۱-۱٫مقدمه
۱-۲٫بیان مسأله
۱-۳٫اهمیت و ضرورت پژوهش
۱-۴٫اهداف پژوهش
۱-۴-۱٫هدف کلی
۱-۴-۲٫اهداف فرعی
۱-۴-۳٫فرضیه های پژوهش
۱-۴-۳-۱٫فرضیه کلی
۱-۴-۳-۲٫فرضیه های جزئی
۱-۵٫پیش فرض های تحقیق
۱-۶٫قلمرو تحقیق
۱-۷٫محدودیت های تحقیق
۱-۸٫تعریف نظری و عملی مفاهیم
۱-۸-۱٫تعاریف نظری
۱-۸-۱-۱٫ابعاد اسنادی
۱-۸-۱-۲٫اسنادهای کارکردی یا مطلوب
۱-۸-۱-۳٫اسنادهای غیر کارکردی یا نامطلوب
۱-۸-۱-۴٫بازخورد اسنادی
۱-۸-۲٫تعاریف عملی
۱-۸-۲-۱٫ابعاد اسنادی
۱-۸-۲-۲٫اسنادهای کارکردی یا مطلوب
۱-۸-۲-۳٫اسنادهای غیر کارکردی یا نامطلوب
۱-۸-۲-۴٫بازخورد اسنادی
۲-۱٫مقدمه
۲-۲٫یادگیری
۲-۲-۱٫تعاریف یادگیری
۲-۲-۲٫نظریه های یادگیری
۲-۲-۳٫حیطه های یادگیری
۲-۲-۳-۱٫حیطه شناختی
۲-۲-۳-۲٫حیطه عاطفی
۲-۲-۳-۳٫حیطه حرکتی
۲-۲-۴٫یادگیری حرکتی
۲-۲-۴-۱٫مراحل یادگیری حرکتی
۲-۲-۴-۲٫مدل فیتز و پوسنر
۲-۲-۴-۳٫مدل دو مرحله ای جنتایل
۲-۳٫اسناد چیست؟
۲-۳-۱٫زمینه تاریخی و دیدگاه های کلاسیک
۲-۳-۲٫تحلیل عامیانه هیدر، در مورد عمل
۲-۳-۳٫نظریه ی استنباط های متناظر
۲-۳-۴٫اصل تغییر همگام
۲-۳-۵٫اسنادهای پیشرفت وینر
۲-۴٫عناصر و ابعاد اسنادی
۲-۴-۱٫الف) بعد منبع
۲-۴-۲٫ب) بعد ثبات
۲-۴-۳٫ج) بعد کنترل
۲-۴-۴٫د) بعد کلیت
۲-۴-۵٫ه)بعد عمومیت
۲-۵٫اسنادها در ورزش
۲-۶٫سبک اسنادی
۲-۸٫فرهنگ و اسناد
۲-۹٫خوش بینی راهبردی و بدبینی دفاعی
۲-۱۰٫واکنش های عاطفی مربی
۲-۱۱٫اسنادها و تفاوت های فردی
۲-۱۱-۱٫تفاوت های جنسی
۲-۱۱-۲٫تفاوت های سنی
۲-۱۲٫پیامدهای اسنادها
۲-۱۲-۱٫اسنادها و انتظارات
۲-۱۲-۲٫اسنادها و واکنش های هیجانی
۲-۱۳٫اسنادها و سلامت عمومی
۲-۱۶٫بازخورد
بازخورد بیرونی چگونه عمل میکند؟
۲-۱۶-۱٫چگونگی استفاده از خبرهای بازخورد در یادگیری
۲-۱۶-۱٫بازخورد اسنادی
۲-۱۶-۲٫بازخورد مربی و رفتار پیشرفت
۲-۱۶-۳٫تغییر در اسنادها
۲-۱۶-۴٫بازخورد و بازآموزی اسنادی
۲-۱۶-۵٫نقش مربی
۲-۱۷٫اسنادهای کارکردی و غیر کارکردی
۲-۱۸٫مروری بر پیشینه تحقیق
۲-۱۸-۱٫تحقیقات داخلی
۲-۱۸-۲٫تحقیقات خارجی
۲-۱۹: نتیجه گیری
۳-۱٫مقدمه
۳-۲٫روش و طرح تحقیق
۳-۳٫جامعه آماری
