-۲-۱-۲ تعریف اصطلاحی ارتباط
۲-۲-۱-۳ اصطلاح وسایل ارتباط جمعی چه امور و پدیدههایی را در بر میگیرد
۲-۲-۱-۴ ایجاد ارتباط جدید در مرحله صنعتی
۲-۲-۱-۵ خصلت رسانههای ارتباط جمعی
۲-۲-۲ کارکردهای رسانهها
۲-۲-۲-۱ اجتماعی شدن
۲-۲-۲-۲ اطلاع رسانی به افکار عمومی
۲-۲-۲-۳ پرکردن اوقات فراغت افراد
۲-۲-۲-۴ سایر کارکردهای رسانه
۲-۲-۳ تأثیرات رسانه ها
۲-۲-۳-۱ به لحاظ ابزار انتقال پیام
۲-۲-۳-۲ به لحاظ حوزه تأثیر جغرافیایی
۲-۲-۳-۳ به لحاظ تأثیر بر مخاطبین
۲-۲-۳-۴ به لحاظ نوع مالکیت و نحوه اداره آنها
۲-۲-۴ مصادیق رسانه ها
۲-۲-۴-۱ رسانه های نوشتاری
۲-۲-۴-۱-۱ مطبوعات و مجلات
۲-۲-۴-۱-۲ کتب و مقالات
۲-۲-۴-۲ رسانه های مبتنی بر داده های دیجیتالی
۲-۲-۴-۳ رسانه های صوتی
۲-۲-۴-۴ رسانه های دیداری
۲-۲-۴-۴-۱ تلویزیون
۲-۲-۴-۴-۲ سینما
۲-۲-۴-۴-۳ بازیهای رایانهای
۲-۲-۴-۴-۴ ماهواره
۲-۲-۵ تاریخچه مسؤلیت کیفری اطفال (بزهکاری اطفال) در ادوار مختلف
۲-۲-۵-۱ شرایط مسؤلیت کیفری کودکان بزهکار در ایام باستان
۲-۲-۵-۲ شرایط مسؤلیت کیفری کودکان بزهکار در مذاهب گوناگون
۲-۲-۵-۳ شرایط مسؤلیت کیفری کودکان بزهکار در مکتب کلاسیک
۲-۲-۵-۴ شرایط مسؤلیت کیفری کودکان بزهکار در مکتب نئوکلاسیک
۲-۲-۵-۵ شرایط مسؤلیت کیفری کودکان بزهکار درمکتب تحققی
۲-۲-۶ تاریخچه بزهدیدگی به همراه انواع آن
۲-۲-۶-۱ انواع بزه دیدگان
۲-۲-۶-۱-۱ زنان و دختران بزه دیده
۲-۲-۶-۱-۲ کودکان بزه دیده
۲-۲-۶-۱-۳ ناتوانان بزه دیده
۲-۲-۶-۱-۴ اشخاص حقوقی بزه دیده
۲-۲-۶-۱-۵ بزه دیدگان جرائم رایانهای
فصل سوم: رسانه های دیداری و تحریک و تسهیل بزهکاری و بزه دیدگی در کودکان
۳-۱- رسانه های دیداری و تحریک بزهکاری و بزهدیدگی درکودکان
۳-۱-۱ تفسیر لغوی و اصطلاحی تحریک
۳-۱-۲ مصادیق تحریکات رسانهای متضمن تحریک بر بزهکاری و بزهدیدگی درکودکان
۳-۱-۲-۱ اشاعه الگوهای تبلیغاتی انحراف آمیز
۳-۱-۲-۱-۱ تبلیغات تجاری و تأثیر آن برکودکان
۳-۱-۲-۱-۲ تبلیغات مذهبی و تأثیرآن برکودکان
۳-۱-۲-۲ عدم امکان تطبیق مضامین رسانهای با وضعیت کودکان
۳-۱-۲-۲-۱ ایجاد ترس و اضطراب و تأثیرآن برکودکان
۳-۱-۲-۲-۲ عارضه بلوغ زودرس درکودکان
۳-۱-۲-۲-۳ اختلالات پنداری
۳-۱-۲-۲-۴ انحراف در فرهنگ پذیری کودکان
۳-۱-۲-۲-۵ ایجاد حس بزرگبینی درکودکان و ملاک ارزیابی آن
۳-۱-۲-۳ قهرمان طلبی و ایجاد حس شهرت طلبی درکودکان
۳-۱-۲-۴ ایجاد زمینه خشونت رسانهای و تأثیرآن برکودکان
۳-۲- رسانههای دیداری و تسهیل بزهکاری و بزهدیدگی درکودکان
۳-۲-۱- عادی نشان دادن بزهکاری و بزهدیدگی کودکان
۳-۲-۱-۱ نظریه مشارکت هدایت شده و تأثیر آن برکودکان
۳-۲-۱-۲ همسان سازی انحراف آمیز رسانهای و تأثیر آن برکودکان
فصل چهارم: نقش انواع رسانههای دیداری در ایجاد زمینه بزهکاری و بزه دیدگی در کودکان
۴-۱- نقش انواع رسانه های دیداری در ایجاد زمینه های بزهکاری و بزهدیدگی درکودکان
۴-۱-۱ رابطه تلویزیون با کودکان
۴-۱-۱-۱ کارکردهای تلویزیون و تأثیر آن برکودکان
۴-۱-۱-۱-۱ ایدئولوژی حاکم بر تلویزیون و تأثیرآن برکودکان
۴-۱-۱-۱-۲ قابلیتهای تلویزیون برکودکان
۴-۱-۱-۱-۳ آگهیهای تلویزیونی و تأثیرآن برکودکان
۴-۱-۱-۲ تلویزیون وتأثیرآن برروابط بین کودکان با خانواده و همسالان
۴-۱-۱-۳ خشونت در تلویزیون و تأثیرآن بر ایجاد زمینه بزهکاری و بزهدیدگی درکودکان
۴-۱-۱-۴ راههای مقابله با کارکردهای منفی تلویزیون
۴-۱-۲ نقش سینما و تأثیرآن برکودکان
۴-۱-۲-۱ مقایسه بین سینما و تئاتر
۴-۱-۲-۲ مقایسه بین سینما و تلویزیون
۴-۱-۲-۳ تأثیر فیلم سینمایی برکودکان
۴-۱-۲-۴ نقش سینما و فیلمهای سینمایی بر ایجاد زمینه بزهکاری و بزهدیدگی درکودکان
۴-۱-۳ نقش بازیهای رایانهای برکودکان
۴-۱-۳-۱ چالش طلبی موجود در بازیهای رایانهای و تأثیرآن برکودکان
۴-۱-۳-۲ مشکلات اجتماعی عمدهی بازیهای رایانهای برکودکان
۴-۱-۳-۳ تأثیرات خوب و بد بازیهای رایانهای برکودکان
۴-۱-۳-۴ نقش بازیهای رایانهای در ایجاد زمینه بزهکاری و بزهدیدگی درکودکان
۴-۱-۴ تأثیر ماهواره بر خانواده وکودکان
۴-۱-۴-۱ آسیب شناسی استفاده از ماهواره
۴-۱-۴-۱-۱ به عنوان چشم اندازهای شیطانی
۴-۱-۴-۱-۲ بحران گذار در خانواده ایرانی و تأثیرآن برکودکان
۴-۱-۴-۲ تأثیر ماهواره بر بزهکاری و بزهدیدگی خانواده وکودکان
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱- نتیجه گیری
۵-۲- پیشنهادات
محصول های مرتبط
تحلیلی بر صدور سند مالکیت به نام دولت با نمایندگی سایر وزارتخانه ها و سازمان های مربوطه در اجرای آئین نامه مستندسازی اموال دولتی
تحلیلی بر صدور سند مالکیت به نام دولت با نمایندگی سایر وزارتخانه ها و سازمان های مربوطه در اجرای آئین…
بررسی وظایف و صلاحیت هیات های نظارت در ثبت اسناد و املاک
بررسی وظایف و صلاحیت هیات های نظارت در ثبت اسناد و املاک مقدمه بررسی هیات نظارت گفتار اول:صلاحیت و وظایف…
بررسی آثار صلح درفقه امامیه وحقوق مدنی ایران
مقدمه صلح در لغت به معنای توافق و تسالم است. از نظر تاریخی باید به یک نکته اشاره کرد و…
بررسی تاثیر میزان مهریه بر احساس قدرت زنان و تغییرات آن طی دوره های متفاوت زندگی
مهریه در نظام حقوقی خانواده از جایگاه ویژهای برخوردار است ولی به عنوان یکی از عوامل احساس قدرت در زنان،…
جایگاه نظم عمومی در باب نکاح و طلاق در نظام حقوقی ایران
مباحث مربوط به حقوق خانواده صرفاً جنبه حقوقى ندارد و به دلایل گوناگون با مسائل دینى، اخلاقى و اجتماعى آمیخته…
میزان اثربخشی تدابیر اتخاذ شده در زمینه پیشگیری از جرایم علیه املاک و اراضی
جرایم علیه املاک و اراضی من جمله جرایم علیه اموال و مالکیت هستند. جرایمی که علیه املاک و اراضی صورت…
قوانین ثبت دیدگاه