
فصل اول: کلیات
۱-۱) مقدمه
۱-۲) بیان مساله
۱-۳) اهمیت و ضرورت پژوهش
۱-۴) اهداف پژوهش
۱-۴-۱) هدف اصلی
۱-۴-۲) اهداف فرعی
۱-۵) فرضیه ها/پرسشهای پژوهش
۱-۶) تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها
فصل دوم: ادبیات موضوع
۲-۱) مقدمه
۲-۲) بخش اول: مروری بر ادبیات تحقیق( پایه های نظری تحقیق)
۲-۲-۱) تعریف کیفیت
۲-۲-۲) مدیریت کیفیت جامع
۲-۲-۳) مبانی نظری جوایز کیفیت و بهره وری د رجهان
۲-۲-۴) ارکان فلسفی مدیریت کیفیت جامع
۲ -۳) جوایز کیفیت
۲-۳-۱) تعریف جوایز کیفیت
۲-۳-۲) گستردگی جوایز کیفیت
۲-۴) مروری اجمالی بر انواع مختلف مدل ها و جوایز تعالی سازمانی
۲-۴-۱) جوایز مالکوم بالدریج
۲-۴-۱-۱) نقش اساسی معیارها
۲-۴-۱-۲) اهداف جایزه مالکوم بالدریج
۲-۴-۱-۳) ارزش ها و مفاهیم جایزه مالکوم بالدریج
۲-۴-۱-۴)نقاط قوت و ضعف مدل بالدریج
۲-۴-۱-۵)معیارهای جایزه مالکوم بالدریج
۲-۴-۱-۶) الگو (چارچوب) معیارهای بالدریج
۲-۴-۲) جوایز دمینگ ژاپن
۲-۴-۲-۱) کلیات مدل دمینگ
۲- ۴-۲-۲)حوزه های اصلی در جایزه دمینگ
۲-۴-۲-۳) مزایای جایزه دمینگ
۲- ۴-۲-۴)ویژگی های برندگان جایزه دمینگ
۲-۴-۲-۵) اهداف جایزه دمینگ
۲- ۴-۲-۶)اصول/ ارزش ها
۲- ۴-۲-۷) الگو( چارچوب) معیارها
۲-۴-۳) جایزه کیفیت کانادا
۲-۴-۳-۱) اهداف
۲- ۴-۳-۲)اصول و ارزش ها
۲-۴-۳-۳) معیارها
۲-۴-۴) جایزه کیفیت استرالیا
۲-۴-۴-۱) اهداف
۲-۴-۴-۲)اصول و ارزش ها
۲-۴-۴-۳) معیارها
۲- ۴-۴-۴) الگو(چارچوب) معیارها
۲-۴-۵) جایزه ملی کیفیت فرانسه
۲-۴-۵-۱) معیارها
۲-۴-۵-۲)ترتیب اهدای جوایز کیفیت فرانسه
۲-۴-۵-۳) دستاوردهای جایزه ملی کیفیت فرانسه
۲-۴-۵-۴) الگو(چارچوب) معیارها
۲-۴-۶) جایزه کیفیت اروپا EFQM
۲-۴-۶-۱)تاریخچه مدل تعالی سازمانی EFQM
۲-۴-۶-۲)اهداف
۲-۴-۶-۳)اصول و ارزش ها
۲-۴-۶-۴) معیارها
۲-۴-۶-۵)تاریخچه توسعه مدل تعالی اروپاییEFQM
۲-۴-۶-۶)دیدگاه و مأموریت EFQM
۲-۴-۶-۷)اعضا و نمایندگان EFQM
۲-۴-۶-۸) مزایای به گارگیری مدل تعالی EFQM
۲-۴-۶-۹)اجزای اصلی در مدل تعالی EFQM
۲-۴-۶-۱۰)مفاهیم بنیادین تعالی
۲-۴-۶-۱۱) سطوح مختلف سرآمدی در مفاهیم بنیادین EFQM
۲-۴-۶-۱۲)معرفی مدل
۲-۴-۶-۱۳)معیارهای مدلEFQM
۲-۴-۶-۱۳-۱) معیار رهبری
۲-۴-۶-۱۳-۲) معیار خط مشی- استراتژی
۲-۴-۶-۱۳-۳)معیار کارکنان
۲-۴-۶-۱۳-۴) معیار منابع – شراکت ها
۲-۴-۶-۱۳-۵)معیار فرآیندها
۲-۴-۶-۱۳-۶) معیار نتایج مشتری
۲-۴-۶-۱۳-۷) معیار نتایج کارکنان
۲-۴-۶-۱۳-۸) معیار نتایج جامعه
۲-۴-۶-۱۳-۹) معیار نتایج کلیدی عملکرد
۲-۴-۶-۱۴) سطوح سرآمدی در مدل EFQM و فرآیند دریافت جایزه
۲-۴-۶-۱۵)اندازه گیری میزان برتری سازمان
۲-۴-۶-۱۶) نحوه شرکت در فرآیندهای جایزه ملی کیفیت
۲-۴-۶-۱۷)روش های خود ارزیابی
۲-۴-۶-۱۸)منطق رادار
۲-۴-۶-۱۹) ارتباط میان مفاهیم بنیادین سرآمدی و مدل سرآمدی EFQM
۲-۴-۶-۲۰)مدل تعالی در کسب و کار کارنجی(KBEM)
۲-۴-۶-۲۰-۱) ارزش های مدل تعالی در کسب و کار کانجی
۲-۵) بخش دوم (پیشینه تحقیق)
۲-۵-۱) پیشینه تحقیق در مورد EFQM
۲-۵-۲) مرور اجمالی بر تحقیق های انجام گرفته در ایران
۲-۵-۳) مروری بر تحقیق های انجام شده خارجی
۲-۶) نتیجه گیری
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
۳-۱) مقدمه
۳-۲) روش وقوع تحقیق
