
فصل اوّل: مقدمه
۱-۱ )بیان مسئله تحقیق
۱-۲ )اهمیت و ضرورت موضوع
۱-۳ )اهداف تحقیق
۱-۴ )سؤال های تحقیق
۱-۵ )تعریف متغیرهای تحقیق
۱-۵-۱) رفتار شهروندی سازمانی
۱-۵-۲)عدالت سازمانی
۱-۵-۳)فرسودگی شغلی
فصل دوّم: ادبیات موضوع و پیشینه تحقیق
مقدمه
۲-۱) مبانی نظری
۲-۱-۱) رفتار شهروندی سازمانی
۲-۱-۱-۱) تعاریف رفتار شهروندی سازمانی
۲-۱-۱-۲) انواع رفتار شهروندی سازمانی
۲-۱-۱-۳)مدلهای رفتار شهروندی سازمانی
۲-۱-۱-۴)عوامل تأثیرگذار بر رفتار شهروندی سازمانی
۲-۱-۱-۵) ویژگیهای رفتار شهروندی سازمانی
۲-۱-۱-۶) سیاستهای تشویق رفتارهای شهروندی سازمانی
۲-۱-۱-۷) رفتارهای ضد شهروندی سازمانی
۲-۱-۱-۸) پیامدهای بکارگیری رفتار شهروندی سازمانی در سازمان
۲-۱-۱-۸-۱)بهبود عملکرد سازمانی
۲-۱-۱-۸-۲) کاهش ترک خدمت
۲-۱-۱-۸-۳) افزایش اثربخشی سازمانی
۲-۱-۱-۸-۴) تسهیم دانش
۲-۱-۱-۸-۵) بهبود کیفیت خدمات
۲-۱-۱-۸-۶) افزایش سرمایه اجتماعی
۲-۱-۲)عدالت سازمانی
۲-۱-۲-۱) تعریف عدالت سازمانی
۲-۱-۲-۲)تاریخچه عدالت سازمانی
۲-۱-۲-۳)انواع عدالت سازمانی
۲-۱-۲-۳-۱)عدالت توزیعی
۲-۱-۲-۳-۲) عدالت رویهای
۲-۱-۲-۳-۳) عدالت مراودهای
۲-۱-۲-۴) مروری بر اصول عمومی عدالت سازمانی
۲-۱-۲-۵) عدالت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی
۲-۱-۲-۵-۱) مدلهای عدالت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی
۲-۱-۳)فرسودگی شغلی
۲-۱-۳-۱)تعاریف فرسودگی شغلی
۲-۱-۳-۲) تاریخچه فرسودگی شغلی
۲-۱-۳-۳)ابعاد فرسودگی شغلی
۲-۱-۳-۳-۱)خستگی عاطفی
۲-۱-۳-۳-۲) نگرش منفی
۲-۱-۳-۳-۳) کاهش عملکرد فردی
۲-۱-۳-۴)مراحل فرسودگی شغلی
۲-۱-۳-۵)علل ایجاد فرسودگی شغلی
۲-۲)پیشینه تحقیق
۲-۲-۱) تحقیقات داخلی
۲-۲-۲) تحقیقات خارجی
۲-۳) چارچوب نظری
۲-۴) مدل مفهومی
۲-۵) فرضیههای تحقیق
۲-۶) تعریف عملیاتی متغیرها
۲-۶-۱) رفتار شهروندی سازمانی
۲-۶-۲) عدالت سازمانی
۲-۶-۳) فرسودگی شغلی
فصل سوم : روش شناسی تحقیق
مقدمه
۳-۱) روش تحقیق
۳-۲) قلمرو تحقیق
۳-۳) جامعه آماری
۳-۴) نمونه گیری و حجم نمونه
۳-۵) ابزار گردآوری داده ها و رابطه آن با مدل تحقیق
۳-۵-۱) مقیاس رفتارشهروندی سازمانی
۳-۵-۲) مقیاس عدالت سازمانی
۳-۵-۳) مقیاس فرسودگی شغلی
۳-۶) روایی و پایایی ابزار تحقیق
۳-۷) روش جمعآوری اطلاعات
۳-۸)روش تجزیه و تحلیل داده ها
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه
۴-۱)یافته های تحقیق
۴-۱-۱)یافته های توصیفی
۴-۱-۲)یافته های استنباطی
۴-۱-۲-۱) بررسی سؤالات تحقیق
۴-۱-۲-۲) بررسی فرضیه های تحقیق
۴-۱-۲-۲-۱)آزمون فرضیه ها
فصل پنجم: نتایج و پیشنهادات
مقدمه
۵-۱)بحث و نتیجه گیری
۵-۱-۱) آیا بین عدالت سازمانی و رفتارهای شهروندی سازمانی از نظر کارکنان سازمان جهاد کشاورزی رابطه مثبت و معناداری وجود دارد؟
