فصل اول:کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
۱-۱ ضرورت و اهمیت پژوهش
۱-۲ اهداف پژوهش
۱-۲-۱- هدف اصلی تحقیق
۱-۲-۲- اهداف فرعی تحقیق
۱-۳ تعریف مفاهیم نظری
۱-۳-۱- متغیر مستقل
۱-۳-۲- متغیر وابسته
۱-۴ –تعاریف عملیاتی
۱-۵فرضیههای تحقیق
۱-۵-۱- فرضیه اصلی
۱-۵-۲- فرضیه های فرعی
۱-۶ متغیرهای تحقیق
۱-۶-۱- متغیرمستقل:
۱-۶-۲- متغیر وابسته
۱-۶-۳- متغیر های مداخله گر یا جانبی
۱-۷- محدودیت های تحقیق
۱-۸- چهارچوب نظری تحقیق
فصل دوم:مبانی نظری پژوهش
مقدمه
۲-۱- فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)
۲-۱-۱- تعریف فناوری اطلاعات
۲-۱-۲- تعریف فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)
۲-۱-۳- کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات
۲-۱-۴- اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات
۲-۱-۵-طرح تکفا: استراتژی ایی برای توسعه کشور
۲-۱-۶- موانع و مشکلات استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات
۲-۱-۷- محدودیت های ناشی از توسعه فناوری اطلاعات
۲-۱-۸- توصیه ها و راهکارها
۲-۲- یادگیری
۲-۲-۱- تعریف یادگیری
۲-۲-۲- سبک های یادگیری
۲-۲-۳- انواع سبک های یادگیری
۲-۲-۴- سبک های یادگیری شناختی
۲-۲-۴-۱ سبک های وابسته به زمینه و نابسته به زمینه:
۲-۲-۴-۲سبک های تکانشی و تاملی
۲-۲-۴-۳ سبک های همگرا، واگرا، جذب کننده و انطباق یابنده
۲-۲-۴-۴ سبک های عمقی و سطحی
۲-۲-۴-۵ سبک های محیطی، هیجانی، جامعه شناختی، فیزیولوژیکی و روانشناختی
۲-۲-۵ ماهیت یادگیری
۲-۲-۶ مفهوم یادگیری الکترونیکی
۲-۲-۷ مدل های یادگیری در محیط های الکترونیکی وب
۲-۲-۸ مدل های مختلف فضاهای یادگیری
۲-۲-۸-۱ مدل های یادگیری شبکه ای
۲-۲-۸-۲ یادگیری درکلاس های آینده
۲-۲-۸-۳- یادگیری ساختاردانش و توانایی حل مشکل
۲-۲-۸-۴- یادگیری مبتنی بر جامعه
۲-۳ تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر یادگیری
۲-۳-۱- توسعه حرفه ای
۲-۳-۲- فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی و تأثیر آن بر آموزش و یادگیری
۲-۳-۳- نقش و تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر نظام آموزشی
۲-۳-۴- مزیتهای بهرهگیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات در تعلیم و تربیت
۲-۳-۵- انواع آموزش و یادگیری مبتنی برفناوری اطلاعات و ارتباطات
۲-۳-۵-۱- خود یادگیری
۲-۳-۵-۲- یادگیری از راه دور
۲-۳-۵-۳- کلاس مجازی
۲-۳-۵-۴- یادگیری گروهی
۲-۳-۶- فناوری اطلاعات و ارتباطات و نقش معلم
۲-۴ تحقیقات انجام شده در داخل
۲-۴-۱- کتاب
۲-۴-۲- پایان نامه
۲-۴-۳- مقالات
۲-۵- تحقیقات انجام شده در خارج
۲-۵-۱- کتاب
فصل سوم:روش تحقیق
مقدمه
۳-۱- جامعه آماری
۳-۲- حجم نمونه و روش نمونه گیری
۳-۳- روش تحقیق
۳-۴- ابزار اندازه گیری
۳-۴-۱- پرسشنامه سبک های یادگیری
۳-۴-۲- پایایی و روایی پرسشنامه
۳-۴-۳- روایی آزمون( اعتبار)
۳-۴-۴- روش نمره گذاری
۳-۵- روش گرد آوری اطلاعات
۳-۶- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه
فصل پنجم:نتیجه گیری
مقدمه
فرضیه اصلی
فرضیه های فرعی
پیشنهادها
محصول های مرتبط
اثربخشی مشاوره شغلی براساس رویکرد شناختی- اجتماعی بندورا برافزایش باورهای خودکارآمدی جانبازان باشگاه ورزشی شهید مهرانی تهران
فصل اول:کلیات پژوهش مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت پژوهش فرضیه پژوهش هدف پژوهش تعریف مفاهیم و وازگان اختصاصی پژوهش…
اثربخشی شناخت درمانی هستی نگر بر کاهش نشانگان افت روحیه زنان مبتلا به ویروس نقص سیستم ایمنی انسان (HIV)
فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مسئله ۱-۳ اهمیت و ضرورت پژوهش ۱-۴ اهداف پژوهش ۱-۴-۱ هدف کلی…
اثربخشی دوره آموزش ضمن خدمت فاوا برای معلمان دوره متوسطه شهرستان ملایر بر اساس مدل کرک پاتریک
فصل یک: کلیات پژوهش مقدمه بیان مسأله اهداف پژوهش ضرورت و اهمیت تحقیق پرسش های پژوهش تعاریف عملیاتی متغیرها فصل…
اثربخشی آموزش گروهی مدیریت خشم مبتنی بر بازسازی شناختی در افزایش صمیمیت اجتماعی و کاهش تفکر قطعی نگر دانش آموزان شهر شیراز
فصل اول: طرح تحقیق مقدمه بیان مسأله هدف پژوهش فرضیههای پژوهش ضرورت و اهمیت پژوهش تعریف واژهها و اصطلاحات…
اثربخشی آموزش خوددلگرم سازی مادران بر تعارض والد- فرزند و ابعاد فرزندپروری اقتداری مادران
فصل اول: چارچوب پژوهش مقدمه بیان مسئله اهداف پژوهش ضرورت و اهمیت پژوهش فرضیات پژوهشی تعاریف نظری و عملیاتی خود…
اثر بخشی گروه درمانی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر افزایش رضایت مندی زناشویی دانشجویان متأهل
فصل اول : کلیات تحقیق مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف پژوهش هدف کاربردی فرضیه تحقیق تعاریف نظری…
قوانین ثبت دیدگاه