جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • سوالات استخدامی
    • استخدامی آموزش و پرورش
    • استخدامی بانک
    • استخدامی تامین اجتماعی
    • استخدامی تخصصی
    • استخدامی دانشگاه صنعتی شریف
    • استخدامی دانشگاه فرهنگیان
    • استخدامی دستگاههای اجرایی
    • استخدامی دولتی
    • استخدامی دیوان محاسبات کشور
    • استخدامی روز
    • استخدامی شرکت نفت
    • استخدامی شهرداری
    • استخدامی قوه قضاییه
    • استخدامی مشاغل شغلی راه آهن
    • استخدامی هلال احمر
    • استخدامی هنرآموزها
    • استخدامی وزارت بهداشت
    • استخدامی وزارت نیرو
    • دولتی مصاحبه و گزینش
    • شرکت خصوصی و دانش بنیان
  • پژوهش ها
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • info[at]soal24.com
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • درباره ما
مرجع آموزش مجازی 24 سوال
  • صفحه اصلی
  • سوالات استخدامی
    • استخدامی آموزش و پرورش
    • استخدامی بانک
    • استخدامی تامین اجتماعی
    • استخدامی تخصصی
    • استخدامی دانشگاه صنعتی شریف
    • استخدامی دانشگاه فرهنگیان
    • استخدامی دستگاههای اجرایی
    • استخدامی دولتی
    • استخدامی دیوان محاسبات کشور
    • استخدامی روز
    • استخدامی شرکت نفت
    • استخدامی شهرداری
    • استخدامی قوه قضاییه
    • استخدامی مشاغل شغلی راه آهن
    • استخدامی هلال احمر
    • استخدامی هنرآموزها
    • استخدامی وزارت بهداشت
    • استخدامی وزارت نیرو
    • دولتی مصاحبه و گزینش
    • شرکت خصوصی و دانش بنیان
  • پژوهش ها
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
0

ورود و ثبت نام

بررسی ساختاری ((مجموعه گنجشک ها در بالکن)) مجید دانش آراسته

خانهپژوهش هاادبیات فارسیبررسی ساختاری ((مجموعه گنجشک ها در بالکن)) مجید دانش آراسته
حالت مطالعه

فصل اول: کلیات تحقیق

۱-۱ مقدمه تحقیق

۱-۲ بیان مسأله

۱-۳ سوالات تحقیق

۱-۴ اهمیت و ضرورت  تحقیق

۱-۵ پیشینه تحقیق

۱-۶ اهداف تحقیق

۱-۷ فرضیه های تحقیق

۱-۸ تعاریف واژه های کلیدی

۱-۹ محدوده و قلمرو تحقیق

فصل دوم: بنیاد نظری (عناصرداستان)

۲-۱ طرح

۲-۱-۱ انواع پیرنگ

۲-۱-۲ خصوصیات طرح

۲-۱-۳ تفاوت داستان و طرح

۲-۲ عناصر ساختاری طرح

۲-۲-۱ شروع

۲-۲-۲ ناپایداری

۲-۲-۳ گسترش

۲-۲-۴ تعلیق

۲-۲-۵ بحران

۲-۲-۶ اوج یا بزنگاه

۲-۲-۷ گره گشایی

۲-۲-۸ پایان

۲-۳ موضوع

۲-۳-۱ انواع موضوع داستان

۲-۳-۲ تفاوت موضوع یا درونمایه

۲-۴ شخصیت

۲-۴-۱ تعریف و پیشینه

۲-۴-۲ ویژگی های شخصیت

۲-۴-۳ طبقه بندی شخصیت

۲-۴-۳-۱ شخصیت از نظر ماهیت

۲-۴-۳-۲ شخصیت از جهت تحویل پذیری یا تحویل ناپذیری

۲-۴-۳-۳ شخصیت از نظر میزان گستردگی و کمال

۲-۴-۳-۴ شحصیت از جهت نوع کاربرد

۲-۴-۳-۵ شخصیت از نظر نقش داستانی

۲-۴-۴ شیوه های شخصیت سازی

۲-۵ گفت و گو

۲-۵-۱ ویژگی های «گفت و گو» در شاهکارهای ادبی

۲-۵-۲ کارکردهای گفت و گو

۲-۵-۳ سیاق گفت و گو

۲-۵-۴ انواع گفت و گو

۲-۵-۴-۱ گفت و گوی دو طرفه و تک گویی

۲-۵-۴-۲ انواع تک گویی

۲-۶ لحن / نواخت

۲-۶-۱ تعریف

۲-۶-۲ انواع لحن

۲-۶-۳ عناصر سازنده لحن

۲-۷ زاویه دید

۲-۷-۱ تعریف

۲-۷-۲ انواع زوایه ی دید

۲-۷-۲-۱ زاویه دید بیرونی

۲-۷-۲-۲ زاویه ی دید درونی

۲-۷-۳ زاویه دید متغیر و جا به جا شونده

۲-۸ صحنه

۲-۸-۱ اجزای صحنه

۲-۸-۲ شیوه ی صحنه پردازی

۲-۸-۳ وظیفه صحنه

۲-۹ زبان

۲-۹-۱ زیان از دیدگاه ادبیات داستانی

۲-۹-۲ عناصر هویت دهنده ی زبان

۲-۱۰ درونمایه و مضمون

۲-۱۰-۱ انواع درونمایه

۲-۱۰-۲ نحوه ی ارائه درونمایه

فصل سوم: آثار و احوال مجید دانش آراسته

۳-۱ معرفی مولف و متن

فصل چهارم: بررسی ساختاری مجموعه

۴-۱ داستان اول «احضار»

۴-۱-۱  موضوع

۴-۱-۲  طرح

۴-۱-۳  ساختار طرح

۴-۱-۳-۱  شروع

۴-۱-۳-۲ ناپایداری

۴-۱-۳-۳ گسترش

۴-۱-۳-۴ تعلیق

۴-۱-۳-۵ بحران

۴-۱-۳-۶ نقطه ی اوج

۴-۱-۳-۷ گره گشایی

۴-۱-۳-۸ پایان

۴-۱-۴ پیرنگ بسته یا پیرنگ باز

۴-۱-۵ شخصیت

۴-۱-۵-۱ شخصیت از نظر ماهیت

۴-۱-۵-۲ شخصیت از جهت اهمیت

۴-۱-۵-۳ شخصیت از جهت تحول پذیری

۴-۱-۵-۴ شخصیت از جهت گستردگی و کمال

۴-۱-۵-۵ شخصیت از جهت نوع کاربرد

۴-۱-۶ شیوه شخصیت پردازی

۴-۱-۷ گفت و گو

۴-۱-۸ لحن

۴-۱-۸-۱ لحن کلی داستان

۴-۱-۸-۲ لحن گفتاری شخصیت ها

۴-۱-۹ زاویه دید

۴-۱-۱۰ صحنه

۴-۱-۱۰-۱ محل جغرافیایی

۴-۱-۱۰-۲ کار و پیشه ی شخصیت ها

۴-۱-۱۰-۳ زمان

۴-۱-۱۰-۴ محیط کلی و عمومی شخصیت ها

۴-۱-۱۱ زبان داستان

۴-۱-۱۱-۱ استفاده از زبان توصیف

۴-۱-۱۱-۲ استفاده از اطناب

۴-۱-۱۲ درونمایه

۴-۲ قصه ی دوم (تقویم دیواری)

۴-۲-۱ موضوع

۴-۲-۲ طرح

۴-۲-۳ ساختار طرح

۴-۲-۳-۱ شروع

۴-۲-۳-۲ ناپایداری

۴-۲-۳-۳  گسترش

۴-۲-۳-۴ تعلیق

۴-۲-۳-۵ بحران

۴-۲-۳-۶ اوج

۴-۲-۳-۷ گره گشایی

۴-۲-۳-۸ پایان

۴-۲-۴  پیرنگ بسته یا پیرنگ باز

۴-۲-۵  شخصیت

۴-۲-۵-۱ شخصیت از جهت اهمیت

۴-۲-۵-۲ شخصیت از جهت گستردگی و کمال

۴-۲-۵-۳ شخصیت از جهت نوع کاربرد.

۴-۲-۶ شیوه شخصیت پردازی

۴-۲-۷  گفت گو

۴-۲-۸ لحن

۴-۲-۸-۱ لحن کلی داستان

۴-۲-۸-۲ لحن گفتاری شخصیت ها

۴-۲-۹ زاویه دید

۴-۲-۱۰ اجزای صحنه

۴-۲-۱۰-۱ محل جغرافیایی

۴-۲-۱۰-۲ کار و پیشه ی شخصیت ها

۴-۲-۱۰-۳ زمان

۴-۲-۱۰-۴ محیط کلی و عمومی شخصیت ها

۴-۲-۱۱ زبان داستان

۴-۲-۱۱-۱ استفاده از توصیف

۴-۲-۱۱-۲ استفاده از ضرب المثل (مثل سایر)