۵-۱-۲) آیا بین رفتارهای شهروندی سازمانی و فرسودگی شغلی از نظر کارکنان سازمان جهاد کشاورزی رابطه منفی و معناداری وجود دارد؟
۵-۱-۳) آیا بین فرسودگی شغلی وعدالت سازمانی از نظر کارکنان سازمان جهاد کشاورزی رابطه منفی و معناداری وجود دارد؟
۵-۱-۴)آیا از دیدگاه کارکنان سازمان جهاد کشاورزی، عدالت سازمانی رابطه بین فرسودگی شغلی و رفتار شهروندی را تعدیل میکند؟
۵-۱-۵)آیا از دیدگاه کارکنان تفاوت معناداری در زمینه رفتار شهروندی در سازمان جهاد کشاورزی وجود دارد؟
۵-۱-۶) آیا از دیدگاه کارکنان تفاوت معناداری در عدالت سازمانی در سازمان جهاد کشاورزی وجود دارد؟
۵-۱-۷) آیا از دیدگاه کارکنان تفاوت معناداری در زمینه فرسودگی شغلی در سازمان جهاد کشاورزی وجود دارد؟
۵-۱-۸) بررسی تاثیر ابعاد عدالت سازمانی در ارتقا رفتار شهروندی سازمانی
۵-۱-۹) بررسی تاثیر ابعاد فرسودگی شغلی در کاهش رفتار شهروندی سازمانی
۵-۱-۱۰) بررسی تفاوت معنادار بین ادراک کارکنان از عدالت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی و بین فرسودگی شغلی کارکنان و رفتار شهروندی سازمانی برحسب جنسیت آنها
۵-۲) نتیجه گیری نهایی
۵-۳)محدودیتهای تحقیق
۵-۳-۱)محدودیتهای پژوهشی
۵-۳-۲)محدودیتهای اجرایی
۵-۴)پیشنهادات تحقیق
محصول های مرتبط
بررسی ارتباط نظام جبران خدمات کل با بهرهوری نیروی انسانی
۱ فصل اول: کلیات پژوهش ۱.۱ مقدمه ۲ ۱.۲ تشریح و بیان مساله. ۲ ۱.۳ اهمیت و ضرورت انجام تحقیق..…
بررسی سنجش میزان اثر بخشی تیمهای کاری
بررسی سنجش میزان اثر بخشی تیمهای کاری فصل اول: کلیات تحقیق عنوان تحقیق بیان مسئله ضرورت و اهمیت پژوهش اهداف…
تاثیر بکارگیری اتوماسیون اداری بر بهبود عملکرد کارکنان
تاثیر بکارگیری اتوماسیون اداری بر بهبود عملکرد کارکنان چکیده فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله مدل تحلیلی تحقیق اهمیت…
تاثیرسیستم مدیریت ارتباطات داخلی بر سکوت سازمانی
تاثیرسیستم مدیریت ارتباطات داخلی بر سکوت سازمانی – فصل اول- کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱- بیان مسأله ۱-۲- ضرورت موضوع تحقیق…
تاثیر سرمایه اجتماعی بر ارتقا امنیت عمومی از دیدگاه فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی استان گلستان
فصل اول:کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله اهمیت وضرورت تحقیق انگیزه تحقیق وانتخاب موضوع اهداف تحقیق سوالات تحقیق فرضیه های…
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک رفاه شعب بانک رفاه شهر بوشهر
تأثیر فناوری ارتباطات و اطلاعات در حوزه تجارت و بازرگانی موجب تغییرات ساختاری در اقتصاد جهانی و به وجود آمدن…
قوانین ثبت دیدگاه