فصل یکم: کلیات پژوهش
۱-۱: مقدمه
۱-۲: بیان مسأله
۱-۳: اهمیت و ضرورت پژوهش:
۱-۴: اهداف پژوهش:
۱-۴-۱: هدف کلی:
۱-۴-۲: اهداف فرعی:
۱-۵: سؤالهای پژوهش:
۱-۶: تعاریف مفهومی و عملیاتی
۱-۶-۱: تعاریف مفهومی:
۱-۶-۲: تعاریف عملیاتی:
فصل دوم: ادبیات و پیشینه پژوهش
۲-۱: مقدمه
۲-۲: پیشینه و مفهوم مصورسازی اطلاعات
۲-۳: طبقهبندی مصورسازی و ابعاد آن
۲-۴: ارتباط مصورسازی اطلاعات با سواد دیداری
۲-۵: گرافیک
۲-۶: گرافیک رایانه ای
۲-۷: مصورسازی
۲-۸: ارتباط تصویری
۲-۹: ارزش بصری تصاویر
۲-۱۰: چگونگی استقرار عناصر بصری
۲-۱۱: بهرهگیری از مصورسازی در فعالیتهای آموزشی
۲-۱۲: اصول و معیارهای تصویرگری (مصورسازی)
۲-۱۲-۱: اصل سادگی
۲-۱۲-۲: اصل تأکید
۲-۱۲-۳: اصل تعادل
۲-۱۲-۴: رعایت اصل توازن بین زمینه و موضوع
۲-۱۲-۵: اصل رابطه تصویر با معیارهای اندازه گیری
۲-۱۲-۶: رابطه تصویر با معیارهای کادربندی
۲-۱۲-۷: اصل فاصله ی مطلوب
۲-۱۲-۸: اصل تأثیرات روانی خط ها
۲-۱۲-۹: اصل تأثیر روانی شکلها و رابطه ی آنها با تصویر آموزشی
۲-۱۲-۱۰: خواص روانی رنگها و رابطه ی آنها با تصویر
۲-۱۲-۱۱: پرهیز از تکراری بودن سبک تصویرسازی
۲-۱۲-۱۲: اصل تصویرگری مبتنی بر تحقیق و پژوهش
۲-۱۲-۱۳: اصل استفاده به جا از تصویر
۲-۱۲-۱۴: اصل تطبیق با واقعیات
۲-۱۲-۱۵: اصل برجسته سازی موضوع
۲-۱۲-۱۶: رعایت تناسب بین سبک هنری و موضوع آموزشی
۲-۱۲-۱۷: اصل تفاوت در فرهنگ های منطقه ای
۲-۱۲-۱۸: اصل به روز بودن تصویر
۲-۱۲-۱۹: اصل توازن در تصویرگری جنسیت ها
۲-۱۲-۲۰: توجه به هویت ملی، اعتقادی و اسلامی
۲-۱۲-۲۱: تحریک حس کنجکاوی و علاقه به کشف
۲-۱۲-۲۲: توجه به علایق کودکان به رنگها
۲-۱۳: مدرسه هوشمند چیست؟
۲-۱۴: هدف از ایجاد مدارس هوشمند چیست؟
۲-۱۵: مأموریت و چشمانداز مدرسه هوشمند
۲-۱۶: راهبردهای توسعه مدارس هوشمند
۲-۱۷: ساختار تشکیلاتی مدرسه هوشمند
۲-۱۹: مولفههای اصلی و ارکان هوشمندسازی مدارس
۲-۲۱: تئوری ومبانی نظری
۲-۲۲: چرا مدرسه هوشمند طراحی کنیم؟
۲-۲۳: منظور از مدارس ابتدایی هوشمند چیست؟
۲-۲۳: مقایسه وجوه اشتراک و افتراق مصورسازی داده و اطلاعات
۲-۲۴: طبقهبندی مصورسازی انواع دادهها
۲-۲۵: روشها و کاربردهای مصورسازی
۲-۲۶: پیشینه پژوهش
۲-۲۶-۱: پیشینه داخلی
۲-۲۶-۲: پیشینه خارجی
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
۳-۱: مقدمه
۳-۲: نوع و روش پژوهش
۳-۳: ابزار و روش اندازه گیری
۳-۴: روایی و پایایی ابزار
۳-۵: جامعه آماری و حجم آن
۳-۶: حجم نمونه نمونه و روش نمونهگیری
۳-۷: متغیر پژوهش
۳-۸: روش و ابزار تجزیه و تحلیل داده ها:
خلاصه فصل:
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱: مقدمه
۴-۲: تحلیل سوالات پژوهش
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۵-۱: مقدمه
۵-۲: بحث و تفسیر یافته ها
۵-۳: پیشنهادات
الف) پیشنهادهای کاربردی:
ب) پیشنهاد پژوهشی
۵-۴: محدودیت ها
محصول های مرتبط
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر سلامت روان دانشآموزان دختر تیزهوش
فصل یکم مقدمه پژوهش ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مساله ۱-۳- اهمیت وضرورت پژوهش ۱-۴- اهداف پژوهش ۱-۵- فرضیههای پژوهش ۱-۶- تعریف…
اثربخشی آموزش مدیریت رفتار کودکان به مادران بر سلامت روان مادران و نشانگان اختلال نارسایی توجه بیشفعالی در کودکان
فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف پژوهش اهداف کلی پژوهش اهداف جزیی پژوهش…
اثر بخشی آموزش خانواده بر دیدگاه تربیتی مادران
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مسئله ۱-۳- اهمیت وضرورت مسئله ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱- اهداف کلی ۱-۴-۲-…
بررسی اثر بخشی آموزش مهارت رفتار جراتمندانه بر تصمیمگیری و کمالگرایی دانش آموزان دختر مقطع سوم دبیرستان منطقه 8 شهر تهران
کلیات تحقیق : فصل اول مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت هدف کلی اهداف جزیی سوال و یا فرضیه های…
ارتباط بین سبک های هویت وسلامت اجتماعی: با نقش واسطه ای گرایش به تفکر انتقادی در دانشجویان
فهرست مطالب فهرست جدولها فهرست تصاویر و نمودارها فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱٫ مقدمه ۱-۲٫ بیان مسئله ۱-۳٫ اهداف و…
بررسی نقش آموزش های فنی و حرفه ای و کشاورزی در توسعه خود اشتغالی از دیدگاه هنرجویان و هنرآموزان استان سمنان
چکیده فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱)مقدمه ۲-۱) بیان مسئله ۳-۱) اهمیت وضرورت پژوهش ۴-۱( اهداف پژوهش ۱-۴-۱) هدف کلی پژوهش…
قوانین ثبت دیدگاه