
چکیده
فصل اول : کلّیات پژوهش
۱-۱ مقدّمه
۲-۱ بیان مسئله
۳-۱ اهمّیت و ضرورت پژوهش
۴-۱ اهداف پژوهش
۵-۱ سؤالات پژوهش
۶-۱ فرضیه ها
۷-۱ تعریف متغیّرها
۱-۷-۱ تعاریف مفهومی
۲-۷-۱ تعاریف عملیاتی
فصل ۲ : پیشینه پژوهش
۱-۲ شخصیت
۱-۱-۲ معنا و مفهوم شخصیت
۲-۱-۲ رویکرد صفت
۱-۲-۱-۲ نظریه بقراط
۲-۲-۱-۲ نظریه آلپورت
۳-۲-۱-۲ نظریه کتل
۴-۲-۱-۲ نظریه آیزنک
۵-۲-۱-۲ مدل پنج عاملی
۲-۲ ارزشهای شخصی
۱-۲-۲ کلّیات
۲-۲-۲ ارزشهای آلپورت، ورنون، لیندزی
۳-۲-۲ نظریه شری و ورما
۳-۲ قضاوت اخلاقی
۱-۳-۲ جنبه شناختی
۱-۱-۳-۲ نظریه رشد اخلاقی پیاژه
۲-۱-۳-۲ نظریه رشد اخلاقی کولبرگ
۱-۲-۱-۳-۲ کلیات نظریه کولبرگ
۲-۲-۱-۳-۲ مراحل نظریه کولبرگ
۱-۲-۲-۱-۳-۲ سطح ۱ : اخلاق پیش قراردادی
۱-۱-۲-۲-۱-۳-۲ مرحله ۱ : جهت گیری اطاعت و تنبیه
۲-۱-۲-۲-۱-۳-۲ مرحله ۲ : جهت گیری لذّت گرایانه و خودگرایانه
۲-۲-۲-۱-۳-۲ سطح ۲: سطح اخلاق قراردادی (۱۰ تا ۱۳ سالگی)
۱-۲-۲-۲-۱-۳-۲ مرحله ۳ : جهت گیری پسر خوب – دختر خوب
۲-۲-۲-۲-۱-۳-۲ مرحله ۴: اخلاق احترام به قانون گذار و حفظ نظم اجتماعی
۳-۲-۲-۱-۳-۲ سطح ۳ : اخلاق فوق قراردادی یا اخلاق مستقل (۱۳ سالگی به بعد)
۱-۳-۲-۲-۱-۳-۲مرحله ۵: اخلاق قراردادهای اجتماعی یا حقوق و منافع فردی و قوانین پذیرفته شده مردمی
۲-۳-۲-۲-۱-۳-۲ مرحله ۶ : اصول اخلاقی جهانی
۳-۲-۱-۳-۲ ویژگیهای مراحل رشد اخلاقی از نظر کولبرگ
۴-۲-۱-۳-۲ ارزیابی نظریه کولبرگ
۲-۳-۲ جنبه عاطفی رشد اخلاقی
۱-۲-۳-۲ نظریه روان تحلیلی فروید
۳-۳-۲ جنبه رفتاری
۱-۳-۳-۲ نظریه یادگیری اجتماعی
۲-۳-۳-۲ نظریه هوفمان
۴-۲ پژوهشهای داخلی و خارجی مرتبط با پژوهش
۱-۴-۲ پژوهشهای داخلی
۲-۴-۲ پژوهشهای خارجی
فصل سوم : روش پژوهش
۱-۳ جامعه آماری
۲-۳ نمونه و روش نمونه گیری
۳-۳ ابزارهای اندازه گیری
۱-۳-۳ پرسشنامه شخصیت نئو(NEO)
۲-۳-۳ آزمون ارزشهای شخصی (PVQ)
۱-۲-۳-۳ کلیات آزمون ارزشهای شخصی (PVQ)
۲-۲-۳-۳ نمره گذاری PVQ
۳-۲-۳-۳ تفسیر نمره های ( (PVQ
۴-۲-۳-۳ اعتبار (PVQ)
۵-۲-۳-۳ پایایی PVQ
۳-۳-۳ ابزار اندازه گیری قضاوت اخلاقی (DIT)
۱-۳-۳-۳ کلّیات آزمون قضاوت اخلاقی (DIT)
۲-۳-۳-۳ نمره گذاری آزمون قضاوت اخلاقی (DIT)
۳-۳-۳-۳ تفسیر آزمون آزمون قضاوت اخلاقی (DIT)
۴-۳-۳-۳ پایایی آزمون آزمون قضاوت اخلاقی (DIT)
۴-۳ روش اجرای پژوهش
۵-۳ روش پژوهش
۶-۳ روش تجزیه و تحلیل آماری
فصل ۴ : یافته های پژوهش
۱-۴ یافته های توصیفی
۲-۴ یافته های استنباطی
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
۱-۵ خلاصه و جمع بندی
۲-۵ محدودیتهای پژوهش
۳-۵ پیشنهادهای پژوهشی
۴-۵ پیشنهادهای کاربردی
پیوست ها
پیوست ۱ : فرم کوتاه پرسشنامه شخصیت نئو (NEO)
پیوست ۲ : پرسشنامه ارزشهای شخصی (PVQ)
پیوست ۳ : آزمون مباحث معیّن (DIT)
منابع
منابع فارسی
منابع انگلیسی
محصول های مرتبط
بررسی تاثیرسبک های مدیریت مشارکتی وسنتی برخلاقیت دبیران مطالعه موردی دبیرستان های ناحیه 1و2شهرشیراز
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مساله ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴- اهداف پژوهش ۱-۵-تعریف اصطلاحات کلیدی…
بررسی تأثیر آموزش شناختی رفتاری بر دانش، نگرش و اعتماد به نفس جنسی زنان شیراز
چکیده فصل اول:کلیات مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف پژوهش فرضیه ها تعاریف نظری و عملیاتی متغیرهای پژوهش…
اثربخشی مشاوره گروه درمانی با الگوی شادمانی فوردایس بر کاهش تعارض کار- خانواده در معلمان زن شهر تهران
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱مقدمه ۲-۱ بیان مسأله ۳-۱ اهمیت و ضرورت پژوهش ۴-۱ هدف های پژوهش ۵-۱ فرضیه های…
اثربخشی مشاوره شغلی براساس رویکرد شناختی- اجتماعی بندورا برافزایش باورهای خودکارآمدی جانبازان باشگاه ورزشی شهید مهرانی تهران
فصل اول:کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت پژوهش فرضیه پژوهش هدف پژوهش تعریف مفاهیم و وازگان اختصاصی پژوهش…
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر سازگاری و نگرش صمیمانه دختران با نقص بینایی اصفهان
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱ مقدمه ۱-۲ شرح و بیان مساله ۱-۳ اهمیت و ارزش تحقیق ۱-۴ اهداف تحقیق ۱-۴-۱…
اثر بخشی آموزش غنیسازی ازدواج بر تعهد و تابآوری زنان متأهل شهرستان نجف آباد
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه ۱-۱- بیان مسئله ۱-۲- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۳ – اهداف پژوهش ۱-۴- فرضیههای پژوهش…
قوانین ثبت دیدگاه