فصل اول: مقدمه
۱-۱- بیان مساله
۱-۲- اهمیت و ضرورت پژوهش
۱-۳- اهداف پژوهش
۱-۴- پرسشهای پژوهش
۱-۵- تعاریف مفهومی
۱-۵-۱- ساختار سازمانی
۱-۵-۱-۱- ساختار تواناساز
۱-۵-۱-۲- ساختار بازدارنده
۱-۵-۲- قدرت و منابع آن
۱-۶- تعاریف عملیاتی
۱-۶-۱- نوع ساختار سازمانی
۱-۶-۲- منابع قدرت
فصل دوم: پیشینه پژوهش
مقدمه
۲-۱- مبانی نظری پژوهش
۲-۱-۱- ساختار سازمانی
۲-۱-۱-۱- تعریف ساختار و ماهیت آن
۲-۱-۱-۲- کارکردهای ساختار
۲ -۱-۱-۳- ابعاد ساختار
۲-۱-۱-۴- تئوریهای کلاسیک و نئوکلاسیک در خصوص ساختار
۲-۱-۱-۵- نوعشناسی ساختار
۲-۱-۱-۵- ۱- انواع کلاسیک ساختار سازمانی
۲ -۱-۱-۵- ۲- انواع جدید ساختار سازمانی
۲ -۱-۱-۵-۱- ۱- ساختار کارکردی
۲-۱-۱-۵-۱-۲- ساختار بخشی
۲-۱-۱-۵-۱- ۳- ساختار ماتریسی
۲-۱-۱-۵-۲- ۱- ساختار افقی
۲-۱-۱-۵-۲-۲- ساختار شبکهای ۱۸
۲-۱-۱-۵-۵- ۳- ساختار ستارهای شکل یا خوشه ستارهای
۲ -۱-۱-۵-۵-۴- ساختار تار عنکبوتی
۲ -۱-۱-۵-۵- ۵- ساختار پارندی
۲ -۱-۱-۵-۵-۶- ساختار خوشهای
۲-۱-۱-۵- ۵- ۷- ساختار مجازی
۲-۱-۱-۵-۲-۸- ساختار تواناساز و بازدارنده
۲-۱-۱-۵-۲-۸-۱- ساختار تواناساز
۲-۱-۱-۵-۲-۸-۲- ساختار بازدارنده
۲-۱-۱-۵-۲-۸-۳- مقایسه دو نوع ساختار تواناساز و بازدارنده
۲-۱-۲- قدرت
۲-۱-۲-۱- تعریف قدرت و ماهیت آن
۲-۱-۲-۲- نقش قدرت و اهمیت آن در سازمان و تعامل با محیط
۲-۱-۲-۳- قدرت و وابستگی
۲-۱-۲-۴- پیامدهای قدرت و دیدگاههای مختلف به آن
۲-۱-۲-۵- منابع قدرت
۲-۱-۲-۶- دستهبندی قدرت
۲-۱-۲-۷- کاربرد قدرت
۲-۱-۲-۸- جمعبندی
۲-۲- پیشینه پژوهشی
۲-۲-۱- پیشینه خارجی
۲-۲-۱-۱- پژوهشهای مرتبط با ساختار سازمانی
۲-۲-۱-۲- پژوهشهای مرتبط با قدرت و منابع آن
۲-۲-۲- پیشینه داخلی
۲-۲-۲-۱- پژوهش های مرتبط با ساختار سازمانی
۲-۲-۲-۲- پژوهش های مرتبط با قدرت و منابع آن
۲-۲-۳- جمع بندی پژوهشهای پیشین
۲-۳- جمع بندی فصل
فصل سوم: روش شناسی
مقدمه
۳-۱- روش تحقیق
۳-۲- جامعه آماری
۳-۳- روش نمونه گیری
۳-۴- حجم نمونه
۳-۵- ابزار پژوهش
۳-۵-۱- روایی و پایایی مقیاس ها
۳-۶- روش گردآوری اطلاعات
۳-۷- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه
۴-۱- نتایج پژوهش
۴-۱-۱- شناسایی نوع ساختار سازمانی غالب در حوزه ستادی دانشگاه شیراز
۴-۱-۲- شناسایی منابع قدرت مورد استفاده مدیران در حوزه ستادی دانشگاه شیراز
۴-۱-۳- بررسی رابطه نوع ساختار سازمانی و منابع قدرت مدیران در حوزه ستادی دانشگاه شیراز
۴-۲- خلاصهی نتایج
فصل پنجم: نتیجه گیری و بحث
مقدمه
۵-۱- نتیجه گیری و بحث
۵-۲- جمع بندی کلی
۵-۳- محدودیت های پژوهش
۵-۳-۱- محدودیت های اجرایی
۵-۳-۲- محدودیت های پژوهشی
۵-۴- پیشنهادهای پژوهش
۵-۴-۱- پیشنهادهای کاربردی
۵-۴-۲- پیشنهادهای پژوهشی
محصول های مرتبط
اثربخشی آموزش گروهی مدیریت خشم مبتنی بر بازسازی شناختی در افزایش صمیمیت اجتماعی و کاهش تفکر قطعی نگر دانش آموزان شهر شیراز
فصل اول: طرح تحقیق مقدمه بیان مسأله هدف پژوهش فرضیههای پژوهش ضرورت و اهمیت پژوهش تعریف واژهها و اصطلاحات…
اثربخشی آموزش خوددلگرم سازی مادران بر تعارض والد- فرزند و ابعاد فرزندپروری اقتداری مادران
فصل اول: چارچوب پژوهش مقدمه بیان مسئله اهداف پژوهش ضرورت و اهمیت پژوهش فرضیات پژوهشی تعاریف نظری و عملیاتی خود…
اثر بخشی آموزش خانواده بر دیدگاه تربیتی مادران
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مسئله ۱-۳- اهمیت وضرورت مسئله ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱- اهداف کلی ۱-۴-۲-…
ارتباط بین سبک های هویت وسلامت اجتماعی: با نقش واسطه ای گرایش به تفکر انتقادی در دانشجویان
فهرست مطالب فهرست جدولها فهرست تصاویر و نمودارها فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱٫ مقدمه ۱-۲٫ بیان مسئله ۱-۳٫ اهداف و…
رابطه ی هویت دینی با شادمانی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نجف آباد
چکیدهآ فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف تحقیق اهداف تحقیق سؤالات تحقیق تعاریف متغیرها…
بهینه سازی یادگیری از پیامهای چندرسانهای از طریق کمینه سازی بار شناختی: نقش وجه حسی و سرعت ارائه مطالب
فصل یک: طرح مسئله گستره فصل مقدمه بیان مسئله اهمیت موضوع مورد پژوهش هدفهای پژوهش فرضیهها تعریف مفهومی و عملیاتی…
قوانین ثبت دیدگاه