فصل اول : کلیات پژوهش
۱-۱- مقدمه
۱-۲- بیان مسأله
۱-۳- اهمیت و ضرورت
۱-۴- اهداف پژوهش
۱-۵- پرسشهای پژوهش
۱-۶- تعریف مفهومی متغیرها
۱-۶-۱- ارتباطات سازمانی
۱-۶-۱-۱- ارتباطات خطی
۱-۶-۱-۲- ارتباطات تعاملی
۱-۶-۱-۳- ارتباطات تبادلی
۱-۶-۲- تعهد سازمانی
۱-۶-۲-۱- تعهد عاطفی
۱-۶-۲-۲- تعهد مستمر
۱-۶-۲-۳- تعهد هنجاری
۱-۷- تعریف عملیاتی متغیرها
۱-۷-۱- نوع ارتباطات سازمانی
۱-۷-۲- تعهد سازمانی
فصل دوم: پیشینه پژوهش
۲-۱- مقدمه
۲-۲- پیشینه نظری
۲-۲-۱- ارتباطات سازمانی
۲-۲-۱-۱- اهمیت ارتباطات
۲-۲-۱-۱- تعاریف ارتباطات
۲-۲-۱-۳- سطوح ارتباطات
۲-۲-۱-۴- ارتباطات سازمانی
۲-۲-۱-۵- متغیرهای ارتباطات
۲-۲-۱-۶- فرایند ارتباطات
۲-۲-۱-۷- اجزای فرایند ارتباطات
۲-۲-۱-۸- موانع ارتباطات
۲-۲-۱-۹- مهارت و شایستگی مورد نیاز برای ایجاد پیامهای باکیفیت
۲-۲-۱-۱۰- ویژگیهای ارتباطات سازمانی
۲-۲-۱-۱۱- تجزیه و تحلیل ارتباطات سازمانی
۲-۲-۱-۱۲- انتخاب مسیر یا کانال ارتباطی مناسب
۲-۲-۱-۱۳- انواع ارتباطات
۲-۲-۱-۱۳-۱- ارتباطات کلامی و غیرکلامی
۲-۲-۱-۱۳-۲- ارتباطات یک جانبه و دو جانبه
۲-۲-۱-۱۳-۳- ارتباطات رسمی و غیر رسمی
۲-۲-۱-۱۴- ارتباطات خطی، تعاملی و تبادلی
۲-۲-۱-۱۴-۱- ارتباطات خطی
۲-۲-۱-۱۴-۲- ارتباطات تعاملی
۲-۲-۱-۱۴-۳- ارتباطات تبادلی
۲-۲-۱-۱۴-۴- مقایسه مدلها
۲-۲-۲- تعهد سازمانی
۲-۲-۲-۱- تعاریف تعهد سازمانی
۲-۲-۲-۲- اهمیت تعهد سازمانی
۲-۲-۲-۳- اجزا و مراحل تعهد سازمانی
۲-۲-۲-۴- جوانب یا انواع تعهد سازمانی
۲-۲-۲-۵- عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی
۲-۲-۲- ۶- دو دیدگاه درباره تعهد سازمانی
۲-۲-۲-۷- دیدگاههای نظری عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی
۲-۲-۲-۸- دﻳﺪﮔﺎﻫﻬﺎﻳﻲ درﻣﻮرد ﻛﺎﻧﻮﻧﻬﺎی ﺗﻌﻬﺪﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ
۲-۲-۲-۹- ﺗﻌﻬﺪ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ ﻣﻔﻬﻮم ﻳﻚ ﺑﻌﺪی ﻳﺎ ﭼﻨﺪﺑﻌﺪی
۲-۲-۲-۱۰- اﻟﮕﻮﻫﺎی ﭼﻨﺪﺑﻌﺪی
۲-۲-۲-۱۱- مدل می یر و آلن
۲-۲-۲-۱۲- راهکارهایی برای افزایش تعهد سازمانی
۲-۳- پیشینه پژوهشی
۲-۳-۱- ارتباطات سازمانی
۲-۳-۱-۱- پژوهشهای داخلی
۲-۳-۱-۲- پژوهشهای خارجی
۲-۳-۲- تعهد سازمانی
۲-۳-۲-۱- پژوهشهای داخلی
۲-۳-۲-۲- پژوهشهای خارجی
۲-۳-۳- ارتباطات سازمانی و تعهد سازمانی
۲-۱-۵-۳- جمع بندی و نتیجه گیری
فصل سوم: روش پژوهش
۳- روش پژوهش
۳ – ۱- مقدمه
۳- ۲- روش پژوهش
۳-۳- جامعه آماری
۳-۴- نمونه و روش نمونه گیری
۳-۵- ابزار پژوهش
۳-۵-۱- مقیاس نوع ارتباطات سازمانی
۳-۵-۱-۱- روایی
۳-۵-۱- ۲- پایایی
