
۱- ۱ – کلیات
۱-۲- ۱- زبان قرآن و زبانشناسی جدید
۱-۲-۲- زبان عربی
۱-۲- ۳- تحلیل گفتمان
۱-۲- ۴ – متن
۱-۲- ۵- موسیقی درونی و نظم آهنگ
۱-۳- هدف پژوهش
۱-۴- اهمیت پژوهش
۱-۵- سؤالات پژوهش
۲ – ۱ – مقدمه
۲- ۲- زبانشناسی و دیدگاهها
۲ – ۲- ۱- زبان
۲- ۲- ۲- تحلیل متن و گفتمان
۲ – ۲- ۳- نظریۀ سیستمی- نقشی هلیدی
۲-۲-۴- آواشناسی و واجشناسی
۲ – ۳- قرآن و دیدگاهها
۲- ۳ – ۱- ترجمه و تفسیر قرآن
۲- ۴- قرآن و زبانشناسی
۲- ۴- ۱- زبان قرآن و ساختار آن
۲ – ۴- ۲- اشارات زبانشناختی قرآن
۲ – ۴ -۳- قرآن : آواشناسی، تجوید و موسیقی کلام
۲ -۴ – ۴- تحلیل متنی و گفتمانی قرآن
۳- ۱- مقدمه
۳- ۲- دادههای پژوهش
۳ – ۳- چارچوب نظری پژوهش
۳ – ۳ – ۱- جایگاه معنا و دستور در رویکرد هلیدی
۳ -۳ – ۲- مروری بر فرا نقشهای معنایی در نظریۀ هلیدی
۳ – ۴- شیوۀ تجزیه و تحلیل سورهها
۳ – ۴ – ۱- تعیین بسامد آوایی و هجایی هر سوره
۳ – ۴- ۲- تعیین فرا نقشهایاندیشگانی، بینا فردی و متنی در متن سورهها
۳ – ۵- شیوۀ ارائۀ نتایج
۴ – ۱ – مقدمه
۴ – ۲- تین(۹۵)
۴ – ۲- ۱- کلیات سوره
۴ – ۲ – ۲- نمایش آوایی، هجایی، نوشتاری و ترجمۀ سوره
۴ – ۲- ۳- بافت فرهنگی
۴- ۲- ۴- تجزیه و تحلیل آوایی سوره
۴- ۲- ۵- تجزیه و تحلیل معنایی سوره
۴- ۲- ۶- نتیجه گیری
۴ -۳- علق(۹۶)
۴ -۳ -۱- کلیات سوره
۴ – ۳- ۲- نمایش آوایی، هجایی، نوشتاری و ترجمۀ سوره
۴ -۳ – ۳ – بافت فرهنگی
۴ -۳ -۴ – تجزیه و تحلیل آوایی سوره
۴ -۲ -۵ – تجزیه و تحلیل معنایی سوره
۴ -۳ -۶ – نتیجه گیری
۴ -۴ – قدر(۹۷)
۴ -۴ – ۱ – کلیات سوره
۴ – ۴- ۲- نمایش آوایی، هجایی، نوشتاری و ترجمۀ سوره
۴ – ۴ – ۳- بافت فرهنگی
۴ – ۴- ۴- تجزیه و تحلیل آوایی سوره
۴ – ۴ – ۵- تجزیه و تحلیل معنایی سوره
۴ -۴ – ۶- نتیجه گیری
۴ -۵ – بینه (۹۸)
۴ -۵- ۱- کلیات سوره
۴ – ۵- ۲- نمایش آوایی، هجایی، نوشتاری و ترجمۀ سوره
۴ – ۵- ۳- تجزیه و تحلیل آوایی سوره
۴ -۵ -۴ – تجزیه و تحلیل معنایی سوره
۴ -۵ -۵ – نتیجه گیری
۴ – ۶ – زلزال(۹۹)
۴ -۶- ۱- کلیات سوره
۴ -۶- ۲- نمایش آوایی، هجایی، نوشتاری و ترجمۀ سوره
۴ -۶ -۳ – تجزیه و تحلیل آوایی سوره
۴ – ۶ -۴- تجزیه و تحلیل معنایی سوره
۴ – ۶ -۵- نتیجه گیری
۴ – ۷ – والعادیات(۹۹)
۴ -۷ – ۱- کلیات سوره
۴ – ۷- ۲- نمایش آوایی،هجایی،نوشتاری و ترجمۀ سوره
۴ -۷ -۳ – بافت فرهنگی
۴ – ۷ -۴- تجزیه و تحلیل آوایی سوره
۴ -۷ – ۵- تجزیه و تحلیل معنایی سوره
