
فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۱- مقدمه
۱-۲- بیان مساله
۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق
۱-۴- اهداف تحقیق
۱-۵- چارچوب نظری تحقیق
۱-۶- فرضیات تحقیق
۱-۷- تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق
۱-۸- قلمرو انجام تحقیق
فصل دوم: پیشینه تحقیق
۲-۱- مقدمه
۲-۲- بخش اول: مبانی نظری یادگیری سازمانی
۲-۲-۱- تعریف یادگیری و یادگیری سازمانی
۲-۲-۲- تعریف سازمان یادگیرنده
۲-۲-۳- تفاوت میان یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده
۲-۲-۴- انواع سطوح یادگیری و تفاوت آنها
۲-۲-۵- سطوح یادگیری سازمانی از دیدگاه پیتر سنگه
۲-۲-۶- قابلیت یادگیری سازمانی
۲-۲-۷- عناصر اصلی یادگیری از دیدگاه پیتر سنگه
۲-۲-۸- روش های ارتقاء یادگیری سازمانی از نظر آرمسترانگ
۲-۲-۹- مراحل توانمندی یادگیری سازمانی از دیدگاه یونگ و آرتو
۲-۲-۱۰- مراحل یادگیری سازمانی از دیدگاه گاروین
۲-۲-۱۱- ابعاد یادگیری سازمانی از دیدگاه ویک و لئون
۲-۲-۱۲- مولفه های یادگیری سازمانی از دیدگاه گومز و همکاران
۲-۲-۱۳- ابعاد یادگیری سازمانی از دیدگاه نیفه
۲-۲-۱۴- مؤلفه های یادگیری سازمانی از دیدگاه پیتر سنگه
۲-۳- بخش دوم: مبانی نظری پویایی محیطی
۲-۳-۱- پویایی محیطی
۲-۳-۲- پویایی گروهی
۲-۳-۳- مدیریت محیط سازمانی
۲-۳-۴- پیچیدگی محیطی
۲-۳-۵- رابطه محیط و ساختار
۲-۳-۶- تحقیقات امری و تریست درباره ی محیط
۲-۴- بخش سوم: مبانی نظری عملکردسازمانی
۲-۴-۱- معنای عملکرد
۲-۴-۲- عملکرد سازمانی
۲-۴-۳- موافقت نامه های عملکرد
۲-۴-۴- استاندارد های عملکر
۲-۴-۵- معیارهایی برای سنجش عملکرد
۲-۴-۶- عملکرد شرکت ها از دیدگاه های مختلف
۲-۴-۶-۱-عملکرد شرکت از دیدگاه بازار مشتری
۲-۴-۶-۲-عملکرد شرکت از دیدگاه بازارهای عوامل
۲-۴-۶-۳-عملکرد شرکت از دیدگاه بازارهای مالی
۲-۵- سوابق تحقیقات انجام شده مرتبط با موضوع تحقیق
۲-۵-۱-تحقیقات انجام شده در داخل کشور
۲-۵-۲-تحقیقات انجام شده در خارج کشور
۲- ۵-۳- جمع بندی نتایج تحقیقات انجام شده در رابطه با موضوع تحقیق
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
۳-۱- مقدمه
۳-۲- روش تحقیق
۳-۳- جامعه آماری
۳-۴- روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه
۳-۵- روش و ابزار جمع آوری داده های تحقیق
۳-۶- روایی و پایایی ابزار تحقیق
۳-۷- روش تجزیه و تحلیل آماری داده ها
فصل چهارم :تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱- مقدمه
۴-۲- ویژگی های جمعیت شناختی گروه نمونه
۴-۲-۱- داده های جمعیت شناختی مدیران شرکت کننده در تحقیق
۴-۳- تجزیه و تحلیل داده های مربوط به فرضیات تحقیق
فصل پنجم: نیتجه گیری تحقیق
۵-۱- مقدمه
۵-۲-نتایج آمار توصیفی
۵-۲-۱-توصیف متغیر یادگیری سازمانی
۵-۲-۲-توصیف متغیر پویایی محیطی
۵-۲-۳-متغیر عملکرد سازمانی
۵-۳- یافتههای استنباطی
۵-۴- پیشنهادهای کاربردی
۵-۵- محدودیتها
۵-۶- پیشنهادهای پژوهشی
فهرست منابع
پیوستها و ضمائم
محصول های مرتبط
بررسی تاثیر هوش رقابتی بر عملکرد کارکنان
۱-۱-مقدمه ۱-۲- بیان مسئله ۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۴- فرضیات پژوهش ۱-۵- اهداف تحقیق ۱-۶- روش تحقیق ۱-۷- روش…
بررسی رابطه ی سرمایه فکری با عملکرد سازمانی
فصل اول : کلیات ۱-۱- مقدمه: ۱-۲- بیان مساله ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۵- فرضیههای تحقیق ۱-۶- چارچوب نظری ۱-۷- مدل…
بررسی ارتباط نظام جبران خدمات کل با بهرهوری نیروی انسانی
۱ فصل اول: کلیات پژوهش ۱.۱ مقدمه ۲ ۱.۲ تشریح و بیان مساله. ۲ ۱.۳ اهمیت و ضرورت انجام تحقیق..…
بررسی رابطه بین توانمند سازی روانشناختی و یادگیری سازمانی
فصل اول ۱-۱-.مقدمه. ۱۳ ۱-۲-بیان مساله. ۱۴ ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش…. ۱۷ ۱-۴-اهداف پژوهش…. ۱۸ ۱-۴-۱- هدف اصلی.. ۱۸…
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک رفاه شعب بانک رفاه شهر بوشهر
تأثیر فناوری ارتباطات و اطلاعات در حوزه تجارت و بازرگانی موجب تغییرات ساختاری در اقتصاد جهانی و به وجود آمدن…
رتبه بندی ابعاد یادگیری سازمانی با استفاده از روش تاپسیس فازی
اهمیت بهره وری و لزوم بررسی آن با توجه به سطوح رقابتی ، پیچیدگی فن آوری، تنوع سلیقه ها، کمبود…
قوانین ثبت دیدگاه