۳-۵-۲- پرسشنامه تعهد سازمانی می یر و آلن
۳-۵-۲- ۱- روایی
۳-۵-۲- ۲- پایایی
۳-۷- روش جمع آوری اطلاعات
۳-۸- روش تجزیه و تحلیل دادهها
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافتهها
۴- ۱- مقدمه
۴-۲- یافتههای پژوهش
۴-۲-۱- یافتههای توصیفی
۴-۲-۲- آمار استنباطی
۴-۱-۲-۱- سئوال اول
۴-۱-۲-۲- سئوال دوم
۴-۱-۲-۳- سئوال سوم
۴-۱-۲-۴- سئوال چهارم
۴-۱-۲-۵- سئوال پنجم
۴-۱-۲-۶- سئوال ششم
۴-۱-۲-۶- سئوال هفتم
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۵-۱- مقدمه
۵-۲- بحث و نتیجه گیری
۵-۳- نتیجه گیری نهایی
۵-۴- محدودیتها
۵-۴-۱- محدودیتهای اجرایی
۵-۴-۲- محدودیتهای پژوهشی
۵-۵- پیشنهادات
۵-۵-۱- پیشنهادات کاربردی
۵-۵-۲- پیشنهادات پژوهشی
محصول های مرتبط
اثربخشی خانواده درمانی راه حل مدارساختاری در درمان ( قطع مصرف مواد) افراد وابسته به مواد، پیشگیری از عود آن و افزایش عملکرد خانواده
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهداف پژوهش اهداف کلی پژوهش اهداف جزئی پژوهش فرضیه های پژوهش اهمیت و…
اثر بخشی گروه درمانی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر افزایش رضایت مندی زناشویی دانشجویان متأهل
فصل اول : کلیات تحقیق مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف پژوهش هدف کاربردی فرضیه تحقیق تعاریف نظری…
مقایسه و بررسی میزان اثر بخشی مشاوره زوجی به شیوه عقلانی عاطفی الیس و واقعیت درمانی گلاسر در کاهش تعارضات زناشویی مراجعه کنندگان به مرکز مداخله در بحران بهزیستی لاهیجان
فصل اول- کلیات تحقیق ۱-۱) مقدمه ۱-۲) بیان مسئله ۱-۳) ضرورت و اهمیت ۱-۴) اهداف تحقیق ۱-۵) فرضیات تحقیق ۱-۶)…
بررسی و مقایسه مهارتهای حرفه ای معلمان دروس علوم پایه و علوم انسانی دوره راهنمایی شهرستان بهشهر به منظور ارائه روشهای ارتقاءکیفی این مهارت ها
چکیده فصل اول: طرح تحقیق مقدمه بیان مساله تحقیق اهداف تحقیق سوالات تحقیق اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق روش پژوهش-…
بررسی وضعیت موجود و ارائه راهکارهای نوین تامین منابع مالی آموزش و پرورش مبتنی بر درآمدهای مالیاتی در استان سمنان
خلاصه تحقیق : فصل اول:کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله : ضرورت و اهمیت تحقیق : اهداف تحقیق : سوال های…
بررسی میزان و نوع استفاده معلمان از برنامه درسی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس متوسطه شهر بابل
فصل اوّل: کلیات پژوهش مقدمه بیان مساله اهمیت وضرورت پژوهش اهداف وسوالات تحقیق هدف کلی هدفهای جزئی سوالات اصلی سوالات…

قوانین ثبت دیدگاه