۴ – ۷ -۶- نتیجه گیری
۴ -۸- القارعه(۱۰۱)
۴ – ۸ -۱ -کلیات سوره
۴ – ۸- ۲- نمایش آوایی، هجایی، نوشتاری و ترجمۀ سوره
۴ -۸ – ۳- تجزیه و تحلیل آوایی سوره
۴ -۸ -۴- تجزیه و تحلیل معنایی سوره
۴ -۸ -۵- نتیجه گیری
۴ -۹ – تکاثر(۱۰۲)
۴ – ۹ – ۱- کلیات سوره
۴ – ۹- ۲- نمایش آوایی، هجایی، نوشتاری و ترجمۀ سوره
۴ – ۹ -۳- بافت فرهنگی
۴ -۹ – ۴- تجزیه و تحلیل آوایی سوره
۴ – ۹ – ۵ – تجزیه و تحلیل معنایی سوره
۴ -۹ – ۶- نتیجه گیری
۴ -۱۰ – عصر(۱۰۳)
۴ -۱۰- ۱ – کلیات سوره
۴ – ۱۰- ۲- نمایش آوایی، هجایی، نوشتاری و ترجمۀ سوره
۴ -۱۰ -۳- بافت فرهنگی
۴ -۱۰ -۴- تجزیه و تحلیل آوایی سوره
۴ -۱۰ -۵ – تجزیه و تحلیل معنایی سوره
۴ -۱۰ -۶ – نتیجه گیری
۴ -۱۱ – همزه(۱۰۴)
۴ -۱۱ -۱ – کلیات سوره
۴ – ۱۱- ۲- نمایش آوایی، هجایی، نوشتاری و ترجمۀ سوره
۴ -۱۱ – ۳- بافت فرهنگی
۴ -۱۱ – ۴- تجزیه و تحلیل آوایی سوره
۴ -۱۱- ۵- تجزیه و تحلیل معنایی سوره
۴ -۱۱ -۶ – نتیجه گیری
۴ -۱۲- فیل(۱۰۵)
۴ -۱۲ -۱- کلیات سوره
۴ – ۱۲ – ۲- نمایش آوایی، هجایی، نوشتاری و هجایی
۴ -۱۲ – ۳- بافت فرهنگی
۴ -۱۲ – ۴- تجزیه و تحلیل آوایی سوره
۴ -۱۲ -۵- تجزیه و تحلیل معنایی سوره
۴ -۱۲ -۶- نتیجه گیری
۴ -۱۳- قریش(۱۰۶)
۴ -۱۳ -۱ – کلیات سوره
۴ – ۱۳- ۲- نمایش آوایی، نوشتاری و ترجمۀ سوره
۴ -۱۳ -۳- بافت فرهنگی
۴ -۱۳ -۴- تجزیه و تحلیل آوایی سوره
۴ -۱۳ -۵ – تجزیه و تحلیل معنایی سوره
۴ -۱۳ -۶ – نتیجه گیری
۴ -۱۴ – ماعون(۱۰۷)
۴ -۱۴ -۱- کلیات سوره
۴ – ۱۴- ۲- نمایش آوایی، هجایی، نوشتاری و ترجمۀ سوره
۴ -۱۴ – ۳- تجزیه و تحلیل آوایی سوره
۴ -۱۴ -۴- تجزیه و تحلیل معنایی سوره
۴ -۱۴ -۵ – نتیجه گیری
۱۴ -۱۵ – کوثر(۱۰۸)
۱۴ -۱۵ – ۱- کلیات سوره
۴ – ۱۵- ۲- نمایش آوایی، هجایی، نوشتاری و ترجمۀ سوره
۴ – ۱۵ -۳- بافت فرهنگی
۴ -۱۵ -۴- تجزیه و تحلیل آوایی سوره
۴ -۱۵ -۵ – تجزیه و تحلیل معنایی سوره
۴ -۱۵ -۶ – نتیجه گیری
۴ -۱۶ – کافرون(۱۰۹)
۴ -۱۶ -۱- کلیات سوره
۴ – ۱۶- ۲- نمایش آوایی، هجایی، نوشتاری و ترجمۀ سوره
۴ -۱۶ – ۳- بافت فرهنگی
۴ -۱۶ -۴- تجزیه و تحلیل آوایی سوره
۴ -۱۶ -۵- تجزیه و تحلیل معنایی سوره
۴ -۱۶ -۶ – نتیجه گیری
۴ -۱۷- نصر(۱۱۰)
۴ -۱۷- ۱- کلیات سوره
۴ – ۱۷- ۲- نمایش آوایی، نوشتاری و ترجمۀ سوره
۴ -۱۷ – ۳- بافت فرهنگی
۴ -۱۷ -۴- تجزیه و تحلیل آوایی سوره
۴ -۱۷ – ۵- تجزیه و تحلیل معنایی سوره
۴ -۱۷ -۶ – نتیجه گیری
