
فصل اول:
۱ـ ۱ مقدمه:
۱-۲- بیان مساله:
۱ـ ۳ـ ضرورت و اهمیت تحقیق:
۱ـ ۴: اهداف پژوهش:
۱-۴-۱ هدف اصلی:
۱-۴-۲: اهداف فرعی:
۱-۵- فرضیه های تحقیق:
۱-۵-۱ فرضیه اصلی:
۱-۵-۲: فرضیه های فرعی:
۱-۶- تعاریف عملیاتی و مفهومی تحقیق:
۱-۶-۱ استراتژی انسان محور:
۱-۶-۲ استراتژی سیستم محور:
۱-۶-۳ استراتژی پویا:
۱-۶-۴ کیفیت محصول:
فصل دوم:
مقدمه:
بخش اول: دانش و مدیریت دانش
۲-۱-۱- مفهوم دانش
۲-۱-۲- دانش سازمانی و انواع آن
۲-۱-۳- ویژگیهای دانش سازمانی
۲-۱-۴- مدیریت دانش
۲-۱-۵-تعاریف مدیریت دانش
۲-۱-۶-اهمیت مدیریت دانش
۲-۱-۷- ابزارهای مدیریت دانش
۲-۱-۸-عوامل اساسی موفقیت در مدیریت دانش
بخش دوم: استراتژیهای مدیریت دانش
۲-۲-۱- استراتژی های مدیریت دانش
۲-۲-۲- الگوهای استراتژی مدیریت دانش
۲-۲-۲-۱-استراتژی های مدیریت دانش نوناکا و تاکاشی (۱۹۹۵ میلادی)
۲-۲-۲-۲-مطالعات هانسن و همکاران (۱۹۹۹ میلادی)
۲-۲-۲-۳- مطالعات بات (۲۰۰۲ میلادی)
۲-۲-۳- استراتژی های مدیریت دانش و سازمان
۲-۲-۴- عوامل تاثیرگذار بر انتخاب استراتژی مدیریت دانش
۲-۴-۲-۱استراتژی های انسان محور
۲-۴-۲-۲- استراتژی های سیستم محور
۲-۴-۲-۳-استراتژی های پویا
۲-۲-۵- مدیریت دانش و سازمان های دانایی محور
بخش سوم: کیفیت محصولات
-۱-۳-۲کیفیت
۳-۲-۲ -کیفیت ادراک شده
۳-۲-۳ -مفهوم جدید کیفیت
۳-۲-۵ اهمیت کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان
۲-۴ پیشینه پژوهش
۲-۴-۱ پیشینه خارجی
۲-۴-۲ پیشینه داخلی
فصل سوم:
مقدمه
۳-۱) روش تحقیق
۳-۳-۱- طبقه بندی بر اساس هدف
۳-۳-۲- طبقه بندی بر اساس روش
۳-۲) روش و ابزار گردآوری دادهها و اطلاعات
۳-۲-۱) پرسشنامه
۳-۳) روایی و پایایی پرسشنامه
۳-۳-۱) روایی پرسشنامه
۳-۳-۲) پایایی پرسشنامه
۳-۴) جامعه و نمونه آماری
۳-۵)روشها و تکنیکهای تحلیل آماری
۳-۵-۱) آزمون کولموگروف – اسمیرنف
۳-۵-۳) ضریب همبستگی و مدل رگرسیون
فصل چهارم:
۴-۱) آمار توصیفی
۴-۱-۱) توصیف اعضای نمونه براساس جنسیت ، سطح تحصیلات و سابقه شغلی
۴-۱-۲) شاخصهای مرکزی و پراکندگی متغیرهای کمی تحقیق
۴-۲) آمار استنباطی
۴-۲-۱) ضرایب همبستگی
۴-۲-۲) آزمون فرضیه اصلی
۴-۲-۳) آزمون فرضیه های فرعی
فصل پنجم:
مقدمه:
۵ ـ ۱ بحث و نتیجه گیری:
۵-۱-۱بحث و نتیجه گیری از فرضیه نخست:
۵-۱-۲ پیشنهادات کاربردی بر اساس فرضیه نخست:
۵-۱-۳ بحث و نتیجه گیری از فرضیه دوم:
۵-۱-۴ پشنهادات کاربردی بر اساس فرضیه دوم:
۵-۱-۵بحث و نتیجه گیری از فرضیه سوم:
۵-۱-۶پشنهادات کاربردی بر اساس فرضیه سوم:
۵-۱-۷ بحث و نتیجه گیری از فرضیه اصلی:
۵ ـ ۲ ـ پیشنهادات برای تحقیقات آتی:
۵ ـ ۳ ـ محدودیت های تحقیق:
محصول های مرتبط
بررسی مدیریت منابع انسانی برعملکرد مالی بر اساس مدل هاروارد
چکیده فصل اول : کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف تحقیق فرضیه های تحقیق متغیرهای تحقیق…
رابطه سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی
رابطه سرمایه اجتماعی و تعالی سازمانی فصل اول : کلیات طرح تحقیق مقدمه ۱-۱ بیان مساله تحقیق ۱-۲ سابقه موضوع…
تاثیرسیستم مدیریت ارتباطات داخلی بر سکوت سازمانی
تاثیرسیستم مدیریت ارتباطات داخلی بر سکوت سازمانی – فصل اول- کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱- بیان مسأله ۱-۲- ضرورت موضوع تحقیق…
تاثیر سرمایه اجتماعی بر ارتقا امنیت عمومی از دیدگاه فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی استان گلستان
فصل اول:کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله اهمیت وضرورت تحقیق انگیزه تحقیق وانتخاب موضوع اهداف تحقیق سوالات تحقیق فرضیه های…
بررسی و تحلیل تاثیر توانمند سازی مدیران در برقراری ارتباط موثر با کارکنان
بیان مساله- کوئین و اسپرتیزر معتقدند با وجود آن که توانمندسازی می تواند مزیت رقابتی به یک سازمان بدهد و به…
رتبه بندی ابعاد یادگیری سازمانی با استفاده از روش تاپسیس فازی
اهمیت بهره وری و لزوم بررسی آن با توجه به سطوح رقابتی ، پیچیدگی فن آوری، تنوع سلیقه ها، کمبود…
قوانین ثبت دیدگاه