۳-۲-۱) نوع و هدف تحقیق
۳-۳) جامعه آماری
۳-۴) نمونه آماری
۳-۴-۱) تعریف
۳-۴-۲) روش نمونه گیری
۳-۵)قلمرو تحقیق
۳-۵-۱) قلمرو موضوع تحقیق
۳-۵-۲) قلمرو زمانی
۳-۵-۳) قلمرو مکانی
۳-۵-۲) قلمرو زمانی
۳-۶)ابزار گردآوری داده ها
۳-۶-۱) ابزارها و مقیاس های اندازه گیری
۳-۷) تعداد سوالات پرسشنامه
۳-۸) سنجش روایی و پایایی ابزار پژوهش
۳-۸-۱) روایی ابزار سنجش
۳-۸-۲) پایایی یا اعتبار پرسشنامه
۳-۹) روش تحلیل داده ها
فصل چهارم: یافته های پژوهش
۴-۱) مقدمه
۴-۲) بررسی اطلاعات جمعیت شناختی
۴-۲-۱)میزان سن پاسخ دهندگان
۴-۲-۲)جنسیت پاسخ دهندگان
۴-۲-۳) میزان تحصیلات پاسخ دهندگان
۴-۲-۴) گرایش تحصیلی پاسخ دهندگان
۴-۲-۵) سمت سازمانی پاسخ دهندگان
۴-۲-۶)سابقه خدمت( تجربه کاری) پاسخ دهندگان
۴-۳) مدل مورد استفاده در پژوهش
۴-۳-۱) روش تعیین شاخصهای مدل
۴-۳-۲)روش تعیین ابعاد مدل
۴-۴) تجزیه و تحلیل سؤالهای تحقیق
۴-۴-۱) آزمون همبستگی پیرسون
۴-۴-۱-۱) نتایج آزمون همبستگی پیرسون
۴-۴-۱-۲) تحلیل نتایج به تفکیک معیارها
۴-۴-۱-۲-۱) معیار رهبری
۴-۴-۱-۲-۲) معیار فرآیندها
۴-۴-۱-۲-۳) معیار کارکنان
۴-۴-۱-۲-۴) معیارخط مشی- استراتژی
۴-۴-۱-۲-۵) معیار منابع- شراکت ها
۴-۴-۱-۲-۶) معیارنتایج کارکنان
۴-۴-۱-۲-۷) معیار نتایج مشتریان
۴-۴-۱-۲-۸) معیار نتایج جامعه
۴-۴-۱-۲-۹) معیارنتایج کلیدی عملکرد
۴-۴-۲) تجزیه و تحلیل رگرسیون
۴-۴-۳) یافته های فرعی تحقیق
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها
۵-۱) مقدمه
۵-۲) مروری بر یافته های پژوهش
۵-۲-۱) معیار رهبری
۵-۲-۲) معیارخط مشی- استراتژی
۵-۲-۳) معیار کارکنان
۵-۲-۴) معیار منابع- شراکت ها
۵-۲-۵) معیار فرایندها
۵-۲-۶) معیار نتایج مشتریان
۵-۲-۷) معیار نتایج کارکنان
۵-۲-۸) معیار نتایج جامعه
۵-۲-۹) معیار نتایج کلیدی عملکرد
۵-۳) پیشنهادها
۵-۳-۱) رهبری
۵-۳-۲) خط مشی- استراتژی
۵-۳-۳) کارکنان
۵-۳-۴)منابع – شراکت ها
۵-۳-۵) فرایند
۵-۴) محدودیتها
۵-۵) پیشنهادها جهت پژوهشهای آتی
محصول های مرتبط
بررسی ارتباط نظام جبران خدمات کل با بهرهوری نیروی انسانی
۱ فصل اول: کلیات پژوهش ۱.۱ مقدمه ۲ ۱.۲ تشریح و بیان مساله. ۲ ۱.۳ اهمیت و ضرورت انجام تحقیق..…
بررسی رابطه بین توانمند سازی روانشناختی و یادگیری سازمانی
فصل اول ۱-۱-.مقدمه. ۱۳ ۱-۲-بیان مساله. ۱۴ ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش…. ۱۷ ۱-۴-اهداف پژوهش…. ۱۸ ۱-۴-۱- هدف اصلی.. ۱۸…
بررسی سنجش میزان اثر بخشی تیمهای کاری
بررسی سنجش میزان اثر بخشی تیمهای کاری فصل اول: کلیات تحقیق عنوان تحقیق بیان مسئله ضرورت و اهمیت پژوهش اهداف…
رابطه معنویت در محیط کار و سرمایه اجتماعی
رابطه معنویت در محیط کار و سرمایه اجتماعی فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مسئله پژوهش ۱-۳-اهداف تحقیق ۱-۴-اهمیت موضوع…
رتبه بندی ابعاد یادگیری سازمانی با استفاده از روش تاپسیس فازی
اهمیت بهره وری و لزوم بررسی آن با توجه به سطوح رقابتی ، پیچیدگی فن آوری، تنوع سلیقه ها، کمبود…
رابطه بین توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارکنان
رضایت شغلی را می توان به عنوان نتیجه تمام عوامل تأثیرگذار بر کیفیت زندگی کاری افراد مطرح کرد. رضایت شغلی…
قوانین ثبت دیدگاه