فصل اول کلیات پژوهش
۱-۱- مقدمه:
۱-۲- بیان مسئله:
۱-۳- ضرورت و اهمیت پژوهش:
۱-۴- اهداف پژوهش:
۱-۴-۱- هدف کلی:
۱-۴-۲- اهداف جزیی:
۱-۵- فرضیه های پژوهش:
۱-۶- تعریف نظری متغیرهای پژوهش:
۱-۶-۱- بازی:
۱-۶-۲- مهارتهای ذهنی:
۱-۶-۳- مهارت های اجتماعی:
۱-۷- تعاریف عملیاتی:
۱-۷-۱ بازی:
۱-۷-۲- مهارت های ذهنی:
۱-۷-۳- مهارت های اجتماعی:
فصل دوم ادبیات و پیشینه ی تحقیق
۲-۱- مقدمه:
۲-۲- مباحث نظری بازی و فعالیت های بدنی:
۲-۲-۱- بازی چیست؟
۲-۲-۲- وﯾﮋگی های اساسی بازی:
۲-۳- نظریه ی انرﮊی مازاد:
۲-۴- نظریه ی پیش تمرینی:
۲-۴-۱- نظریه ی غریزی مک دوگال:
۲-۴-۲- نظریه ی اجتماعی گروس:
۲-۴-۳- نظریه ی ویلیام اشترن:
۲-۴-۴- نظریه ی پستالوژی:
۲-۵- نظریه ی بازپیدایی:
۲-۶- نظریه ی بیان خود:
۲-۷- نظریه ی ﮊان پیاﮊه:
۲-۸- انواع بازی به نظر ﮊان پیاﮊه:
۲-۸-۱- بازی های مهارتی:
۲-۸-۲- بازی های نمادین:
۲-۸-۳- بازی های با قاعده:
۲-۸-۴- بازی های سازنده:
۲-۹- نظریهی شارلوت بوهلر:
۲-۹-۱- بازی های کنشی:
۲-۹-۲- بازی های وانمود سازی یا خیالی:
۲-۹-۳- بازی های انفعالی:
۲-۹-۴- بازی های ساختمانی:
۲-۹-۵- بازی های جمعی:
۲-۱۰- دیدگاه مکتب اسلام درباره ی بازی:
۲-۱۱- رشد و تکامل حرکات از دیدگاه علم تکامل بدن انسان:
۲-۱۲- مباحث نظری مهارت های ذهنی:
۲-۱۲-۱- مفهوم شناسی مهارت های ذهنی:
۲-۱۳- مباحث نظری مهارت های اجتماعی:
۲-۱۳-۱- مفهوم شناسی مهارت های اجتماعی:
۲-۱۳-۲- انواع مهارت های اجتماعی:
۲-۱۳-۳- عناصر مهارت های اجتماعی:
۲-۱۳-۴- پیامد های مهارت های اجتماعی:
۲-۱۳-۵- مدرسه و مهارت های اجتماعی :
۲-۱۴- پیشینهی تحقیقاتی:
۲-۱۴-۱- بازی و مهارت های ذهنی
۲-۱۴-۱-۱- پژوهش های داخل کشور:
۲-۱۴-۱-۲- پژوهش های خارج از کشور:
۲-۱۴- ۲- بازی و مهارت های اجتماعی:
۲-۱۴-۲-۱- پژوهش های داخل کشور:
۲-۱۴-۲-۲- پژوهش های خارج از کشور:
۲-۱۵- جمع بندی پیشینه های تحقیق:
فصل سوم روش تحقیق
۳-۱- مقدمه:
۳-۲- روش پژوهش:
۳-۳- جامعه و نمونه آماری:
۳-۴- روش نمونه گیری پژوهش:
۳-۵- ابزار گردآوری اطلاعات:
۳-۵-۱- آزمون بصری– حرکتی بندر گشتالت:
۳-۵-۲- مقیاس سنجش مهارت ها ی اجتماعی ماتسون:
۳-۶- روایی مقیاس سنجش مهارت های اجتماعی:
۳-۷- پایائی مقیاس مهارت های اجتماعی:
۳-۸- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات:
۳-۹- اطلاعات جمعیت شناختی نمونه:
فصل چهارم تجزیه و تحلیل یافته ها
۴-۱- مقدمه
۴-۲- یافته های توصیفی
۴-۳- یافته های استنباطی
فصل پنجم بحث و نتیجه گیری
۵-۱- مقدمه:
۵-۲- خلاصه پژوهش:
۵-۳- نتایج پژوهش:
۵-۳-۱- فرضیه های اصلی:
۵-۳-۲- فرضیه های فرعی:
۵-۴- پیشنهادها:
۵-۴-۱- پیشنهادهای کاربردی:
۵-۴-۲- پیشنهادهای پژوهشی:
۵-۵- محدودیت های تحقیق:
محصول های مرتبط
اثربخشی خانواده درمانی راه حل مدارساختاری در درمان ( قطع مصرف مواد) افراد وابسته به مواد، پیشگیری از عود آن و افزایش عملکرد خانواده
فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهداف پژوهش اهداف کلی پژوهش اهداف جزئی پژوهش فرضیه های پژوهش اهمیت و…
اثر بخشی گروه درمانی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر افزایش رضایت مندی زناشویی دانشجویان متأهل
فصل اول : کلیات تحقیق مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف پژوهش هدف کاربردی فرضیه تحقیق تعاریف نظری…
اثر بخشی روش تدریس مبتنی بر یادگیری ترکیبی بر انگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختردوره ابتدایی
فصل اول کلیات پژوهش ۱-۱ مقدمه ۱-۲بیان مسئله ۱-۳ اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴اهداف پژوهش ۱-۵تعاریف متغیر ها و مفاهیم…
مقایسه اثر بخشی مشاوره به شیوه آدلری و بازسازی شناختی مبتنی بر تمثیل، بر سلامت روانی ، تاب آوری و امیدواری دانشجویان
چکیده فصل اول : کلیات پژوهش مقدمه بیان مساله اهمیت و ضرورت پژوهش هدفهای پژوهش فرضیه های پژوهش تعاریف مفاهیم…
بررسی و مقایسه مهارتهای حرفه ای معلمان دروس علوم پایه و علوم انسانی دوره راهنمایی شهرستان بهشهر به منظور ارائه روشهای ارتقاءکیفی این مهارت ها
چکیده فصل اول: طرح تحقیق مقدمه بیان مساله تحقیق اهداف تحقیق سوالات تحقیق اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق روش پژوهش-…
اثر بخشی آموزش غنیسازی ازدواج بر تعهد و تابآوری زنان متأهل شهرستان نجفآباد
این پژوهش به بررسی تاثیر آموزش غنیسازی ازدواج بر تعهد و تابآوری زنان متاهل پرداخته است. جامعه آماری این پژوهش…
قوانین ثبت دیدگاه