فصل اول: طرح تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت تحقیق
اهداف پژوهش
هدف اصلی پژوهش
اهداف جزئی پژوهش
سؤالات پژوهش
فرضیات پژوهش
تعاریف مفهومی متغیرها و اصطلاحات
تعاریف عملیاتی شاخصها
فصل دوم: ادبیات نظری و تجربی پژوهش
مقدمه
تعریف سیستم یا نظام
آموزش و پرورش به مثابه یک سیستم یا نظام
اهمیت آموزش و پرورش
نقش آموزش و پرورش در ابعاد مختلف توسعه
نقش آموزش و پرورش در رشد و توسعه اجتماعی
نقش آموزش و پرورش در رشد و توسعه فرهنگی
نقش آموزش و پرورش در رشد و توسعه اقتصاعی
آموزش و پرورش و برابری فرصتهای آموزشی
نظام آموزشی
انواع نظام آوزشی و سطوح آن
ساختار آموزش و پرورش در جمهوری اسلامی ایران
آموزش ابتدایی و جوانب مختلف رشد
رشد ارزشها
رشد اجتماعی
رشد عقلانی
آموزش ابتدایی در سند تحول بنیادی
اهداف آموزش ابتدایی
نظام های آموزشی در جهان
چالشهای اصلی نظام آموزشی در جهان و ایران
نارساییهای مقطع آموزش و پرورش ابتدایی ایران
مفهوم برنامهریزی آموزشی
تعاریف برنامهریزی آموزشی
کارایی
معنی و مفهوم کارایی
تعاریف کارایی
بهره وری
رابطه کارایی با بهره وری و اثربخشی
کارایی در نظامهای آموزشی
کارایی درونی و کارایی بیرونی
کارایی درونی
برنامه ریزیهای توسعه بینالمللی
برنامهی توسعهی هزاره یا اعلامیه هزاره
آرمان و اهداف برنامه ریزی آموزشی در برنامهی توسعهی هزاره
برنامه ریزی آموزش برای همه
تاریخچه
اهداف و چارچوب برنامه ریزی در برنامه ملی آموزش برای همه
تدوین برنامه آموزش برای همه
برنامه ملی آموزش برای همه در ایران
استراتژیها
معرفی گروههای هدف برنامه در ایران
برنامه آموزش برای همه از منظر برنامه توسعه ملی
ارتباط برنامه های عمرانی و توسعه با برنامه ملی آموزش برای همه
جایگاه برنامه ملی آموزش برای همه در برنامه چهارم
جایگاه برنامه ملی آموزش برای همه در برنامه پنجم
جایگاه برنامه ملی آموزش برای همه در سند برنامه راهبرد
جایگاه برنامه ملی آموزش برای همه در سند تحول بنیادین
ارتباط بین برنامه آموزش و پرورش و برنامه توسعه ملی
برنامهها و اهداف دوره ابتدایی در طول برنامه در استان
قوتها و ضعفهای توسعه آموزش ابتدایی استان
تعریف شاخص آموزشی
نشانگرهای آموزشی برنامه ملی آموزش برای همه
مروری بر تحقیقات انجام گرفته
پژوهشهای داخلی
تحقیقات خارجی
فصل سوم: روش تحقیق
روش تحقیق
جامعه آماری
ابزار گرد آوری اطلاعات
شیوه تجزیه و تحلیل دادهها و اطلاعات
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافتههای تحقیق
مقدمه
یافتههای پژوهش
تجزیه و تحلیل داده های مربوط به پرسشهای پژوهش
فرضیات تحقیق
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری
مقدمه
بحث ونتیجهگیری از پرسشهای پژوهش
نتایج کلی تحقیق
خلاصه نتایج
محدودیتهای پژوهش
پیشنهادهای کاربردی
موضوعات پژوهشی برای تحقیقات بعدی
محصول های مرتبط
اثربخشی مشاوره شغلی براساس رویکرد شناختی- اجتماعی بندورا برافزایش باورهای خودکارآمدی جانبازان باشگاه ورزشی شهید مهرانی تهران
فصل اول:کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت پژوهش فرضیه پژوهش هدف پژوهش تعریف مفاهیم و وازگان اختصاصی پژوهش…
اثر بخشی آموزش خانواده بر دیدگاه تربیتی مادران
فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱- مقدمه ۱-۲- بیان مسئله ۱-۳- اهمیت وضرورت مسئله ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱- اهداف کلی ۱-۴-۲-…
بررسی اثر بخشی آموزش مهارت رفتار جراتمندانه بر تصمیمگیری و کمالگرایی دانش آموزان دختر مقطع سوم دبیرستان منطقه 8 شهر تهران
کلیات تحقیق : فصل اول مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت هدف کلی اهداف جزیی سوال و یا فرضیه های…
شناسایی و ارزیابی مهارتهای اشتغال زای زنان شاغل در صنعت (مطالعه موردی مجتمع فولاد مبارکه اصفهان)
فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه و بیان مساله اهداف پژوهش سوالات پژوهش تعریف واژهها و اصطلاحات فصل دوم: ادبیات تحقیق…
بهینه سازی یادگیری از پیامهای چندرسانهای از طریق کمینه سازی بار شناختی: نقش وجه حسی و سرعت ارائه مطالب
فصل یک: طرح مسئله گستره فصل مقدمه بیان مسئله اهمیت موضوع مورد پژوهش هدفهای پژوهش فرضیهها تعریف مفهومی و عملیاتی…
بررسی میزان و نوع استفاده معلمان از برنامه درسی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس متوسطه شهر بابل
فصل اوّل: کلیات پژوهش مقدمه بیان مساله اهمیت وضرورت پژوهش اهداف وسوالات تحقیق هدف کلی هدفهای جزئی سوالات اصلی سوالات…

قوانین ثبت دیدگاه