
فصل اول:کلیات طرح
مقدمه
۱-۱ -بیان مساله
۱-۲ -هدف های تحقیق
۱-۳ -اهمیت موضوع تحقیق و انگیزش انتخاب آن
۱-۴ -سوالات و فرضیه های تحقیق
۱-۵ -مدل تحقیق
۱-۶ – روش های جمع آوری اطلاعات
۱-۷ -روش تحقیق
۱-۸ -قلمرو تحقیق
۱-۹ -جامعه و حجم نمونه
۱-۱۰ -تعاریف عملیاتی متغیرها و واژه های کلیدی
فصل دوم: مطالعات نظری
مقدمه
۲-۱- بخش اول: آموزش
۲-۱-۱ -مروری اجمالی بر تاریخچه کارکنان
۲-۱-۲ -تعریف آموزش
۲-۱-۳- آموزش کارکنان
۲-۱-۴- اصول آموزش کارکنان
۲-۱-۵ -آموزش ضمن خدمت
۲-۱-۶- اهداف آموزش ضمن خدمت
۲-۱-۷- مزایای آموزش کارکنان
۲-۱-۸- چالش ها و موانع استقرار نظام آموزش ضمن خدمت
۲-۱-۸-۱- عوامل سیستمی و ساختاری
۲-۱-۸-۲- عوامل فرهنگی
۲-۱-۸-۳ -عوامل انسانی
۲-۱-۹ -منافع حاصل از نظام آموزش و بهسازی
۲-۱-۱۰ -روش های آموزش
– آموزش در حین انجام وظیفه
– آموزش از راه شاگردی
– روش های سمعی و بصری
– آموزش از راه دور
– آموزش از طریق تشکیل میز گرد از راه دور
– آموزش شبیه سازی شده
– آموزش به کمک رایانه
– آموزش از طریق شبکه اینترنت و CD-ROM
– آموزش با هدف های ویژ ه
۲-۱-۱۱-آموزش و توسعه مدیران
– اهداف آموزش مدیران
– اجتماعی
– سازمانی
– کارکنان
۲-۱-۱۲- برنامه های آموزشی
۲-۱-۱۳- روشهای آموزش و توسعه مدیریت و سرپرستی
– مهارتهای تصمیم گیری
– مهارتهای ارتباطی
– دانش شغلی
– دانش سازمانی
– دانش عمومی
– نیازهای ویژه انفرادی
۲-۱-۱۴ – مدلهای گوناگون از مراحل و فرایندهای آموزش
– مدلهای ساده خطی
– مدل T.D.L.B
مدل پارکر
مدل مبتنی بر تحول پذیر بودن سازمان
– مدل رویکرد سیستمی به آموزش
۲-۱-۱۵- برنامه هایی برای توسعه مدیران
– روش مبتنی بر تحقیق موردی
– مسابقه های مدیریت
– گردهمایی های خارج از سازمان
۲-۱-۱۶ – یادگیری
– یادگیری سازمانی
۲-۱-۱۷- انواع یادگیری سازمانی
۲-۱-۱۸ – مراحل یادگیری سازمانی
۲-۱-۱۹ -مبانی یادگیری سازمانی
۲-۱-۲۰ – نظریه های یادگیری
۲-۱-۲۱ – اصول یادگیری
۲-۱-۲۲ – فرآیند آموزش
– تعیین نیازهای آموزشی
– اهداف آموزش و توسعه منابع انسانی
– محتوای دوره
– اصول و مبانی یادگیری
– اجرا و ارزشیابی
۲-۱-۲۳- اهداف ارزشیابی از برنامه های آموزش
۲-۱-۲۴- مراحل ارزشیابی آموزش
۲-۱-۲۵- الگوهای ارزشیابی
– الگوی تایلر
– الگوی دفیلیپس
– روش کرک پاتریک
– روش C.I.P.O
– الگوی آزمایش اجتماعی
– الگوی ارزشیابی مبتنی بر مدافعه
– الگوی سالیوان
– روش T.V.S
۲-۱-۲۶- اثربخشی
۲-۱-۲۷- مفهوم ارزیابی اثربخشی آموزش های سازمان
۲-۱-۲۸- روش های ارزیابی اثربخشی آموزش
۲-۱-۲۹- دلایل عمده در تعیین اثربخشی دوره های آموزشی
۲-۱-۳۰- عوامل موثر بر اثربخشی آموزش
۲-۱-۳۱- چگونگی اجرای ارزشیابی
۲-۱-۳۲- کارایی
رابطه کارایی و اثربخشی
رابطه کارایی و بهره وری
۲-۲- بخش دوم : عملکرد
۲-۲-۱ – مفهوم عملکرد
۲-۲-۲- عوامل موثر در بهبود عملکرد
۲-۲-۳ – مدیریت عملکرد
۲-۲-۴- ماهیت مدیریت عملکرد
۲-۲-۵- هدف مدیریت عملکرد
۲-۲-۶- تعریف ارزیابی عملکرد
۲-۲-۷- مدل های نوین ارزیابی عملکرد سازمانی
مدل نتایج و تعیین کننده ها
مدل هرم عملکرد
۲-۲-۸- فلسفه ارزیابی عملکرد
۲-۲-۹ -اهمیت و ضرورت ارزیابی عملکرد
۲-۲-۱۰- عوامل و فاکتورهای عمده ارزیابی عملکرد
۲-۲-۱۱- انواع ارزیابی عملکرد
