
فصل یکم: کلیات پژوهش
۱-۱: مقدمه
۱-۲: بیان مسأله
۱-۳: اهمیت و ضرورت پژوهش:
۱-۴: اهداف پژوهش:
۱-۴-۱: هدف کلی:
۱-۴-۲: اهداف فرعی:
۱-۵: سؤالهای پژوهش:
۱-۶: تعاریف مفهومی و عملیاتی
۱-۶-۱: تعاریف مفهومی:
۱-۶-۲: تعاریف عملیاتی:
فصل دوم: ادبیات و پیشینه پژوهش
۲-۱: مقدمه
۲-۲: پیشینه و مفهوم مصورسازی اطلاعات
۲-۳: طبقهبندی مصورسازی و ابعاد آن
۲-۴: ارتباط مصورسازی اطلاعات با سواد دیداری
۲-۵: گرافیک
۲-۶: گرافیک رایانه ای
۲-۷: مصورسازی
۲-۸: ارتباط تصویری
۲-۹: ارزش بصری تصاویر
۲-۱۰: چگونگی استقرار عناصر بصری
۲-۱۱: بهرهگیری از مصورسازی در فعالیتهای آموزشی
۲-۱۲: اصول و معیارهای تصویرگری (مصورسازی)
۲-۱۲-۱: اصل سادگی
۲-۱۲-۲: اصل تأکید
۲-۱۲-۳: اصل تعادل
۲-۱۲-۴: رعایت اصل توازن بین زمینه و موضوع
۲-۱۲-۵: اصل رابطه تصویر با معیارهای اندازه گیری
۲-۱۲-۶: رابطه تصویر با معیارهای کادربندی
۲-۱۲-۷: اصل فاصله ی مطلوب
۲-۱۲-۸: اصل تأثیرات روانی خط ها
۲-۱۲-۹: اصل تأثیر روانی شکلها و رابطه ی آنها با تصویر آموزشی
۲-۱۲-۱۰: خواص روانی رنگها و رابطه ی آنها با تصویر
۲-۱۲-۱۱: پرهیز از تکراری بودن سبک تصویرسازی
۲-۱۲-۱۲: اصل تصویرگری مبتنی بر تحقیق و پژوهش
۲-۱۲-۱۳: اصل استفاده به جا از تصویر
۲-۱۲-۱۴: اصل تطبیق با واقعیات
۲-۱۲-۱۵: اصل برجسته سازی موضوع
۲-۱۲-۱۶: رعایت تناسب بین سبک هنری و موضوع آموزشی
۲-۱۲-۱۷: اصل تفاوت در فرهنگ های منطقه ای
۲-۱۲-۱۸: اصل به روز بودن تصویر
۲-۱۲-۱۹: اصل توازن در تصویرگری جنسیت ها
۲-۱۲-۲۰: توجه به هویت ملی، اعتقادی و اسلامی
۲-۱۲-۲۱: تحریک حس کنجکاوی و علاقه به کشف
۲-۱۲-۲۲: توجه به علایق کودکان به رنگها
۲-۱۳: مدرسه هوشمند چیست؟
۲-۱۴: هدف از ایجاد مدارس هوشمند چیست؟
۲-۱۵: مأموریت و چشمانداز مدرسه هوشمند
۲-۱۶: راهبردهای توسعه مدارس هوشمند
۲-۱۷: ساختار تشکیلاتی مدرسه هوشمند
۲-۱۹: مولفههای اصلی و ارکان هوشمندسازی مدارس
۲-۲۱: تئوری ومبانی نظری
۲-۲۲: چرا مدرسه هوشمند طراحی کنیم؟
۲-۲۳: منظور از مدارس ابتدایی هوشمند چیست؟
۲-۲۳: مقایسه وجوه اشتراک و افتراق مصورسازی داده و اطلاعات
۲-۲۴: طبقهبندی مصورسازی انواع دادهها
۲-۲۵: روشها و کاربردهای مصورسازی
۲-۲۶: پیشینه پژوهش
۲-۲۶-۱: پیشینه داخلی
۲-۲۶-۲: پیشینه خارجی
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
۳-۱: مقدمه
۳-۲: نوع و روش پژوهش
۳-۳: ابزار و روش اندازه گیری
۳-۴: روایی و پایایی ابزار
۳-۵: جامعه آماری و حجم آن
۳-۶: حجم نمونه نمونه و روش نمونهگیری
۳-۷: متغیر پژوهش
۳-۸: روش و ابزار تجزیه و تحلیل داده ها:
خلاصه فصل:
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱: مقدمه
۴-۲: تحلیل سوالات پژوهش
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۵-۱: مقدمه
۵-۲: بحث و تفسیر یافته ها
۵-۳: پیشنهادات
الف) پیشنهادهای کاربردی:
ب) پیشنهاد پژوهشی
۵-۴: محدودیت ها
محصول های مرتبط
اثربخشی خانواده درمانی راه حل مدارساختاری در درمان ( قطع مصرف مواد) افراد وابسته به مواد، پیشگیری از عود آن و افزایش عملکرد خانواده
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهداف پژوهش اهداف کلی پژوهش اهداف جزئی پژوهش فرضیه های پژوهش اهمیت و…
اثربخشی آموزش گروهی مدیریت خشم مبتنی بر بازسازی شناختی در افزایش صمیمیت اجتماعی و کاهش تفکر قطعی نگر دانش آموزان شهر شیراز
فصل اول: طرح تحقیق مقدمه بیان مسأله هدف پژوهش فرضیههای پژوهش ضرورت و اهمیت پژوهش تعریف واژهها و اصطلاحات…
شناسایی و ارزیابی مهارتهای اشتغال زای زنان شاغل در صنعت (مطالعه موردی مجتمع فولاد مبارکه اصفهان)
فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه و بیان مساله اهداف پژوهش سوالات پژوهش تعریف واژهها و اصطلاحات فصل دوم: ادبیات تحقیق…
مقایسه اثر بخشی مشاوره به شیوه آدلری و بازسازی شناختی مبتنی بر تمثیل، بر سلامت روانی ، تاب آوری و امیدواری دانشجویان
چکیده فصل اول : کلیات پژوهش مقدمه بیان مساله اهمیت و ضرورت پژوهش هدفهای پژوهش فرضیه های پژوهش تعاریف مفاهیم…
نیازسنجی آموزشی کارکنان کتابخانه ملی به منظور ارائه برنامه آموزشی مورد نیاز
فصل اول مقدمه بیان مساله ضرورت و اهمیت تحقیق اهداف تحقیق سوالهای تحقیق تعاریف عملیاتی فصل دوم مقدمه نیازسنجی آموزشی…
بهینه سازی یادگیری از پیامهای چندرسانهای از طریق کمینه سازی بار شناختی: نقش وجه حسی و سرعت ارائه مطالب
فصل یک: طرح مسئله گستره فصل مقدمه بیان مسئله اهمیت موضوع مورد پژوهش هدفهای پژوهش فرضیهها تعریف مفهومی و عملیاتی…
قوانین ثبت دیدگاه