فصل اول: مقدمه
۱-۱- کلیات
۱-۲- بیان مسأله
۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق
۱-۴- اهداف پژوهش
۱-۴-۱-اهداف کلی
۱-۴-۲-اهداف جزئی
۱-۵- تعریف مفهومی متغیرها
۱-۵-۱-اختلالات خوردن
۱-۵-۲-نارضایتی بدنی
۱-۵-۳-شاخص توده بدنی
۱-۵-۴-خودشی انگاری
۱-۵-۵- درونی سازی لاغری ایده آل
۱-۵-۶- کمال گرایی
۱-۶- تعریف عملیاتی متغیرها
۱-۶-۱-اختلالات خوردن
۱-۶-۲-نارضایتی بدنی
۱-۶-۳-کمال گرایی
۱-۶-۴- درونی سازی لاغری ایده آل
۱-۶-۵-خودشیء انگاری
۱-۶-۶- شاخص توده بدنی
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینهی پژوهش
۲-۱-مقدمه
۲-۲- مبانی نظری
۲-۲-۱-تصویر بدنی
۲-۲-۱-۱-رویکردهای نظری به تصویر بدنی
۲-۲-۱-۱-۱-نظریه های اجتماعی – فرهنگی
۲-۲-۱-۱-۲- نظریه های فمینیستی و شیء انگاری
۲-۲-۱-۱-۳- نظریه تعاملی نگری نمادین
۲-۲-۱-۱-۴- نظریه مقایسه اجتماعی
۲-۲-۱-۱-۵- نظریه خود ناهمخوانی
۲-۲-۲- نارضایتی بدنی
۲-۲-۲-۱-جنسیت و نارضایتی بدن
۲-۲-۲-۲-علت های نارضایتی بدنی
۲-۲-۲-۲-۱-علت های اجتماعی- فرهنگی
۲-۲-۲-۲-۲-علت های زیستی
۲-۲-۲-۲-۳- علت های درون شخصی
۲-۲-۲-۲-۳-۱-کمال گرایی و نارضایتی بدنی
۲-۲-۲-۲-۳-۲-درونی سازی لاغری
۲-۲-۲-۲-۳-۳- خودشی انگاری
۲-۲-۲-۲-۴- علت های بین شخصی
۲-۲-۲-۲-۴- ۱-روابط با همسالان و نارضایتی بدنی
۲-۲-۲-۲-۴- ۲-روابط صمیمی و نارضایتی بدنی
۲-۲-۲-۳- نارضایتی بدنی و اختلالات روانی
۲-۲-۲-۳-۱- نارضایتی بدنی و درماندگی / بهزیستی روانی
۲-۲-۲-۳-۲- نارضایتی بدنی و افسردگی
۲-۲-۲-۳-۳- نارضایتی بدنی و اختلال های خوردن
۲-۲-۲-۴- جایگاه نارضایتی بدنی در DSM-IV-TR
۲-۲-۳- انواع اختلالات مربوط به خوردن و عوارض ناشی از آن :
۲-۲-۳-۱- بی اشتهایی عصبی (Anorexia)
۲-۲-۳-۱-۱- عوارض
۲-۲-۳-۲- پرخوری عصبی (Bulimia)
۲-۲-۳-۲-۱- عوارض
۲-۲-۳-۳- اختلالات خوردن که به عوامل دیگر وابسته اند.
۲-۲-۳-۳-۱-پرخوری مختل کننده (Being Eating Disorder)
۲-۲-۴-شیوع اختلالات خوردن
۲-۲-۵- عوامل درونی و بیرونی اثرگذار در بروز اختلال خوردن
۲-۲-۵-۱- عوامل بیرونی
۲-۲-۵-۲- عوامل درونی
۲-۲-۶- جنسیت و اختلالات مربوط به خوردن
۲-۳- پژوهش های پیشین
۲-۴-نتیجه گیری
۲-۵-فرضیه های پژوهش
فصل سوم: روش پژوهش
۳-۱-مقدمه
۳-۲-روش پژوهش
۳-۳- جامعه آماری،نمونه و روش نمونه گیری
۳-۴- ابزار پژوهش
۳-۴-۱-اختلالات خوردن
۳-۴-۱-۱-مقیاس تشخیصی اختلالات خوردن
۳-۴-۱-۲- پرسش نامه نگرش خوردن
۳-۴-۲-نارضایتی بدنی
۳-۴-۲-۱-پرسش نامه شکل بدنی
۳-۴-۴-خودشی انگاری
۳-۴-۴-۱-پرسش نامه خود شی انگاری
۳-۴-۶- پرسشنامه کمال گرایی
۳-۴-۶-۱-پرسشنامه کمال گرایی اهواز
۳-۴-۷-درونی سازی لاغری
۳-۴-۷-۱-مقیاس درونی سازی لاغری
۳-۴-۸-شاخص توده بدنی
۳-۵-روش اجرا
۳-۶-روش تجزیه و تحلیل دادهها
فصل چهارم: یافتههای پژوهش
۴-۱ مقدمه
۴-۲ آمار توصیفی
۴-۳- ماتریس همبستگی متغیرهای مدل
۴-۴- یافته های تحلیل مسیر
۴-۴-۱-پیش بینی نارضایتی بدنی براساس کمال گرایی
۴-۴-۲-پیش بینی نارضایتی بدنی براساس درونی سازی لاغری
۴-۴-۳-پیش بینی نارضایتی بدنی براساس شاخص توده بدنی
۴-۴-۴-پیش بینی نارضایتی بدنی براساس خودشیء انگاری
۴-۴-۵-پیش بینی اختلالات خوردن بر اساس نارضایتی بدنی
۴-۴-۶-پیش بینی اختلالات خوردن براساس کمال گرایی
۴-۴-۷-پیش بینی اختلالات خوردن براساس شاخص توده بدنی
