فصل اول : کلیات تحقیق
۱-۱ مقدمه
۱-۲ بیان مساله
۱-۳ اهمیت و ضرورت تحقیق
۱-۴ اهداف تحقیق
۱-۴-۱ اهداف کلی
۱-۴-۲ اهداف جزئی
۱-۵ سئوالات تحقیق
۱-۶ تعاریف متغیرها
فصل دوم : پیشینه تحقیق
مقدمه
۲-۱ پیشرفت تحصیلی
۲-۱-۱ تعاریف پیشرفت تحصیلی
۲-۱-۲ معیارهای پیشرفت تحصیلی
۲-۱-۳ عوامل مهم تاثیرگذار بر پیشرفت تحصیلی
۲-۱-۴ به طور کلی عواملی که بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تأثیر دارند
۲-۱-۵ خانواده و پیشرفت تحصیلی
۲-۱-۶ ارزشها و انتظارات والدین و پیشرفت تحصیلی
۲-۱-۷ شرایط اجتماعی و اقتصادی و پیشرفت تحصیلی
۲-۱-۸ سطح تحصیلی والدین و پیشرفت تحصیلی
۲-۱-۹ مدرسه و پیشرفت تحصیلی
۲-۱-۱۰ انتظارات معلم و پیشرفت تحصیلی
۲-۱-۱۱ نمره و ارزشیابی و پیشرفت تحصیلی
۲-۲ یادگیری خود تنظیمی
۲-۲-۱ نظریات یادگیری خودتنظیمی
۲-۲-۲ راهبردهای خودتنظیمی
۲-۲-۳ راهبردهای مدیریت منابع
۲-۲-۴ ویژگی های یادگیرندگان خودتنظیم گر
۲-۲-۵ رویکرد ساختن گرایی و یادگیری الکترونیکی
۲-۲-۶ پرورش خودتنظیمی در محیط الکترونیکی
۲-۳ فناوری اطلاعات
۲-۳-۱ تاریخچه فن آوری اطلاعات
۲-۳-۲ اهمیت فناوری اطلاعات
۲-۳-۳ تاریخچه کاربرد تکنولوژی اموزشی در جهان
۲-۳-۴ تاریخچه تکنولوژی آموزشی در ایران
۲-۳-۵ تحقیقات عکس العملهای شناختی در مواجهه با رسانه ها
۲-۳-۶ اصول انتخاب امکانات جدید به عنوان یک رسانه آموزشی
۲-۳-۷ انتخاب روش استفاده از ابزار و رسانه جدید به وسیله فراگیر
۲-۳-۸ امکانات و فن آوری جدید آموزشی و پیشرفت تحصیلی
۲-۳-۹ انواع مختلف فناوری :
۲-۳-۱۰ اهمیت و ضرورت توجه به علم رایانه و مبانی آن
۲-۳- ۱۱ مبانی نظری علوم و فنون رایانه
۲-۳-۱۲ اعتیاد به اینترنت یکی از انواع اعتیاد به فناوری اطلاعات
۲-۳-۱۳ انواع اعتیاد اینترنتی
۲-۳-۱۴ آثار و پیامدهای اعتیاد اینترنت
۲-۳-۱۵ عوامل ایجاد کننده اعتیاد اینترنتی ( به جز خود عامل اینترنت )
۲-۳-۱۶ راهبردهای درمانی
۲-۳-۱۷ معرفی خلاصه ای از آخرین پژوهش ها
۲-۳-۱۸ فضا و زمان آموزشی لازم آموزشی (برنامه زمان بندی)
۲-۴ مروری بر تحقیقات انجام شده
۲-۴-۱ تحقیقات انجام شده در خارج از کشور
۲-۴-۲ مطالعات انجام شده در داخل کشور
فصل سوم : روش اجرای تحقیق
۳-۱ روش شناسی تحقیق
۳-۲ مدل مفهومی تحقیق
۳-۲ جامعه آماری
۳-۳-۱ حجم نمونه
۳-۴ شرح کامل و ابزار پژوهش
۳-۵ روش ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده ها
فصل چهارم : نتایج
۴-۱ آمار توصیفی
۴-۲ آمار استنباطی
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱ مقدمه
۵-۲ نتایج پژوهش
۵-۲-۱ نتایج به دست آمده از تحلیل توصیفی
۵-۲-۲ بحث در رابطه با فرضیه های پژوهش
۵-۲ پیشنهادهای تحقیق
۵-۲-۱ پیشنهادهای کاربردی
۵-۲-۲ پیشنهادات پژوهشی
۵-۳ محدویت های پژوهش
محصول های مرتبط
بررسی رابطه ی سرمایه فکری با عملکرد سازمانی
فصل اول : کلیات ۱-۱- مقدمه: ۱-۲- بیان مساله ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۵- فرضیههای تحقیق ۱-۶- چارچوب نظری ۱-۷- مدل…
بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمان بر رضایت شغلی و حفظ منابع انسانی کارکنان ادارات مرکزی بانک مسکن
بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمان بر رضایت شغلی و حفظ منابع انسانی کارکنان ادارات مرکزی بانک مسکن فصل اول: کلیات…
بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی
بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با سیستم اطلاعات منابع انسانی چکیده فصل اول (طرح مسئله) مقدمه ۱-۱ عنوان تحقیق…
تاثیر فرهنگ سازمانی مدل هافستد در کاهش فساد اداری
تاثیر فرهنگ سازمانی مدل هافستد در کاهش فساد اداری فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مسئله ۱-۲-۱ تعریف…
بررسی و تحلیل تاثیر توانمند سازی مدیران در برقراری ارتباط موثر با کارکنان
بیان مساله- کوئین و اسپرتیزر معتقدند با وجود آن که توانمندسازی می تواند مزیت رقابتی به یک سازمان بدهد و به…
رابطه بین توسعه منابع انسانی و رضایت شغلی کارکنان
رضایت شغلی را می توان به عنوان نتیجه تمام عوامل تأثیرگذار بر کیفیت زندگی کاری افراد مطرح کرد. رضایت شغلی…
قوانین ثبت دیدگاه