۴ -۱۸ – تبت(مسد) (۱۱۱)
۴ -۱۸ -۱ – کلیات سوره
۴ – ۱۸ – ۲- نمایش آوایی، نوشتاری و ترجمۀ سوره
۴ -۱۸ -۳ – بافت فرهنگی
۴ -۱۸ -۴ – تجزیه و تحلیل آوایی سوره
۴ -۱۸ -۵ – تجزیه و تحلیل معنایی سوره
۴ -۱۸ -۶ – نتیجه گیری
۴ -۱۹ – اخلاص(۱۱۲)
۴ -۱۹ – ۱- کلیات سوره
۴ – ۱۹ – ۲- نمایش آوایی، هجایی، نوشتاری و ترجمۀ سوره
۴ -۱۹ – ۳ – بافت فرهنگی
۴ – ۱۹ -۴ – تجزیه و تحلیل و آوایی سوره
۴ -۱۹ – ۵ – تجزیه و تحلیل معنایی سوره
۴ – ۱۹ – ۶- نتیجه گیری
۴ -۲۰ – فلق(۱۱۳)
۴ -۲۰ -۱ – کلیات سوره
۴ – ۲۰- ۲- نمایش آوایی، هجایی، نوشتاری و ترجمۀ سوره
۴ -۲۰ – ۳- بافت فرهنگی
۴ -۲۰ – ۴- تجزیه و تحلیل آوایی سوره
۴ -۲۰ – ۵ – تجزیه و تحلیل معنایی سوره
۴ -۲۰ – ۶ – نتیجه گیری
۴ -۲۱ – ناس(۱۱۴)
۴ -۲۱ – ۱ – کلیات سوره
۴ – ۲۱ – ۲- نمایش آوایی، هجایی، نوشتاری و ترجمۀ سوره
۴ -۲۱ – ۳ – بافت فرهنگی
۴ -۲۱ – ۴- تجزیه و تحلیل آوایی سوره
۴ -۲۱ – ۵- تجزیه و تحلیل معنایی سوره
۴ -۲۱ – ۶- نتیجه گیری
۵ – ۱ – مقدمه
۵ -۲- خلاصه
۵- ۳- پیوند میان صوت و معنا
۵- ۴- تحلیل معنا بر اساس نظریۀ سیستمی- نقشی شیوهای مناسب برای تفسیر قرآن
۵ – ۵- محدودیتهای پژوهش
۵ – ۶ – پیشنهادات
محصول های مرتبط
تحلیل قیاسی مفهوم سفر در سیرالعباد إلی المعاد سنایی و هشت کتاب سهراب سپهری
سفر از مفاهیم پرکاربرد در ادبیات است. این مفهوم در طول دورههای مختلف ادب فارسی و حتی جهان جلوههای متفاوتی…
تحلیل و بررسی انواع شخصیت و شیوه های شخصیّت پردازی در مجموعه ی داستانی چراغ آخر
داستان کوتاه، یکی از انواع ادبیّات داستانی منثور است و شخصیّت و شخصیّت پردازی از مؤلفه های اثرگذار و مهم…
تحلیل و تطبیق دویست مثل عربی با مثلها و حکمتهای رایج در ز بان فارسی
موضوع این تحقیق مقایسه ضرب المثل های عربی و فارسی و کشف نقاط مشترک آنها می باشد .همچنین به پیشینه…
جایگاه تشیع در آثار چهار شاعر معاصر (سهراب سپهری،شهریار،محمدرضاشفیعی کدکنی، قیصرامین پور)
ما با سعی و تلاش که در جمع آوری این تحقیق به عمل آوردیم به یک سری نتایج دست یافتیم…
جلوه های ادب تعلیمی در شعر سنائی غزنوی
در این پایان نامه به تشخیص قصیده های تعلیمی سنائی پرداخته شده است و خطّ سیر فکری و اندیشه حکیم…
ریخت شناسی شخصیت در بهمن نامه
موضوع بهمن نامه داستان زندگی بهمن پسر اسفندیار پادشاه کیانی و ستیزه جویی های او با خاندان رستم زال است.…
قوانین ثبت دیدگاه