۴-۴-۸-پیش بینی اختلالات خوردن براساس درونی سازی لاغری
۴-۴-۹-پیش بینی نارضایتی بدنی براساس خودشیء انگاری
۴-۴-۱۰- پیش بینی اختلال خوردن براساس کمال گرایی با واسطه گری نارضایتی بدنی
۴-۴-۱۱- پیش بینی اختلال خوردن براساس درونی سازی لاغری
با واسطه گری نارضایتی بدنی
۴-۴-۱۲- پیش بینی اختلال خوردن براساس شاخص توده بدنی
با واسطه گری نارضایتی بدنی
۴-۴-۱۳- پیش بینی اختلال خوردن براساس خود شیء انگاری
با واسطه گری نارضایتی بدنی
۴-۵ -مدل سازی معادلات ساختاری
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۵-۱-مقدمه
۵-۲-فرضیه های پژوهش
۵-۲-۱-فرضیه ۱: کمال گرایی نارضایتی بدنی را پیش بینی می نماید
۵-۲-۲-فرضیه ۲: درونی سازی لاغری نارضایتی بدنی را پیش بینی می نماید
۵-۲-۳-فرضیه ۳:BMI نارضایتی بدنی را پیش بینی می نماید
۵-۲-۴-فرضیه ۴: خودشی انگاری نارضایتی بدنی را پیش بینی می نماید.
۵-۲-۵-فرضیه ۵: کمال گرایی اختلالات خوردن را پیش بینی می نماید.
۵-۲-۶-فرضیه ۶: درونی سازی لاغری اختلالات خوردن را پیش بینی می نماید
۵-۲-۷-فرضیه ۷: BMI اختلالات خوردن را پیش بینی می نماید.
۵-۲-۸-فرضیه ۸: خودشیء انگاری اختلالات خوردن را پیش بینی می نماید.
۵-۲-۹-فرضیه ۹: نارضایتی بدنی اختلالات خوردن را پیش بینی می نماید.
۵-۲-۱۰-فرضیه ۱۰:کمال گرایی، درونی سازی لاغری، خودشیء انگاری و شاخص توده بدنی
با واسطه گری نارضایتی بدنی اختلالات خوردن را پیش بینی می نمایند.
۵-۴-نتیجه گیری
۵-۵-محدودیت ها
۵-۶-پیشنهادات
منابع و مآخذ
منابع فارسی
منابع انگلیسی
محصول های مرتبط
بررسی رابطه ادراکات ازعدالت سازمانی و اعتماد سازمانی در میان کارکنان صدای جمهوری اسلامی ایران
فصل اول: کلیات پژوهش ۱ ۱ مقدمه ۲ ۱ بیان مسئله ۳ ۱ اهمیت و ضرورت تحقیق ۴ ۱ اهداف…
ارایه مدلی علّی برای گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان با توجه به عوامل پیشآیند ارزشهای فرهنگی، ابعاد الگوهای ارتباطات خانوادگی- دانشگاهی و ارضای نیازهای روانشناختی پایه
فصل اول: مقدمه ۱-۱- کلیات پژوهش ۱-۱-۱- تفکر انتقادی ۱-۱-۲- بیان مسأله: عوامل مؤثر بر گرایشهای تفکر انتقادی دانشجویان ۱-۱-۲-۱-…
بررسی تأثیر ارائه تکلیف به روش حل تمرین بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی در منطقه … در سال تحصیلی 88-87
فصل اول : کلیات ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مساله ۱-۳ ضرورت و اهمیت تحقیق ۱-۴ اهداف پژوهش ۱-۵ فرضیه های…
بررسی اثربخشی غنی سازی روابط بر بهبود کیفیت روابط زناشویی زوجین شهر اصفهان
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مساله ۱-۳- اهداف تحقیق ۱-۴- اهمیت و ارزش تحقیق ۱-۵- فرضیه های…
اثر بخشی آموزش غنیسازی ازدواج بر تعهد و تابآوری زنان متأهل شهرستان نجف آباد
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه ۱-۱- بیان مسئله ۱-۲- اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۳ – اهداف پژوهش ۱-۴- فرضیههای پژوهش…
رابطه تاب آوری و هوش معنوی با سلامت روان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد
فایل: word صفحه :۱۱۰ چکیده فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت پژوهش اهداف پژوهش فرضیههای تحقیق…
قوانین ثبت دیدگاه