
فصل اول
مقدمه
بیان موضوع پژوهش و تعریف آن
ضرورت و اهمیت موضوع پژوهش
تشریح فرایند تاریخی موضوع
اهداف پژوهش
چارچوب نظری پژوهش
فرضیه های پژوهش
روش پژوهش
قلمرو مکانی پژوهش و جامعه آماری
روش نمونهگیری و تعیین حجم نمونه
قلمرو زمانی پژوهش
ابزارهای گردآوری داده ها
روش تجزیه و تحلیل داده ها
محدودیتهای پژوهش
فصل دوم: ادبیات پژوهش
بخش اول:
سیستم یکپارچه ارتباطات بازاریابی
الگوهای فرایند ارتباطات
ارتباطات بازاریابی
فرآیند یکپارچه ارتباطات بازاریابی
پیشبرد فروش
فروشندگی شخصی
روابط عمومی
بخش دوم:
تبلیغات از دیدگاه بازاریابی
تاریخچه تبلیغات بازرگانی
تاریخچه تبلیغات بازرگانی در ایران
تدوین یک برنامه تبلیغاتی
استراتژی بازاریابی
تعیین بازار هدف
اهداف تبلیغ
بودجه تبلیغات
روش قابل تحمل
روش درصدی از فروش
روش رتبهبندی
روش برابری با رقبا
روش هدف و انجام کار
پیام تبلیغات
تهیه پیام
انواع جاذبهها در پیام تبلیغاتی
تکنیکهای اجرایی تبلیغ
برشی از زندگی روزمره
مصاحبه با مشتری
سایر عناصر موجود در پیام تبلیغاتی
شعار تبلیغاتی
وسایل ارتباطی در تبلیغات
تعیین سطح پوشش، فراوانی رویت پیام، نحوه تأثیر
انتخاب در میان انواع رسانههای مختلف
وسایل تبلیغاتی
بازار هدف
نتیجه گیری فصل دوم
فصل سوم: روش شناسی
مقدمه
سؤالهای تحقیق
تعاریف نظری و عملی متغیرها و مفاهیم به کار رفته در سؤالها
متغیرهای شکلی
متغیرهای ساختاری
روش تحقیق
تکنیک تحقیق
واحد تحلیل
جامعه آماری
روش نمونهگیری
حجم نمونه
رویه جمعآوری اطلاعات
تکنیکهای آماری مورد استفاده برای توصیف و تحلیل اطلاعات
سنجش ضریب قابلیت اعتماد (محاسبه پایایی تحقیق)
محدودیتهای روششناختی تحقیق
فصل چهارم: توصیف و تحلیل یافته ها
توصیف یافته ها
تحلیل یافته ها
فصل پنجم: جمع بندی و نتیجه گیری
جمعبندی
نتیجهگیری
محصول های مرتبط
بررسی رابطه استفاده از برنامه های تلویزیونی با گرایش به حفظ محیط زیست
فصل اول : کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مسئله ۱-۲-۱- میزان و نحوه تأثیر وسایل ارتباط جمعی – نظریه…
بررسی میزان گرایش فرزندان نوجوان مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) شهرستان سمنان به انحرافات اجتماعی
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه بیان مساله اهمیت و ضرورت پژوهش اهداف پژوهش فصل دوم: مبانی نظری پژوهش مقدمه مروری…
بررسی رابطه سواد رسانه ای با سبک زندگی(مورد مطالعه): نوجوانان 15 تا 18 ساله دبیرستانی منطقه شش تهران
فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه طرح مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق هدف های تحقیق سئوال های تحقیق تعریف مفاهیم کلیدی…
بررسی و مقایسه عملکرد سازمانهای مردم نهاد در توانمندسازی کودکان خیابانی شهر تهران
فصل اول: کلــــــــــیات ۱-۱ مقدمه ۱- ۲ بیان مسأله ۱- ۳ انگیزه پژوهشگر ۱- ۴ اهداف تحقیق ۱-۵ اهمیت و…
برنامه ریزی راهبردی توسعه اکوتوریسم در منطقه ارسباران(مطالعه موردی:شهرستان کلیبر)
فصل اول:کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهمیت وضرورت تحقیق اهداف تحقیق اهداف فرعی سؤالات تحقیق قلمرو زمانی ومکانی تحقیق محدودیت…
تأثیر برنامه ریزی فرهنگی از طریق برنامه تلویزیونی”از تو می پرسند” بر رفتار فرهنگی
فصل اول مقدمه بیان مسئله ضرورت و اهمیت تحقیق اهداف تحقیق هدف کلی هدف کاربردی هدف ویژه سوالات تحقیق سوال…
قوانین ثبت دیدگاه