۱-۱٫مقدمه
۱-۲٫بیان مسأله
۱-۳٫اهمیت و ضرورت پژوهش
۱-۴٫اهداف پژوهش
۱-۴-۱٫هدف کلی
۱-۴-۲٫اهداف فرعی
۱-۴-۳٫فرضیه های پژوهش
۱-۴-۳-۱٫فرضیه کلی
۱-۴-۳-۲٫فرضیه های جزئی
۱-۵٫پیش فرض های تحقیق
۱-۶٫قلمرو تحقیق
۱-۷٫محدودیت های تحقیق
۱-۸٫تعریف نظری و عملی مفاهیم
۱-۸-۱٫تعاریف نظری
۱-۸-۱-۱٫ابعاد اسنادی
۱-۸-۱-۲٫اسنادهای کارکردی یا مطلوب
۱-۸-۱-۳٫اسنادهای غیر کارکردی یا نامطلوب
۱-۸-۱-۴٫بازخورد اسنادی
۱-۸-۲٫تعاریف عملی
۱-۸-۲-۱٫ابعاد اسنادی
۱-۸-۲-۲٫اسنادهای کارکردی یا مطلوب
۱-۸-۲-۳٫اسنادهای غیر کارکردی یا نامطلوب
۱-۸-۲-۴٫بازخورد اسنادی
۲-۱٫مقدمه
۲-۲٫یادگیری
۲-۲-۱٫تعاریف یادگیری
۲-۲-۲٫نظریه های یادگیری
۲-۲-۳٫حیطه های یادگیری
۲-۲-۳-۱٫حیطه شناختی
۲-۲-۳-۲٫حیطه عاطفی
۲-۲-۳-۳٫حیطه حرکتی
۲-۲-۴٫یادگیری حرکتی
۲-۲-۴-۱٫مراحل یادگیری حرکتی
۲-۲-۴-۲٫مدل فیتز و پوسنر
۲-۲-۴-۳٫مدل دو مرحله ای جنتایل
۲-۳٫اسناد چیست؟
۲-۳-۱٫زمینه تاریخی و دیدگاه های کلاسیک
۲-۳-۲٫تحلیل عامیانه هیدر، در مورد عمل
۲-۳-۳٫نظریه ی استنباط های متناظر
۲-۳-۴٫اصل تغییر همگام
۲-۳-۵٫اسنادهای پیشرفت وینر
۲-۴٫عناصر و ابعاد اسنادی
۲-۴-۱٫الف) بعد منبع
۲-۴-۲٫ب) بعد ثبات
۲-۴-۳٫ج) بعد کنترل
۲-۴-۴٫د) بعد کلیت
۲-۴-۵٫ه)بعد عمومیت
۲-۵٫اسنادها در ورزش
۲-۶٫سبک اسنادی
۲-۸٫فرهنگ و اسناد
۲-۹٫خوش بینی راهبردی و بدبینی دفاعی
۲-۱۰٫واکنش های عاطفی مربی
۲-۱۱٫اسنادها و تفاوت های فردی
۲-۱۱-۱٫تفاوت های جنسی
۲-۱۱-۲٫تفاوت های سنی
۲-۱۲٫پیامدهای اسنادها
۲-۱۲-۱٫اسنادها و انتظارات
۲-۱۲-۲٫اسنادها و واکنش های هیجانی
۲-۱۳٫اسنادها و سلامت عمومی
۲-۱۶٫بازخورد
بازخورد بیرونی چگونه عمل میکند؟
۲-۱۶-۱٫چگونگی استفاده از خبرهای بازخورد در یادگیری
۲-۱۶-۱٫بازخورد اسنادی
۲-۱۶-۲٫بازخورد مربی و رفتار پیشرفت
۲-۱۶-۳٫تغییر در اسنادها
۲-۱۶-۴٫بازخورد و بازآموزی اسنادی
۲-۱۶-۵٫نقش مربی
۲-۱۷٫اسنادهای کارکردی و غیر کارکردی
۲-۱۸٫مروری بر پیشینه تحقیق
۲-۱۸-۱٫تحقیقات داخلی
۲-۱۸-۲٫تحقیقات خارجی
۲-۱۹: نتیجه گیری
۳-۱٫مقدمه
۳-۲٫روش و طرح تحقیق
۳-۳٫جامعه آماری
۳-۴٫نمونه آماری
۳-۵٫متغیرهای تحقیق
۳-۵-.۱متغیر مستقل
۳-۵-۲٫متغیر وابسته
۳-۵-۳٫متغیر کنترل
۳-۵-۴٫متغیرهای مداخله گر
۳-۶٫ابزار و روش جمع آوری اطلاعات
۳-۶-۱٫نحوه ی اجرا
۳-۶-۲٫نحوه ی بازخورد دهی
۳-۷٫روش های آماری
۴-۱ مقدمه
۴ـ۲ توصیف داده های خام
۴ـ۳ آمار استنباطی نمونۀ آماری
۴ـ۳ـ۲ تحلیل دادهها و مقایسه میانگین آنها
۴ـ۳ـ۳ آزمون فرضیه ها
۵-۱٫ مقدمه
۵-۲٫ خلاصه ی تحقیق
۵-۲-۱٫ نتایج حاصل از این پژوهش به شرح زیر است
۵-۲-۲٫ اثر بازخورد اسنادی کارکردی
۵-۲-۳٫ اثر بازخورد اسنادی غیر کارکردی
جنسیت و اسنادها
نتیجه گیری
پیشنهادات
پیشنهادات آموزشی
پیشنهادات پژوهشی
محصول های مرتبط
اثر نوع و ترتیب تمرینات موازی بر روی فاکتورهای آمادگی جسمانی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان
فصل اول –طرح پژوهش ۱-۱- مقدمه ۲-۱-بیان مسئله پژوهش ۳-۱- اهمیت وضرورت پژوهش ۴-۱- اهداف پژوهش ۱-۴-۱-هدف کلی ۲-۴-۱-اهداف ویژه…
اثر 6 هفته تمرین پرحجم تناوبی شدید بر غلظت هورمون رشد و گرلین مردان دارای اضافه وزن
هدف از پژوهش حاضر بررسی اثر ۶ هفته تمرین پرحجم تناوبی شدید بر سطوح سرمی هورمون رشد و گرلین مردان…
اثر 8 هفته تمرینات ادراکی- حرکتی بر بهبود برخی قابلیت های حرکتی و شناختی کودکان مبتلا به اختلالات هماهنگی رشدی
اختلال هماهنگی رشدی معمولا با اختلالات حرکتی و شناختی نظیر تعادل، هماهنگی حرکتی، مشکلاتی در زمان واکنش و پیشبینی و…
اثر برنامه تمرین پاپ بر شاخص های بدنی و رکورد 100 متر آزاد دختران شناگر 10 تا 14 سال
هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی اثر برنامه تمرین نیرومند سازی بعد فعالیت (PAP) بر شاخص های بدنی و رکورد…
اثر تمرینات هوازی بر برخی از عوامل خطرزای بیماری شریان کرونری در بیماران مولتیپل اسکلروز (MS) متوسط
تربیت بدنی به عنوان یک علم، ارتباط و همکاری تنگاتنگی با سایر علوم دارد و در سایه همین ارتباط است…
اثر دستورالعمل های کانون توجه بیرونی بر یادگیری تکلیف پیگردی تحت شرایط تکلیف مضاعف
شرکت کنندگان سود بیشتری از تمرکز بیرونی در برابر تمرکز درونی می برند.هدف اصلی از این مطالعه مقایسه اثر انواع…

قوانین ثبت دیدگاه