
چکیده
فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۱- بیان مساله
۱-۲- اهمیت و ضرورت تحقیق
اهداف پژوهش
اهداف اصلی پژوهش
اهداف فرعی پژوهش
فرضیات اصلی پژوهش
فرضیات فرعی پژوهش
۱-۶-تعریف نظری وعملیاتی متغیرها
۱-۶-۱-تعریف نظری متغیرها
۱-۶-۲-تعریف عملیاتی متغیرها
فصل دوم : ادبیات تحقیق
۲- مقدمه
۲-۱- بخش اول: خود تنظیمی
۲-۱-۱-مفهوم خود تنظیمی
۲-۱-۲-یادگیری خودتنظیمی بندورا
۲-۱-۳-خود تنظیمی یادگیری پینتریچ
۲-۱-۴- الگوی پیشرفت مهارت برنامهریزی
۲-۱-۵-تئوری ویگوتسکی دربارۀ بازی روانی اجتماعی
۲-۱-۶-۱-موقعیت تصویرسازی
۲-۱-۵-۲- نقشها
۲-۱-۶- بازی اجتماعی و روانی و زبان و برنامهریزی شخصی
۲-۱-۷-ابعاد یادگیری خود تنظیم
۲-۱-۸-عامل اصلی پیکربندی خودتنظیمی
۲-۱-۹- الگوهای یادگیری خود تنظیم
۲-۱-۱۰-الگوی یادگیری خود تنظیم زیمرمن
۲-۲- سبک های یادگیری
۲-۲-۱- مفهوم سبک یادگیری
۲-۲-۲-دسته بندی سبکهای یادگیری
۲-۲-۲-۱-سبک یادگیری دیداری
۲-۲-۲-۲-سبک یادگیری شنیداری
۲-۲-۳-سبکهای یادگیری در حالت کلی
۲-۲-۴-سبکهای یادگیری شناختی
۲-۲-۶-خصیصه سبک یادگیری جنبشی و لمسی
۲-۲-۸-سبک های یادگیری کلب
۲-۲-۸-۱-تجربهی عینی
۲-۲-۸-۲-مشاهدهی تأملی
۲-۲-۸-۳-مفهومسازی انتزاعی
۲-۲-۸-۴-آزمایشگری فعال
۲-۲-۸-۵-چرخه یادگیری کلب
۲-۳- جهت گیری هدف
۲-۳-۱-مفهوم جهت گیری هدف
۲-۳-۲-انواع جهت گیری هدف
۲-۳-۳-تقسیم بندی جهت گیری هداف
۲-۳-۴-جهت گیری هدف و انگیزه پیشرفت
۲-۳-۵-ابعاد جهت گیری هدف
۲-۴-پیشینه داخلی
الف- سبکهای یادگیری وخودتنظیمی
ب- سبکهای یادگیری وجهت گیری هدف
ج- خودتنظیمی وجهت گیری هدف
د- رابطه سبک های یادگیری، خود تنظیمی و جهت گیری هدف به تفکیک جنسیت
۲-۵-پیشینه خارجی
فصل سوم: روش تحقیق
روش تحقیق
جامعه آماری و نمونه آماری
ابزار گردآوری اطلاعات
۱- پرسشنامه سبکهای یادگیری
۲- پرسشنامه خودتنظیمی
۳- پرسشنامه جهت گیری هدف
روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۲- شاخصهای آمار توصیفی متغیرهای پژوهش
۴-۳ ماتریس همبستگی متغیرهای پژوهش
۴-۴- نتایج تحلیل رگرسیون
۴-۵- نتایج آزمون t
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱- تبیین فرضیه های تحقیق
نتایج جانبی تحقیق
۵-۲- پیشنهاد ها
پیشنهادهای کاربردی
پیشنهادهای پژوهشی
۵-۳-محدودیت ها
ضمائم
منابع و مآخذ
منابع
محصول های مرتبط
ارایه مدلی علّی برای گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان با توجه به عوامل پیشآیند ارزشهای فرهنگی، ابعاد الگوهای ارتباطات خانوادگی- دانشگاهی و ارضای نیازهای روانشناختی پایه
فصل اول: مقدمه ۱-۱- کلیات پژوهش ۱-۱-۱- تفکر انتقادی ۱-۱-۲- بیان مسأله: عوامل مؤثر بر گرایشهای تفکر انتقادی دانشجویان ۱-۱-۲-۱-…
بررسی انطباق عملکرد جاری مدیران بر وظایف مدیران آموزشی دوره ابتدایی شهرستان … با رویکرد مدیریت زمان
چکیده فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳- اهمیت وضرورت مسأله ۱-۴- اهداف تحقیق: (به تفکیک هدف…
بررسی اثربخشی غنی سازی روابط بر بهبود کیفیت روابط زناشویی زوجین شهر اصفهان
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مساله ۱-۳- اهداف تحقیق ۱-۴- اهمیت و ارزش تحقیق ۱-۵- فرضیه های…
آسیب شناسی مدیریت پژوهشی در شرکت ملی حفاری ایران
چکیده فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله ضرورت و اهمیت تحقیق سوالات تحقیق تعریف متغییر های پژوهش فصل دوم:…
اثر بخشی آموزش غنیسازی ازدواج بر تعهد و تابآوری زنان متأهل شهرستان نجف آباد
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه ۱-۱- بیان مسئله ۱-۲- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۳ – اهداف پژوهش ۱-۴- فرضیههای پژوهش…
رابطه تاب آوری و هوش معنوی با سلامت روان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد
فایل: word صفحه :۱۱۰ چکیده فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت پژوهش اهداف پژوهش فرضیههای تحقیق…
قوانین ثبت دیدگاه