۲-۲-۱۲- اهداف و مقاصد سازمانی ارزیابی عملکرد
۲-۲-۱۳- کاربردهای ارزیابی عملکرد
۲-۲-۱۴- فرآیند ارزیابی عملکرد
۲-۲-۱۵- محاسن و معایب روشهای ارزیابی
۲-۲-۱۶- عملکرد کارکنان در سازمانهای دولتی
۲-۲-۱۷- ارتباط بین عملکرد و آموزش
۲-۳- بخش سوم:آشنایی با سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران
۲-۴- بخش سوم: پیشینه تحقیق
۲-۴-۱ – پژوهش های داخلی
۲-۴-۲- پژوهش های خارجی
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
مقدمه
۳-۱- روش تحقیق
۳-۲- جامعه آماری
۳-۳- حجم نمونه و روش اندازه گیری
۳-۴- روش جمع آوری اطلاعات
۳-۵- روش تجزیه و تحلیل داده ها
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق
مقدمه
۴-۱- آمار توصیفی
۴-۱-۱- بررسی جمعیت شناختی پاسخ دهندگان
۴-۱-۲- بررسی توزیع فراوانی سوالات پرسشنامه
۴-۱-۳- بررسی نرمال بودن توزیع متغیرهای تحقیق
۴-۱-۴- آزمون فرضیه های تحقیق
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
مقدمه
۵-۱- نتیجه گیری
۵-۱-۱- نتایج حاصل از تحقیق
۵-۱-۱-۱ – نتیجه حاصل از فرضیه اول
۵-۱-۱-۲- نتیجه حاصل از فرضیه دوم
۵-۱-۱-۳- نتیجه حاصل از فرضیه سوم
۵-۱-۱-۴- نتیجه حاصل از فرضیه چهارم
۵-۱-۱-۵- نتیجه حاصل از فرضیه اصلی
۵-۱-۲- نتایج جانبی
۵-۲- محدودیت های تحقیق
۵-۳- پیشنهادات
۵-۳-۱ – پیشنهادات حاصل از تحقیق
۵-۳-۱-۱- پیشنهادات حاصل از فرضیه فرعی اول
۵-۳-۱-۲ – پیشنهادات حاصل از فرضیه فرعی دوم
۵-۳-۱-۳ – پیشنهادات حاصل از فرضیه فرعی سوم
۵-۳-۱-۴ – پیشنهادات حاصل از فرضیه فرعی چهارم
۵-۳-۱-۵ – پیشنهادات حاصل از فرضیه اصلی
۵-۳-۲ – پیشنهادات جانبی
۵-۳-۳- پیشنهادات برای محقیقن بعدی
محصول های مرتبط
بررسی سنجش اقدامات مدیریت منابع انسانی در ارتقاء عملکرد تعاونیهای تولید کشاورزی
مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت انجام تحقیق اهداف تحقیق فرضیههای تحقیق چارچوب نظری تحقیق تعاریف مفهومی و عملیاتی اصطلاحات…
بررسی ارتباط نظام جبران خدمات کل با بهرهوری نیروی انسانی
۱ فصل اول: کلیات پژوهش ۱.۱ مقدمه ۲ ۱.۲ تشریح و بیان مساله. ۲ ۱.۳ اهمیت و ضرورت انجام تحقیق..…
بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمان بر رضایت شغلی و حفظ منابع انسانی کارکنان ادارات مرکزی بانک مسکن
بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمان بر رضایت شغلی و حفظ منابع انسانی کارکنان ادارات مرکزی بانک مسکن فصل اول: کلیات…
بررسی سنجش میزان اثر بخشی تیمهای کاری
بررسی سنجش میزان اثر بخشی تیمهای کاری فصل اول: کلیات تحقیق عنوان تحقیق بیان مسئله ضرورت و اهمیت پژوهش اهداف…
تاثیر بکارگیری اتوماسیون اداری بر بهبود عملکرد کارکنان
تاثیر بکارگیری اتوماسیون اداری بر بهبود عملکرد کارکنان چکیده فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله مدل تحلیلی تحقیق اهمیت…
تاثیر سرمایه اجتماعی بر ارتقا امنیت عمومی از دیدگاه فرماندهان و مدیران فرماندهی انتظامی استان گلستان
فصل اول:کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله اهمیت وضرورت تحقیق انگیزه تحقیق وانتخاب موضوع اهداف تحقیق سوالات تحقیق فرضیه های…
قوانین ثبت دیدگاه