۴-۲-۱۱-۳ به کارگیری کلمات و ترکیبات خارجی

۴-۲-۱۲ درون مایه

۴-۳ داستان پنجم: سالن تابستانی

۴-۳-۱ موضوع داستان پنجم

۴-۳-۲ طرح

۴-۳-۳ ساختار طرح

۴-۳-۳-۱ شروع

۴-۳-۳-۲ ناپایداری

۴-۳-۳-۳ گسترش

۴-۳-۳-۴ تعلیق

۴-۳-۳-۵ بحران

۴-۳-۳-۶ نقطه اوج

۴-۳-۳-۷ گره گشایی

۴-۳-۳-۸ پایان

۴-۳-۴ پیرنگ بسته یا پیرنگ باز

۴-۳-۵ شخصیت

۴-۳-۵-۱ از نظر ماهیت

۴-۳-۵-۲ شخصیت از نظر ماهیت

۴-۳-۵-۳ شخصیت از جهت تحول پذیری

۴-۳-۵-۴ شخصیت از جهت گستردگی کمال

۴-۳-۵-۵ شخصیت از جهت نوع کاربرد

۴-۳-۶ شیوه شخصیت پردازی

۴-۳-۷ گفت و گو

۴-۳-۸ لحن

۴-۳-۸-۱ لحن کلی داستان

۴-۳-۸-۲ لحن گفتاری شخصیت ها

۴-۳-۹ زاویه دید

۴-۳-۱۰ صحنه

۴-۳-۱۰-۱ کار و پیشه ی شخصیت ها

۴-۳-۱۰-۲ زمان

۴-۳-۱۰-۳ محیط کلی و عمومی شخصیت ها

۴-۳-۱۱ زبان داستان

۴-۳-۱۱-۱ توصیف

۴-۳-۱۱-۲ به کارگیری کلمات و ترکیبات عامیانه

۴-۳-۱۱-۳ استفاده از ضرب المثل (مثل سایر)

۴-۳-۱۲ درونمایه

۴-۳-۱۳ موضوع

۴-۳-۱۴ طرح

۴-۳-۱۵ ساختار طرح

۴-۳-۱۵-۱ شروع

۴-۳-۱۵-۲ ناپایداری

۴-۳-۱۵-۳ گسترش

۴-۳-۱۵-۴ تعلیق

۴-۳-۱۵-۵ بحران

۴-۳-۱۵-۶ اوج

۴-۳-۱۵-۷ گره گشایی

۴-۳-۱۵-۸ پایان

۴-۳-۱۶ پیرنگ بسته یا پیرنگ باز

۴-۳-۱۷ شخصیت

۴-۳-۱۷-۱ شخصیت از نظر ماهیت

۴-۳-۱۷-۲ شخصی از جهت اهمیت

۴-۳-۱۷-۳ شخصیت از جهت تحول پذیری

۴-۳-۱۷-۴ شخصیت از جهت گستردگی و کمال

۴-۳-۱۷-۵ شخصیت از جهت نوع کاربرد

۴-۳-۱۸ شیوه شخصیت پردازی

۴-۳-۱۹ گفت و گو

۴-۳-۲۰ لحن

۴-۳-۲۰-۱ لحن کلی داستان

۴-۳-۲۰-۲ لحن گفتاری شخصیت ها

۴-۳-۲۱ زاویه ی دید

۴-۳-۲۲ اجزای صحنه

۴-۳-۲۲-۱ محل جغرافیایی

۴-۳-۲۲-۲ کار و پیشه ی شخصیت ها

۴-۳-۲۲-۳ زمان

۴-۳-۲۲-۴ محیط کلی و عمومی شخصیت ها

۴-۳-۲۳ زبان داستان

۴-۳-۲۳-۱ توصیف

۴-۳-۲۳-۲ استفاده از ضرب المثل / مثل سائر

۴-۳-۲۳-۳ استفاده از کلمات عامیانه

۴-۳-۲۴ درون مایه

۴-۴ داستان هفتم: خط حایل بین شما

۴-۴-۱ موضوع

۴-۴-۲ طرح

۴-۴-۳ ساختار طرح

۴-۴-۳-۱ شروع

۴-۴-۳-۲ ناپایداری

۴-۴-۳-۳ گسترش

۴-۴-۳-۴ تعلیق

۴-۴-۳-۵ بحران

۴-۴-۳-۶ نقطه ی اوج

۴-۴-۳-۷ گره گشایی

۴-۴-۳-۸ پایان

۴-۴-۴ پیرنگ بسته یا پیرنگ باز

۴-۴-۵ شخصیت

۴-۴-۵-۱ شخصیت از نظر ماهیت

۴-۴-۵-۲ شخصیت از جهت اهمیت

۴-۴-۵-۳ شخصیت از جهت تحول پذیری

۴-۴-۵-۴ شخصیت از جهت گستردگی و کمال

۴-۴-۵-۵ شخصیت از جهت نوع کاربرد

۴-۴-۶ شیوه شخصیت پردازی

۴-۴-۷ گفت و گو

۴-۴-۷-۱ کارکرد گفت و گو

۴-۴-۸ لحن

۴-۴-۸-۱ لحن کلی داستان

۴-۴-۸-۲ لحن گفتاری شخصیت ها

۴-۴-۹ زاویه دید

۴-۴-۱۰ اجزای صحنه

۴-۴-۱۰-۱ محل جغرافیایی

۴-۴-۱۰-۲ کار و پیشه ی شخصیت ها

۴-۴-۱۰-۳ زمان

۴-۴-۱۰-۴ محیط کلی و عمومی شخصیت ها

۴-۴-۱۱ زبان داستان

۴-۴-۱۱-۱ استفاده از توصیف

۴-۴-۱۱-۲ استفاده از ضرب المثل/ مثل سائر

۴-۴-۱۱-۳ استفاده از کلمات عامیانه

۴-۴-۱۲ درون مایه

۴-۵ قصه ی هشتم: گنجشک ها در بالکن

۴-۵-۱ موضوع

۴-۵-۲ طرح

۴-۵-۳ ساختار طرح

۴-۵-۳-۱ شروع

۴-۵-۳-۲ ناپایداری

۴-۵-۳-۳ گسترش

۴-۵-۳-۴ تعلیق

۴-۵-۳-۵ بحران

۴-۵-۳-۶ نقطه ی اوج

۴-۵-۳-۷ گره گشایی

۴-۵-۳-۸ پایان

۴-۵-۴ پیرنگ بسته یا پیرنگ باز

۴-۵-۵ شخصیت

۴-۵-۵-۱ شخصیت از نظر ماهیت

۴-۵-۵-۲ شخصیت از جهت ماهیت

۴-۵-۵-۳ شخصیت از جهت تحول پذیری

۴-۵-۵-۴ شخصیت از جهت گستردگی و کمال

۴-۵-۵-۵ شخصیت از جهت نوع کاربرد

۴-۵-۶ شیوه شخصیت پردازی

۴-۵-۷ گفت و گو

۴-۵-۸ لحن

۴-۵-۸-۱ لحن کلی داستان

۴-۵-۸-۲ لحن گفتاری شخصیت ها

۴-۵-۹ زاویه ی دید

۴-۵-۱۰ صحنه

۴-۵-۱۰-۱ محل جغرافیایی

۴-۵-۱۰-۲ کار و پیشه ی شخصیت ها

۴-۵-۱۰-۳ زمان

۴-۵-۱۰-۴ محیط کلی و عمومی شخصیت ها

۴-۵-۱۱ زبان داستان

۴-۵-۱۱-۱ استفاده از توصیف

۴-۵-۱۱-۲ استفاده از کلمات عامیانه

۴-۵-۱۲ درون مایه

۴-۶ داستان نهم: آبشار

۴-۶-۱ موضوع

۴-۶-۲ طرح

۴-۶-۳ ساختار طرح

۴-۶-۳-۱ شروع

۴-۶-۳-۲ ناپایداری

۴-۶-۳-۳ گسترش

۴-۶-۳-۴ تعلیق

۴-۶-۳-۵ بحران

۴-۶-۳-۶ نقطه ی اوج

۴-۶-۳-۷ گره گشایی

۴-۶-۳-۸ پایان

۴-۶-۴ پیرنگ بسته یا پیرنگ باز

۴-۶-۵ شخصیت

۴-۶-۵-۱ شخصیت از نظر ماهیت

۴-۶-۵-۲ شخصیت از جهت اهمیت

۴-۶-۵-۳ شخصت از جهت تحول پذیری

۴-۶-۵-۴ شخصیت از جهت گسترگی و کمال

۴-۶-۵-۵ شخصیت از جهت نوع کاربرد

۴-۶-۶ شیوه شخصیت پردازی

۴-۶-۷ لحن

۴-۶-۷-۱ لحن کلی داستان

۴-۶-۷-۲ لحن گفتاری شخصیت ها

۴-۶-۸ زاویه ی دید

۴-۶-۹ صحنه

۴-۶-۹-۱ محل جغرافیایی

۴-۶-۹-۲ کار و پیشه شخصیت ها

۴-۶-۹-۳ زمان

۴-۶-۹-۴ محیط کلی و عمومی شخصیت ها

۴-۶-۱۰ زبان داستان

۴-۶-۱۰-۱ استفاده از توصیف

۴-۶-۱۱ درون مایه

۴-۷ داستان دهم: یکی از هزار

۴-۷-۱ موضوع

۴-۷-۲ طرح

۴-۷-۳ ساختار طرح

۴-۷-۳-۱ ساختار طرح

۴-۷-۳-۲ ناپایداری

۴-۷-۳-۳ گسترش

۴-۷-۳-۴ تعلیق

۴-۷-۳-۵ بحران

۴-۷-۳-۶ نقطه ی اوج

۴-۷-۳-۷ گره گشایی

۴-۷-۳-۸ پایان

۴-۷-۴ پیرنگ بسته یا پیرنگ باز

۴-۷-۵ شخصیت

۴-۷-۵-۱ شخصیت از نظر ماهیت

۴-۷-۵-۲ شخصیت از جهت اهمیت

۴-۷-۵-۳ شخصیت از جهت تحول پذیری

۴-۷-۵-۴ شخصیت از جهت گستردگی و کمال

۴-۷-۵-۵ شخصیت از نظر نوع کاربرد

۴-۷-۶  شیوه شخصیت پردازی

۴-۷-۷ گفت و گو

۴-۷-۸ لحن

۴-۷-۸-۱ لحن کلی داستان

۴-۷-۸-۲ لحن گفتاری شخصیت ها

۴-۷-۹ زاویه ی دید

۴-۷-۱۰ اجزای صحنه

۴-۷-۱۰-۱ محل جغرافیایی

۴-۷-۱۰-۲ کار و پیشه ی شخصیت ها

۴-۷-۱۰-۳ زمان

۴-۷-۱۰-۴ محیط کلی و عمومی شخصیت ها

۴-۷-۱۱ زبان داستان

۴-۷-۱۲ درون مایه

۴-۸ داستان یازدهم: مشایعت کنندگان

۴-۸-۱ موضوع

۴-۸-۲ طرح

۴-۸-۳ ساختار طرح

۴-۸-۳-۱ شروع

۴-۸-۳-۲ ناپایداری

۴-۸-۳-۳ گسترش

