چکیده
فصل اول : کلّیات پژوهش
۱-۱ مقدّمه
۲-۱ بیان مسئله
۳-۱ اهمّیت و ضرورت پژوهش
۴-۱ اهداف پژوهش
۵-۱ سؤالات پژوهش
۶-۱ فرضیه ها
۷-۱ تعریف متغیّرها
۱-۷-۱ تعاریف مفهومی
۲-۷-۱ تعاریف عملیاتی
فصل ۲ : پیشینه پژوهش
۱-۲ شخصیت
۱-۱-۲ معنا و مفهوم شخصیت
۲-۱-۲ رویکرد صفت
۱-۲-۱-۲ نظریه بقراط
۲-۲-۱-۲ نظریه آلپورت
۳-۲-۱-۲ نظریه کتل
۴-۲-۱-۲ نظریه آیزنک
۵-۲-۱-۲ مدل پنج عاملی
۲-۲ ارزشهای شخصی
۱-۲-۲ کلّیات
۲-۲-۲ ارزشهای آلپورت، ورنون، لیندزی
۳-۲-۲ نظریه شری و ورما
۳-۲ قضاوت اخلاقی
۱-۳-۲ جنبه شناختی
۱-۱-۳-۲ نظریه رشد اخلاقی پیاژه
۲-۱-۳-۲ نظریه رشد اخلاقی کولبرگ
۱-۲-۱-۳-۲ کلیات نظریه کولبرگ
۲-۲-۱-۳-۲ مراحل نظریه کولبرگ
۱-۲-۲-۱-۳-۲ سطح ۱ : اخلاق پیش قراردادی
۱-۱-۲-۲-۱-۳-۲ مرحله ۱ : جهت گیری اطاعت و تنبیه
۲-۱-۲-۲-۱-۳-۲ مرحله ۲ : جهت گیری لذّت گرایانه و خودگرایانه
۲-۲-۲-۱-۳-۲ سطح ۲: سطح اخلاق قراردادی (۱۰ تا ۱۳ سالگی)
۱-۲-۲-۲-۱-۳-۲ مرحله ۳ : جهت گیری پسر خوب – دختر خوب
۲-۲-۲-۲-۱-۳-۲ مرحله ۴: اخلاق احترام به قانون گذار و حفظ نظم اجتماعی
۳-۲-۲-۱-۳-۲ سطح ۳ : اخلاق فوق قراردادی یا اخلاق مستقل (۱۳ سالگی به بعد)
۱-۳-۲-۲-۱-۳-۲مرحله ۵: اخلاق قراردادهای اجتماعی یا حقوق و منافع فردی و قوانین پذیرفته شده مردمی
۲-۳-۲-۲-۱-۳-۲ مرحله ۶ : اصول اخلاقی جهانی
۳-۲-۱-۳-۲ ویژگیهای مراحل رشد اخلاقی از نظر کولبرگ
۴-۲-۱-۳-۲ ارزیابی نظریه کولبرگ
۲-۳-۲ جنبه عاطفی رشد اخلاقی
۱-۲-۳-۲ نظریه روان تحلیلی فروید
۳-۳-۲ جنبه رفتاری
۱-۳-۳-۲ نظریه یادگیری اجتماعی
۲-۳-۳-۲ نظریه هوفمان
۴-۲ پژوهشهای داخلی و خارجی مرتبط با پژوهش
۱-۴-۲ پژوهشهای داخلی
۲-۴-۲ پژوهشهای خارجی
فصل سوم : روش پژوهش
۱-۳ جامعه آماری
۲-۳ نمونه و روش نمونه گیری
۳-۳ ابزارهای اندازه گیری
۱-۳-۳ پرسشنامه شخصیت نئو(NEO)
۲-۳-۳ آزمون ارزشهای شخصی (PVQ)
۱-۲-۳-۳ کلیات آزمون ارزشهای شخصی (PVQ)
۲-۲-۳-۳ نمره گذاری PVQ
۳-۲-۳-۳ تفسیر نمره های ( (PVQ
۴-۲-۳-۳ اعتبار (PVQ)
۵-۲-۳-۳ پایایی PVQ
۳-۳-۳ ابزار اندازه گیری قضاوت اخلاقی (DIT)
۱-۳-۳-۳ کلّیات آزمون قضاوت اخلاقی (DIT)
۲-۳-۳-۳ نمره گذاری آزمون قضاوت اخلاقی (DIT)
۳-۳-۳-۳ تفسیر آزمون آزمون قضاوت اخلاقی (DIT)
۴-۳-۳-۳ پایایی آزمون آزمون قضاوت اخلاقی (DIT)
۴-۳ روش اجرای پژوهش
۵-۳ روش پژوهش
۶-۳ روش تجزیه و تحلیل آماری
فصل ۴ : یافته های پژوهش
۱-۴ یافته های توصیفی
۲-۴ یافته های استنباطی
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
۱-۵ خلاصه و جمع بندی
۲-۵ محدودیتهای پژوهش
۳-۵ پیشنهادهای پژوهشی
۴-۵ پیشنهادهای کاربردی
پیوست ها
پیوست ۱ : فرم کوتاه پرسشنامه شخصیت نئو (NEO)
پیوست ۲ : پرسشنامه ارزشهای شخصی (PVQ)
پیوست ۳ : آزمون مباحث معیّن (DIT)
منابع
منابع فارسی
منابع انگلیسی
محصول های مرتبط
بررسی دیدگاه کتابداران کتابخانههای عمومی در مورد تاثیر فناوری اطلاعات بر میزان مشارکت آنان در فرایند تصمیم گیری در کتابخانههای عمومی استان یزد
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه ۱-۱- شرح و بیان مساله پژوهشی ۱-۲- اهداف پژوهش ۱-۲-۱- اهداف کلی ۱-۲-۲- اهداف جزیی ۱-۳-…
بررسی رابطه بین ادراک مدیران از جو سازمانی با فنون رهبری آنان در ادارۀ کل امور مالیاتی استان فارس
فصل اول : مقدمه ۱ – ۲- بیان مسأله ۱ -۳ – ضرورت و اهمیت پژوهش ۱ – ۴- اهداف…
بررسی جو سازمانی بر رضایت شغلی و بهداشت روانی کارکنان پتروشیمی شیراز
فصل اول: طرح تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مسئله ۱-۳ اهمیت و ضرورت ۱-۴ هدف های تحقیق ۱-۴-۱ هدف کلی…
بررسی توانمندسازی و کارآفرینی بر بهرهوری کارکنان پتروشیمی خارک
چکیده فارسی فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله تحقیق اهمیت و ضرورت مساله تحقیق اهداف تحقیق فرضیه های تحقیق…
بررسی تولید علم دانشگاه آزاد اسلامی در پایگاه وبآوساینس از سال 1985 تا پایان سال 2009 میلادی
فصل اول: مقدمه ۱-۱- بیان مسئله ۱-۲- اهمیت پژوهش ۱-۳- اهداف پژوهش ۱-۳-۱- هدف کلی پژوهش ۱-۳-۲- اهداف جزئی پژوهش…
آسیب شناسی مدیریت پژوهشی در شرکت ملی حفاری ایران
چکیده فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله ضرورت و اهمیت تحقیق سوالات تحقیق تعریف متغییر های پژوهش فصل دوم:…

قوانین ثبت دیدگاه