
فصل اول:کلیات
-۱ مقدمه
۱-۲ بیان مسأله
۱-۳ اهمیت و ضرورت پژوهش
۱- ۴ هدفهای تحقیق
الف- هدف اصلی
ب- هدفهای فرعی
۱-۵ فرضیات پژوهش
۱-۶ معرفی متغیرهای پژوهش
۱-۷ تعاریف متغیرها
الف- تعاریف مفهومی
ب- تعاریف عملیاتی
فصل دوم: پیشینه پژوهش
۲-۱ پیشینه نظری
۲-۱-۱ هوش هیجانی
۲-۱-۱-۱ تعاریف هوش هیجانی
۲-۱-۱-۲ کسب هوش هیجانی
۲-۱-۱-۳ ویژگیهای هوش هیجانی
۲-۱-۱-۴ طبقه بندی بار – اُن
۲-۱-۱-۵ طبقه بندی گلمن
۲-۱-۱-۶ سیر مطالعهی هوش هیجانی
۲-۱-۱-۷ اندازه گیری هوش هیجانی
۲-۱-۱-۸ هوش هیجانی و بیماریهای روانی
۲-۱-۱-۹ ابراز هیجان و پیامدهای آن در قلمرو سلامت
۲-۱-۱-۱۰ یادگیری تنظیم هیجانات برای برخورداری از سلامت بهتر روان و بدن
۲-۱-۱-۱۱ افزایش هوش هیجانی
۲-۱-۱-۱۲ مدل هوش هیجانی مایر و سالووی
۲-۱-۲ حمایت اجتماعی
۲-۱-۲-۱ تعاریف حمایت اجتماعی
۲-۱-۲-۲ دلایل عدم احساس حمایت اجتماعی
۲-۱-۲-۳ مقایسهی نقش خانواده ودوستان در احساس حمایت اجتماعی سالمندان
۲-۱-۲-۴ نقش حمایت اجتماعی بر زندگی سالمندان
۲-۱-۳ سلامت روان
۲-۱-۳-۱ تعریف سلامت روان:
۲-۱-۳-۲ بهداشت روان:
۲-۱-۳-۳ تعریف بهداشت روان در فرهنگهای مختلف:
۲-۱-۳-۴ اصول بهداشت روانی:
۲-۱-۳-۵ معیارهای بهداشت روانی در مکتب اسلام:
۲-۱-۳-۶ تعریف بهداشت روانی و سه سطح پیشگیری
۲-۱-۳-۷ خصوصیات افراد دارای سلامت روانی:
۲-۱-۳-۸ نقش خانواده در تامین سلامت روان:
۲-۱-۳-۹ نظریات مرتبط با سلامت روانی:
۲-۱-۳-۹-۱ نظریه ی زیگموند فروید:
۲-۱-۳-۹-۲ نظریه ی آدلر:
۲-۱-۳-۹-۳ نظریهی سالیون :
۲-۱-۳-۹-۴ نظریه ی کارل راجرز :
۲-۱-۳-۹-۵ نظریهی آلبرت الیس :
۲-۱-۳-۱۰ نظریات نوین مبتنی بر شناخت درمانی:
۲-۱-۳-۱۰-۱ نظریهی ویلیام گلاس:
۲-۱-۳-۱۰-۲ نظریهی اسکنیر :
۲-۲بررسی پیشینه تحقیق
۲-۲-۱ پژوهشهای خارجی
۲-۲-۲پژوهشهای داخلی
فصل سوم: روش پژوهش
۳-۱ طرح پژوهش
۳-۲ جامعه آماری
۳-۳ نمونه و روش نمونهگیری
۳-۴ روش جمعآوری دادهها و اجرای تحقیق
۳-۵ ابزار پژوهش
الف) پرسشنامه هوش هیجانی شانه
ب)پرسشنامه حمایت اجتماعی
ج)پرسشنامه سلامت روان
۳-۶روش تجزیه و تحلیل دادهها
فصل چهارم: یافتههای پژوهش
۴-۱یافته های توصیفی
۴-۲یافته های استنباطی
فرضیه ی ۱
فرضیه ی ۱-۱
فرضیه ی ۱-۲
فرضیه ی ۱-۳
فرضیه ی ۱-۴
فرضیه ی ۲
فرضیه ی ۲-۱
فرضیهی ۲-۲
فرضیه ی ۲-۳
فرضیه ی ۲-۴
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۵-۱ بررسی فرضیه های پژوهشی
۵-۱-۱ بررسی فرضیه ی اول
۵-۱-۲ بررسی فرضیه ی دوم
۵-۲ محدودیتهای پژوهش
۵-۳ پیشنهادها
۵-۳-۱ پیشنهادهای کاربردی
۵-۳-۲ پیشنهادهای پژوهشی
منابع
الف: منابع فارسی
ب: منابع لاتین
پیوست ها
چکیده لاتین
محصول های مرتبط
بررسی توانمندسازی و کارآفرینی بر بهرهوری کارکنان پتروشیمی خارک
چکیده فارسی فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله تحقیق اهمیت و ضرورت مساله تحقیق اهداف تحقیق فرضیه های تحقیق…
بررسی تاثیرسبک های مدیریت مشارکتی وسنتی برخلاقیت دبیران مطالعه موردی دبیرستان های ناحیه 1و2شهرشیراز
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مساله ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴- اهداف پژوهش ۱-۵-تعریف اصطلاحات کلیدی…
بررسی تأثیر آموزش شناختی رفتاری بر دانش، نگرش و اعتماد به نفس جنسی زنان شیراز
چکیده فصل اول:کلیات مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف پژوهش فرضیه ها تعاریف نظری و عملیاتی متغیرهای پژوهش…
اثربخشی مشاوره گروه درمانی با الگوی شادمانی فوردایس بر کاهش تعارض کار- خانواده در معلمان زن شهر تهران
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱مقدمه ۲-۱ بیان مسأله ۳-۱ اهمیت و ضرورت پژوهش ۴-۱ هدف های پژوهش ۵-۱ فرضیه های…
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر سازگاری و نگرش صمیمانه دختران با نقص بینایی اصفهان
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱ مقدمه ۱-۲ شرح و بیان مساله ۱-۳ اهمیت و ارزش تحقیق ۱-۴ اهداف تحقیق ۱-۴-۱…
رابطه تاب آوری و هوش معنوی با سلامت روان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد
فایل: word صفحه :۱۱۰ چکیده فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت پژوهش اهداف پژوهش فرضیههای تحقیق…
قوانین ثبت دیدگاه