۴-۸-۳-۴ تعلیق

۴-۸-۳-۵ بحران

۴-۸-۳-۶ نقطه ی اوج

۴-۸-۳-۷ گره گشایی

۴-۸-۳-۸ پایان

۴-۸-۴ پیرنگ بسته یا پیرنگ باز

۴-۸-۵ شخصیت

۴-۸-۵-۱ شخصیت از نظر ماهیت

۴-۸-۵-۲ شخصیت غیر انسان

۴-۸-۵-۳ شخصیت از جهت اهمیت

۴-۸-۵-۴ شخصیت از جهت تحول پذیری

۴-۸-۵-۵ شخصیت از جهت گستردگی و کمال

۴-۸-۵-۶ شخصیت از جهت نوع کاربرد

۴-۸-۶ شخصیت پردازی

۴-۸-۷ گفت و گو

۴-۸-۸ لحن

۴-۸-۸-۱ لحن کلی داستان

۴-۸-۸-۲ لحن گفتاری شخصیت ها

۴-۸-۹ زاویه دید

۴-۸-۱۰اجزای صحنه

۴-۸-۱۰-۱ محل جغرافیایی

۴-۸-۱۰-۲ کار و پیشه ی شخصیت

۴-۸-۱۰-۳ زمان

۴-۸-۱۰-۴ محیط کلی و عمومی شخصیت ها

۴-۸-۱۱ زبان داستان

۴-۸-۱۱-۱ استفاده از توصیف

۴-۸-۱۱-۲ استفاده از ابیات شاعر

۴-۸-۱۱-۳ استفاده از تشبیه

۴-۸-۱۲  درون مایه

۴-۹ داستان دوازدهم : عشق فقیر من

۴-۹-۱  موضوع

۴-۹-۲ طرح

۴-۹-۳ ساختار طرح

۴-۹-۳-۱ شروع

۴-۹-۳-۲ ناپایداری

۴-۹-۳-۳ گسترش

۴-۹-۳-۴ تعلیق

۴-۹-۳-۵ بحران

۴-۹-۳-۶ نقطه اوج

۴-۹-۳-۷ گره گشایی

۴-۹-۳-۸ پایان

۴-۹-۴ پیرنگ باز یا پیرنگ بسته

۴-۹-۵ شخصیت

۴-۹-۵-۱ شخصیت از نظر ماهیت

۴-۹-۵-۲ شخصیت از جهت اهمیت

۴-۹-۵-۳ شخصیت از جهت تحول پذیری

۴-۹-۵-۴ شخصیت از جهت گستردگی و کمال

۴-۹-۵-۵ شخصیت از جهت نوع کاربرد

۴-۹-۶ شیوه ی شخصیت پردازی

۴-۹-۷ گفت و گو

۴-۹-۸ لحن

۴-۹-۸-۱ لحن کلی داستان

۴-۹-۸-۲ لحن گفتاری شخصیت ها

۴-۹-۹ زاویه دید

۴-۹-۱۰ اجزای صحنه

۴-۹-۱۰-۱ محل جغرافیایی

۴-۹-۱۰-۲ کار و پیشه ی شخصیت ها

۴-۹-۱۰-۳ زمان

۴-۹-۱۰-۴ محیط کلی و عمومی شخصیت ها

۴-۹-۱۱ زبان داستان

۴-۹-۱۱-۱ استفاده از توصیف

۴-۹-۱۲ درون مایه

۴-۱۰ داستان سیزدهم: اعلیحضرت

۴-۱۰-۱ موضوع

۴-۱۰-۲ طرح

۴-۱۰-۳ ساختار طرح

۴-۱۰-۳-۱  شروع

۴-۱۰-۳-۲ ناپایداری

۴-۱۰-۳-۳ گسترش

۴-۱۰-۳-۴ تعلیق

۴-۱۰-۳-۵ بحران

۴-۱۰-۳-۶ نقطه اوج

۴-۱۰-۳-۷ گره گشایی

۴-۱۰-۴-۸ پایان

۴-۱۰-۵ پیرنگ بسته تا پیرنگ باز

۴-۱۰-۶ شخصیت

۴-۱۰-۶-۱ شخصیت از نظر ماهیت

۴-۱۰-۶-۲ شخصیت از جهت اهمیت

۴-۱۰-۶-۳ شخصیت از جهت تحویل پذیری

۴-۱۰-۶-۴ شخصیت از جهت گستردگی و کمال

۴-۱۰-۶-۵ شخصیت از جهت نوع کارکرد

۴-۱۰-۷ شیوه ی شخصیت پردازی

۴-۱۰-۸ گفت و گو

۴-۱۰-۹ لحن

۴-۱۰-۹-۱ لحن گفت شخصیت ها

۴-۱۰-۱۰ زاویه دید