۳-۴٫نمونه آماری
۳-۵٫متغیرهای تحقیق
۳-۵-.۱متغیر مستقل
۳-۵-۲٫متغیر وابسته
۳-۵-۳٫متغیر کنترل
۳-۵-۴٫متغیرهای مداخله گر
۳-۶٫ابزار و روش جمع آوری اطلاعات
۳-۶-۱٫نحوه ی اجرا
۳-۶-۲٫نحوه ی بازخورد دهی
۳-۷٫روش های آماری
۴-۱ مقدمه
۴ـ۲ توصیف داده های خام
۴ـ۳ آمار استنباطی نمونۀ آماری
۴ـ۳ـ۲ تحلیل دادهها و مقایسه میانگین آنها
۴ـ۳ـ۳ آزمون فرضیه ها
۵-۱٫ مقدمه
۵-۲٫ خلاصه ی تحقیق
۵-۲-۱٫ نتایج حاصل از این پژوهش به شرح زیر است
۵-۲-۲٫ اثر بازخورد اسنادی کارکردی
۵-۲-۳٫ اثر بازخورد اسنادی غیر کارکردی
جنسیت و اسنادها
نتیجه گیری
پیشنهادات
پیشنهادات آموزشی
پیشنهادات پژوهشی
محصول های مرتبط
اثر هشت هفته تمرین مقاومتی بر سطوح پلاسمایی کمرین و انسولین در موش های نر مقاوم به انسولین
فصل اول: مقدمه و طرح پژوهش ۱-۱مقدمه ۱-۲بیان مسأله ۱-۳-ضرورت و اهمیت تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱ هدف کلی ۱-۴-۲-…
اثر مصرف ده روزه ی زنجبیل بر کوفتگی عضلانی تأخیری دختران دبیرستانی
فصل اول : طرح تحقیق ۱-۱٫ مقدمه ۱-۲٫ بیان مسئله ۱-۳٫ ضرورت و اهمیت تحقیق ۱-۴٫ اهداف تحقیق ۱-۴-۱٫ هدف…
اثر 3 و 6 هفته تمرین هوازی بر فاکتورهای رشدی و التهابی کبدی متعاقب القای دوزهای مختلف دوکسوروبیسین
دوکسوروبیسین(DOX) یک آنتی بیوتیک با طیف وسیعی از عملکرد ضدتوموری و ضدسرطانی(آنتی نئوپلاستیک) است و از اواخر دهه ۶۰ میلادی…
تاثیر ورزش های بومی و محلی بر توسعه گردشگری شهرستان چابهار
یکی از راهبردهایی که اخیراً در اغلب کشورهای جهان مورد توجه قرارگرفته، مدیریت و برنامهریزی برای توسعه گردشگری در مناطق…
اثر ترکیب تمرین مقاومتی و عصاره آبی خارخاسک بر آنزیمهای کبدی در رتهای نر سالم
هدف از این پژوهش، مطالعه اثر ترکیب تمرین مقاومتی و عصاره آبی خارخاسک بر آنزیمهای کبد در رتهای نر سالم…
ازگیل ژاپنی برسطح GDNFمخچه موش های پارکینسونی القائی توسط 6 هیدروکسی دوپامین (6-OHDA).
مقدمه و هدف: پارکینسون یک اختلال عصبی تخریب کننده ی مزمن وشایع است که سبب اختلال در مراکز کنترل بدن…
قوانین ثبت دیدگاه