جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • سوالات استخدامی
    • استخدامی آموزش و پرورش
    • استخدامی بانک
    • استخدامی تامین اجتماعی
    • استخدامی تخصصی
    • استخدامی دانشگاه صنعتی شریف
    • استخدامی دانشگاه فرهنگیان
    • استخدامی دستگاههای اجرایی
    • استخدامی دولتی
    • استخدامی دیوان محاسبات کشور
    • استخدامی روز
    • استخدامی شرکت نفت
    • استخدامی شهرداری
    • استخدامی قوه قضاییه
    • استخدامی مشاغل شغلی راه آهن
    • استخدامی هلال احمر
    • استخدامی هنرآموزها
    • استخدامی وزارت بهداشت
    • استخدامی وزارت نیرو
    • دولتی مصاحبه و گزینش
    • شرکت خصوصی و دانش بنیان
  • پژوهش ها
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • info[at]soal24.com
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • درباره ما
مرجع آموزش مجازی 24 سوال
  • صفحه اصلی
  • سوالات استخدامی
    • استخدامی آموزش و پرورش
    • استخدامی بانک
    • استخدامی تامین اجتماعی
    • استخدامی تخصصی
    • استخدامی دانشگاه صنعتی شریف
    • استخدامی دانشگاه فرهنگیان
    • استخدامی دستگاههای اجرایی
    • استخدامی دولتی
    • استخدامی دیوان محاسبات کشور
    • استخدامی روز
    • استخدامی شرکت نفت
    • استخدامی شهرداری
    • استخدامی قوه قضاییه
    • استخدامی مشاغل شغلی راه آهن
    • استخدامی هلال احمر
    • استخدامی هنرآموزها
    • استخدامی وزارت بهداشت
    • استخدامی وزارت نیرو
    • دولتی مصاحبه و گزینش
    • شرکت خصوصی و دانش بنیان
  • پژوهش ها
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
0

ورود و ثبت نام

بررسی رابطه میان آموزش فناوری اطلاعات و ارتباطات با توانمندسازی منابع انسانی مورد مطالعه: کارکنان دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره)

خانهپژوهش هاعلوم اجتماعیبررسی رابطه میان آموزش فناوری اطلاعات و ارتباطات با توانمندسازی منابع انسانی مورد مطالعه: کارکنان دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره)
حالت مطالعه

فصل اول : کلیات تحقیق

۱-۱-مقدمه :

۱-۲-بیان مساله :

۱-۳- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق:

۱-۴-   اهداف مشخص تحقیق :

۱-۵ – سوالات تحقیق:

۱-۶- متغیرهای مورد بررسی در تحقیق:

۱-۷- فرضیه‏های تحقیق:

۱-۷-۱- فرضیه اصلی

۱-۷-۲- فرضیات فرعی

۱-۸- روش تحقیق:

۱-۹- جامعه آماری و حجم نمونه:

۱-۱۰- قلمرو تحقیق:

۱-۱۱- تعریف واژه‏ها و اصطلاحات فنی و تخصصی:

فصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق

۲-۱- بخش اول- مباحث تئوریک فناوری اطلاعات و ارتباطات:

۲-۱-۱-مقدمه:

۲-۱-۲-تاریخچه پیدایش و تحول فناوری اطلاعات:

۲-۱-۳-تعریف فناوری اطلاعات و ارتباطات(ICT) و جنبه های مرتبط با آن:

۲-۱-۳-۱- فناوری اطلاعات یک استراتژی است

۲-۱-۳-۲- فناوری اطلاعات یک سری مفاهیم و فکر است

۲-۱-۳-۳- فناوری اطلاعات یک سری ابزار است

۲-۱-۳-۴- فناوری اطلاعات نوآوری است

۲-۱-۳-۵- فناوری اطلاعات همراه با انسان است

۲-۱-۴- تأثیر فناوری اطلاعات بر سازمان:

۲-۱-۵-کاربردهای فناوری اطلاعات:

۲-۱-۶- نقش فناوری اطلاعات در فرآیند های سازمان:

۲-۱-۶-۱‌- تعریف سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمان (ERP)

۲-۱-۶-۲- تاریخچه برنامه ریزی منابع سازمان

۲-۱-۶-۳- کارکردهای سیستم برنامه ریزی منابع سازمان

۲-۱-۷- سیستم‌های اطلاعاتی:

۲-۱-۷-۱- مدیران و حمایت‌های کامپیوتری

۲-۱-۷-۲- دلایل نیاز به سیستم‌های مکانیزه حمایت از تصمیم

۲-۱-۷-۲-۱- سیر تکامل سیستم‌های اطلاعات

۲-۱-۷-۲-۲- تقسیم بندیIS  برحسب سطوح سازمانی:

۲-۱-۷-۲-۳- تقسیم بندیIS  برحسب نوع حمایتی:

۲-۱-۷-۲-۴- فناوری‌های حمایت از تصمیم

۲-۱-۷-۲-۴-۱- مفهوم سیستم‌های حمایت از تصمیم (DSS)

۲-۱-۸- تغییر در فرآیندها و ساختار سازمانی از طریق فناوری اطلاعات:

۲-۱-۹- آموزش فناوری اطلاعات و ارتباطات:

۲-۲- بخش دوم-مباحث تئوریک توانمند سازی نیروی انسانی

۲-۲-۱- مقدمه:

۲-۲-۲- تاریخچه و مبانی توانمندسازی نیروی انسانی:

۲-۲-۳-توانمندسازی چیست؟

۲-۲-۴- تعاریف توانمندسازی:

۲-۲-۵- ضرورت و اهمیت توانمندسازی:

۲-۲-۶- توانمندسازی کارکنان:

۲-۲-۷- دیدگاه‌های توانمند سازی:

۲-۲-۷-۱- دیدگاه عقلایی

۲-۲-۷-۲- دیدگاه انگیزشی

۲-۲-۷-۳-دیدگاه فوق انگیزشی

۲-۲-۷-۴-دیدگاه عملکردی تواناسازی

۲-۲-۸- درجه و انواع توانمند سازی:

۲-۲-۹- برنامه‌های توانمندسازی کارکنان:

۲-۲-۹-۱- مدیریت مشارکتی

۲-۲-۹-۲- تفویض اختیار

۲-۲-۹-۳- پاداش مبتنی بر عملکرد

۲-۲-۱۰- ساختار سازمانی:

۲-۲-۱۰-۱- ابعاد ساختار سازمانی

۲-۲-۱۰- ۲- وظیفه های اساسی ساختار سازمانی

۲-۲-۱۱- ابعاد سازمان:

۲-۲-۱۱-۱- ابعاد ساختاری

۲-۲-۱۱-۲- ابعاد محتوایی

۲-۲-۱۲- نظریه‌ها و مدل های ارائه شده مرتبط با موضوع تحقیق:

۲-۲-۱۲-۱- مدل پذیرش فناوری

۲-۲-۱۲-۲- نظریه نشر نوآوری

۲-۲-۱۲-۳- نظریه رفتار هدایت شده

۲-۲-۱۲-۴- مدل انتظار- تأیید در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات

۲-۲-۱۲-۵- نظریه یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری

۲-۲-۱۲-۶- مدل تناسب بین وظیفه و فناوری

۲-۲-۱۲-۷- چهارچوب فناوری‌-‌سازمان‌-‌محیط

۲-۲-۱۲-۸- چهارچوب تناسب بین افراد، وظیفه و فناوری

۲-۲-۱۲-۹- مدل‌های توانمندسازی:

۲-۲-۱۲-۹-۱- مدل توماس و ولتوس

۲-۲-۱۲-۹-۲- مدل باون و لاولر

۲-۲-۱۲-۹-۳- مدل اسپریتز

۲-۲-۱۲-۹-۴- مدل کوئین و اسپرتیز

۲-۲-۱۲-۹-۵- مدل‌های اقتضایی

۲-۲-۱۲-۹-۵-۱-مدل فورد و فوتلر

۲-۲-۱۲-۹-۵-۲-مدل بلانچارد و زیگارمی

۲-۲-۱۲-۹-۵-۳-مدل کانگر و کانگو

۲-۲-۱۳- مقایسه ساختار سازمان‌های توانمند و سنتی:

۲-۲-۱۳-۱-ساختار هرمی و ویژگی‌های آن

۲-۲-۱۳-۲-ساختار حلقوی و ویژگی‌های آن

۲-۲-۱۳-۳-ساختار شبکه‌ای و ویژگی‌های آن

۲-۲-۱۴- مدل مورد استفاده در تحقیق:

۲-۲-۱۵- نتیجه‌گیری

۲-۳- بخش سوم- سابقه تحقیقات مشابه

۲-۳-۱- تحقیقات داخلی:

۲-۳-۲- تحقیقات خارجی:

۲-۳-۳- خلاصه فصل:

فصل سوم : روش تحقیق

۳-۱- مقدمه:

۳-۲- روش تحقیق:

۳-۲-۱- دسته‌بندی تحقیقات برحسب هدف

۳-۲-۲- دسته‌بندی تحقیقات بر حسب نحوه گردآوری داده‌ها

۳-۳- جامعه آماری و نمونه آماری:

۳-۳-۱- جامعه آماری

۳-۳-۲- نمونه آماری

۳-۳-۲-۱- روش نمونه گیری

۳-۳-۲-۲- حجم نمونه

۳-۴- ابزار سنجش (پرسشنامه مورد استفاده در تحقیق):

۳-۴-۱- طراحی پرسشنامه

۳-۴-۲- روایی (قابلیت اعتبار) پرسشنامه

۳-۴-۳- پایایی (قابلیت اعتماد) پرسشنامه

۳-۵- روش تجزیه و تحلیل داده ها:

۳-۵-۱- آزمون کولموگروف – اسمیرنوف

۳-۵-۲- آزمون t-استیودنت

۳-۵-۳- ضریب همبستگی

۳-۵-۴- تعریف مدل معادلات ساختاری

۳-۵-۴-۱-ضرورت مدل معادلات ساختاری در پژوهش حاضر

۳-۵-۴-۲-مراحل مدل معادلات ساختاری

۳-۵-۵-تکنیک آنتروپی

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها

۴-۱- مقدمه:

۴-۲- روش تجزیه ‌و تحلیل داده‌ها:

۴-۲- ۱-آمار توصیفی

۴-۲-۱-۱- آمار توصیفی جنسیت

۴-۲-۱-۲-آمار توصیفی تاهل

۴-۲-۱-۳-آمار توصیفی تحصیلات

۴-۲-۱-۴-آمار توصیفی وضعیت استخدامی

۴-۲-۱-۵- آمار توصیفی سمت سازمانی

۴-۲-۱-۶- آمار توصیفی سابقه خدمت

۴-۲-۱-۷- آمار توصیفی سن

۴-۲-۲- آمار استنباطی

۴-۲-۲-۱- آزمون کولموگروف-اسمیرنف

۴-۲-۲-۲- تحلیل عاملی تاییدی متغیر‌های پژوهش

۴-۲-۲-۳- آزمون فرضیه های تحقیق

۴-۲-۲-۴-آزمون فرضیات

۴-۲-۲- ۵- تکنیک آنتروپی

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهاد

۵-۱- مقدمه:

۵-۲- نتایج حاصل از آزمون فرضیات:

۵-۲-۱- نتایج حاصل از بکارگیری آزمون پیرسون

۵-۲-۲- تکنیک آنتروپی

۵-۳- ارائه پیشنهادها

۵-۳-۱- پیشنهادات بر اساس یافته های پژوهش

۵-۳-۲- پیشنهادات اجرایی برای کمیته امداد امام خمینی (ره)

۵-۳-۳- پیشنهادات برای تحقیقات آتی

۵-۴- محدودیت های تحقیق

برچسب: دانلود پایان نامه علوم اجتماعی دانلود پایان نامه علوم ارتباطات اجتماعی دانلود مقاله علوم اجتماعی موضوع پایان نامه علوم اجتماعی

محصول های مرتبط

بررسی عوامل اجتماعی- فرهنگی مرتبط با نگرش زنان نسبت به معاشرت و دوستی دختر و پسر قبل از ازدواج

فصل اول: کلیات ۱-۱-مقدمه ۱-۲- بیان مسئله ۱-۴- اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۳- اهداف تحقیق   فصل دوم: پیشینه تحقیق…

بررسی جامعه شناختی کیفیت زندگی سرپرستان خانوار شهر زنجان در سال 1392

فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه تعریف مساله و بیان سؤالهای اصلی تحقیق ضرورت انجام تحقیق هدف ها فصل دوم: ادبیات…

برنامه ریزی راهبردی توسعه اکوتوریسم در منطقه ارسباران(مطالعه موردی:شهرستان کلیبر)

فصل اول:کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهمیت وضرورت تحقیق اهداف تحقیق اهداف فرعی سؤالات تحقیق قلمرو زمانی ومکانی تحقیق محدودیت…

تاثیر استفاده از شبکه های اجتماعی موبایل محور و رابطه آن با میزان دینداری افراد

  ۱          مقدمه ۱۱        بیان مسله وضرورت تحقیق ۱۲        اهداف تحقیق ۱۳        تعریف مفاهیم و متغیرهای تحقیق ۱۳۱      شبکه های…

تاثیر تغییرات و تحولات اجتماعی بر آثار سینمای رسول صدرعاملی

فصل اول: کلیات ۱-۱- بیان مسأله ۲-۱ اهداف تحقیق ۱-۲-۱- هدف کلی ۲-۲-۱- اهداف جزئی ۳-۱- اهمیت موضوع تحقیق و…

تأثیر برنامه ریزی فرهنگی از طریق برنامه تلویزیونی”از تو می پرسند” بر رفتار فرهنگی

فصل اول مقدمه بیان مسئله ضرورت و اهمیت تحقیق اهداف تحقیق هدف کلی هدف کاربردی هدف ویژه سوالات تحقیق سوال…

نظرات

قوانین ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به محصولات فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت :

17,000 تومان

امتیاز
0 از 0 رأی
17,000 تومان
دسته: علوم اجتماعی، علوم ارتباطات اجتماعی
درباره مجموعه 24 سوال

مجموعه ۲۴ سوال بهار ۱401 با تفکر خدمت به جامعه دانشجویی و جویای کار در کشور شروع به فعالیت نمود. سعی و هدف مجموعه ۲۴ سوال ارائه آموزش های مجازی می باشد که در واقع یک دفتر مجازی برای آموزش روزمه شما می باشد.

لینک های مفید
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • سوالات متداول
  • فروشگاه
  • وبلاگ
حساب کاربری
  • حساب کاربری من
  • مشاهده سفارشات
  • سبد خرید
  • پرداخت
  • فروشگاه

© 2025 مرجع آموزش مجازی 24 سوال. تمامی حقوق محفوظ است

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت