
فصل اول : کلیات تحقیق
۱-۱-مقدمه:
۲-۱- بیان مسئله:
۳-۱- اهمیت و ضرورت پژوهش:
۴-۱- اهداف :
۴-۱-۱ -هدف کلی:
۴-۱-۲-اهداف جزئی:
۵-۱-سوالات:
۵-۱-۱-سوال اصلی :
۵-۱-۲- سوال های فرعی:
۶-۱-فرضیه ها:
۶-۱-۱-فرضیه اصلی :
۶-۱-۲-فرضیه های فرعی:
فصل دوم : ادبیات تحقیق
۱-۲-مقدمه :
۲-۲- مبانی نظری
۲-۲-۱-تعاریفی از مدیریت:
۲-۲-۲-مدیریت
۲-۲-۳-فراگرد مدیریت
۳-۲-نظریه های مدیریت:
۳-۲-۱-نظریه فراگرد مدیریت
۳-۲-۲-نظریه بوروکراسی:
۳-۲-۳-نظریه نیازهای انسانی:
۳-۲-۴-نظریه شخصیت و سازمان:
۳-۲-۵-نظریه سیستمی:
۳-۲-۶-نظریه یادگیری سازمانی
۴-۲-انواع مدیران
۵-۲-مهارتهای سهگانه مدیریت
۵-۲-۱-مهارت فنی
۵-۲-۲-مهارت انسانی
۵-۲-۲-۱-مهارتهای انسانی مدیران
۵-۲-۲-۲-مهارتهای انسانی چه هستند؟
۵-۲-۲-۳-چرا بر رفتار تاکید میشود؟
۵-۲-۲-۴-آیا میتوان مهارتهای انسانی را توسعه داد؟
۵-۲-۲-۵-مبانی مهارتهای انسانی کدامند؟
۵-۲-۲-۶-برای واکنشهای رودررو چگونه تعیین هدف کنیم؟
۵-۲-۲-۷-رفتار مناسب چگونه انتخاب میشود؟
۶-۲-مهارت ادراکی
۷-۲-عملکرد:
۷-۲-۱-تعاریفی از عملکرد و بهره وری
۷-۲-۲-تعریف مدیریت عملکرد
۷-۲-۳-اهمیت مدیریت عملکرد
۷-۲-۴-اصول مدیریت عملکرد
۷-۲-۵-عوامل مؤثردر توفیق مدیریت عملکرد
۷-۲-۶-فرایند مدیریت عملکرد
۷-۲-۷-مزایای مدیریت عملکرد
۷-۲-۸-معایب مدیریت عملکرد
۸-۲-سه کنش مدیریت عملکرد در سازمان:
۸-۲-۱نقش مدیر در مدیریت کار و عملکرد:
۸-۲-۲-مدیریت کار و عملکرد در سطح فردی:
۹-۲-مدیریت کار و عملکرد در سطح سازمانی:
۹-۲-۱-اول برنامه ریزی عملکرد
۹-۲-۲-مرحله دوم سرپرستی کار است یا به اصطلاح «coaching»
۹-۲-۳-مرحله سوم در مدیریت کار و عملکرد در سطح سازمان بازنگری دوره ای است.
۱۰-۲-ارزشیابی عملکرد.
۱۰-۲-۱-چرا باید عملکرد را ارزشیابی کرد؟
۱۱-۲-روشهای ارزشیابی عملکرد
۱۱-۲-۱-مقیاسهای درجه بندی ترسیمی:
۱۱-۲-۱-۱-روش طبقه بندی متناوب:
۱۱-۲-۱-۲-روش مقایسه فرد با فرد:
۱۱-۲-۲-مزایا و معایب روشهای ارزشیابی عملکرد.
۱۱-۲-۳-مسائلی که در ارزشیابی عملکرد باید رعایت شوند:
۱۱-۲-۴-مسئله سخت گیری یا ارفاق:
۱۱-۲-۵-مسأله تعصب:
۱۱-۲-۶-چند پیشنهاد برای احتراز از مشکلات ارزشیابی:
۱۲-۲-وظیفه مدیران
۱۳-۲-شاخص های اصلی کیفیت
۱۳-۲-۱-تعریف شاخص
۱۴-۲-مولفه کیفیت زندگی کاری
۱۵-۲-پیشینه پژوهش:
۱۵-۲-۱- تحقیقات انجام شده در خارج
۱۵-۲-۲-تحقیقات انجام شده در داخل
۱۶-۲-جمع بندی پیشینه :
۱۶-۲-۱-جمع بندی و ارائه مدل مفهومی
فصل سوم روش
۱-۳-متغیرها :
۱-۳- ۱-تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها:
۲-۳-روش :
۳-۳-جامعه آماری:
۴-۳-نمونه و روش نمونه گیری:
۵-۳-روش گردآوری اطلاعات:
۶-۳-ابزارهای گردآوری اطلاعات:
۷-۳-روایی وپایایی:
۸-۳-روش جمع آوری اطلاعات:
۹-۳-روش تجزیه و تحلیل اطلاعات:
فصل چهارم یافته ها
۱-۴-مقدمه:
۲-۴- یافته های توصیفی :
۳-۴- یافته های مربوط به تحلیل فرضیه ها :
۳-۴-۱- فرضیه اصلی :
جدول ۶
۳-۴-۲- فرضیه های فرعی:
فصل پنجم بحث و نتیجه گیری
۱-۵-مقدمه :
۲-۵-بحث و نتیجه گیری
۳-۵-محدودیت های پژوهش:
۴-۵-پیشنهادات پژوهشی:
محصول های مرتبط
ارتباط هوش فرهنگی با عملکرد کارکنان
چکیده فصل اول ۱-۱-مقدمه ۱-۲- بیان مسأله ۱-۳-اهمیت وضرورت تحقیق ۱-۴- اهداف تحقیق ۱-۴-۱-هدف اصلی ۱-۴-۲-اهداف فرعی ۱-۵-فرضیه های تحقیق…
بررسی مدیریت منابع انسانی برعملکرد مالی بر اساس مدل هاروارد
چکیده فصل اول : کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف تحقیق فرضیه های تحقیق متغیرهای تحقیق…
بررسی رابطه بین توانمند سازی روانشناختی و یادگیری سازمانی
فصل اول ۱-۱-.مقدمه. ۱۳ ۱-۲-بیان مساله. ۱۴ ۱-۳- اهمیت و ضرورت پژوهش…. ۱۷ ۱-۴-اهداف پژوهش…. ۱۸ ۱-۴-۱- هدف اصلی.. ۱۸…
بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمان بر رضایت شغلی و حفظ منابع انسانی کارکنان ادارات مرکزی بانک مسکن
بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمان بر رضایت شغلی و حفظ منابع انسانی کارکنان ادارات مرکزی بانک مسکن فصل اول: کلیات…
تاثیر تعهد کارکنان بر مسئولیت اجتماعی سازمان
تاثیر تعهد کارکنان بر مسئولیت اجتماعی سازمان فهرست مطالب فصل اول-کلیات تحقیق مقدمه ۱-۱بیان مسئله ۲-۱ اهمیت و ضرورت ۳-۱مدل…
رتبه بندی ابعاد یادگیری سازمانی با استفاده از روش تاپسیس فازی
اهمیت بهره وری و لزوم بررسی آن با توجه به سطوح رقابتی ، پیچیدگی فن آوری، تنوع سلیقه ها، کمبود…
قوانین ثبت دیدگاه