چکیده
فصل اول : کلّیات پژوهش
۱-۱ مقدّمه
۲-۱ بیان مسئله
۳-۱ اهمّیت و ضرورت پژوهش
۴-۱ اهداف پژوهش
۵-۱ سؤالات پژوهش
۶-۱ فرضیه ها
۷-۱ تعریف متغیّرها
۱-۷-۱ تعاریف مفهومی
۲-۷-۱ تعاریف عملیاتی
فصل ۲ : پیشینه پژوهش
۱-۲ شخصیت
۱-۱-۲ معنا و مفهوم شخصیت
۲-۱-۲ رویکرد صفت
۱-۲-۱-۲ نظریه بقراط
۲-۲-۱-۲ نظریه آلپورت
۳-۲-۱-۲ نظریه کتل
۴-۲-۱-۲ نظریه آیزنک
۵-۲-۱-۲ مدل پنج عاملی
۲-۲ ارزشهای شخصی
۱-۲-۲ کلّیات
۲-۲-۲ ارزشهای آلپورت، ورنون، لیندزی
۳-۲-۲ نظریه شری و ورما
۳-۲ قضاوت اخلاقی
۱-۳-۲ جنبه شناختی
۱-۱-۳-۲ نظریه رشد اخلاقی پیاژه
۲-۱-۳-۲ نظریه رشد اخلاقی کولبرگ
۱-۲-۱-۳-۲ کلیات نظریه کولبرگ
۲-۲-۱-۳-۲ مراحل نظریه کولبرگ
۱-۲-۲-۱-۳-۲ سطح ۱ : اخلاق پیش قراردادی
۱-۱-۲-۲-۱-۳-۲ مرحله ۱ : جهت گیری اطاعت و تنبیه
۲-۱-۲-۲-۱-۳-۲ مرحله ۲ : جهت گیری لذّت گرایانه و خودگرایانه
۲-۲-۲-۱-۳-۲ سطح ۲: سطح اخلاق قراردادی (۱۰ تا ۱۳ سالگی)
۱-۲-۲-۲-۱-۳-۲ مرحله ۳ : جهت گیری پسر خوب – دختر خوب
۲-۲-۲-۲-۱-۳-۲ مرحله ۴: اخلاق احترام به قانون گذار و حفظ نظم اجتماعی
۳-۲-۲-۱-۳-۲ سطح ۳ : اخلاق فوق قراردادی یا اخلاق مستقل (۱۳ سالگی به بعد)
۱-۳-۲-۲-۱-۳-۲مرحله ۵: اخلاق قراردادهای اجتماعی یا حقوق و منافع فردی و قوانین پذیرفته شده مردمی
۲-۳-۲-۲-۱-۳-۲ مرحله ۶ : اصول اخلاقی جهانی
۳-۲-۱-۳-۲ ویژگیهای مراحل رشد اخلاقی از نظر کولبرگ
۴-۲-۱-۳-۲ ارزیابی نظریه کولبرگ
۲-۳-۲ جنبه عاطفی رشد اخلاقی
۱-۲-۳-۲ نظریه روان تحلیلی فروید
۳-۳-۲ جنبه رفتاری
۱-۳-۳-۲ نظریه یادگیری اجتماعی
۲-۳-۳-۲ نظریه هوفمان
۴-۲ پژوهشهای داخلی و خارجی مرتبط با پژوهش
۱-۴-۲ پژوهشهای داخلی
۲-۴-۲ پژوهشهای خارجی
فصل سوم : روش پژوهش
۱-۳ جامعه آماری
۲-۳ نمونه و روش نمونه گیری
۳-۳ ابزارهای اندازه گیری
۱-۳-۳ پرسشنامه شخصیت نئو(NEO)
۲-۳-۳ آزمون ارزشهای شخصی (PVQ)
۱-۲-۳-۳ کلیات آزمون ارزشهای شخصی (PVQ)
۲-۲-۳-۳ نمره گذاری PVQ
۳-۲-۳-۳ تفسیر نمره های ( (PVQ
۴-۲-۳-۳ اعتبار (PVQ)
۵-۲-۳-۳ پایایی PVQ
۳-۳-۳ ابزار اندازه گیری قضاوت اخلاقی (DIT)
۱-۳-۳-۳ کلّیات آزمون قضاوت اخلاقی (DIT)
۲-۳-۳-۳ نمره گذاری آزمون قضاوت اخلاقی (DIT)
۳-۳-۳-۳ تفسیر آزمون آزمون قضاوت اخلاقی (DIT)
۴-۳-۳-۳ پایایی آزمون آزمون قضاوت اخلاقی (DIT)
۴-۳ روش اجرای پژوهش
۵-۳ روش پژوهش
۶-۳ روش تجزیه و تحلیل آماری
فصل ۴ : یافته های پژوهش
۱-۴ یافته های توصیفی
۲-۴ یافته های استنباطی
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
۱-۵ خلاصه و جمع بندی
۲-۵ محدودیتهای پژوهش
۳-۵ پیشنهادهای پژوهشی
۴-۵ پیشنهادهای کاربردی
پیوست ها
پیوست ۱ : فرم کوتاه پرسشنامه شخصیت نئو (NEO)
پیوست ۲ : پرسشنامه ارزشهای شخصی (PVQ)
پیوست ۳ : آزمون مباحث معیّن (DIT)
منابع
منابع فارسی
منابع انگلیسی
محصول های مرتبط
ارایه مدلی علّی برای گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان با توجه به عوامل پیشآیند ارزشهای فرهنگی، ابعاد الگوهای ارتباطات خانوادگی- دانشگاهی و ارضای نیازهای روانشناختی پایه
فصل اول: مقدمه ۱-۱- کلیات پژوهش ۱-۱-۱- تفکر انتقادی ۱-۱-۲- بیان مسأله: عوامل مؤثر بر گرایشهای تفکر انتقادی دانشجویان ۱-۱-۲-۱-…
بررسی توانمندسازی و کارآفرینی بر بهرهوری کارکنان پتروشیمی خارک
چکیده فارسی فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله تحقیق اهمیت و ضرورت مساله تحقیق اهداف تحقیق فرضیه های تحقیق…
بررسی تاثیرسبک های مدیریت مشارکتی وسنتی برخلاقیت دبیران مطالعه موردی دبیرستان های ناحیه 1و2شهرشیراز
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مساله ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴- اهداف پژوهش ۱-۵-تعریف اصطلاحات کلیدی…
بررسی تأثیر دوره کارشناسی بر نگرش دانشجویان کتابداری و اطلاع¬رسانی دانشگاه¬های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان نسبت به اینترنت بر اساس مدل IAS
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه ۱-۱- شرح و بیان مسأله پژوهشی ۱-۲- اهداف پژوهش ۱-۲-۱-اهداف کلی ۱-۲-۲- اهداف جزیی ۱-۳-…
بررسی اثربخشی معنا درمانی به شیوه گروهی برافزایش امید به زندگی و کاهش احساس تنهایی در مردان بازنشسته کانون بازنشستگان شهرستان …
چکیده فصل اول (موضوع پژوهش) مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف تحقیق سوالهایی تحقیق فرضیه های تحقیق تعاریف…
بررسی اثربخشی غنی سازی روابط بر بهبود کیفیت روابط زناشویی زوجین شهر اصفهان
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مساله ۱-۳- اهداف تحقیق ۱-۴- اهمیت و ارزش تحقیق ۱-۵- فرضیه های…
قوانین ثبت دیدگاه