۴-۱۰-۱۱ اجزای صحنه

۴-۱۰-۱۱-۱ محل جغرافیایی

۴-۱۰-۱۱-۲ کار و پیشه ی شخصیت

۴-۱۰-۱۱-۳ زمان

۴-۱۰-۱۱-۴ محیط کلی و عمومی شخصیت ها

۴-۱۰-۱۲ زبان داستان

۴-۱۰-۱۲-۱ استفاده از توصیف

۴-۱۰-۱۲-۲ استفاده از ضرب المثل (مثل سائر)

۴-۱۰-۱۲-۳ استفاده از اشعار و ابیات شاعران

۴-۱۰-۱۲-۴ ذکر نام بعضی از شاعران و اشخاص

۴-۱۰-۱۲-۵ استفاده از کلمات عامیانه و بی ادبانه

۴-۱۰-۱۳ درون مایه

۴-۱۱ داستان چهاردهم: اجرای مردمی

۱۴-۱۱-۱ موضوع

۴-۱۱-۲ طرح

۱۴-۱۱-۳ ساختار طرح

۴-۱۱-۳-۱ شروع

۴-۱۱-۳-۲ ناپایداری

۴-۱۱-۳-۳ گسترش

۴-۱۱-۳-۴ تعلیق

۴-۱۱-۳-۵ بحران

۴-۱۱-۳-۶ نقطه ی اوج

۴-۱۱-۳-۷ پایان

۴-۱۱-۴ پیرنگ بسته یا پیرنگ باز

۴-۱۱-۵ شخصیت

۴-۱۱-۵-۱ شخصیت از نظر ماهیت هستند.

۴-۱۱-۵-۲ شخصیت از جهت اهمیت

۴-۱۱-۵-۳ شخصیت از جهت تحویل پذیری

۴-۱۱-۵-۴ شخصیت از جهت گستردگی و کمال

۴-۱۱-۵-۵ شخصیت از جهت نوع کاربرد

۴-۱۱-۶ شیوه شخصیت پردازی

۴-۱۱-۷ گفت و گو

۴-۱۱-۸ لحن

۴-۱۱-۸-۱ لحن کلی داستان

۴-۱۱-۸-۲  لحن گفتاری شخصیت ها

۴-۱۱-۹ زاویه دید

۴-۱۱-۱۰ اجزای صحنه

۴-۱۱-۱۰-۱ محل جغرافیایی

۴-۱۱-۱۰-۲ کار و پیشه ی شخصیت ها

۴-۱۱-۱۰-۳ زمان

۴-۱۱-۱۰-۴ محیط کلی و عمومی شخصیت ها

۴-۱۱-۱۱ زبان داستان

۴-۱۱-۱۱-۱ استفاده از توصیف

۴-۱۱-۱۱-۲ استفاده از ضرب المثل/ مثل سائر

۴-۱۱-۱۱-۳ ذکر نام شاعران

۴-۱۱-۱۲ درونمایه

۴-۱۲ داستان پانزدهم: شهر کوران

۴-۱۲-۱ موضوع

۴-۱۲-۲ طرح

۴-۱۲-۳ ساختار طرح

۴-۱۲-۳-۱ شروع

۴-۱۲-۳-۲ ناپایداری

۴-۱۲-۳-۳ گسترش

۴-۱۲-۳-۴ تعلیق

۴-۱۲-۳-۵ بحران

۴-۱۲-۳-۶ نقطه ی اوج

۴-۱۲-۳-۷ پایان

۴-۱۲-۴ پیرنگ بسته یا پیرنگ باز

۴-۱۲-۵ شخصیت

۴-۱۲-۵-۱ شخصیت از نظر ماهیت

۴-۱۲-۵-۲ شخصیت از جهت اهمیت

۴-۱۲-۵-۳ شخصیت از جهت تحول پذیری

۴-۱۲-۵-۴ شخصیت از جهت گستردگی و کمال

۴-۱۲-۵-۵ شخصیت از نطر نوع کاربرد

۴-۱۲-۶  شیوه شخصیت پردازی

۴-۱۲-۷  گفت و گو

۴-۱۲-۸ لحن

۴-۱۲-۸-۱ لحن کلی داستان

۴-۱۲-۸-۲ لحن گفتاری شخصیت ها

۴-۱۲-۹ زاویه دید

۴-۱۲-۱۰ اجزای صحنه

۴-۱۲-۱۰-۱ محل جغرافیایی

۴-۱۲-۱۰-۲ کار پیشه ی شخصیت ها

۴-۱۲-۱۰-۳ زمان

۴-۱۲-۱۰-۴ محیط کلی و عمومی شخصیت ها

۴-۱۲-۱۱ زبان داستان

۴-۱۲-۱۱-۱ استفاده از توصیف

۴-۱۲-۱۱-۲ استفاده از ضرب المثل / (مثل سائر)

