فصل اول:کلیات پژوهش
مقدمه
۱ – ۱ بیان مساله
۲ – ۱ اهمیت موضوع تحقیق وانگیزه انتخاب آن:
۳ – ۱ اهداف تحقیق:
هدف کلی تحقیق :
اهداف فرعی :
۴ – ۱ سوالات یا فرضیه های تحقیق :
فرضیه اصلی :
فرضیه های فرعی:
سوالات جانبی تحقیق
۵ – ۱ تعاریف مفهومی و عمیاتی وازه های کلیدی :
تعاریف مفهومی:
فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق
مقدمه
۱-۲بخش اول مدیریت و سبک رهبری
۱-۱-۲مدیریت و مدیران
۲-۱-۲مدیریت آموزشی
۳ – ۱- ۲ اهمیت مدیریت آموزشی و ضرورت آن در آموزش و پرورش
۴ – ۱- ۲ نقش مدیر یا رهبر آموزشی
۵ – ۱- ۲ ویژگی های مدیران آموزشی
۶ – ۱- ۲ مهارتهای مدیران آموزشی
۷ – ۱- ۲ خصوصیات ویژه برای رهبری آموزشی
۸ – ۱- ۲ تفاوت مدیریت و رهبری
۹ – ۱- ۲ رهبری در مدیریت:
۱۰ – ۱- ۲ شخصیت و انتظارات رهبر
۱۱ – ۱- ۲ سبک رهبری
۱۲ – ۱- ۲ تفاوت بین سبک رهبری وظیفه مدار و سبک رهبری رابطه مدار
۱۳ – ۱- ۲ نظریه ها و سیستم های مدیریت
۲ – ۲ بخش دوم انگیزش
۱ – ۲ – ۲ تعاریف انگیزش
۲ – ۲ – ۲ اهمیت انگیزش
۳ – ۲ – ۲ انگیزش موفقیت
۴– ۲ – ۲ قدرت انگیزش
۵ – ۲ – ۲ روش های افزایش انگیزه
۶ – ۲ – ۲ اهداف کلیدی برای ایجاد و حفظ انگیزش در کار
۷ – ۲ – ۲ نظریه های انگیزش
بخش سوم : پیشینه تحقیق
۱– ۳ – ۲ پیشینه تحقیق در داخل کشور
۲ – ۳ – ۲ پیشینه تحقیق در خارج از کشور
نتیجه گیری
مدل تحقیق
فصل سوم:روش شناسی تحقیق
مقدمه
۱- ۳ روش پژوهش :
۲- ۳ جامعه آماری :
۳ – ۳ نمونه آماری حجم نمونه و روش تعیین آن :
۴- ۳ ابزار اندازه گیری داده ها
۵- ۳ تعیین روایی و پایایی ابزار پژوهش:
۶- ۳ روش تجزیه و تحلیل داده ها
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده های پژوهش
مقدمه
۴-۱٫ سیمای پاسخگویان
۴-۲٫ یافته های توصیفی
۴-۲-۱٫ توصیف سؤالات پرسشنامه
۴-۲-۱-۱٫ پرسشنامه انگیزه دبیران
۴-۲-۱-۲٫ پرسشنامه سبک رهبری
۴-۲-۲٫ توصیف مؤلفههای تحقیق
۴-۳٫ یافته های تحلیلی
۴-۳-۱٫ بررسی توزیع مؤلفههای تحقیق
۴-۳-۲٫ بررسی فرضیات تحقیق
۴-۳-۳٫ یافتههای جانبی تحقیق
فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادها
۵-۱ مقدمه
۵-۲ نتیجه گیری کلی
۵-۳خلاصه پژوهش
۵-۴فرضیات پژوهش و نتایج آنها
۵-۴-۱بررسی فرضیه اصلی
۵-۴-۲بررسی فرضیه اوّل
۵-۴-۳بررسی فرضیه دوّم
۵-۴-۴بررسی فرضیه سوم
۵-۵نتایج یافته های جانبی پژوهش
۵-۶محدودیت ها
۵-۶-۱محدودیت های در کنترل محقق
۵-۷پیشنهادات
۵-۷-۱ پیشنهادهایی مبنتی بر یافته های پژوهش
۵-۷-۲ پیشنهادهایی برای تحقیقات آینده
محصول های مرتبط
اثربخشی دوره آموزش ضمن خدمت فاوا برای معلمان دوره متوسطه شهرستان ملایر بر اساس مدل کرک پاتریک
فصل یک: کلیات پژوهش مقدمه بیان مسأله اهداف پژوهش ضرورت و اهمیت تحقیق پرسش های پژوهش تعاریف عملیاتی متغیرها فصل…
اثر بخشی آموزش خانواده بر دیدگاه تربیتی مادران
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مسئله ۱-۳- اهمیت وضرورت مسئله ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱- اهداف کلی ۱-۴-۲-…
رابطه ی هویت دینی با شادمانی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نجف آباد
چکیدهآ فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف تحقیق اهداف تحقیق سؤالات تحقیق تعاریف متغیرها…
نیازسنجی آموزشی کارکنان کتابخانه ملی به منظور ارائه برنامه آموزشی مورد نیاز
فصل اول مقدمه بیان مساله ضرورت و اهمیت تحقیق اهداف تحقیق سوالهای تحقیق تعاریف عملیاتی فصل دوم مقدمه نیازسنجی آموزشی…
بررسی و مقایسه مهارتهای حرفه ای معلمان دروس علوم پایه و علوم انسانی دوره راهنمایی شهرستان بهشهر به منظور ارائه روشهای ارتقاءکیفی این مهارت ها
چکیده فصل اول: طرح تحقیق مقدمه بیان مساله تحقیق اهداف تحقیق سوالات تحقیق اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق روش پژوهش-…
بررسی نقش آموزش های فنی و حرفه ای و کشاورزی در توسعه خود اشتغالی از دیدگاه هنرجویان و هنرآموزان استان سمنان
چکیده فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱)مقدمه ۲-۱) بیان مسئله ۳-۱) اهمیت وضرورت پژوهش ۴-۱( اهداف پژوهش ۱-۴-۱) هدف کلی پژوهش…
قوانین ثبت دیدگاه