
فصل اول : کلیات تحقیق
۱-۱ ) مقدمه
۱-۲ ) تعریف موضوع و بیان مساله
۱-۳ ) اهمیت و ضرورت تحقیق
۱-۴ ) اهداف تحقیق
۱-۵ ) سوال اصلی و سوال های ویژه تحقیق
۱-۶ ) قلمرو تحقیق
۱-۷ ) روش تحقیق
۱-۸ ) جامعه و نمونه آماری
۱-۹ ) روش گرد آوری اطلاعات
۱-۱۰ ) روش تجزیه و تحلیل اطلاعات:
۱-۱۱ ) ساختار کلی تحقیق
۱-۱۲ ) تعاریف مفاهیم تحقیق
۱-۱۲-۱ ) تعاریف عملیاتی
۱-۱۲-۲ ) تعاریف نظری
فصل دوم ادبیات تحقیق
۲-۱ ) مقدمه
۲-۲ ) فاوا در آموزش و پرورش
۲-۲-۱) اهمیت فاوا در آموزش و پرورش کشور
۲-۲-۲ ) دلایل استفاده از فاوا در آموزش
۲-۲-۳ ) نگرش های توسعه فاوا
۲-۲-۳-۱) نگرش ظهور کننده
۲-۲-۳-۲) نگرش کاربردی
۲-۲-۳-۳) نگرش ترکیبی ( ادغامی )
۲-۲-۳-۴) نگرش تحولی
۲-۲-۴) ماتریسی برای توسعه فاوا در مدارس
۲-۲-۵ ) مراحل اجرای برنامه های فاوا در آموزش و پرورش
۲-۲-۵-۱) مرحله اول : تا پایان برنامه سوم توسعه
۲-۲-۵-۲ ) مرحله دوم : تا پایان برنامه چهارم توسعه
۲-۲-۵-۳ ) مرحله سوم : پایان برنامه پنجم توسعه
۲-۲-۶ ) مراحل توسعه فاوا در آموزش و پرورش ایران از ابعاد علمی و نظری
۲-۲-۶-۱)ورود فاوا به صورت ابزار مدیریت در ساختار اداری و …
۲-۲-۶-۲) ورود فاوا به مثابه یک درس در آموزش و پرورش
۲-۲-۶-۳ ) تغییر نگاه به فاوا و تکوین جهت گیری کلی
۲-۲-۶-۴ ) توسعه ی فاوا در چارچوب طرح تکفا
۲-۲-۷ ) بررسی های موردی در برنامه های ملی فاوا در کشورهای دیگر
۲-۲-۷-۱ ) کشور بلغارستان
۲-۲-۷-۲ ) کشور چین
۲-۲-۷-۳ ) آموزش و پرورش امریکا
۲-۲-۷-۴ ) کشور دانمارک
۲-۲-۷-۵ ) کشور اندونزی
۲-۲-۷-۶ ) کشور برزیل
۲-۲-۷-۷ ) کشور مالزی
۲-۲-۸ ) موانع بکارگیری فاوا در آموزش و پرورش
۲-۲-۸-۱ ) موانع زیر ساختی – فنی
۲-۲-۸-۲ ) موانع فردی
۲-۲-۸-۳ ) موانع اقتصادی
۲-۲-۸-۴ ) موانع فرهنگی – آموزشی
۲-۲-۹ ) یادگیری الکترونیکی یا آموزش الکترونیکی
۲-۲-۱۰ ) فاوا و ارتقاء یادگیری دانش آموزان
۲-۲-۱۱ ) نقش های یاددهی _ یادگیری فاوا
۲-۲-۱۱-۱ ) نقش فاوا در تسهیل یاددهی – یادگیری
۲-۲-۱۱-۲ ) نقش فاوا در انگیزش یادگیری
۲-۲-۱۱-۳ ) نقش فاوا در یادگیری شاگرد محور
۲-۲-۱۱-۴ ) نقش فاوا در سنجش و ارزیابی
۲-۲-۱۱-۵ ) نقش فاوا در بهبود و ارتقای مهارتهای تفکر
۲-۲-۱۲ ) صلاحیت های مورد نیاز معلمان در فرایند یاددهی– یادگیری مبتنی بر فاوا
۲-۲-۱۲-۱ ) صلاحیت های ارتباطی – اطلاعاتی
۲-۲-۱۲-۲ ) صلاحیت در استفاده از فاوا
۲-۲-۱۲-۳ ) صلاحیت رسانه ای معلم
۲-۲-۱۳) مدارس هوشمند
۲-۲-۱۴ ) علل تاسیس مدارس هوشمند
۲-۲-۱۵ ) اهداف مدارس هوشمند
۲-۲-۱۶ ) انتخاب محتوا در مدرسه هوشمند
۲-۲-۱۷ ) فرایند تمرین و تکرار در مدرسه هوشمند
۲-۲-۱۸ ) آزمون در مدرسه هوشمند
۲-۲-۱۹ ) راهبردهای توسعه مدارس هوشمند
۲-۲-۲۰ ) زیرساخت توسعه یافته فناوری اطلاعات در مدارس هوشمند
۲-۲-۲۱ ) ساختار اجرایی مدارس هوشمند
۲-۲-۲۱-۱ ) شرح وظایف مدیر مدرسه هوشمند
۲-۲-۲۱-۲ ) شرح وظایف کارشناسان فناوری اطلاعات در مدرسه هوشمند
۲-۲-۲۱-۳ ) شرح وظایف معلمان مدرسه هوشمند
۲-۲-۲۱-۴ ) شرح وظایف دانش آموزان مدرسه هوشمند
۲-۲-۲۱-۵ ) شرح وظایف اولیای دانش آموزان مدرسه هوشمند
۲-۲-۲۲ ) موانع موجود در راه توسعه ی مدارس هوشمند در کشور
۲-۳ ) مبانی عملی تحقیق
۲-۳-۱ ) تحقیقات انجام شده در داخل کشور
۲-۳-۲ ) تحقیقات انجام شده در خارج کشور
فصل سوم روش شناسی تحقیق
۳-۱ ) مقدمه
۳-۲ ) نوع و روش تحقیق
۳-۳ ) جامعه آماری تحقیق
۳-۴ ) نمونه آماری (فرمول نمونه گیری، نحوه محاسبه و انتخاب نمونه)
۳-۵ ) روش جمع آوری اطلاعات
۳-۶ ) ابزار جمعآوری اطلاعات
۳-۷ ) روایی ابزار اندازه گیری
۳-۸ ) پایایی ابزار اندازه گیری
۳-۹ ) روشهای تجزیه و تحلیل اطلاعات
فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱ ) مقدمه
۴-۲ ) تحلیل توصیفی داده ها بر مبنای ویژگی های فردی آزمودنی ها
۴-۲-۱ ) تحلیل توصیفی متغیر جنسیت
۴-۲-۲ ) تحلیل توصیفی متغیر گروه سنی
۴-۲-۳ ) تحلیل توصیفی متغیر میزان تحصیلات
۴-۲-۴ ) تحلیل توصیفی متغیر سابقه تدریس در آموزش و پرورش پاسخگویان
۴-۲-۵ ) تحلیل توصیفی متغیر سابقه تدریس در مدارس هوشمند پاسخگویان
۴-۲-۶ ) تحلیل توصیفی متغیر گذراندن دوره مهارتهای عمومی کامپیوتر
۴-۳ ) تحلیل توصیفی متغییرهای پژوهش
۴-۳-۱ ) تحلیل توصیفی متغیر سطح یادگیری
۴-۳-۲ ) تحلیل توصیفی متغیر پیشرفت تحصیلی
۴-۳-۳ ) تحلیل توصیفی متغیر خلاقیت دانش آموزان
۴-۳-۴ ) تحلیل توصیفی متغیر انگیزش تحصیلی
۴-۳-۵ ) تحلیل توصیفی متغیر فعالیت های گروهی دانش آموزان
۴-۳-۶ ) تحلیل توصیفی متغیر روحیه پژوهشگری دانش آموزان
۴-۴ ) تحلیل استنباطی داده ها
۴-۴-۱ ) سوال ویژه نخست :
۴-۴-۲ ) سوال ویژه دوم :
۴-۴-۳ ) سوال ویژه سوم :
۴-۴-۴ ) سوال ویژه چهارم :
۴-۴-۵ ) سوال ویژه پنجم :
۴-۴-۶ ) سوال ویژه ششم :
۴-۴-۷ ) سوال اصلی :
فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادها
۵-۱ ) مقدمه
۵-۲ ) یافته های تحقیق
۵-۳ ) بحث و تفسیر
۵-۴ ) نتیجه گیری
۵-۵ ) محدودیت ها و مشکلات تحقیق
۵-۵-۱ ) محدودیت های در کنترل محقق
۵-۵-۲ ) محدودیت های خارج از کنترل محقق
۵-۶ )پیشنهادهایی مبتنی بر نتایج پژوهش
۵-۷ ) پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی
محصول های مرتبط
ارتباط هوش فرهنگی با عملکرد کارکنان
چکیده فصل اول ۱-۱-مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳-اهمیت وضرورت تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱-هدف اصلی ۱-۴-۲-اهداف فرعی ۱-۵-فرضیه های تحقیق…
بررسی ارتباط نظام جبران خدمات کل با بهرهوری نیروی انسانی
۱ فصل اول: کلیات پژوهش ۱.۱ مقدمه ۲ ۱.۲ تشریح و بیان مساله. ۲ ۱.۳ اهمیت و ضرورت انجام تحقیق..…
بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمان بر رضایت شغلی و حفظ منابع انسانی کارکنان ادارات مرکزی بانک مسکن
بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمان بر رضایت شغلی و حفظ منابع انسانی کارکنان ادارات مرکزی بانک مسکن فصل اول: کلیات…
تاثیر فرهنگ سازمانی مدل هافستد در کاهش فساد اداری
تاثیر فرهنگ سازمانی مدل هافستد در کاهش فساد اداری فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۱-۲ بیان مسئله ۱-۲-۱ تعریف…
تاثیر توانمندسازی و هوش عاطفی بر کیفیت خدمات
تاثیر توانمندسازی و هوش عاطفی بر کیفیت خدمات فصل اول- طرح و کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت…
تاثیر بکارگیری اتوماسیون اداری بر بهبود عملکرد کارکنان
تاثیر بکارگیری اتوماسیون اداری بر بهبود عملکرد کارکنان چکیده فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مساله مدل تحلیلی تحقیق اهمیت…
قوانین ثبت دیدگاه