فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت پژوهش
اهداف تحقیق
هدف کلی
هدف جزئی
– فرضیه های تحقیق
تعاریف مفهومی واژه ها
تعاریف عملیاتی متغیرها
فصل دوم: مبانی نظری و پیشنیه تحقیق
مقدمه
معنا و مفهوم شخصیت
تعاریف شخصیت
تاریخچه ارزیابی شخصیت
طالع بینی ، کف بینی و جمجمه شناسی
عوامل موثر در شکل گیری شخصیت
عوامل فردی
عوامل محیطی
– نظریه زیگموندفروید
ساختار شخصیت
ساختار شخصیت انسان از نظر فروید
نهاد
من یا خود
من برتر یا فراخود
نظریه ویژگی های شخصیتی از نظر فروید
مراحل رشد روانی جنسی از نظر فروید
مرحله دهانی
مرحله مقعدی
مرحله آلتی
مرحله نهفتگی
مرحله تناسلی
نظریه ی تحلیلی یونگ
ساختار شخصیت از نظریه یونگ
من یا خود
ناهشیار فردی
نا هشیار جمعی
صورت های ازلی یا کهن الگو
پرسونا یا نقاب
سایه
آنیما و آینموس
خود
سنخ های شخصیت در نظریه یونگ
برونگرای متفکر
برونگرای احساسی
برونگرای حسی
برونگرای شهودی
درونگرای متفکر
درونگرای احساسی
درونگرای حسی
درونگرای شهودی
دیدگاه آیزنگ در زمینه شخصیت
روش تحقیق آیزنگ در زمینه شخصیت
دیدگاه آدلر در مورد شخصیت
نظریه آلفود آدلر
اصول عمده نظریه آدلر
نظر آدلر در مورد شکل گیری شخصیت
تیپ های شخصیتی در مورد آلپورت
صفات اعظم
صفات مرکزی
صفات ثانوی
رویکرد آلپورت به شخصیت
ساختار شخصیت از نظر آلپورت
ویژگی های شخصیتی در نظریه گوردون آلپورت
ویژگی های اصلی
ویژگی های مرکزی
ویژگی های ثانوی
پخته شدن شخصیت از نظر آلپورت
تیپ های شخصیتی
طبقه بندی کرچمر
طبقه پیک نیک
طبقه لپتوزوم
طبقه سنخ پهلوانی
طبقه بندی شلدن
اندومورفی
موزومورفی
اکتومورفی
پیشرفت تحصیلی
عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
تجربه معلمان
مهارت معلم
نگرش معلم
اهمیت و ضرورت دوره ی ابتدایی
ویژگی دانش آموزان دوره ی ابتدایی
ویژگی های معلم در دوره ابتدایی
ویژگی های شخصی معلم
ویژگی های حرفه ای و فنی معلم
مهارت در برقراری روابط و مناسبات شخصی
پیشینه های تحقیق
خلاصه مطالعات انجام گرفته در فصل
فصل سوم:روش پژوهش
مقدمه
روش پژوهش
جامعه آماری
روش نمونه گیری
روش ها و ابزار گردآوری اطلاعات
مدارک و اسناد
روایی
پایایی پرسشنامه
نحوه نمره گذاری
روش های آماری برای تحلیل داده ها
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده هاویافته های تحقیق
مقدمه
بخش اول:تجزیه و تحلیل توصیفی
وضعیت تاهل
سابقه
تحصیلات
جنسیت
سن
بخش دوم: آزمون فرضیه ها
فرضیه اول
فرضیه دوم
فرضیه سوم
فرضیه چهارم
فصل پنجم:خلاصه و نتیجه گیری
خلاصه تحقیق
نتایج تحقیق
پیشنهادهای تحقیق
محدودیت های تحقیق
محصول های مرتبط
اثربخشی مشاوره شغلی براساس رویکرد شناختی- اجتماعی بندورا برافزایش باورهای خودکارآمدی جانبازان باشگاه ورزشی شهید مهرانی تهران
فصل اول:کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت پژوهش فرضیه پژوهش هدف پژوهش تعریف مفاهیم و وازگان اختصاصی پژوهش…
اثربخشی شناخت درمانی هستی نگر بر کاهش نشانگان افت روحیه زنان مبتلا به ویروس نقص سیستم ایمنی انسان (HIV)
فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مسئله ۱-۳ اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴ اهداف پژوهش ۱-۴-۱ هدف کلی…
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر سلامت روان دانشآموزان دختر تیزهوش
فصل یکم مقدمه پژوهش ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مساله ۱-۳- اهمیت وضرورت پژوهش ۱-۴- اهداف پژوهش ۱-۵- فرضیههای پژوهش ۱-۶- تعریف…
ارتباط بین سبک های هویت وسلامت اجتماعی: با نقش واسطه ای گرایش به تفکر انتقادی در دانشجویان
فهرست مطالب فهرست جدولها فهرست تصاویر و نمودارها فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱٫ مقدمه ۱-۲٫ بیان مسئله ۱-۳٫ اهداف و…
بررسی و مقایسه مهارتهای حرفه ای معلمان دروس علوم پایه و علوم انسانی دوره راهنمایی شهرستان بهشهر به منظور ارائه روشهای ارتقاءکیفی این مهارت ها
چکیده فصل اول: طرح تحقیق مقدمه بیان مساله تحقیق اهداف تحقیق سوالات تحقیق اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق روش پژوهش-…
اثر بخشی آموزش غنیسازی ازدواج بر تعهد و تابآوری زنان متأهل شهرستان نجفآباد
این پژوهش به بررسی تاثیر آموزش غنیسازی ازدواج بر تعهد و تابآوری زنان متاهل پرداخته است. جامعه آماری این پژوهش…
قوانین ثبت دیدگاه