۴-۱۲-۱۱-۳ استفاده از اشعار و ابیات شاعران

۴-۱۲-۱۱-۴ استفاده از کلمات عامیانه

۴-۱۲-۱۲ درون مایه

۴-۱۳ داستان شانزدهم کوچه های پیر

۴-۱۳-۱ موضوع

۴-۱۳-۲ طرح

۴-۱۳-۳ ساختار طرح

۴-۱۳-۳-۱ شروع

۴-۱۳-۳-۲ ناپایداری

۴-۱۳-۳-۳ گسترش

۴-۱۳-۳-۴ تعلیق

۴-۱۳-۳-۵ بحران

۴-۱۳-۳-۶ نقطه ی اوج

۴-۱۳-۳-۷ گره گشایی

۴-۱۳-۳-۸ پایان

۴-۱۳-۴ پیرنگ بسته یا پیرنگ باز

۴-۱۳-۵ شخصیت

۴-۱۳-۵-۱ شخصیت از نظر ماهیت

۴-۱۳-۵-۲ شخصیت از جهت اهمیت

۴-۱۳-۵-۳ شخصیت از جهت تحول پذیری

۴-۱۳-۵-۴ شخصیت از جهت گستردگی و کمال

۴-۱۳-۵-۵ شخصیت از جهت از نوع کاربرد

۴-۱۳-۶ شیوه شخصیت پردازی

۴-۱۳-۷ گفت و گو

۴-۱۳-۸  لحن داستان

۴-۱۳-۸-۱ لحن کلی داستان

۴-۱۳-۸-۲ لحن گفتاری شخصیت ها

۴-۱۳-۹ زاویه ی دید

۴-۱۳-۱۰ صحنه

۴-۱۳-۱۰-۱ محل جغرافیایی

۴-۱۳-۱۰-۲ زمان

۴-۱۳-۱۰-۳ محیط کلی و عمومی شخصیت ها

۴-۱۳-۱۱ زبان داستان

۴-۱۳-۱۱-۱ استفاده از توصیف

۴-۱۳-۱۱-۲ استفاده از ضرب المثل / مثل سائر

۴-۱۳-۱۱-۳ استفاده از کلمات عامیانه و محلی

۴-۱۳-۱۱-۴ ذکر اسامی نویسندگان و اشخاص

۴-۱۳-۱۲ درون مایه

۴-۱۴داستان هیجدهم: فردا چه روزی است

۴-۱۴-۱ موضوع

۴-۱۴-۲ طرح

۴-۱۴-۳ ساختار طرح

۴-۱۴-۳-۱ شروع

۴-۱۴-۳-۲ ناپایداری

۴-۱۴-۳-۳ گسترش

۴-۱۴-۳-۴ تعلیق

۴-۱۴-۳-۵ بحران

۴-۱۴-۳-۶ نقطه ی اوج

۴-۱۴-۳-۷ گره گشایی

۴-۱۴-۳-۸ پایان

۴-۱۴-۴ پیرنگ بسته یا پیرنگ باز

۴-۱۴-۵ شخصیت

۴-۱۴-۵-۱ شخصیت از نظر ماهیت

۴-۱۴-۵-۲ شخصیت از جهت اهمیت

۴-۱۴-۵-۳ شخصیت از جهت تحول پذیری

۴-۱۴-۵-۴ شخصیت از جهت گستردگی و کمال

۴-۱۴-۵-۵ شخصیت از جهت نوع کاربرد

۴-۱۴-۶ شیوه ی شخصیت پردازی

۴-۱۴-۷ گفت و گو

۴-۱۴-۸ لحن

۴-۱۴-۸-۱ لحن کلی داستان

۴-۱۴-۹ زاویه دید

۴-۱۴-۱۰ اجزای صحنه

۴-۱۴-۱۰-۱ محل جغرافیایی

۴-۱۴-۱۰-۲ کار و پیشه ی شخصیت ها

۴-۱۴-۱۰-۳ زمان

۴-۱۴-۱۰-۴ محیط کلی و عمومی شخصیت ها

۴-۱۴-۱۱ زبان داستان

۴-۱۸-۱۱-۱ استفاده از توصیف

۴-۱۴-۱۱-۲ استفاده از ضرب المثل / مثل سایر

۴-۱۴-۱۱-۳  ذکر نام بعضی از نویسندگان

۴-۱۴-۱۲ درون مایه

۴-۱۵ داستان نوزدهم: پرسه ای در قاب عکس کلاس پنجم ابتدایی

۴-۱۵-۱ موضوع

۴-۱۵-۲ طرح

۴-۱۵-۳ ساختار طرح

۴-۱۵-۳-۱ شروع

۴-۱۵-۳-۲ ناپایداری

۴-۱۵-۳-۳ گسترش

۴-۱۵-۳-۴ تعلیق

۴-۱۵-۳-۵ بحران

۴-۱۵-۳-۶ نقطه اوج

۴-۱۵-۳-۷ گره گشایی

۴-۱۵-۳-۸ پایان

۴-۱۵-۴ پیرنگ بسته یا پیرنگ باز

۴-۱۵-۵ شخصیت

۴-۱۵-۵-۱ شخصیت از جهت اهمیت

۴-۱۵-۵-۲ شخصیت از جهت تحول پذیری

۴-۱۵-۵-۳ شخصیت از لحاظ گستردگی و کمال

۴-۱۵-۵-۴ شخصیت از نظر نوع کاربرد

۴-۱۵-۶ شیوه شخصیت پردازی

۴-۱۵-۷  گفت و گو

۴-۱۵-۸ لحن

۴-۱۵-۸-۱ لحن کلی داستان

۴-۱۵-۸-۲ لحن گفتاری شخصیت ها

۴-۱۵-۹ زاویه دید

۴-۱۵-۱۰ اجزای صحنه

۴-۱۵-۱۰-۱ محل جغرافیایی

۴-۱۵-۱۰-۲ کارو پیشه ی شخصیت ها

۴-۱۵-۱۰-۳ زمان

۴-۱۵-۱۰-۴ محیط کلی و عمومی داستان

۴-۱۵-۱۱ زبان داستان

۴-۱۵-۱۱-۱ استفاده از توصیف

۴-۱۵-۱۱-۲ استفاده از کلمات عامیانه

۴-۱۵-۱۲ درون مایه

فصل پنجم: نتایج، پیشنهادات

۵-۱ نتیجه

۵-۲ پیشنهادات

برچسب: دانلود پایان نامه ادبیات فارسی دانلود پایان نامه زبان و ادبیات فارسی دانلود مقاله ادبیات فارسی موضوع پایان نامه ادبیات فارسی

محصول های مرتبط

تحلیل عنصر شخصیت در رمان یاران حلقه

یاران حلقه، شاهکار پروفسور تالکین، قلمرویی زیباست که قوانین و ضوابط حاکم بر آن تحت اراده و قدرت الهی است.…

تحلیل و مقاسیه ی ساختاری غزلیات سعدی و انوری

غزل، یکی از قالبهای مهم و پر کاربرد شعر فارسی است. سعدی و انوری، دو شاعر برجسته ی ایرانی در…

جایگاه دستور زبان فارسی در ویرایش متون

زبان از جمله مؤثرترین و مهم­ترین ابزارهای ادای فکر و برقراری ارتباط است که بین اجزای آن روابط مشخصی وجود…

رجز خوانی در شاهنامه فردوسی

در انواع ادبی منظوم، نوعی شعر به نام منظومه های حماسی وجود دارد. حماسه از مهیجّ ترین انواع ادبی است…

رابطه بین درک شنیداری و به کارگیری راهبردهای فراشناختی، شناختی و اجتماعی عاطفی بر اساس عملکرد فارسیآموزان غیرایرانی

پژوهش حاضر به بررسی رابطه بین درک شنیداری و به ­کارگیری راهبردهای فراشناختی، شناختی و اجتماعی – عاطفی بر اساس…

ریخت شناسی شخصیت در بهمن نامه

موضوع بهمن نامه داستان زندگی بهمن پسر اسفندیار پادشاه کیانی و ستیزه جویی های او با خاندان رستم زال است.…

نظرات

قوانین ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به محصولات فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت :

17,000 تومان

امتیاز
0 از 0 رأی
17,000 تومان
دسته: ادبیات فارسی، زبان و ادبیات فارسی
درباره مجموعه 24 سوال

مجموعه ۲۴ سوال بهار ۱401 با تفکر خدمت به جامعه دانشجویی و جویای کار در کشور شروع به فعالیت نمود. سعی و هدف مجموعه ۲۴ سوال ارائه آموزش های مجازی می باشد که در واقع یک دفتر مجازی برای آموزش روزمه شما می باشد.

لینک های مفید
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • سوالات متداول
  • فروشگاه
  • وبلاگ
حساب کاربری
  • حساب کاربری من
  • مشاهده سفارشات
  • سبد خرید
  • پرداخت
  • فروشگاه

© 2025 مرجع آموزش مجازی 24 سوال. تمامی حقوق محفوظ است

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت