
فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۱٫ بیان مسأله
۱-۲٫ اهمیت و ضرورت تحقیق
۱-۳٫ سؤالات تحقیق
۱-۴٫ فرضیههای تحقیق
۱-۵٫ اهداف تحقیق
۱-۵-۱٫ اهداف علمی
۱-۵-۲٫ اهداف کاربردی
۱-۶٫ روش تحقیق
۱-۷٫ محدودیتهای تحقیق
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
۲-۱٫ ادبیات تحقیق
۲-۱-۱٫ مهارت تفکر
۲-۱-۲٫ مهارت حل مسأله
۲-۱-۳٫ مهارت تصمیمگیری
۲-۲٫ پیشینه و سوابق تحقیق
فصل سوم: تاثیر ریاضیات بر مهارتهای زندگی
۳-۱٫ واژه ریاضیات
۳-۲٫ اهمیت ریاضیات در زندگی بشر
۳-۳٫ در باب ریاضیات و واقعیت
۳-۴٫ ریاضیات بستری مناسب جهت تقویت مهارت تفکر نقادانه
۳-۴-۱٫ تفکر نقادانه
۳-۴-۲٫ استدلال
۳-۴-۳٫ اثبات
۳-۴-۴٫ قلمرو پیش از اثبات
۳-۴-۵٫ نظرات پیاژه و اینهلدر پیرامون توسعه مهارت استدلال هندسی در دانشآموزان
۳-۴-۶٫ نتیجهگیری از بحث ریاضیات
۳-۵٫ تفکر خلاق
۳-۵-۱٫ ارزیابی تفکر خلاق
۳-۵-۲٫ آزمون نقاشی
۳-۶٫ الکساندر یاکو وله ویچ خین چین
۳-۶-۱٫ پرورش اندیشه
۳-۶-۱-۱٫ درستی تفکر
۳-۶-۱-۱-۱٫ مبارزه علیه تعمیمهای غیر قانونی
۳-۶-۱-۱-۲٫ مبارزه علیه شبیه سازیهای بی پایه
۳-۶-۱-۱-۳٫ مبارزه به خاطر تفکیک کامل
۳-۶-۱-۱-۴٫ مبارزه به خاطر کمال و استواری طبقه بندیها
۳-۶-۱-۲٫ اسلوب تفکر
۳-۶-۲٫ جنبههای اخلاقی و تربیت میهن دوستی
۳-۶-۲-۱٫ درست کاری و حق گویی
۳-۶-۲-۲٫ پایداری و مردانگی
۳-۶-۲-۳٫ تربیت میهن دوستی
۳-۷٫ افلاطون
۳-۸٫ روبن هرش
۳-۹٫ ابوزید عبدالرحمن بن محمدبن خلدون حضرمی
۳-۱۰٫ آیت اله حسن حسن زاده آملی
۳-۱۱٫ آیت اله عبداله جوادی آملی
۳-۱۲٫ استاد داوود صمدی آملی
۳-۱۳٫ گاد فری هرولد هاردی
۳-۱۴٫ رنه دکارت
۳-۱۵٫ جان دیویی
۳-۱۶٫ و. ف. کانل
۳-۱۷٫ اریک تمپل بل
۳-۱۸٫ ادوارد لی ثوراندایک
۳-۱۹٫ وینچ
۳-۲۰٫ بنجامین بلوم
۳-۲۱٫ فیثاغورس
۳-۲۲٫ اقلیدوس اسکندرانی
۳-۲۳٫ دزموند برومز
۳-۲۴٫ تئونی پاپاس
۳-۲۵٫ مارکوس اورلیوس آگوستینوس
۳-۲۶٫ یوهان فردریش هربارت
۳-۲۷٫ رابرت مینارد هوچینز
۳-۲۸٫ جان لاک
۳-۲۹٫ ژآنهانری پستالوزی
۳-۳۰٫ هربرت اسپنسر
۳-۳۱٫ باروخ اسپینوزا
۳-۳۲٫ گود فرید ویلهم فون لایب نیتز
۳-۳۳٫ ایسیدور آگوست ماری فرانسیس خاویر کنت
۳-۳۴٫ رابانوس موروس
۳-۳۵٫ کی روف
۳-۳۶٫ لوبوویه دو فونتنل
۳-۳۷٫ فردریک مایر
۳-۳۸٫ جان درایدن
۳-۳۹٫ رولف والدو امرسن
۳-۴۰٫ فیلیکس کلاین
۳-۴۱٫ پیر دو فرما
۳-۴۲٫ آگوستوس دی مورگان
۳-۴۳٫ آنه ماری شیمل
۳-۴۴٫ جرالد ال. گوتک
۳-۴۵٫ برتراند آرتور ویلیام راسل
۳-۴۶٫ سر کارل ریموند پوپر
۳-۴۷٫ دکتر علی اکبر شعاری نژاد
۳-۴۸٫ پرویز شهریاری
۳-۴۹٫ ژاک سالومون آدامار
۳-۵۰٫ دکتر ابوالفضل رفیع پور
۳-۵۱٫ لین آرتور استین
۳-۵۲٫ دکتر سعید علیخانی
۳-۵۳٫ دکتر بیژن ظهوری زنگنه
۳-۵۴٫ دکتر غلامرضا دانش نارویی
۳-۵۵٫ داود شالگردی
۳-۵۶٫ علامه سید محمد حسین طباطبایی
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات
تجزیه و تحلیل دادهها
فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهادات
۵-۱٫ نتیجهگیری
۵-۲٫ ارائه پیشنهادات
محصول های مرتبط
الگوی اقتصادی در سوره بقره
فصل اول: کلّیات بخش اول: تبیین مفاهیم مبحث اول: مفاهیم قرآنی گفتار اول: مشخصات سوره مبارکه بقره گفتار دوم: نامها…
ارجاعات قران به عهدین
فصل اول:کلیات مقدمه ۱-بیان مساله ۲-اهمیت موضوع ۳-اهداف تحقیق ۴-قلمروی تحقیق ۵-سوالهای تحقیق ۵-۱- پرسش اصلی: ۵-۲- سوالهای فرعی: ۶-تعریف…
ارائه شاخصی ترکیبی جهت سنجش توسعه انسانی مبتنی بر آموزههای اسلامی و بکارگیری آن در رتبهبندی کشورهای اسلامی منتخب
فصل اول: مقدمه ۱-۱- بررسی روند تحولات فکری در غرب و تغییر مفهوم توسعه ۱-۲- مفهوم متحول توسعه ۱- ۱-۲-۱-…
احصاء شاخص ها و روشهای دوست یابی از منظر قرآن و تاثیر آن بر تربیت انسان
ـ ۲ـ بیان مسئله یکى از نیازهاى اساسى انسان از بدو تولد تا پایان عمر نیاز به محبت ورزیدن به…
اثبات امامت خاصه امام حسن، امام حسین و امام سجادو پاسخ به شبهات آنها
فصل اول:کلّیات و مفاهیم اساسی گفتار اول : واژگان امامت، خاصه و امامت خاصه و شبهه واژه امامت واژه خاصّه…
اثبات امامت حضرت علی از نظر حدیث منزلت با تأکید بر شبهات اهل سنت
بیان مسأله ضرورت و اهمیت تحقیق اهداف تحقیق سؤال اصلی سؤالات فرعی فرضیهی اصلی تحقیق فرضیههای فرعی پیشینه تحقیق روش…
قوانین ثبت دیدگاه