جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • سوالات استخدامی
    • استخدامی آموزش و پرورش
    • استخدامی بانک
    • استخدامی تامین اجتماعی
    • استخدامی تخصصی
    • استخدامی دانشگاه صنعتی شریف
    • استخدامی دانشگاه فرهنگیان
    • استخدامی دستگاههای اجرایی
    • استخدامی دولتی
    • استخدامی دیوان محاسبات کشور
    • استخدامی روز
    • استخدامی شرکت نفت
    • استخدامی شهرداری
    • استخدامی قوه قضاییه
    • استخدامی مشاغل شغلی راه آهن
    • استخدامی هلال احمر
    • استخدامی هنرآموزها
    • استخدامی وزارت بهداشت
    • استخدامی وزارت نیرو
    • دولتی مصاحبه و گزینش
    • شرکت خصوصی و دانش بنیان
  • پژوهش ها
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • info[at]soal24.com
  • فروشگاه
  • بلاگ
  • تماس با ما
  • درباره ما
مرجع آموزش مجازی 24 سوال
  • صفحه اصلی
  • سوالات استخدامی
    • استخدامی آموزش و پرورش
    • استخدامی بانک
    • استخدامی تامین اجتماعی
    • استخدامی تخصصی
    • استخدامی دانشگاه صنعتی شریف
    • استخدامی دانشگاه فرهنگیان
    • استخدامی دستگاههای اجرایی
    • استخدامی دولتی
    • استخدامی دیوان محاسبات کشور
    • استخدامی روز
    • استخدامی شرکت نفت
    • استخدامی شهرداری
    • استخدامی قوه قضاییه
    • استخدامی مشاغل شغلی راه آهن
    • استخدامی هلال احمر
    • استخدامی هنرآموزها
    • استخدامی وزارت بهداشت
    • استخدامی وزارت نیرو
    • دولتی مصاحبه و گزینش
    • شرکت خصوصی و دانش بنیان
  • پژوهش ها
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
  • درباره ما
0

ورود و ثبت نام

تاثیر دوره های آموزشی بر سطح توانایی کارکنان شرکت آب و خاک سیستان

خانهپژوهش هامدیریتتاثیر دوره های آموزشی بر سطح توانایی کارکنان شرکت آب و خاک سیستان
حالت مطالعه

فصل اول: کلیات تحقیق

۱-۱-  مقدمه

۱-۲-  بیان مسئله

۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق

۱-۴- اهداف تحقیق

۱-۴-۱- هدف کلی

۱-۴-۲- اهداف جزیی

۱-۵- سوال های پژوهش

۱-۶- فرضیه های پژوهش

۱-۷- نوآوری پژوهش

۱-۸- روش تحقیق

۱-۹- جامعه ی آماری

۱-۱۰- روش نمونه گیری و نمونه ی آماری

۱-۱۱- قلمرو پژوهش

۱-۱۲- تعاریف واژه ها

۱-۱۲-۱- توانمندسازی

۱-۱۲-۲- آموزش ضمن خدمت

۱-۱۲-۳- اثر بخشی آموزش ضمن خدمت

فصل دوم: ادبیات و پیشینه ی تحقیق

۲-۱- مبانی نظری آموزش ضمن خدمت

۲-۱-۱- کلیات آموزش کارکنان

۲-۱-۱-۱- تفاوت آموزش و توسعه

۲-۱-۱-۲- مشکلات آموزش کارکنان

۲-۱-۱-۳- دلایل عدم آموزش در برخی از سازمانها

۲-۱-۱-۳-۱- ترس از آموزش

۲-۱-۱-۳-۲- ترس از هزینه های آموزشی

۲-۱-۱-۳-۳- مشکلات آموزش

۲-۱-۱-۴- تغییرات ناشی از آموزش

۲-۱-۱-۴-۱- انتقال اطلاعات

۲-۱-۱-۴-۲- ایجاد نگرشهای مثبت

۲-۱-۱-۴-۳- پرورش مهارتها

۲-۱-۱-۴-۴- تغییرات رفتاری

۲-۱-۱-۵- اجرای راهبرد آموزش

۲-۱-۱-۵-۱- اولویتهای آموزشی

۲-۱-۱-۵-۲-  کمیت و کیفیت آموزشی

۲-۱-۱-۵-۳- آموزشهای بلند مدت و میان مدت

۲-۱-۱-۵-۴- آموزشهای درون یا برون سازمانی

۲-۱-۱-۵-۵- محیط پیرامون آموزش

۲-۱-۱-۶- خط مشی های آموزش

۲-۱-۱-۷- اهداف آموزش

۲-۱-۱-۷-۱- اهداف سطح یک ( هدفهای کلی آموزش )

۲-۱-۱-۷-۲- اهداف سطح دو ( هدفهای دوره های آموزشی )

۲-۱-۱-۷-۳- اهداف سطح سه ( اهداف رفتاری دوره )

۲-۱-۱-۷-۴- اهداف سطح چهار ( اهداف ارزشیابی عملکرد )

۲-۱-۲- انواع دوره های آموزش کارکنان

۲-۱-۲-۱- آموزشهای قبل از خدمت

۲-۱-۲-۲- آموزشهای بدو خدمت ( توجیهی )

۲-۱-۲-۳- آموزشهای ضمن خدمت (بعد از ورود به خدمت)

۲-۱-۳- آموزش ضمن خدمت

۲-۱-۳-۱- انواع آموزش ضمن خدمت کارکنان

۲-۱-۳-۱-۱- آموزشهای شغلی

۲-۱-۳-۱-۲- آموزشهای تکمیلی

۲-۱-۳-۱-۳- آموزشهای ارتقایی

۲-۱-۳-۱-۴- آموزشهای تعالی سازمان

۲-۱-۳-۱-۵- آموزشهای آمادگی برای دوران بازنشستگی

۲-۱-۳-۱-۶- آموزش مدیران ( بهبود مدیریت )

۲-۱-۳-۲- مبانی واهداف آموزش ضمن خدمت کارکنان

۲-۱-۳-۳- اصول آموزش ضمن خدمت

۲-۱-۳-۳-۱- فعال بود یادگیرنده

۲-۱-۳-۳-۲- احترام به یادگیرنده

۲-۱-۳-۳-۳- اصل تناسب

۲-۱-۳-۳-۴- اصل تداوم

۲-۱-۳-۳-۵- اصل مسأله – محوری

۲-۱-۳-۳-۶- اصل استقال یادگیرنده

۲-۱-۳-۳-۷- اصل یادگیری متقابل

۲-۱-۳-۴- اهداف آموزش ضمن خدمت کارکنان

۲-۱-۳-۴-۱- هماهنگ و همسو نمودن کارکنان با سازمان

۲-۱-۳-۴-۲- افزایش رضایت شغلی و بهبود روحیه کارکنان

۲-۱-۳-۴-۳- کاهش حوادث و ضایعات کاری

۲-۱-۳-۴-۴- بهنگام سازی دانش و توانش نیروی انسانی در سازمان

۲-۱-۳-۴-۵- کمک به تغییر و تحولات سازمانی

۲-۱-۳-۴-۶- انطباق با شرایط و اوضاع و احوال اجتماعی

۲-۱-۳-۴-۷- تقویت روحیه همدلی و همکاری در بین کارکنان سازمان

۲-۲- مبانی نظری توانمندسازی

۲-۲-۱- خاستگاه توانمندسازی

۲-۲-۲- تعاریف و مفاهیم توانمندسازی

۲-۲-۲-۱- تعریف توانمندی

۲-۲-۲-۲- تعریف توانمند سازی

۲-۲-۳- ضرورت توانمندسازی

۲-۲-۴- اهداف توانمندسازی

۲-۲-۵- رویکردهای توانمندسازی

۲-۲-۵-۱- توانمندسازی ساختاری

۲-۲-۵-۲- توانمندسازی روانشناختی

۲-۲-۵-۳- رویکرد مکانیکی (ارتباطی)

۲-۲-۵-۴- رویکرد ارگانیکی (انگیزشی)

۲-۲-۵-۵- رویکرد تلفیقی

۲-۲-۶- مزایای توانمندسازی نیروی انسانی

۲-۲-۷- هزینه های توانمندسازی

۲-۲-۸- عوامل مؤثر بر توانمند سازی کارکنان

۲-۲-۸-۱- نگرش ها

۲-۲-۸-۲- روابط سازمانی

۲-۲-۸-۳- ساختار سازمان

۲-۲-۹- استراتژی های توانمند سازی

۲-۲-۹-۱- افزایش آگاهی جمعی از طریق داستانگویی

۲-۲-۹-۲- آموزش مهارتهای حل مسئله

۲-۲-۹-۳- آموزشهای مهارتهای پشتیبانی و تجهیز منابع

۲-۲-۱۰- روش های توانمندسازی کارکنان

۲-۲-۱۰-۱- توانمندسازی و آموزش

۲-۲-۱۰-۲- توانمندسازی و مشارکت

۲-۲-۱۰-۳- توانمندسازی و اتحادیه ها

۲-۲-۱۰-۴- توانمندسازی ؛ گروه ها و کیفیت

۲-۲-۱۱- پیش نیازهای  توانمندسازی

۲-۲-۱۱-۱- ویژگیهای حرفه ای

۲-۲-۱۱-۱-۱- آموزش

۲-۲-۱۱-۱-۲- ارشاد:

۲-۲-۱۱-۱-۳- تعلق حرفه ای

۲-۲-۱۱-۱-۵- شبکه سازی

۲-۲-۱۱-۲- محیط

۲-۲-۱۱-۳- سبک رهبری

۲-۲-۱۲- سلسله مراتب برنامه های توانمندسازی

۲-۲-۱۲-۱- غنی سازی شغلی

۲-۲-۱۲-۲- نظام پیشنهادات (ESP)

۲-۲-۱۲-۳- تیم سازی

۲-۲-۱۲-۴- مشارکت در هدفگذاری

۲-۳- پیشینه تحقیق

۲-۴- مدل مفهومی تحقیق

فصل سوم: روش شناسی تحقیق

۳-۱- مقدمه

۳-۲- روش پژوهش

۳-۳- جامعه ی آماری

۳-۴- نمونه ی آماری و روش نمونه گیری

۳-۵- طرح تحقیق

۳-۴- روشهای جمع آوری داده ها

۳-۶- ابزار های جمع آوری اطلاعات

۳-۶-۱- پرسشنامه توانمند سازی اسپریتزر

۳-۶-۱-۱- روش نمره گذاری

۳-۶-۱-۲- روایی و پایایی

۳-۶-۲- پرسشنامه اثربخشی آموزشی

۳-۶-۲-۱- روش نمره گذاری

۳-۶-۲-۲- روایی و پایایی

۳-۷- متغیرهای تحقیق

۳-۸- روش تجزیه و تحلیل آماری

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته ها

۴-۱- آمار توصیفی

۴-۱-۱- شاخص جنسیت

۴-۱-۱- شاخص سن

۴-۱-۳-  شاخص تحصیلات

۴-۱-۴-  سابقه شغلی

۴-۱-۵-  توانمندی

۴-۲- تحلیل استنباطی

۴-۲-۱- توانمندسازی بر اساس جنسیت

۴-۲-۲- توانمندسازی بر حسب سن

۴-۲-۲- توانمندسازی بر حسب تحصیلات

۴-۲-۲- توانمندسازی بر حسب سابقه شغلی

۴-۲-۱- اثربخشی آموزش بر اساس جنسیت

۴-۲-۲- تاثیر اثربخشی آموزش بر حسب سن

۴-۲-۲- تاثیر اثربخشی آموزش بر حسب تحصیلات

۴-۲-۲- اثربخشی آموزش بر حسب سابقه شغلی

۴-۲-۷- شاخصهای توصیفی عوامل و خرده مقیاس های پژوهش

۴-۲-۸- همبستگی بین مقیاس های پژوهش

۴-۲-۹- همبستگی بین خرده مقیاس های آموزش سازمانی  با توانمندسازی

۴-۳- مدل آماری بین عوامل مستقل و وابسته مورد پژوهش

۴-۳-۱- مدل رگرسیونی متغیر توانمندسازی

۴-۴- آزمون فرضیه های تحقیق

۴-۵- آزمون تحلیل مسیر

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

۵-۱- مقدمه

۵-۲- خلاصه تحقیق

۵-۳- بحث و نتیجه گیری

۵-۴- پیشنهادات

۵-۵- محدودیتهای تحقیق

برچسب: دانلود پایان نامه مدیریت دانلود پایان نامه مدیریت منابع انسانی دانلود مقاله مدیریت موضوع پایان نامه مدیریت

محصول های مرتبط

ارتباط هوش فرهنگی با عملکرد کارکنان

چکیده فصل اول ۱-۱-مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳-اهمیت وضرورت تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱-هدف اصلی ۱-۴-۲-اهداف فرعی ۱-۵-فرضیه های تحقیق…

بررسی تاثیر هوش رقابتی بر عملکرد کارکنان

۱-۱-مقدمه ۱-۲- بیان مسئله ۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۴- فرضیات پژوهش ۱-۵- اهداف تحقیق ۱-۶- روش تحقیق ۱-۷- روش…

بررسی رابطه ی سرمایه فکری با عملکرد سازمانی

فصل اول : کلیات ۱-۱- مقدمه: ۱-۲- بیان مساله ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۵- فرضیه‌های تحقیق ۱-۶- چارچوب نظری ۱-۷- مدل…

رابطه معنویت در محیط کار و سرمایه اجتماعی

رابطه معنویت در محیط کار و سرمایه اجتماعی فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مسئله پژوهش ۱-۳-اهداف تحقیق ۱-۴-اهمیت موضوع…

شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک رفاه شعب بانک رفاه شهر بوشهر

تأثیر فناوری ارتباطات و اطلاعات در حوزه تجارت و بازرگانی موجب تغییرات ساختاری در اقتصاد جهانی و به وجود آمدن…

بررسی و تحلیل تاثیر توانمند سازی مدیران در برقراری ارتباط موثر با کارکنان

بیان مساله- کوئین و اسپرتیزر معتقدند با وجود آن که توانمندسازی می تواند مزیت رقابتی به یک سازمان بدهد و به…

نظرات

قوانین ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به محصولات فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت :

17,000 تومان

امتیاز
0 از 0 رأی
17,000 تومان
دسته: مدیریت، منابع انسانی
درباره مجموعه 24 سوال

مجموعه ۲۴ سوال بهار ۱401 با تفکر خدمت به جامعه دانشجویی و جویای کار در کشور شروع به فعالیت نمود. سعی و هدف مجموعه ۲۴ سوال ارائه آموزش های مجازی می باشد که در واقع یک دفتر مجازی برای آموزش روزمه شما می باشد.

لینک های مفید
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • سوالات متداول
  • فروشگاه
  • وبلاگ
حساب کاربری
  • حساب کاربری من
  • مشاهده سفارشات
  • سبد خرید
  • پرداخت
  • فروشگاه

© 2025 مرجع آموزش مجازی 24 سوال. تمامی حقوق محفوظ است

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت