
فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۱- مقدمه
۱-۲- بیان مسئله
۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق
۱-۴- اهداف تحقیق
۱-۴-۱- هدف کلی
۱-۴-۲- اهداف جزیی
۱-۵- سوال های پژوهش
۱-۶- فرضیه های پژوهش
۱-۷- نوآوری پژوهش
۱-۸- روش تحقیق
۱-۹- جامعه ی آماری
۱-۱۰- روش نمونه گیری و نمونه ی آماری
۱-۱۱- قلمرو پژوهش
۱-۱۲- تعاریف واژه ها
۱-۱۲-۱- توانمندسازی
۱-۱۲-۲- آموزش ضمن خدمت
۱-۱۲-۳- اثر بخشی آموزش ضمن خدمت
فصل دوم: ادبیات و پیشینه ی تحقیق
۲-۱- مبانی نظری آموزش ضمن خدمت
۲-۱-۱- کلیات آموزش کارکنان
۲-۱-۱-۱- تفاوت آموزش و توسعه
۲-۱-۱-۲- مشکلات آموزش کارکنان
۲-۱-۱-۳- دلایل عدم آموزش در برخی از سازمانها
۲-۱-۱-۳-۱- ترس از آموزش
۲-۱-۱-۳-۲- ترس از هزینه های آموزشی
۲-۱-۱-۳-۳- مشکلات آموزش
۲-۱-۱-۴- تغییرات ناشی از آموزش
۲-۱-۱-۴-۱- انتقال اطلاعات
۲-۱-۱-۴-۲- ایجاد نگرشهای مثبت
۲-۱-۱-۴-۳- پرورش مهارتها
۲-۱-۱-۴-۴- تغییرات رفتاری
۲-۱-۱-۵- اجرای راهبرد آموزش
۲-۱-۱-۵-۱- اولویتهای آموزشی
۲-۱-۱-۵-۲- کمیت و کیفیت آموزشی
۲-۱-۱-۵-۳- آموزشهای بلند مدت و میان مدت
۲-۱-۱-۵-۴- آموزشهای درون یا برون سازمانی
۲-۱-۱-۵-۵- محیط پیرامون آموزش
۲-۱-۱-۶- خط مشی های آموزش
۲-۱-۱-۷- اهداف آموزش
۲-۱-۱-۷-۱- اهداف سطح یک ( هدفهای کلی آموزش )
۲-۱-۱-۷-۲- اهداف سطح دو ( هدفهای دوره های آموزشی )
۲-۱-۱-۷-۳- اهداف سطح سه ( اهداف رفتاری دوره )
۲-۱-۱-۷-۴- اهداف سطح چهار ( اهداف ارزشیابی عملکرد )
۲-۱-۲- انواع دوره های آموزش کارکنان
۲-۱-۲-۱- آموزشهای قبل از خدمت
۲-۱-۲-۲- آموزشهای بدو خدمت ( توجیهی )
۲-۱-۲-۳- آموزشهای ضمن خدمت (بعد از ورود به خدمت)
۲-۱-۳- آموزش ضمن خدمت
۲-۱-۳-۱- انواع آموزش ضمن خدمت کارکنان
۲-۱-۳-۱-۱- آموزشهای شغلی
۲-۱-۳-۱-۲- آموزشهای تکمیلی
۲-۱-۳-۱-۳- آموزشهای ارتقایی
۲-۱-۳-۱-۴- آموزشهای تعالی سازمان
۲-۱-۳-۱-۵- آموزشهای آمادگی برای دوران بازنشستگی
۲-۱-۳-۱-۶- آموزش مدیران ( بهبود مدیریت )
۲-۱-۳-۲- مبانی واهداف آموزش ضمن خدمت کارکنان
۲-۱-۳-۳- اصول آموزش ضمن خدمت
۲-۱-۳-۳-۱- فعال بود یادگیرنده
۲-۱-۳-۳-۲- احترام به یادگیرنده
۲-۱-۳-۳-۳- اصل تناسب
۲-۱-۳-۳-۴- اصل تداوم
۲-۱-۳-۳-۵- اصل مسأله – محوری
۲-۱-۳-۳-۶- اصل استقال یادگیرنده
۲-۱-۳-۳-۷- اصل یادگیری متقابل
۲-۱-۳-۴- اهداف آموزش ضمن خدمت کارکنان
۲-۱-۳-۴-۱- هماهنگ و همسو نمودن کارکنان با سازمان
۲-۱-۳-۴-۲- افزایش رضایت شغلی و بهبود روحیه کارکنان
۲-۱-۳-۴-۳- کاهش حوادث و ضایعات کاری
۲-۱-۳-۴-۴- بهنگام سازی دانش و توانش نیروی انسانی در سازمان
۲-۱-۳-۴-۵- کمک به تغییر و تحولات سازمانی
۲-۱-۳-۴-۶- انطباق با شرایط و اوضاع و احوال اجتماعی
۲-۱-۳-۴-۷- تقویت روحیه همدلی و همکاری در بین کارکنان سازمان
۲-۲- مبانی نظری توانمندسازی
۲-۲-۱- خاستگاه توانمندسازی
۲-۲-۲- تعاریف و مفاهیم توانمندسازی
۲-۲-۲-۱- تعریف توانمندی
۲-۲-۲-۲- تعریف توانمند سازی
۲-۲-۳- ضرورت توانمندسازی
۲-۲-۴- اهداف توانمندسازی
۲-۲-۵- رویکردهای توانمندسازی
۲-۲-۵-۱- توانمندسازی ساختاری
۲-۲-۵-۲- توانمندسازی روانشناختی
۲-۲-۵-۳- رویکرد مکانیکی (ارتباطی)
۲-۲-۵-۴- رویکرد ارگانیکی (انگیزشی)
۲-۲-۵-۵- رویکرد تلفیقی
۲-۲-۶- مزایای توانمندسازی نیروی انسانی
۲-۲-۷- هزینه های توانمندسازی
۲-۲-۸- عوامل مؤثر بر توانمند سازی کارکنان
۲-۲-۸-۱- نگرش ها
۲-۲-۸-۲- روابط سازمانی
۲-۲-۸-۳- ساختار سازمان
۲-۲-۹- استراتژی های توانمند سازی
۲-۲-۹-۱- افزایش آگاهی جمعی از طریق داستانگویی
۲-۲-۹-۲- آموزش مهارتهای حل مسئله
۲-۲-۹-۳- آموزشهای مهارتهای پشتیبانی و تجهیز منابع
۲-۲-۱۰- روش های توانمندسازی کارکنان
۲-۲-۱۰-۱- توانمندسازی و آموزش
۲-۲-۱۰-۲- توانمندسازی و مشارکت
۲-۲-۱۰-۳- توانمندسازی و اتحادیه ها
۲-۲-۱۰-۴- توانمندسازی ؛ گروه ها و کیفیت
۲-۲-۱۱- پیش نیازهای توانمندسازی
۲-۲-۱۱-۱- ویژگیهای حرفه ای
۲-۲-۱۱-۱-۱- آموزش
۲-۲-۱۱-۱-۲- ارشاد:
۲-۲-۱۱-۱-۳- تعلق حرفه ای
۲-۲-۱۱-۱-۵- شبکه سازی
۲-۲-۱۱-۲- محیط
۲-۲-۱۱-۳- سبک رهبری
۲-۲-۱۲- سلسله مراتب برنامه های توانمندسازی
۲-۲-۱۲-۱- غنی سازی شغلی
۲-۲-۱۲-۲- نظام پیشنهادات (ESP)
۲-۲-۱۲-۳- تیم سازی
۲-۲-۱۲-۴- مشارکت در هدفگذاری
۲-۳- پیشینه تحقیق
۲-۴- مدل مفهومی تحقیق
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
۳-۱- مقدمه
۳-۲- روش پژوهش
۳-۳- جامعه ی آماری
۳-۴- نمونه ی آماری و روش نمونه گیری
۳-۵- طرح تحقیق
۳-۴- روشهای جمع آوری داده ها
۳-۶- ابزار های جمع آوری اطلاعات
۳-۶-۱- پرسشنامه توانمند سازی اسپریتزر
۳-۶-۱-۱- روش نمره گذاری
۳-۶-۱-۲- روایی و پایایی
۳-۶-۲- پرسشنامه اثربخشی آموزشی
۳-۶-۲-۱- روش نمره گذاری
۳-۶-۲-۲- روایی و پایایی
۳-۷- متغیرهای تحقیق
۳-۸- روش تجزیه و تحلیل آماری
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته ها
۴-۱- آمار توصیفی
۴-۱-۱- شاخص جنسیت
۴-۱-۱- شاخص سن
۴-۱-۳- شاخص تحصیلات
۴-۱-۴- سابقه شغلی
۴-۱-۵- توانمندی
۴-۲- تحلیل استنباطی
۴-۲-۱- توانمندسازی بر اساس جنسیت
۴-۲-۲- توانمندسازی بر حسب سن
۴-۲-۲- توانمندسازی بر حسب تحصیلات
۴-۲-۲- توانمندسازی بر حسب سابقه شغلی
۴-۲-۱- اثربخشی آموزش بر اساس جنسیت
۴-۲-۲- تاثیر اثربخشی آموزش بر حسب سن
۴-۲-۲- تاثیر اثربخشی آموزش بر حسب تحصیلات
۴-۲-۲- اثربخشی آموزش بر حسب سابقه شغلی
۴-۲-۷- شاخصهای توصیفی عوامل و خرده مقیاس های پژوهش
۴-۲-۸- همبستگی بین مقیاس های پژوهش
۴-۲-۹- همبستگی بین خرده مقیاس های آموزش سازمانی با توانمندسازی
۴-۳- مدل آماری بین عوامل مستقل و وابسته مورد پژوهش
۴-۳-۱- مدل رگرسیونی متغیر توانمندسازی
۴-۴- آزمون فرضیه های تحقیق
۴-۵- آزمون تحلیل مسیر
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۵-۱- مقدمه
۵-۲- خلاصه تحقیق
۵-۳- بحث و نتیجه گیری
۵-۴- پیشنهادات
۵-۵- محدودیتهای تحقیق
محصول های مرتبط
ارتباط هوش فرهنگی با عملکرد کارکنان
چکیده فصل اول ۱-۱-مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳-اهمیت وضرورت تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱-هدف اصلی ۱-۴-۲-اهداف فرعی ۱-۵-فرضیه های تحقیق…
بررسی تاثیر هوش رقابتی بر عملکرد کارکنان
۱-۱-مقدمه ۱-۲- بیان مسئله ۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق ۱-۴- فرضیات پژوهش ۱-۵- اهداف تحقیق ۱-۶- روش تحقیق ۱-۷- روش…
بررسی رابطه ی سرمایه فکری با عملکرد سازمانی
فصل اول : کلیات ۱-۱- مقدمه: ۱-۲- بیان مساله ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۵- فرضیههای تحقیق ۱-۶- چارچوب نظری ۱-۷- مدل…
رابطه معنویت در محیط کار و سرمایه اجتماعی
رابطه معنویت در محیط کار و سرمایه اجتماعی فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱-مقدمه ۱-۲-بیان مسئله پژوهش ۱-۳-اهداف تحقیق ۱-۴-اهمیت موضوع…
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک رفاه شعب بانک رفاه شهر بوشهر
تأثیر فناوری ارتباطات و اطلاعات در حوزه تجارت و بازرگانی موجب تغییرات ساختاری در اقتصاد جهانی و به وجود آمدن…
بررسی و تحلیل تاثیر توانمند سازی مدیران در برقراری ارتباط موثر با کارکنان
بیان مساله- کوئین و اسپرتیزر معتقدند با وجود آن که توانمندسازی می تواند مزیت رقابتی به یک سازمان بدهد و به…
قوانین ثبت دیدگاه