
فصل اول: مقدمه و کلیات تحقیق
۱-۱ مقدمه
۱-۲ – بیان مسئله
۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق
۱ – ۴ – اهداف تحقیق
هدف کلی
اهداف جزئی
۱- ۵- فرضیه های تحقیق
۱ – ۶ – سوال پژوهش
۱ – ۸ – تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها
متغییر ملاک: چابکی سازمان
۱ – چابکی
۲- هوش هیجانی
۳- هوش سازمانی
۴- مدیریت سرمایه های فکری
فصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق
۲-۱- مقدمه
۲-۲- پیشینه تحقیق
۲-۲- ۱- چابکی سازمانی
۲-۲-۲- دیدگاه صاحب نظران به چابکی سازمان
۲-۲-۲-۱- دیدگاه و چارچوب پروژه NGM
۲-۲-۲-۲- اصول چابکی از دیدگاه گلدمن، نایجل و پریس
۲-۲-۲-۳-سنجش چابکی از نظر ریک داو
۲-۲-۲-۴- مدل اجرای چابکی از نظر شریفی و ژانگ
۲-۲-۲-۵- طراحی سازمان چابک از نظر آمبروس و موریلا
۲-۲-۲-۶- ارزیابی چابکی از نظر لائو و زئین
۲-۲-۲-۷-چابکی سازمانی از نظر تورنگ لین و همکاران
۲-۲-۲-۸- ارزیابی چابکی از نظر هیلگرزبرگ و همکاران
۲-۲-۲-۹- ارزیابی چابکی از نظر کومار و موتوانی
۲-۲-۲-۱۰- مولفه های چابکی از نظر یوسف، سرحدی و گوناسکاران
۲-۲-۲-۱۱- دیدگاه رامش و دیویدسون در مورد تولید چابک(۲۰۰۷)
۲-۲-۳- هوش هیجانی
۲-۲-۳-۱- هوش عاطفی از دیدگاه مایر و سالووی
۲-۲-۳-۲- هوش هیجانی از دیدگاه بار ـ آن
۲-۲-۳-۳- مدل هوش هیجانی در محیط کار
۲-۲-۳-۴- هوش هیجانی از دیدگاه دانیل گلمن
۲-۲-۴- خلاصه پژوهش های انجام شده درباره هوش هیجانی
۲-۲-۴-۱- تحقیقات مرتبط با موضوع در داخل کشور
۲-۲-۴-۲- تحقیقات مرتبط با موضوع در خارج از کشور
۲-۲-۵- هوش سازمانی
۲-۲-۵-۱- هوش سازمانی از دیدگاه کارل آلبرخت
۲-۲-۵-۲- هوش سازمانی از دیدگاه تی ماتسودا
۲-۲-۶- سرمایه های فکری
۲-۲-۶- ۱- تعریف مختلف اندیشمندان از سرمایه های فکری
۲-۲-۶-۲- طبقهبندی سرمایه فکری از دیدگاههای مختلف:
۲-۲-۶-۳- تشریح عناصر و اجزای اصلی سرمایه های فکری
۱) سرمایه های انسانی
۲) سرمایه های رابطه ای
۳) سرمایه های ساختاری
۲-۲-۶- ۴-تحقیقات انجام شده در مورد سرمایههای فکری
۲-۳ – جمع بندی:
فصل سوم : روش تحقیق
۳-۱ – مقدمه
۳-۲ – روش پژوهش
۳-۳ – جامعه آماری پژوهش و روش نمونه گیری
۳-۴- روش و ابزار گردآوری داده ها
۳-۵-۱- پرسشنامه چابکی
پایایی پرسشنامه
۳-۵-۳- پرسشنامه هوش هیجانی ویزینگر
۳-۵-۴- پرسشنامه سرمایههای فکری
۳-۵-۵- پرسشنامه هوش سازمانی
۳-۶- روش اجرا پژوهش
۳-۷- روش تجزیه و تحلیل داده ها
فصل چهارم : محاسبات و یافته های تحقیق
۴-۱- مقدمه
۴-۲- یافتههای توصیفی
۴-۲-۱- نوع سمت سازمانی
۴-۲-۲- توزیع فراوانی جنسیت کارکنان مورد مطالعه:
۴-۲-۳- توزیع فراوانی وضعیت تأهل کارکنان مورد مطالعه:
۴-۲-۴- توزیع فراوانی سطح تحصیلات کارکنان مورد مطالعه:
۴-۲-۵- توزیع پراکندگی سن افراد مورد مطالعه:
۴-۲-۶- توزیع پراکندگی سابقه کار افراد مورد مطالعه:
۴-۲-۷- توزیع پراکندگی نمره چابکی سازمانی افراد مورد مطالعه:
۴-۲-۸- توزیع پراکندگی نمره هوش هیجانی افراد مورد مطالعه:
۴-۲-۹- توزیع پراکندگی نمره خودآگاهی افراد مورد مطالعه:
۴-۲-۱۰- توزیع پراکندگی نمره خود مدیریتی افراد مورد مطالعه:
۴-۲-۱۱- توزیع پراکندگی نمره خودانگیزی افراد مورد مطالعه:
۴-۲-۱۲- توزیع پراکندگی نمره همدلی افراد مورد مطالعه:
۴-۲-۱۳- توزیع پراکندگی نمره مهرات اجتماعی افراد مورد مطالعه:
۴-۲-۱۴- توزیع پراکندگی نمره هوش سازمانی افراد مورد مطالعه:
۴-۲-۱۵- توزیع پراکندگی نمره چشمانداز استراتژیک افراد مورد مطالعه:
۴-۲-۱۶- توزیع پراکندگی نمره سرنوشت مشترک افراد مورد مطالعه:
۴-۲-۱۷- توزیع پراکندگی نمره میل به تغییر افراد مورد مطالعه:
۴-۲-۱۸- توزیع پراکندگی نمره اتحاد و توافق افراد مورد مطالعه:
۴-۲-۱۹- توزیع پراکندگی نمره روحیه افراد مورد مطالعه:
۴-۲-۲۰- توزیع پراکندگی نمره کاربرد دانش افراد مورد مطالعه:
۴-۲-۲۱- توزیع پراکندگی نمره فشار عملکرد افراد مورد مطالعه:
۴-۲-۲۲- توزیع پراکندگی نمره سرمایه فکری افراد مورد مطالعه:
۴-۲-۲۳- توزیع پراکندگی نمره سرمایه انسانی افراد مورد مطالعه:
۴-۲-۲۴- توزیع پراکندگی نمره سرمایه ساختاری افراد مورد مطالعه:
۴-۲-۲۵- توزیع پراکندگی نمره سرمایه رابطهای افراد مورد مطالعه:
۴-۳- آمار استنباطی
۴-۳-۱ آزمون اسمیرنف کولموگروف جهت تشخیص طبیعی بودن توزیع پراکندگی متغیرها:
۴-۴-۱- فرضیۀ یک: بین هوش هیجانی با چابکی سازمانی رابطه وجود دارد.
۴-۴-۲- فرضیۀ ۱-۱: بین همدلی با چابکی سازمانی رابطه وجود دارد.
۴-۴-۳- فرضیۀ ۱-۲: بین خودانگیزی با چابکی سازمانی رابطه وجود دارد.
۴-۴-۴- فرضیۀ ۱-۳: بین مهارتهای اجتماعی با چابکی سازمانی رابطه وجود دارد.
۴-۴-۵- فرضیۀ ۱-۴: بین خودمدیریتی با چابکی سازمانی رابطه وجود دارد.
۴-۴-۶- فرضیۀ ۱-۵: بین خودآگاهی با چابکی سازمانی رابطه وجود دارد.
۴-۴-۷- فرضیۀ دو: بین هوش سازمانی با چابکی سازمانی رابطه وجود دارد.
۴-۴-۸- فرضیۀ ۲-۱: بین چشمانداز استراتژیک با چابکی سازمانی رابطه وجود دارد.
۴-۴-۹- فرضیۀ ۲-۲: بین روحیه با چابکی سازمانی رابطه وجود دارد.
۴-۴-۱۰- فرضیۀ ۲-۳: بین کاربرد دانش با چابکی سازمانی رابطه وجود دارد.
۴-۴-۱۱- فرضیۀ ۲-۴: بین فشار عملکرد با چابکی سازمانی رابطه وجود دارد.
۴-۴-۱۲- فرضیۀ ۲-۵: بین اتحاد و توافق با چابکی سازمانی رابطه وجود دارد.
۴-۴-۱۳- فرضیۀ ۲-۶: بین سرنوشت مشترک با چابکی سازمانی رابطه وجود دارد.
۴-۴-۱۴- فرضیۀ ۲-۷: بین میل به تغییر با چابکی سازمانی رابطه وجود دارد.
۴-۴-۱۵- فرضیۀ سه:بین مدیریت سرمایههای فکری با چابکی سازمانی رابطه وجود دارد.
۴-۴-۱۶- فرضیۀ ۳-۱: بین سرمایههای ساختاری با چابکی سازمانی رابطه وجود دارد.
۴-۴-۱۷- فرضیۀ ۳-۲: بین سرمایههای انسانی با چابکی سازمانی رابطه وجود دارد.
۴-۴-۱۸- فرضیۀ ۳-۳: بین سرمایههای رابطهای با چابکی سازمانی رابطه وجود دارد.
۴-۴-۱۹- تبیین چابکی سازمانی بر اساس متغیرهای مستقل:
فصل پنجم : نتیجهگیری و پیشنهادات
۵-۱- مقدمه
۵-۲- نتایج تحقیق
۵-۲-۱ نتایج نظری تحقیق
۵-۲-۲- نتایج تجربی تحقیق
۵-۲-۳- نتایج توصیفی تحقیق:
۵-۲-۴- نتایج استنباطی تحقیق:
۵-۳- راهکارها و پیشنهادات
۵-۴- محدودیتهای تحقیق
محصول های مرتبط
بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمان بر رضایت شغلی و حفظ منابع انسانی کارکنان ادارات مرکزی بانک مسکن
بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمان بر رضایت شغلی و حفظ منابع انسانی کارکنان ادارات مرکزی بانک مسکن فصل اول: کلیات…
تاثیر توانمندسازی و هوش عاطفی بر کیفیت خدمات
تاثیر توانمندسازی و هوش عاطفی بر کیفیت خدمات فصل اول- طرح و کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت…
تاثیرسیستم مدیریت ارتباطات داخلی بر سکوت سازمانی
تاثیرسیستم مدیریت ارتباطات داخلی بر سکوت سازمانی – فصل اول- کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱- بیان مسأله ۱-۲- ضرورت موضوع تحقیق…
پیشنهاد الگوی آرایش رسانه ای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در فضای نوین رسانه ای جهان
فصل اول: کلیات ۱-۱٫ مقدمه ۲-۱٫ بیان مسئله ۳-۱٫ ضرورت و اهمیت تحقیق: ۴-۱٫ اهداف تحقیق ۵-۱٫ سؤالات تحقیق ۶-۱٫…
شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی (مطالعه موردی شرکت اسنوا)
هدف از تحقیق حاضر شناسایی و رتبه بندی عوامل تأثیرگذار آمیخته ترفیع درفروش صنایع لوازم خانگی بوده است. روش پژوهش…
بررسی و تحلیل تاثیر توانمند سازی مدیران در برقراری ارتباط موثر با کارکنان
بیان مساله- کوئین و اسپرتیزر معتقدند با وجود آن که توانمندسازی می تواند مزیت رقابتی به یک سازمان بدهد و به…
قوانین ثبت دیدگاه